dat is heel wat anders dan 260 km volle bak koersquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lars Boom melde zich af voor WK wegens vermoeidheid.
Vorige week was hij parkoers Proloog van Tour aan het verkennen, en vandaag nam hij deel aan de Bart Brentens Challenge
Zo'n verkenning is geen 260 km.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vorige week was hij parkoers Proloog van Tour aan het verkennen, en vandaag nam hij deel aan de Bart Brentens Challenge
Ik dacht dat het een bijnaam was voor Astana, zeg maar iets als Lollerkowskiquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lutsenko in Almaty gewonnen. Team Vino4ever reed ook mee.
Dacht ik ook maar het is een CT ploeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een bijnaam was voor Astana, zeg maar iets als Lollerkowski
Zoals we hier op FOK zeggen: chenant.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hij heeft er zelf ook mee rondgereden:
[ afbeelding ]
Hij is natuurlijk niet zo moe dat hij helemaal niet meer kan fietsen, maar als je weet dat je niet fit genoeg bent om in een WK iets bij te dragen voor je ploeg heeft het gewoon geen zin om te gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Boom is toch nog 4e geworden in de Bart Brentjens Challenge, dus qua vorm zal het wel meevallen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk niet zo moe dat hij helemaal niet meer kan fietsen, maar als je weet dat je niet fit genoeg bent om in een WK iets bij te dragen voor je ploeg heeft het gewoon geen zin om te gaan.
Het was toch zijn parcours niet, en hij heeft zijn prijzen al binnen dit jaar
De Bert Brandjes Challenge vergelijken met het WKquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo'n verkenning is geen 260 km.
En de Bart Brentjens Challenge is wel 100 km op de MTB, maar daar zal 'ie wel relatief rustig aan rondrijden.
Parijs-Toursquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:01 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn er nog relevante wedstrijden tot de Tour Down Under?
Dank!quote:
Gefeliciteerd!twitter:michielelijzen twitterde op maandag 06-10-2014 om 14:15:15Ik ben verheugd te kunnen melden dat ik vanaf 1 januari aan de slag ga bij @SEGracing. Mooie nieuwe uitdaging met leuke nieuwe mensen. reageer retweet
Hup Gesinkquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:26 schreef Slobeend het volgende:
Laten we de Ronde van Emilia niet vergeten.
Niet voor het WK, wel voor Lombardije, maar dat is nu niet meer het geval doordat PT en Lombardije aangepast zijn qua datum.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hup Gesink
Maar die was toch altijd vóór het WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |