Precies de ontwikkeling die het moderne schaatsen mee gemaakt heeft. Wie heeft het nu nog over Oslo en Helsinki? En Inzel is ook overdekt tegenwoordig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik stel dan ook voor om alle grote wielerrondes overdekt te houden
Tinkov is niet wijs.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
#mensonterend #moedersnaardekeuken #pacecar #diebergkomter
Wel goed initiatief van Tinkon, al is drie grote rondes wel te zwaar. Krijg je 3 gemiddelde rondes van iedereen, terwijl als ze er 1 of 2 kiezen het misschien veel spectaculairder is.
Precies de reden waarom ik nooit meer schaatsen kijk. Het heroische is er helemaal af....stuk voor stuk voorgeprogrammeerde rijders wat het een oersaaie sport heeft gemaakt. Alsof je naar computergestuurde mensen zit te kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Precies de ontwikkeling die het moderne schaatsen mee gemaakt heeft. Wie heeft het nu nog over Oslo en Helsinki? En Inzel is ook overdekt tegenwoordig.
Gouden kans voor de mindere goden om zich 100% op een van de grote rondes te richten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tinkov is niet wijs.
Als Contador het doet en hij wordt 3x 10e, dan zit 'ie ook weer te klagen.
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 08:19:18Nieuwe prijzengeld Australian Open: 25.000.000 euro. Totale prijzengeld Ronde van Lombardije 50.000. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 08:20:30Eerste ronde op Australian Open verliezen levert meer (¤ 21.000) op dan Ronde van Lombardije winnen (20.000). reageer retweet
Behalve Bobquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik nooit meer schaatsen kijk. Het heroische is er helemaal af....stuk voor stuk voorgeprogrammeerde rijders wat het een oersaaie sport heeft gemaakt. Alsof je naar computergestuurde mensen zit te kijken.
Bislet.
Tsja, normale prijzen in het wielrennen en abnormale in het tennis. Hoewel ook daar alleen mensen die hoog staan veel binnen harken en het voor buiten de top X al behelpen is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:44 schreef Pino112 het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 08:19:18Nieuwe prijzengeld Australian Open: 25.000.000 euro. Totale prijzengeld Ronde van Lombardije 50.000. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 08:20:30Eerste ronde op Australian Open verliezen levert meer (¤ 21.000) op dan Ronde van Lombardije winnen (20.000). reageer retweet
Ze weten hun dopinguitspattingen inderdaad beter in de doofpot te houdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:30 schreef OProg het volgende:
Bovenstaande.
Plus het feit dat sponsors als Rolex, Lacoste, Jacobs Creek en noem maar op ook een duit in het zakje doen omdat het een prima wereldje is om mee geassocieerd te worden.
Plus tennissers hebben zelf coaches en begeleidingsstaf te betalen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:21 schreef PippenScottie het volgende:
Tijntje... Wielrenners ontvangen gewoon een salaris. Tennissers moeten het hebben van prijzengeld en dat is voor spelers buiten de top 50 echt geen vetpot...
Ik vind Hendriks een weinig neutrale chef sport van de NOS...
En Madrileense dokters zijn niet goedkoop.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Plus tennissers hebben zelf coaches en begeleidingsstaf te betalen.
Als je geen voorschot van grote vriend Vino krijgt wel ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En Madrileense dokters zijn niet goedkoop.
vliegreis, hotels en eten voor zichzelf ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Plus tennissers hebben zelf coaches en begeleidingsstaf te betalen.
Ik heb er ook een, uit het Armstrong-jaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:17 schreef DeeBee het volgende:
Jammer trouwens dat die Vino4ever shirts niet ergens online te koop zijn. Had een mooie aanvulling geweest op m'n Astana-outfit.
Trijntje mocht willen dat hij chef wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:21 schreef PippenScottie het volgende:
Tijntje... Wielrenners ontvangen gewoon een salaris. Tennissers moeten het hebben van prijzengeld en dat is voor spelers buiten de top 50 echt geen vetpot...
Ik vind Hendriks een weinig neutrale chef sport van de NOS...
Een definitief Abandyon?twitter:dnlbenson twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 15:36:28Andy Schleck calls a press conference for Thursday reageer retweet
Ach, Arno Vermeulen is chef voetbal, dan zal Tijntje het vast niet slechter doen..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Trijntje mocht willen dat hij chef was
Aanval op het werelduurrecord denk ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:44 schreef franklop het volgende:
Een definitief Abandyon?twitter:dnlbenson twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 15:36:28Andy Schleck calls a press conference for Thursday reageer retweet
Of n nieuwe ploeg. Maar ik gok erop dat hij de pijp aan maarten geeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:44 schreef franklop het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Trijntje mocht willen dat hij chef was
Contador in 3 grote rondes verslaan in 2015 natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:44 schreef franklop het volgende:
Tijntje is behoorlijk pro-wielrennen jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Dan nog, ik heb hem wel vaker onnodige opmerkingen richting over andere sporten zien maken. Lijkt me niet nodig voor iemand die bij NOS sport werkt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:44 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |