SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Die is nog te fresh mane.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:35 schreef VMSDKR het volgende:
do ya thang man fuck what they lookin at
trustequote:Op zaterdag 27 september 2014 02:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja zag het net, 2008. fuck it.
Ik trek me er nog een uit en ga pitten. later boiz
heb ik met chamillionairequote:Op zaterdag 27 september 2014 02:38 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn guilty pleasure is Yung Lean trouwens. Zo kkslecht maar ergens zo vet:
booomquote:
True. En Fat Joe ook welquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:42 schreef McNulty het volgende:
Paul Wall was mijn favoriete white rapper na Eminem back in the day.
Baawss wordt soms ook gebruikt als walk out music in the UFC. Gelijk opkomen met een banger.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is naast Hypnotize mijn favoriet:
Ik trek alles direct uit mn spotifyquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:46 schreef McNulty het volgende:
Effe Protip als je deze nummers opslaat in youtube heb je wel een mooie oldskool playlist aan het eind.
Die ken ik !! Die chick die effe binnenvalt op 1.14 met haar zieke vocals. Mijn favo momentje bij dat nummer.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:46 schreef Awesome_ het volgende:
Dit is echt zo'n 'oh jaa!'-track die iedereen gaaf vond maar vrijwel niemand weet hoe die heette.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:49 schreef Awesome_ het volgende:
Deze is ook zo kk ziek. Punjabi mc feels
Keihard idd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:49 schreef Awesome_ het volgende:
Deze is ook zo kk ziek. Punjabi mc feels
Bro, rustig. Valt niet mee, van de Xbox (quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja wat.
Doe geen moeite man, wat een kankerspel dat FIFA. Zonet even met Real Madrid tegen WillemII gespeeld. Sta ik na 90 minuten gvd 3-3. Dus penalty's. Verslaan die kankertilburgers me ook nog.
Srs kan zo gefrustreerd om dat soort shit worden. Hoezo als ik in dat groene sta schiet die kaolo Rodriguez huizenhoog over?
Hoe moet ik sowieso fucking 20 verschillende toetsencombinaties op zo'n kaoloding onthouden.
Serieus wat een kankerspel man. Zou doormiddenbreken/10
omfg dat is egt me favo plaatjequote:
Ik vond die lichte chick met dat witte soort van gaas hemdje altijd lekker.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:46 schreef Awesome_ het volgende:
Dit is echt zo'n 'oh jaa!'-track die iedereen gaaf vond maar vrijwel niemand weet hoe die heette.
Wat een rotopmerking tsssquote:
Ben je al binnen G?quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:37 schreef Ethanolic het volgende:
Net preworkout in mijn kadaver gekankerd. Op naar de gym. Ben benieuwd of ik nog binnen kom.
Ja mattie. Ben net aan het opwarmen. Ze zagen de blik in mijn ogen, maar ik heb beloofd dat ik alles heel zou laten.quote:
Wreck that shitquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja mattie. Ben net aan het opwarmen. Ze zagen de blik in mijn ogen, maar ik heb beloofd dat ik alles heel zou laten.
Sukkelsik sloop die hele tent
Gaat het wel Sap?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Haha sandstorm omg XD XD haha Twitch.tv LoL hahha noobfailpwn
Welke kankerzieke preworkout heb je in je kadaver gekankerd dan? Ik heb nu Crazy maar daar voel ik werkelijk helemaal geen ene kanker van.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja mattie. Ben net aan het opwarmen. Ze zagen de blik in mijn ogen, maar ik heb beloofd dat ik alles heel zou laten.
Sukkelsik sloop die hele tent
Vriend jij bent immuun geworden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Welke kankerzieke preworkout heb je in je kadaver gekankerd dan? Ik heb nu Crazy maar daar voel ik werkelijk helemaal geen ene kanker van.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:13 schreef ChesterPerry het volgende:
mcnulty is zon internethooligan die buiten fok om al bang word als een figuur met een witte nike pet en nickelson jas hem boos aankijkt in de stad
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:13 schreef ChesterPerry het volgende:
of dat hij zegt zelf aan mma te doen omdat hij post in het mma topic
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:18 schreef ChesterPerry het volgende:
dat die iemand parasiet noemt omdat ik in ''zijn'' topic kom is ook mooi, wss laat hij alleen zijn moeder toe in zen zolderkamer om eten te brengen, zo ver heen dat jong
even voor het geval dat het wordt weggeaaldquote:
Haha echt welquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:46 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
lol wtf, wist niet dat het zo erg zou zijn. Als je short guys vervangt door fat women, dan breekt de hel los
doe gewoon lekker via DM of een meet ofzoquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:18 schreef ChesterPerry het volgende:
dat die iemand parasiet noemt omdat ik in ''zijn'' topic kom is ook mooi, wss laat hij alleen zijn moeder toe in zen zolderkamer om eten te brengen, zo ver heen dat jong
wacht tot ze allemaal een kind baren...dan zijn het opeens allemaal righteous momsquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:46 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
lol wtf, wist niet dat het zo erg zou zijn. Als je short guys vervangt door fat women, dan breekt de hel los
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:46 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Veeleisende vrouwen lol, gtfo. Tenzij ze zelf iets te bieden hebben ipv caissière bij de McDonalds. En als die short guy Tom Cruise is of een multimiljonair dan is het ineens niet erg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:46 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Dima laat die sletten je zelfvertrouwen niet verwoesten. Volgens mij zijn de vrouwen van die tweets echt het laagste soort.quote:
Of 'normaal gesproken doe ik dit nooit, dit is voor het eerdt' nadat je iemand na 5 minuten babbelen mee naar huis hebt genomen en helemaal uit elkaar getrokken hebtquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:15 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe vaak ik niet gehoord heb "eigenlijk totaal niet haar type te zijn'
quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Of 'normaal gesproken doe ik dit nooit, dit is voor het eerdt' nadat je iemand na 5 minuten babbelen mee naar huis hebt genomen en helemaal uit elkaar getrokken hebt
Vrouwen
Ze heeft daarna gewoon verder gelift. Dat flexibility.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nog een lift die een ruggegraat kapoet maakt.
Fuuuarkquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze heeft daarna gewoon verder gelift. Dat flexibility.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:02 schreef McNulty het volgende:
Damn son. Voor alle motormuizen hier.
http://www.reddit.com/r/t(...)utting_my_penis_off/
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:02 schreef McNulty het volgende:
Zie alleen maar comments?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:02 schreef McNulty het volgende:
pijnlijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:02 schreef McNulty het volgende:
Reddit is een site waar de gebruikers content delen met elkaar. Het beste komt naar boven drijven dmv upvotes. Daarnaast zijn er subreddits. Hier gebeurt hetzelfde maar op kleinere schaal en over een specifiek onderwerp.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:10 schreef Jahr00n het volgende:
Ik snap geen kut van dat hele Reddit.
Deze meiden zijn niets waard joh.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Best wel sneu voor Dima dat GRS dat gepost heeft.
ar u 4 realquote:
http://redditenhancementsuite.com/quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:16 schreef McNulty het volgende:
Joerie_b heeft mij verslaafd gemaakt. Nou bedankt jong.
gr gr
Zoek je een serieuze serie of iets luchtigs?quote:
Sons of Anarchy.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon 1 dat je aan de buis gekluisterd zit. Gewoon van die whatthafff series. Gotham? Extant? Blacklist? The Knick? Iets anders?
Suits, the Newsroom, white collarquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon 1 dat je aan de buis gekluisterd zit. Gewoon van die whatthafff series. Gotham? Extant? Blacklist? The Knick? Iets anders?
White Collarquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Suits, the Newsroom, white collar
ep 1 staat klaar.quote:
haha twee pluspuntenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
ep 1 staat klaar.
Eva green altijd pluspunten
The Wirequote:
egt kut is diequote:
is dit net zoals als Orange is the new black?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oz (TV Series 1997–2003) - IMDb
quote:
Als er eikels worden afgebeten tijdens bj's, mannen worden verkracht met smeerolie als lube, mensen hun hoofd bijna ontploffen als allergische reactie met opzettelijk geplaatst voedsel en een hondenverzorg programma wordt ingezet door gevangenen om een killer attackdog te trainen dan ja.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
is dit net zoals als Orange is the new black?
Is dat ook echt zo expliciet in beeld?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als er eikels worden afgebeten tijdens bj's, mannen worden verkracht met smeerolie als lube, mensen hun hoofd bijna ontploffen als allergische reactie met opzettelijk geplaatst voedsel en een hondenverzorg programma wordt ingezet door gevangenen om een killer attackdog te trainen dan ja.
Valt wel mee. Maar het is een HBO serie dus je ziet wel het een en ander.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat ook echt zo expliciet in beeld?
N-no homo toch?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als er eikels worden afgebeten tijdens bj's, mannen worden verkracht met smeerolie als lube
House of Cards, als dat je ding is/ nog niet gezien hebt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
ep 1 staat klaar.
Eva green altijd pluspunten
Deze gast had iemand gebuttraped.quote:
the leftovers mwahquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het best wel knap hoe HBO keer op keer kwaliteitsseries eruit pompt.
Komt door hun bussinesmodel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het best wel knap hoe HBO keer op keer kwaliteitsseries eruit pompt.
HBO is een betaalzender. Ze krijgen hun inkomsten direct van de kijker. Hierdoor zijn ze minder afhankelijk van reclame inkomsten, maar moeten ze wel een hogere kwaliteit leveren dan mensen elders kunnen vinden. Hierdoor geven ze eerder groen licht aan projecten die kwalitatief hoogstaand zijn, maar niet zo snel in smaak zullen vallen bij het grote publiek. The Wire is bijv. nooit een kijkcijferkanon geweest ondanks alle lof.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
HBO is een betaalzender. Ze krijgen hun inkomsten direct van de kijker. Hierdoor zijn ze minder afhankelijk van reclame inkomsten, maar moeten ze wel een hogere kwaliteit leveren dan mensen elders kunnen vinden. Hierdoor geven ze eerder groen licht aan projecten die kwalitatief hoogstaand zijn, maar niet zo snel in smaak zullen vallen bij het grote publiek. The Wire is bijv. nooit een kijkcijferkanon geweest ondanks alle lof.
Commerciele zenders zijn juist heel erg afhankelijk van reclame inkomsten. Hoe meer kijkers, hoe meer een reclameblok oplevert. Zij zijn er dus op gericht om licht vermaak uit te zenden die een zo groot mogelijk publiek aanspreekt ala Idols en Sterren op het ijs. Diepgaande series zijn te polariserend en daarmee te risicovol. En kwalatief goede series hebben vaak een of meerdere seizoenen nodig om het verhaal te kunnen ontplooien. Hiermee loopt je de kans op afhakers en maak je het lastiger voor nieuwe instappers. Henk en Ingrid willen gewoon achterover kunnen leunen en hun verstand op nul kunnen zetten.
Van welke serie?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
Schaam me echt als HES'er voor jou.
How to get away with murder pilot was wel lachen btw.
Wauw een slimme neger.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
HBO is een betaalzender. Ze krijgen hun inkomsten direct van de kijker. Hierdoor zijn ze minder afhankelijk van reclame inkomsten, maar moeten ze wel een hogere kwaliteit leveren dan mensen elders kunnen vinden. Hierdoor geven ze eerder groen licht aan projecten die kwalitatief hoogstaand zijn, maar niet zo snel in smaak zullen vallen bij het grote publiek. The Wire is bijv. nooit een kijkcijferkanon geweest ondanks alle lof.
Commerciele zenders zijn juist heel erg afhankelijk van reclame inkomsten. Hoe meer kijkers, hoe meer een reclameblok oplevert. Zij zijn er dus op gericht om licht vermaak uit te zenden die een zo groot mogelijk publiek aanspreekt ala Idols en Sterren op het ijs. Diepgaande series zijn te polariserend en daarmee te risicovol. En kwalatief goede series hebben vaak een of meerdere seizoenen nodig om het verhaal te kunnen ontplooien. Hiermee loopt je de kans op afhakers en maak je het lastiger voor nieuwe instappers. Henk en Ingrid willen gewoon achterover kunnen leunen en hun verstand op nul kunnen zetten.
Dat dere backhanded compliment.quote:
Verleren niet, maar het wordt wel langzaam moeilijker om op bepaalde woorden te komenquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat dere backhanded compliment.
Effe iets anders. Zou jij Nederlands verleren als je niet op fok zou zitten? Of gaat dat niet zo snel?
Wow nice! Waar dig je dit soort verborgen pareltjes op?quote:
Heujquote:Op zondag 28 september 2014 05:01 schreef no1uknow het volgende:
Hey awesome
Heu vms
Hey nulty
Hey sap
Het tranny's
Hey Cor
Hey Henk
Hey cooledjustasnice
Hey amerikana
Hey lovelotion
Hey jeroen
Hey ray gay
Hey yoghurtdrink
Hey yoegoslaaf
Hey klokov
Hey xaptlwlejej1 nog iets
Heu gitaarliefhebbers
Hey dreamerbulk
Hey wijn
Hey stinkerd
Hey
Hey fanta-clit-kut-schaamlip
Hey jaqenhaar
Hey weissman
Hey cakeman
Hey champy (A)
Hey no1
Hey asian
Hey montello-abs-meneer
Hey guma kkfilosoof
Hey bed
En bovenal: hey GRS
Hey ADO, je weet we zijn er voor je hequote:Op zondag 28 september 2014 05:01 schreef no1uknow het volgende:
Hey awesome
Heu vms
Hey nulty
Hey sap
Het tranny's
Hey Cor
Hey Henk
Hey cooledjustasnice
Hey amerikana
Hey lovelotion
Hey jeroen
Hey ray gay
Hey yoghurtdrink
Hey yoegoslaaf
Hey klokov
Hey xaptlwlejej1 nog iets
Heu gitaarliefhebbers
Hey dreamerbulk
Hey wijn
Hey stinkerd
Hey
Hey fanta-clit-kut-schaamlip
Hey jaqenhaar
Hey weissman
Hey cakeman
Hey champy (A)
Hey no1
Hey asian
Hey montello-abs-meneer
Hey guma kkfilosoof
Hey bed
En bovenal: hey GRS
Relaxt, in jullie eigen huis? Of nog bij zn ouders en broer die eten jat?quote:Op zondag 28 september 2014 02:23 schreef IrCute het volgende:
Onze nieuwe badkamer is eindelijk klaar, met whirlpool tubIk ging ff uitproberen, wat bubbeltjes erin, en de jet stralen aanzetten, lekker erin, muziekje aan. Bubbelexplosie
Was binnen 10min er weer uit. GVD NIEMAND HEEFT MIJ OOIT VERTELD DAT JE NIET TEVEEL BUBBELS ERIN MOET DOEN ALS JE JET STRALEN HEBT.
Sarcasme?quote:Op zondag 28 september 2014 03:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wow nice! Waar dig je dit soort verborgen pareltjes op?
Hey Jacky, hoe bevalt samenlebenquote:Op zondag 28 september 2014 09:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Relaxt, in jullie eigen huis? Of nog bij zn ouders en broer die eten jat?
Housewarming party baaabbbyyy!quote:Op zondag 28 september 2014 02:23 schreef IrCute het volgende:
Onze nieuwe badkamer is eindelijk klaar, met whirlpool tubIk ging ff uitproberen, wat bubbeltjes erin, en de jet stralen aanzetten, lekker erin, muziekje aan. Bubbelexplosie
Was binnen 10min er weer uit. GVD NIEMAND HEEFT MIJ OOIT VERTELD DAT JE NIET TEVEEL BUBBELS ERIN MOET DOEN ALS JE JET STRALEN HEBT.
Volgens mij leeft zij gruwelijke burgerleven..quote:Op zondag 28 september 2014 10:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Housewarming party baaabbbyyy!
Hey no1uknow
Ze lift en ze gamed. Wat wil je nog meer?quote:Op zondag 28 september 2014 10:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij leeft zij gruwelijke burgerleven..
Dat ze lief is? En geen onuitstaanbaar kreng? Dat zou toch ook enige prio mogen hebbenquote:Op zondag 28 september 2014 10:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze lift en ze gamed. Wat wil je nog meer?
Deze man weet.quote:Op zondag 28 september 2014 11:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat ze lief is? En geen onuitstaanbaar kreng? Dat zou toch ook enige prio mogen hebben
Zo lang ze maar happy is ja toggquote:Op zondag 28 september 2014 10:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat doe jij zoal in het dagelijks leven?quote:Op zondag 28 september 2014 10:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het ging erom dat ze een burgerleventje zou leven; dus elke avond met hubby The Voice of America kijken met kaasplankje en een glas wijnquote:Op zondag 28 september 2014 11:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat ze lief is? En geen onuitstaanbaar kreng? Dat zou toch ook enige prio mogen hebben
Oh, nee he. Dan wordt je zo een een tiep die om de haverklap een Engels woord in Nederlandse zinnen propt. Zo van: "Heeeeej meid, wil je naar the mall gaan with me. Ik heb shoes nodig."quote:Op zondag 28 september 2014 02:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Verleren niet, maar het wordt wel langzaam moeilijker om op bepaalde woorden te komen
Een freak in the sheets en een chille persoonlijkheid? Dat alles bij elkaar zou wel een mooie combi zijn, ja.quote:Op zondag 28 september 2014 10:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe vind je deze?quote:Op zondag 28 september 2014 09:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Werken,liften,duiken,motor rijden,socializen,weekend stuk makenquote:Op zondag 28 september 2014 11:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat doe jij zoal in het dagelijks leven?
Beter ga je een keertje met Dima op de motormobiel rijden en laat je hem de kneepjes van het vak zien.quote:Op zondag 28 september 2014 11:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Werken,liften,duiken,motor rijden,socializen,weekend stuk maken
Classiccccc.quote:Op zondag 28 september 2014 11:33 schreef McNulty het volgende:
Hey Awesum_
Hey Joeri_B
Hey V&DKLM
Hey Montenegro
We lijken wel beetje op elkaar. Volgens mij ben jij mijn toekomstige versie.quote:Op zondag 28 september 2014 11:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2014 11:38 schreef Montelly het volgende:
Jullie romantiseren teveel over wijven die hier posten, denk dat ze allemaal behoorlijk average leven lijden
Mattie, die toekomst komt niet vanzelf naar je toe. Daar moet je wel wat voor doen. Kap met het lezen van PUA-boeken en probeer het gewoon. Zolang je niet het redenerend vermogen van een steen hebt merk je echt wel wat je fout doet.quote:Op zondag 28 september 2014 11:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
We lijken wel beetje op elkaar. Volgens mij ben jij mijn toekomstige versie.
Ik weet wat ik fout doe bruhh.quote:Op zondag 28 september 2014 11:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mattie, die toekomst komt niet vanzelf naar je toe. Daar moet je wel wat voor doen. Kap met het lezen van PUA-boeken en probeer het gewoon. Zolang je niet het redenerend vermogen van een steen hebt merk je echt wel wat je fout doet.
Is dit srs?quote:Op zondag 28 september 2014 11:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mattie, die toekomst komt niet vanzelf naar je toe. Daar moet je wel wat voor doen. Kap met het lezen van PUA-boeken en probeer het gewoon. Zolang je niet het redenerend vermogen van een steen hebt merk je echt wel wat je fout doet.
Vriend, wat praat je?quote:Op zondag 28 september 2014 11:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ieder persoon in deze topicje leidt een average leven.
quote:Op zondag 28 september 2014 11:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, wat praat je?
Er is weinig average aan jouw leven. DAS IT MANE --> dender die gewichten op de grond en bestel 5000 kcal bulkmeal op Thuisbezorgd.
Ja, dat die geen dere 6"4 masterrace is blijft natuurlijk een handicap maar zelfs met zijn lengte zou je wel wat voor mekaar kunnen boksen.quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 11:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, wat praat je?
Er is weinig average aan jouw leven. DAS IT MANE --> dender die gewichten op de grond en bestel 5000 kcal bulkmeal op Thuisbezorgd.
blijf eens van mijn leven afquote:Op zondag 28 september 2014 11:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Close, ik heb wel eens gehoord dat ik er een beetje op lijj.quote:Op zondag 28 september 2014 11:55 schreef McNulty het volgende:
Ik denk wel dat dit VMSDFK is.
[ afbeelding ]
Doe eens zo'n kijk-op-welke-celeb-ik-lijk test die we laatst deden dan.quote:Op zondag 28 september 2014 12:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Close, ik heb wel eens gehoord dat ik er een beetje op lijj.
IJs halen en in een foetushouding Netflix kijken met je koptelefoon op?quote:Op zondag 28 september 2014 12:08 schreef RaymondK het volgende:
Wat een tyfus herrie op straat hier. Handig hoor met je reet op een groot winkelcentrum wonen, maar eoa knaken fanfare band die hier " doe een stappie naar voren en een stappie twrug" staat te blazen.
En uit voorgaande jaren geleerd dat dit de hele middag door gaat. Kansloos![]()
Denk dat ik maar ff ga lopen rellen daar in mn tank top naar de jumbo ga
Mjaquote:Op zondag 28 september 2014 12:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
IJs halen en in een foetushouding Netflix kijken met je koptelefoon op?
Dat ze stopt met gamen en vrouwentaken gaat uitvoeren.quote:Op zondag 28 september 2014 10:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Morgen staat Raymond op Dumpert:quote:Op zondag 28 september 2014 12:08 schreef RaymondK het volgende:
Wat een tyfus herrie op straat hier. Handig hoor met je reet op een groot winkelcentrum wonen, maar eoa knaken fanfare band die hier " doe een stappie naar voren en een stappie twrug" staat te blazen.
En uit voorgaande jaren geleerd dat dit de hele middag door gaat. Kansloos![]()
Denk dat ik maar ff ga lopen rellen daar in mn tank top naar de jumbo ga
Met die met die kankhah witte kankah hond en die kankah jassies an . Vuile vieze gohre kankah fanfafare Etc. Etc.quote:Op zondag 28 september 2014 12:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Morgen staat Raymond op Dumpert:
Die kankahfanfare met die kankahtoeteraars![]()
Dat was een parodie op dezequote:Op zondag 28 september 2014 12:23 schreef Awesome_ het volgende:
Wow. Kan dit niet anders?
Kanker zeg..
goed puntquote:Op zondag 28 september 2014 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat ze stopt met gamen en vrouwentaken gaat uitvoeren.
ahahah dat stukje :quote:Op zondag 28 september 2014 12:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vieze vuile kankah Hagenees.
Zie net gewoon dat hij vorige maand overleden is.
Laatst gedaan, Leonardo diCaprio staat dan hoog.quote:Op zondag 28 september 2014 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe eens zo'n kijk-op-welke-celeb-ik-lijk test die we laatst deden dan.
moooibooooiquote:Op zondag 28 september 2014 12:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Laatst gedaan, Leonardo diCaprio staat dan hoog.
Wel gezegend met een mooi gezichtje ja.:@quote:Op zondag 28 september 2014 12:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hnnnnnnnnnng http://instagram.com/p/s5gybOKUef/?modal=true
[..]
moooibooooi
Wat een triest figuur, damn.quote:
Mmh lekker krijg je zo'n CR7 bodyquote:Op zondag 28 september 2014 14:04 schreef Jahr00n het volgende:
Hmm heerlijk zo een rondje hardlopen.
Kijken of er nog lekkere dames rondlopen.
quote:Op zondag 28 september 2014 14:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mmh lekker krijg je zo'n CR7 body
Voor zo een onderbroekje?quote:Op zondag 28 september 2014 14:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou één nier en één teelbal hiervoor afstaan.
Nicequote:Op zondag 28 september 2014 14:04 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Sapstengel, dit is een fragment uit 'Mastodon - The Motherload'
bron: https://www.facebook.com/(...)779101972948/?type=1
ik ookquote:Op zondag 28 september 2014 15:11 schreef Ethanolic het volgende:
hey sap, dit vind jij toch ook leuk
https://www.facebook.com/video.php?v=721112281272022
heb je uberhaupt mensen dit wel eens irl zien doen?quote:Op zondag 28 september 2014 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ook
zou die chick gruwelijk hard uit elkaar trekken
F/G?quote:Op zondag 28 september 2014 12:18 schreef Pixxie. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen kont wel een nieuwe bh
Ben er nog niet over uit, zit je al in je koophuis?quote:Op zondag 28 september 2014 10:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Jacky, hoe bevalt samenleben
Mooie stem maar niet mijn kopje theequote:
Ja allang, kom n keer langsquote:Op zondag 28 september 2014 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben er nog niet over uit, zit je al in je koophuis?
Goed, ben wel benieuwd naar je bachelorpad.quote:
Ja in ons eigen huisquote:Op zondag 28 september 2014 09:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is goed, iedereen is uitgenodigd.quote:Op zondag 28 september 2014 10:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Housewarming party baaabbbyyy!
Hey no1uknow
Mwah valt wel mee geloof ikquote:Op zondag 28 september 2014 10:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ik een onuitstaanbaar kreng ben?quote:Op zondag 28 september 2014 11:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik was heel lief op onze 2 min meet.quote:
Nice! gefeliciteerdquote:Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja in ons eigen huisWonen er sinds juli eindelijk!
Powerrack,bankje en dumbbells liggen al klaar in de kelder, moet nog inelkaar gezet wordenquote:Op zondag 28 september 2014 16:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice! gefeliciteerdhad je er nou ook een homegym in? Of plannen om die erin te zetten?
Oeh lekker hoorquote:
Nice hoor IrCute, fijn om te zien dat er goede dingen worden gedaan met die 42% belasting die ik over m'n loon betaal echt super.quote:Op zondag 28 september 2014 16:06 schreef IrCute het volgende:
[..]
Powerrack,bankje en dumbbells liggen al klaar in de kelder, moet nog inelkaar gezet wordenWe moeten deze week een barbell en wat matten gaan ophalen en dan issie voorlopig ''klaar''.
Neh, maar dat een vrouw ook lief is en geen onuitstaanbaar kreng naast het liften en gamen.quote:Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef IrCute het volgende:
Wil je nou zeggen dat ik een onuitstaanbaar kreng ben?
Even kijken of ik binnenkort nog in Philly benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:29 schreef IrCute het volgende:
Hier omdat jullie allemaal mijn prachtige zelf ontworpen badkamer willen zien. Tegels zijn mooier in het echt trouwens
Ir, is dat niet zon waterval kraan, die heb ik ook!!! hahahaha ook toevallig met led? groen/oranje/rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Hier omdat jullie allemaal mijn prachtige zelf ontworpen badkamer willen zien. Tegels zijn mooier in het echt trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjes
Gewoon zorgen dat het niet uitgaat, als je eenmaal zo woont moet je gewoon beter ongelukkig bij elkaar blijven dan uit elkaar gaan, in een crappy appartement terechtkomen en terugverlangen naar je whirlpool.quote:Op zondag 28 september 2014 16:29 schreef Beach het volgende:
Misschien niet zo'n leuke vraag maar wat doe je als het uit gaat? Dan zit je daar.
Hier omdat jullie allemaal mijn prachtige zelf ontworpen badkamer willen zien. Tegels zijn mooier in het echt trouwensEn er komt nog een glazen douchedeur in.
ik heb dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Haha grappig dat je dat zegt. Toen we gisteren in Rotterdam waren zei ze nog dat ze nooit meer in die kaolo stad wilde wonen.quote:Op zondag 28 september 2014 16:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja allang, kom n keer langssowieso hoor jij in rotterdam thuis
Als ik zou samenwonen in NL zou ik daar ook maar zittenquote:Op zondag 28 september 2014 16:29 schreef Beach het volgende:
Misschien niet zo'n leuke vraag maar wat doe je als het uit gaat? Dan zit je daar.
Ja een waterval kraan, in het bad ookquote:Op zondag 28 september 2014 16:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ir, is dat niet zon waterval kraan, die heb ik ook!!! hahahaha ook toevallig met led? groen/oranje/rood?
quote:
feels, zoveel feels in deze postquote:Op zondag 28 september 2014 16:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha grappig dat je dat zegt. Toen we gisteren in Rotterdam waren zei ze nog dat ze nooit meer in die kaolo stad wilde wonen.
Hier omdat jullie allemaal mijn prachtige zelf ontworpen badkamer willen zien. Tegels zijn mooier in het echt trouwensEn er komt nog een glazen douchedeur in.
Ga s doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
tasteful, zeer tastefulquote:Op zondag 28 september 2014 16:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
Als ik zou samenwonen in NL zou ik daar ook maar zittenMaar ik zou gewoon mijn studie afmaken hier, dan misschien naar Cali/NY verhuizen ofzo en kijk ik wel. Kan altijd nog terug naar NL en heb redelijk wat spaargeld.
[..]
Ja een waterval kraan, in het bad ookMaar geen LED :p
[..]
Ziet er meer dan prima uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Shiiiit, dat ziet er fancy uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou er douchen/10.
Mattie, ik hoor dat Cor dochters bij de vleet addopteerd. Dat lijkt mij geen probleem.quote:Op zondag 28 september 2014 16:29 schreef Beach het volgende:
Valt wel mee, ik heb überhaupt nooit iets met Rotterdam gehad.quote:Op zondag 28 september 2014 16:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
feels, zoveel feels in deze post
Nee ik wil er inderdaad niet meer wonenquote:Op zondag 28 september 2014 16:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja allang, kom n keer langssowieso hoor jij in rotterdam thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zondag 28 september 2014 16:43 schreef Klokov het volgende:
"Mmm lekker getuite lipjes hoor. Ik weet wel wat ik daar mee zou willen doen" - S&G poster
"Mmm lekker getuite lipjes hoor. Ik weet wel wat ik daar mee zou willen doen" - S&G poster
Ik ben goed met honden, srs. Honden voelen mensen gewoon goed aan en ze vertrouwen me allemaal.quote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moet je eerst langs mn alphahont floortje, pas maar op jonguh
Al een nieuwsbericht over de aftermath?quote:Op zondag 28 september 2014 16:47 schreef Montelly het volgende:
wwOOOOOW..
https://www.facebook.com/video.php?v=10152427902137712
quote:De monstertruck die het publied inreed is een auto met hele grote banden
quote:Op zondag 28 september 2014 16:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee ik wil er inderdaad niet meer wonen, op bezoek oke maar ben blij als ik weer weg ga
Zal wel een vrouw achter het stuur hebben gezeten. Daarvan denk ik ook altijd dat het expres is.quote:
quote:
In mijn Albert Heijn stond de oude nog. Wellicht dat die er volgende week weer is. Zou mooi zijn als die weer terug is hoewel de nieuwe ook best wel prima is.quote:Op zondag 28 september 2014 16:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Hey Kloki, wist je dat die oude muesli van de AH er weer is?De cheape in de groene verpakking. Net even de inhoud gecheckt, is inderdaad weer een andere. Minder rozijnen in deze tho, maar meer banaan.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:42 schreef IrCute het volgende:
Nee grapje. Als het uitgaat dan pak ik lkkr 50% van zijn geld als oprotpremie en begin ik samen met mijn mislukte duckface een lesbische relatie met cor zijn offspring.Wow wie is die chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
lijkt wel een latina ofzo
![]()
Lol wat denk je dan met zo'n klein kut arenatje. En vooral die kutwijven die beginnen te krijsen. Houdt je bek en ga kijken of je kunt helpen. Krijsen doet niks behalve energie verspillen gvd.quote:Op zondag 28 september 2014 16:47 schreef Montelly het volgende:
wwOOOOOW..
https://www.facebook.com/video.php?v=10152427902137712
Zou snoepje geven / 10quote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moet je eerst langs mn alphahont floortje, pas maar op jonguh
echt zon uitleg voor tokkievolk ala Henk en Ingridquote:De monstertruck is een gigantische pick-uptruck met 1500 pk. De wielen zijn enorm.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
echt zon uitleg voor tokkievolk ala Henk en Ingrid![]()
Heb je dan de poppen aan het dansen?quote:Op zondag 28 september 2014 17:56 schreef Sapstengel het volgende:
Moest laatst naar zo'n stuntshow om te filmen en dacht toen ook als er iets fout gaat heb je direct doden. Publiek achter een klein hekje gewoon op de vloer. Als zon truck doorschiet of omvalt dan zijn de spreekwoordelijke rapen gaar.
Klopt, maar wel de spreekwoordelijke, net als bij de rapen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je dan de poppen aan het dansen?
Dus eigenlijk zijn die poppen en die rapen van het zelfde laken een pak?quote:Op zondag 28 september 2014 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, maar wel de spreekwoordelijke, net als bij de rapen.
Mensen die columns schrijven zeggen dat ook altijd
HnnnnmmnggggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
u cheeky kunt m8quote:Op zondag 28 september 2014 18:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn die poppen en die rapen van het zelfde laken een pak?
Whehehequote:Op zondag 28 september 2014 16:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha grappig dat je dat zegt. Toen we gisteren in Rotterdam waren zei ze nog dat ze nooit meer in die kaolo stad wilde wonen.
quote:Bij het ernstige ongeluk met een monstertruck in Haaksbergen (Overijssel) zijn zeker drie doden gevallen. Dat meldt burgemeester Gerritsen van Haaksbergen. Het gaat volgens hem om een kind en twee volwassenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |