Is goed! En dan ook nog rond 5 uur want dan is het spits en dan is het extreem druk en zijn nog meer mensen boosquote:Op maandag 29 september 2014 13:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Rond 16:00 ook nog eens. Komen de thuiswerkende ouders met hun kinderen in het ov, heel chagrijnig omdat ze door hun kinderen haast nooit sex hebben. En dan ons keiharde gestoot achter ze![]()
Je kan ook met je volle gewicht op ze gaan zitten, doen ze het nooit meer.quote:Op maandag 29 september 2014 15:39 schreef Chai het volgende:
Als ik een penis had zou ik tegenover ze gaan zitten en mezelf aftrekken op hun geklef, dan leren ze het gauw genoeg af dunkt me.
Wil best op je neus gaan zitten hoor, wordt hij vast een stuk mooier van.quote:Op maandag 29 september 2014 15:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan ook met je volle gewicht op ze gaan zitten, doen ze het nooit meer.
Sorry ik heb laatst al gewrak duikt op een dikkertje tijdens het uitgaan maar mijn assistente laat het je weten wanneer ik er mentaal klaar voor ben en of je kans maakt.quote:Op maandag 29 september 2014 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil best op je neus gaan zitten hoor, wordt hij vast een stuk mooier van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |