Ja schat, vreselijk al die chagrijnige mensen zoals TSquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:08 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Zullen we het volgende keer gewoon achter hem doen?
Is goed schat! We kunnen niet eens rustig aan elkaar zitten zonder gefotografeerd te wordenquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja schat, vreselijk al die chagrijnige mensen zoals TS. De volgende keer hebben we gewoon sex achter hem, dat zal hem leren!!
![]()
Ik ben een meisjequote:Op zaterdag 27 september 2014 19:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja schat, vreselijk al die chagrijnige mensen zoals TS. De volgende keer hebben we gewoon sex achter hem, dat zal hem leren!!
![]()
Bedankt voor je medewerking! wie leidt tot de oplossing en geeft ons de gouden tip?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:05 schreef Gloorbek het volgende:
Ik heb de foto nog iets bewerkt zodat de daders beter zichtbaar zijn.
Was u getuige in deze zaak of herkend u de daders, neem dan contact op met MeldMisdaadAnoniem@fok.nl
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:40 schreef Aberella het volgende:
Verliefde mensen, dat is toch mooi
Dit is toch niet meer normaal schat?!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:04 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Is goed schat! We kunnen niet eens rustig aan elkaar zitten zonder gefotografeerd te wordenDoen we! En dan hard ook!!
![]()
Oh, sorry dat had ik niet gezienquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:34 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Ik ben een meisje
En liever graag achter mij inderdaad, hoef ik dat smerige gedoe niet aan te zien
toen ik jouw naam zag dacht ik ook al aan dat syndroomquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:53 schreef porsche1 het volgende:
Ik gok zomaar dat jouw medereizigers het syndroom van down beheren.
Verliefd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:40 schreef Aberella het volgende:
Zie je mij boeien?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
toen ik jouw naam zag dacht ik ook al aan dat syndroom
is dat de foto die de huisarts aan je dikke moeder gaf?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zie je mij boeien?
[ afbeelding ]
Is het ook niet schat!quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dit is toch niet meer normaal schat?!. Dat mensen zoals TS zich er zo erg aan ergeren!! We gaan gewoon in zo'n positie sex hebben dat jij me telkens tegen TS d'r stoel aanstoot. Dat zal d'r leren
![]()
Precies!!quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:52 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Is het ook niet schat!Wij moeten aan elkaar kunnen zitten wanneer we willen en waar we willen
En dat klinkt als een heel goed plan! Dat ze bij elke stoot bijna van der stoel af flikkert!
Weet je wat, laten we het gelijk bij iedereen doen die ons aankijkt van dat doe je toch niet in het openbaar in die bus/trein/tram!! Zullen ze allemaal leren!
![]()
Precies!!quote:Op zondag 28 september 2014 10:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Precies!!Wij moeten aan elkaar kunnen zitten wanneer en waar we willen! Schat, wat een geweldig plan, laten we meteen beginnen
:(
komop zegquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:48 schreef NoInspiration het volgende:
Er zit op dit moment een stelletje voor mij in de metro (waarvan ik vermoed dat ze fokkers zijn, gezien hun uiterlijk), enorm klef en goor te doen.
De jongen geeft non-stop kusjes aan het meisje en streelt haar steeds. Dit ziet er zo goor uit, dat ik serieus misselijk ben geworden.
Ik moet toegeven dat ik ook een beetje klef ben met mijn vriend, maar soms kan je het overdrijven en het goor maken, zoals wat zij nu doen.
Mijn oproep aan dit waarschijnlijk fok stelletje is dan ook om hier alsjeblieft mee te stoppen en normaal te doen, zodat niemand misselijk hoeft te worden..
Het gaat om dit stelletje:
[ afbeelding ]
Bedankt voor uw aandacht.
Mvg,
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:40 schreef Aberella het volgende:
We moeten het ook doen rond 17:00-18:00 morgen. Al dat chagrijnige werkvolk zal nog chagrijniger worden dankzij onsquote:Op zondag 28 september 2014 10:29 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Precies!!Ik kom er nu aan schat want in de ochtend is perfect! Ik ben onderweg
![]()
ze weten niet wat ze zullen meemaken!!
Precies!quote:Op zondag 28 september 2014 14:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
We moeten het ook doen rond 17:00-18:00 morgen. Al dat chagrijnige werkvolk zal nog chagrijniger worden dankzij ons. Maar dat zal ze leren
![]()
Rond 16:00 ook nog eens. Komen de thuiswerkende ouders met hun kinderen in het ov, heel chagrijnig omdat ze door hun kinderen haast nooit sex hebben. En dan ons keiharde gestoot achter zequote:Op zondag 28 september 2014 14:47 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Precies!En al helemaal als het regent, dan zijn ze allemaal chagerijnig na het werk en dan komen ze ook nog eens door de regen met een humeur van '' ahhh we willen niet meer leven '' En dan gewoon kei.. en keihard seks achter hun hebben!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |