Derija. Derija is gewoon een arabisch hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Arabisch of Derija (marokkaans)? ...
Echt weinig die de arabische taal machtig zijn doormiddel van uit huis uit... Allemaal via arabische les.
ooo zomaar deel je dat dan niet met mij ik weet niet hoor maar wat knap zeg da tje het toch gedaan hebt uiteindelijk!! ! dat zou ik dus nooit durven want ik ben bang dat mn moeder dan boos wordt omdat k teveel bekijks zou trekken maar gelukkig trek ik wel strakke broeken aanquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omg je moet niet weten. Gewoon via een modeblog. Ik durfde eerst niet, maar toen zag ik een leuke quote op insta. Ik dacht hakuna matata(haha Tata) en heb het gesurft. Heb de selfies naar je geappt. Kan je het goedkeuren, zodat ik het op insta kan delen?
Zit niet alleen tussen je oren. Suiker is 5x verslavender dan bijvoorbeeld heroïne. Om daar van af te kijken is gewoon zwaar. Vaak lukt het ook pas na paar jaar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat van die zoete en vette tussendoortjes zit allemaal tussen je oren. Gewoon discipline en volhouden door het niet te nemen. Neem een appel of iets als je munchies krijgt.
Als je niet vaak genoeg eet. Om de twee uur. Dan krijg je uiteraard honger en pak je sneller een snicker of iets. Maar zelfs daar zou je hard moeten zijn tegen jezelf.
Sowieso in de avond aan de fruit ofzo. Niet meer in huis halen die zoete zooi.
Dan zou je toch moeten sporten. Is ook een lekker gevoel. Je voelt je fitter.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Not yet![]()
Wil afvallen. Thats it.
maakt die dat? surinamers eten dat vaak niet hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt een halal Surinamer in Damsco
Hoe?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
in 35 dagen keer 11 kilo afgevallen.
Volgende week inschrijven.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan zou je toch moeten sporten. Is ook een lekker gevoel. Je voelt je fitter.
nee ik zweer bij yoga, kom yogaquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgende week inschrijven.
Ze geven ook paaldansles. KB, laten we samen gaan.
Ik was toen psycho. Was toen 18 en heb geleefd op 500 kcl per dag. Hele dag niets eten, alleen tussen 4 en 7. Veel water en in de avond bewegen. Ik viel super snel af. Tot ik stopte met roken.quote:
Spang makandraquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt een halal Surinamer in Damsco
Leuk geweest nu. Ik ging bijna nadenkenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ooo zomaar deel je dat dan niet met mij ik weet niet hoor maar wat knap zeg da tje het toch gedaan hebt uiteindelijk!! ! dat zou ik dus nooit durven want ik ben bang dat mn moeder dan boos wordt omdat k teveel bekijks zou trekken maar gelukkig trek ik wel strakke broeken aanen ja selfies zijn leuk echt alle 42!!! weet je al welke je op insta gaat zetten dan?? anders verdeel je ze, doe je eentje via kik andere via snapchat, facebook etc etc.. kan iedereen overal je foto's zien
Owkee. Ik maak wel onderscheid. Dus je snapt wel wat ik bedoel nu dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Derija. Derija is gewoon een arabisch hoor.
Waar doe je dat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n
[..]
nee ik zweer bij yoga, kom yoga
heb wel wat chickies op facebook die paaldansenhartstikke leuk, maar mij niet gezien hoor.
jammer zat er net lekker inquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk geweest nu. Ik ging bijna nadenken
Die heeft geen punjabi stuffquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
maakt die dat? surinamers eten dat vaak niet hoor
echt typisch Punjabi gerecht
ik hoor wel veel over dat zaakje, gaan we daar een keer vrete?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Spang makandra![]()
Die spang menu van 10 euro is zoooooo sweeeety ojoooo
O, je hebt natuurlijk ook shakes om in korte tijd af te vallen, maar daar is dit niet voor. En zodra je met die afvalshakes stopt en weer normaal gaat eten, kom je zo weer aan als je daarnaast ook niet sport.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmm. Never mind die shakes en zo danGewoon het mondje vaker dicht.
Helpt het jou wel?
ja goh, met je benen al je gewicht tillen en in zo'n paal hangen...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar doe je dat?
Ja, die paaldansles leek mij leuk, omdat je daar een supersterk lichaam van krijgt.. Ze zeggen ook dat het best lastig is.
whuha u fatassquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, je hebt natuurlijk ook shakes om in korte tijd af te vallen, maar daar is dit niet voor. En zodra je met die afvalshakes stopt en weer normaal gaat eten, kom je zo weer aan als je daarnaast ook niet sport.
Moeilijk te zeggen. Ik ben nog maar een maandje ofzo bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |