We willen die foto allemaal zien.quote:
Mis je niks aan, ik ben vaak erg traag met reageren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb je nummer nietEn die van Straw ook niet
En dat!quote:
Ik moest nog aan jou denken gisteren. Nu bij NatGeo 90's week. Hadden ze een item over je held.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
If you a badboy then you die
Westside, Outlawz when we ride, get me high.
They fucked up when they robbed me
Put another contract on Mobb Deep.
Nee dat is wat popi's luisterenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mis je niks aan, ik ben vaak erg traag met reageren.
Is dit wat gabbers ook luisteren? Ik weet niks.
Dat is geen hardcorequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mis je niks aan, ik ben vaak erg traag met reageren.
Is dit wat gabbers ook luisteren? Ik weet niks.
Over de moord?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest nog aan jou denken gisteren. Nu bij NatGeo 90's week. Hadden ze een item over je held.
Houden we scores bij dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
Waar is die verdomde TT heen? Dat zijn minpunten Fax
Onder anderequote:
In mijn hoofd.quote:
Oh komt er een film?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar wat Singleton van de film gaat maken.
okquote:
Yep.quote:
Doe eens een muziekje plaatsen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is geen hardcoreearly hardcore
jeugdsentiment
Deze man weetquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:26 schreef Barbusse het volgende:
Doe dan op z'n minst goede hiphop....geen gabbermeuk....
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe eens een muziekje plaatsen.Waarvan jij vroeger helemaal uit je dak ging.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe eens een muziekje plaatsen.Waarvan jij vroeger helemaal uit je dak ging.
quote:
quote:
Got your back, brother from another mother.quote:
Trusten chickquote:
Welterustenquote:
Slaap lekkerquote:
Welterusten lieverdquote:
Welterusten Royquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga ook mijn bed maar eens opzoeken, kwart voor 5 gaat de wekker weer.
Welterusten Hupquote:
Een zeker persoon hier thuis luisterde dat soort muziek altijd keihard. Ik vond het herrie.quote:
quote:
Welterustenquote:
Eigenlijk was dat best wel popmuziekquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]En I like it loud natuurlijk.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
Dat was toch ook wel een klassieker
Ik kon dr Macabre wel waarderen...
En iedereen kent natuurlijk deze
Wat zijn CD's?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb ook nog wel van die Thunderdome CD's liggen
Hoezo is dat "quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb ook nog wel van die Thunderdome CD's liggen
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:40 schreef Barbusse het volgende:
Stijlloze kutmuziek, die gabbermeuk.
De betere hiphop
Ja behoorlijk stijlloos, maar ja... Jeugdsentiment. Die meuk van tegenwoordig kan ik niet luisteren. Maar dat van de 90's (tot 98 of zo) kan mij wel bekoren soms. Maar dat is ook puur sentiment. Kereltje van 12-15 jaar haha.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:40 schreef Barbusse het volgende:
Stijlloze kutmuziek, die gabbermeuk.
De betere hiphop
Er zat jammer genoeg veel simplistische en oppervlakkige meuk tussen. Tegenwoordig nog steeds. Dat krijg je nou eenmaal met een genre die een best lage instap heeft om te produceren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja behoorlijk stijlloos, maar ja... Jeugdsentiment. Die meuk van tegenwoordig kan ik niet luisteren. Maar dat van de 90's (tot 98 of zo) kan mij wel bekoren soms. Maar dat is ook puur sentiment. Kereltje van 12-15 jaar haha.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik die voor het laatst geluisterd hebquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo is dat ""
Ik heb er ook een aantal, ik wil nog graag 6 en 4 hebben.
Hahaha, die clip is zo awesomequote:
Hoe voelt het dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Het voelt helemaal niet als een vrijdagavond vanavond
Voelt hier als een zaterdagavond, dus alleen maar mooi dat het nog vrijdag isquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee, maar niet lekker als een vrije avond ofzo.
Kan wel eens. Soms heb je ook geen weekend gevoel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee, maar niet lekker als een vrije avond ofzo.
Ah, maar dan is de vraag heb je een positief of negatief zaterdagavond gevoel aangezien je date dan al geweest zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voelt hier als een zaterdagavond, dus alleen maar mooi dat het nog vrijdag is
Berichtje sturen dat ze dat programma maar moet opgeven en jou moet datenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:03 schreef yats het volgende:
Lol, zie ik net ineens bij een reclame voor een nieuw tv programma (een dateprogramma op sbs) een vriendin van me in dat filmpje verschijnen.
Is ze zo wanhopig?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:03 schreef yats het volgende:
Lol, zie ik net ineens bij een reclame voor een nieuw tv programma (een dateprogramma op sbs) een vriendin van me in dat filmpje verschijnen.
Ow dat. Uhm het schommelt nogal de hele avondquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, maar dan is de vraag heb je een positief of negatief zaterdagavond gevoel aangezien je date dan al geweest zou moeten zijn.
Hehe... Datable?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:03 schreef yats het volgende:
Not gonna happen, ik ben haar type nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Berichtje sturen dat ze dat programma maar moet opgeven en jou moet daten
Ja, maar niet voor mij. Ik heb ooit weleens een balletje opgegooid maar dat was een duidelijke nee.quote:
De hoooooeeeerrrrrquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor mij. Ik heb ooit weleens een balletje opgegooid maar dat was een duidelijke nee.
Jammer. Maar gaat het sbs6 programma doen dan? Want die combinatie klinkt niet echt goed.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor mij. Ik heb ooit weleens een balletje opgegooid maar dat was een duidelijke nee.
Trut, dat ze jou zo maar laat lopen zegquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:05 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit er niet mee. Als zij niet wil is dat jammer, meer niet. Al denk ik dat het sowieso nooit lang stand zou houden wegens botsende karakters.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Trut, dat ze jou zo maar laat lopen zeg
Doe er eens iets aan danquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou het is hier wel een beetje saai momenteel...
Kom wel even langsquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Ow dat heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen inspiratie, ik ben nog helemaal van slag door de overdosis romantiek eerder deze avond.
Een beetje liefde kan geen kwaadquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen inspiratie, ik ben nog helemaal van slag door de overdosis romantiek eerder deze avond.
Een beetje wel he...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Zijt gij van slag bevallige deerne? Zijt gij deze hoffelijkheid niet of niet meer gewend?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou lang geleden dat ik mijn softie-playlist heb geluisterd ja.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijt gij van slag bevallige deerne? Zijt gij deze hoffelijkheid niet of niet meer gewend?
Voor alles is weer een eerste keer. Of het ligt gewoon aan mijzelf op dit moment.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou lang geleden dat ik mijn softie-playlist heb geluisterd ja.
Pieperd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou lang geleden dat ik mijn softie-playlist heb geluisterd ja.
Nou een beetje dan.quote:
Ja, dat jullie dat nou allemaal gewend zijn,quote:
Brrrrrquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat jullie dat nou allemaal gewend zijn,
ik ben blij dat ik er nog ben, was bijna een overdosis, ik twijfelde zowaar of ik niet een romantische film zou gaan kijken.
Daar trek ik ook de grens. Gewoon samen romantisch naar een actiefilm kijken, knus op de bankquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat jullie dat nou allemaal gewend zijn,
ik ben blij dat ik er nog ben, was bijna een overdosis, ik twijfelde zowaar of ik niet een romantische film zou gaan kijken.
*Geeft kopje rooibos thee*quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zet je nou weer alleen koffie terwijl ik thee wil?
Wie?quote:
Ow, ik zet snel wat water op dan. Kom je eraan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zet je nou weer alleen koffie terwijl ik thee wil?
Dat zegt me nog niets, deerne.quote:
Ah, gezien zijn soort muziek verbaast het me niet veel dat ik hem niet ken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Alstu.
[..]
[..]
Inderdaad Thijs, schaam je.
http://nl.wikipedia.org/wiki/DJ_Sandstorm
Er gaan rond deze tijd nog treinen naar jouw gehucht?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, ik zet snel wat water op dan. Kom je eraan?
De meest onderwaardeerde DJ, eentje die nog echt platen in elkaar mixt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zegt me nog niets, deerne.
Hij wil je als rebound hebben!quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er gaan rond deze tijd nog treinen naar jouw gehucht?
Dan is hij een dag te vroeg denk ik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij wil je als rebound hebben!
Vast wel. En anders pik ik je wel op bij het station (hihi pik)quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er gaan rond deze tijd nog treinen naar jouw gehucht?
Kan dat ook zonder een relatie gehad te hebben?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij wil je als rebound hebben!
Awww waar was die bak met lauw water ook alweer?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
Kan dat ook zonder een relatie gehad te hebben?
Tegenwoordig kan zowat alles, dus ik neem aan van wel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
Kan dat ook zonder een relatie gehad te hebben?
Lauw water? Ik had het niet over mezelf overigensquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Awww waar was die bak met lauw water ook alweer?
Ja dat snap ik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:43 schreef yats het volgende:
[..]
Lauw water? Ik had het niet over mezelf overigens
Zeg dat nou nietquote:
Dat klopt, koud water koelt het juist weer te snel af.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
En Samz zei vanavond dat lauw water beter was tegen brandplekken dus...
Je had toch wijn... dat werkt vast ook wel, dan valt die houding minder opquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
Nouja misschien dat de 'fuck it nee heb ik toch al' houding positief uitpakt.
Ah, dat heb ik even gemist. Goed om te weten!quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
En Samz zei vanavond dat lauw water beter was tegen brandplekken dus...
Bedankt. Wist je dat er dierlijke vetten zitten in een McDonalds Milkshake, om maar random dingen terug te zeggen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:44 schreef aeque het volgende:
Random opmerking: nieuwe briefje van 10 euro ziet er wel mooi uit trouwens.
Dan trekken je aderen samen enzo, en dan kan de hitte niet goed weggevoerd worden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat klopt, koud water koelt het juist weer te snel af.
Zou het slim zijn om dat allemaal nog mee te nemen? ...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je had toch wijn... dat werkt vast ook wel, dan valt die houding minder op
En nooit op de wond zelf koelen, maar iets erboven zodat het er overheen stroomt in plaats van erop klettert.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat klopt, koud water koelt het juist weer te snel af.
Ga je nou twijfelen aan jezelf? haar? of je dateplan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou het slim zijn om dat allemaal nog mee te nemen? ...
Tja het mag geen date meer genoemd worden volgens mij. Hoewel ze zoiets niet gezegd heeft ofzo...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga je nou twijfelen aan jezelf? haar? of je date?
Dank je.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt. Wist je dat er dierlijke vetten zitten in een McDonalds Milkshake, om maar random dingen terug te zeggen.
Waar baseer je dat dan weer op?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het mag geen date meer genoemd worden volgens mij. Hoewel ze zoiets niet gezegd heeft ofzo...
Nee, wist jij dat 'let's go' een van de meest gebruikte zinnetjes is in films?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Dank je.
Wist jij dat als je op het middenstuk tussen je neus en bovenlip drukt, je een nies kan onderdrukken?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het mag geen date meer genoemd worden volgens mij. Hoewel ze zoiets niet gezegd heeft ofzo...
Goed zo! That's the spirit!quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee wist ik niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, wist jij dat 'let's go' een van de meest gebruikte zinnetjes is in films?
Nou 'kinda having second thoughts about the dating thing' dus is het nou een date of gewoon casual afspreken?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar baseer je dat dan weer op?
Haar woorden of jouw gedachte?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou 'kinda having second thoughts about the dating thing' dus is het nou een date of gewoon casual afspreken?
Dank u dank uquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed zo! That's the spirit!
Nee, en is dit is ook wel een beetje verontrustend eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee wist ik niet.
Wist jij dan dat er in elke scene van de film Fightclub een starbucks beker zit?
Nee, de vraag is of ze die heeft omdat ze terug gaat en het moeilijk vind om dan met iemand verder te gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou 'kinda having second thoughts about the dating thing' dus is het nou een date of gewoon casual afspreken?
Hm, multi-interpretabel. Maak er gewoon een leuke avond van en kijk dan verder. Je plan is in ieder geval goed en ze heeft niet keihard gezegd je niet te zien zitten. Ik zou dus positief blijven.quote:
Dat kan elke man hier bevestigen denk ik.quote:
Nou ik ken gevallen.quote:
Inderdaad. Al is het tegendeel ook waar en heb ik ook vrij duidelijk wel eens nee gehoord.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan elke man hier bevestigen denk ik.
haha, zie je! De spirit is al weer helemaal terug!quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms moeilijk, maar meestal onmogelijk ja
Ah friendzoned.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha, zie je! De spirit is al weer helemaal terug!
Niet, ik zit er ook constant in.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je ook nog uitkomen, geen paniek.
Oh, twee van mijn exen ook, maar die hadden er schijnbaar wat op gevonden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet, ik zit er ook constant in.
Dat is anders verdomd lastig. Maar ik denk niet dat fax daar in zit. Nog niet althans.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je ook nog uitkomen, geen paniek.
Jij sneaky jijquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, twee van mijn exen ook, maar die hadden er schijnbaar wat op gevonden.
Bij mij begint iedereen daar, of ze willen of niet haha
Gaat niet bewust, is gewoon zo. Kan ik ook niks aan doen.quote:
Was grapjequote:Op zaterdag 27 september 2014 01:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, twee van mijn exen ook, maar die hadden er schijnbaar wat op gevonden.
Bij mij begint iedereen daar, of ze willen of niet haha
Oh dat is iig wel de goede volgordequote:Op zaterdag 27 september 2014 01:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was grapjeik ben onweerstaanbaar. En daarna onuitstaanbaar.
Welterustenquote:
Zo zit je in elkaar, is misschien jouw 'verdediging'. Ze moeten zich eerst waar maken eer ze de aanval mogen inzetten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gaat niet bewust, is gewoon zo. Kan ik ook niks aan doen.
Edit: of misschien kan ik er wel wat aan doen maar weet niet wat/hoe
Yes, weer punten gescoord. Ik ga ook pitten. Trustenquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is iig wel de goede volgorde
Trusten artquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yes, weer punten gescoord. Ik ga ook pitten. Trusten
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yes, weer punten gescoord. Ik ga ook pitten. Trusten
Ik hoop het niet, zo wel dan ga ik bitchenquote:Op zaterdag 27 september 2014 07:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och och daar begint het alweer.
Ze wil blijven afspreken maar heeft 'second thoughts' wat betreft daten... duidelijk vrienden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is anders verdomd lastig. Maar ik denk niet dat fax daar in zit. Nog niet althans.
Wat ben jij vroeg wakker op een zaterdag.quote:Op zaterdag 27 september 2014 07:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, zo wel dan ga ik bitchen.
Ik ben altijd vroeg wakker. Ik ga zo nog eventjes liggen, maar om half negen moet ik toch opstaan want ik ga vandaag terug naar Enschedequote:Op zaterdag 27 september 2014 07:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg wakker op een zaterdag.
Toch blijf ik als ouderwetse man de volgorde van tegenwoordig apart vinden. Eerst zoenen (of meer) en daarna friendzonen. Ligt het dan aan de zoen, of de seks dat er gefriendzoned wordt? Of aan het gebrek aan verstand (drank) wat de volgende morgen weer aanwezig is?quote:Op zaterdag 27 september 2014 07:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze wil blijven afspreken maar heeft 'second thoughts' wat betreft daten... duidelijk vrienden.
Of men hecht minder waarde aan zoenen. Ik denk dat iemand ook wel kan worden meegesleept in de sfeer van het moment, de aandacht. In het datingsite topic worden ook ervaringen beschreven van zoenen op eerste dates zonder vervolg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:54 schreef twi het volgende:
[..]
Toch blijf ik als ouderwetse man de volgorde van tegenwoordig apart vinden. Eerst zoenen (of meer) en daarna friendzonen. Ligt het dan aan de zoen, of de seks dat er gefriendzoned wordt? Of aan het gebrek aan verstand (drank) wat de volgende morgen weer aanwezig is?
Al zie ik hem er niet voor aan dat 'ie dat meisje dronken heeft gevoerd. Toch Fax? Je bent wel een heer ondanks je onderbroekenlol.
Het blijven vrouwen. Mysterieuze wezens.quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:32 schreef twi het volgende:
Goed voorbeeld was trouwens dat meisje dat een jongen op de bank wilde laten slapen na een saaie date, maar toen hij haar zoende was dat zo goed dat zijn slaapplaats gepromoveerd werd van bank naar haar bed. Ondanks dat ik niet de indruk kreeg dat ze een vervolgadres zou willen.
Leuke ervaring voor haar hoor, maar ik snap er helemaal niets van.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Het blijven vrouwen. Mysterieuze wezens.
Probeer het maar eens te ontkennen Barb.quote:
Als ze niet mysterieus waren zou ik totaal geen interesse in ze hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Probeer het maar eens te ontkennen Barb.
Dat ligt niet aan jou, ik vraag me dat ook weleens af. En dat is echt niet ouderwets. Ik denk overigens dat fax best een heer is tegenover vrouwen, ondanks zijn posts hier.quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:54 schreef twi het volgende:
[..]
Toch blijf ik als ouderwetse man de volgorde van tegenwoordig apart vinden. Eerst zoenen (of meer) en daarna friendzonen. Ligt het dan aan de zoen, of de seks dat er gefriendzoned wordt? Of aan het gebrek aan verstand (drank) wat de volgende morgen weer aanwezig is?
Al zie ik hem er niet voor aan dat 'ie dat meisje dronken heeft gevoerd. Toch Fax? Je bent wel een heer ondanks je onderbroekenlol.
Simpel toch, de kracht van hormonen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:32 schreef twi het volgende:
Goed voorbeeld was trouwens dat meisje dat een jongen op de bank wilde laten slapen na een saaie date, maar toen hij haar zoende was dat zo goed dat zijn slaapplaats gepromoveerd werd van bank naar haar bed. Ondanks dat ik niet de indruk kreeg dat ze een vervolgadres zou willen.
Leuke ervaring voor haar hoor, maar ik snap er helemaal niets van.
Nee.quote:
Juist, lust is het.quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Simpel toch, de kracht van hormonen.
Awh, die arme man had vast gewoon een hele slechte avond.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:12 schreef Barbusse het volgende:
Welcome to New York, baby!
[ afbeelding ]
die is vast gearresteerd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:12 schreef Barbusse het volgende:
Welcome to New York, baby!
[ afbeelding ]
soms hebben wij vrouwen ook gewoon zin in seks.quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, ik vraag me dat ook weleens af. En dat is echt niet ouderwets. Ik denk overigens dat fax best een heer is tegenover vrouwen, ondanks zijn posts hier.
Niet als je dat gewoon duidelijk maakt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms hebben wij vrouwen ook gewoon zin in seks.
Helaas wek je daarmee dus inderdaad gelijk verkeerde verwachtingen.
as het maar zo gemakkelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet als je dat gewoon duidelijk maakt.
Dat weet je toch niet altijd van te voren (zoals in het bovengenoemde voorbeeld)quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet als je dat gewoon duidelijk maakt.
Dan ligt dat toch echt aan die persoon. Ik kan dat verschil heel duidelijk maken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
as het maar zo gemakkelijk.
Seks betekent voor een hoop mensen gewoon: ze wil meer.
Ook als je duidelijk aangeeft dat dat niet zo is.
dat ook nog inderdaad. Maar als je het wel vantevoren weet en het gewoon aangeeft, wordt t dus ook gewoon niet altijd geaccepteerd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet altijd van te voren (zoals in het bovengenoemde voorbeeld)
En als er dan een discussie volgt is de mood/het moment alweer weg.
ja, dat ligt aan die persoon, heb je helemaal gelijk in, maar het gevolg is voor mij hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ligt dat toch echt aan die persoon. Ik kan dat verschil heel duidelijk maken.
Zo kan het ook:quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Awh, die arme man had vast gewoon een hele slechte avond.
Tja, iedereen wordt gewoon verliefd op je en kan niet meer helder nadenken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ook nog inderdaad. Maar als je het wel vantevoren weet en het gewoon aangeeft, wordt t dus ook gewoon niet altijd geaccepteerd.
Dat is logisch, vrouwen hebben echt niet minder lustgevoelens als mannen. Je hebt alleen bepaalde mannen die dat heel goed door hebben en daar ook gebruik van maken, en mannen die dat minder door hebben en eerder denken dat er sprake van gevoelens is naast lust. De meeste mensen maken die fout weleens denk ik, het is alleen de vraag of je daar van leert of niet. En ja, ik heb die fout ook weleens gemaakt waarbij ik achteraf dingen anders had gedaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms hebben wij vrouwen ook gewoon zin in seks.
Helaas wek je daarmee dus inderdaad gelijk verkeerde verwachtingen.
nou, nee, gelukkig nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, iedereen wordt gewoon verliefd op je en kan niet meer helder nadenken.
Maar he, ze hebben wel even hun doel weten te bereiken!quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Zijn ze nou helemaal gek geworden, militairen, maar ook douaniers geen uniform meer laten dragen buiten werktijd. Nu weet ik het zeker, de IS heeft idd geen respect voor vrouwen.
En denken dat dat helpt hier
Jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Maar he, ze hebben wel even hun doel weten te bereiken!
Sop-sop, sop-sopquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja![]()
Nja gelukkig zijn er altijd nog politiemannen en brandweermannen, tenminste nog iets over gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot ze gaan dreigen die te gaan pakken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja![]()
Nja gelukkig zijn er altijd nog politiemannen en brandweermannen, tenminste nog iets over gelukkig
quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:39 schreef twi het volgende:
[..]
Sop-sop, sop-soplol en wat het soppen betreft, nee glazenwassers zijn niet echt mijn ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat, heeft de politie op het platteland nog geen nieuwe uniformen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol en wat het soppen betreft, nee glazenwassers zijn niet echt mijn ding.
Ze hebben met de rest ook niet gedreigd hoor, het zijn onze voorzorgsmaatregelsquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot ze gaan dreigen die te gaan pakken.
Omdat er een dreiging was dat er aanslagen op militairen gingen komenquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze hebben met de rest ook niet gedreigd hoor, het zijn onze voorzorgsmaatregels
De nieuwe is ook niet mooi. Een beetje play-mobiel achtig.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:41 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, heeft de politie op het platteland nog geen nieuwe uniformen?
Dat hebben wij zelf geconcludeerd aangezien 'wij' besloten hebben mee te helpen vechten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat er een dreiging was dat er aanslagen op militairen gingen komen
Nee hoor, er zijn bedreigingen ontvangen specifiek gericht op militairen. Althans, dat beweert defensie.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hebben wij zelf geconcludeerd aangezien 'wij' besloten hebben mee te helpen vechten.
Oh dat moet ik dan even gemist hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn bedreigingen ontvangen specifiek gericht op militairen. Althans, dat beweert defensie.
Om 5 uur pasquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 07:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ik kan ook goed zoenen, dus dat kan het ook niet zijnquote:Op zaterdag 27 september 2014 08:54 schreef twi het volgende:
[..]
Straw.quote:Op zaterdag 27 september 2014 07:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi jijquote:
Halloquote:
Je komt wel een beetje in de buurt van mijquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hallo. Sightseeing Brabant, ik doe het
. Etten-Leur is echt prachtig onder een grauwe grijze sluier
.
Altijd leuk, toerist in eigen landquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ze heeft mij al overgeslagenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje in de buurt van mij
Oh jee... Breda nuquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje in de buurt van mij
Dat is... dichterbij!quote:
Er rijden bijna geen treinen dit en volgend weekend van/naar Tilburg..quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is... dichterbij!
Doe je Tilburg ook nog aan? Weet nog wel een leuk cafétje waar je lekker kan zitten.
Onmogelijk, ik zit niet in die treinquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:36 schreef Samzz het volgende:
Amai, allemaal knappe mannen in pakken.
Jij denkt dat je de enige bent?quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik zit niet in die trein
quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt dat je de enige bent?
Dat wist ik niet, maar zo vaak reis ik niet met de trein.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er rijden bijna geen treinen dit en volgend weekend van/naar Tilburg..
Je geeft je ogen de kost waar het moet!quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik liep eergisteren bijna nog tegen iemand op omdat ik (ja, heel slecht, I know) een mooie man in pak nakeek.![]()
Nou het ging echt onbewust, werd mij er pas van bewust toen ik dus bijna tegen iemand anders op liep hahaquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je geeft je ogen de kost waar het moet!
Ben nu inTilburg. Maar vandaag geen tijd voor een café'tje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is... dichterbij!
Doe je Tilburg ook nog aan? Weet nog wel een leuk cafétje waar je lekker kan zitten.
En toen gleed je uit?quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik liep eergisteren bijna nog tegen iemand op omdat ik (ja, heel slecht, I know) een mooie man in pak nakeek.![]()
So close and yet so far...quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben nu inTilburg. Maar vandaag geen tijd voor een café'tje.
Altijd weer die mensen die niet uitkijken voor mensen die mensen nakijkenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou het ging echt onbewust, werd mij er pas van bewust toen ik dus bijna tegen iemand anders op liep haha
Oh, waar staat de trein dan nu te wachtenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er rijden bijna geen treinen dit en volgend weekend van/naar Tilburg..
Grijze sluier? Hier schijnt de zon uitgebreidquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
In ieder geval welkom in Tilburgquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, waar staat de trein dan nu te wachten?
Hier is het ook erg grijs.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:54 schreef yats het volgende:
[..]
Grijze sluier? Hier schijnt de zon uitgebreid
Jij gaat naar Enschede?quote:
Dude....quote:
Misschien was het wel alleen Utrecht-Tilburg, en staat de hele week al een aantekening van in de trein over werkzaamheden. Fijn dat je er geen last van hebtquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, waar staat de trein dan nu te wachten?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Het was ook gewoon druk op Utrecht CS hoor, dus niet dat ik heel erg lang aan het staren was, het was gewoon druk haha Laten we het daar maar op houden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]Al moet ik bekennen dat ik dat ook weleens heb als ik een mooie vrouw zie.
Dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het was ook gewoon druk op Utrecht CS hoor, dus niet dat ik heel erg lang aan het staren was, het was gewoon druk haha Laten we het daar maar op houden.
Toen ik in Schotland was kon je gewoon in het Nederlands zeggen dat er een mooie meid voorbij liep. Ergens is dat best grappigquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]Al moet ik bekennen dat ik dat ook weleens heb als ik een mooie vrouw zie.
quote:
Dan is er toch niets op tegen dat je gewoon een paar maandjes een leuke tijd hebt met haar, met zoenen en andere benefits? Als zij dat ook wil natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik kan ook goed zoenen, dus dat kan het ook niet zijn
Niks hoorquote:
In sommige gevallen geen pak ook, De man van de nieuwe Bjorn Borg reclame die bijna naakt op de nieuwe poster staat heeft wel hetzelfde effect eigenlijk hahaquote:
Is that so?quote:
Dat is het beste waar ik op kan hopen denk ik...quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dan is er toch niets op tegen dat je gewoon een paar maandjes een leuke tijd hebt met haar, met zoenen en andere benefits? Als zij dat ook wil natuurlijk.
Maar dat zie je wel zitten op zich? Ook al is het misschien niet waar je zelf op hoopte.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is het beste waar ik op kan hopen denk ik...
Die reclame ken ik nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In sommige gevallen geen pak ook, De man van de nieuwe Bjorn Borg reclame die bijna naakt op de nieuwe poster staat heeft wel hetzelfde effect eigenlijk haha
Gewoon zeggen dat je je daar prima bij voelt. Ook al zoek je eigenlijk wat anders.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is het beste waar ik op kan hopen denk ik...
Eindelijk thuis en echt weekend? Waarom moest je op zaterdag werken eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
niet alle pakken.
En sommige mannen weten ook niet hoe ze een pak moeten dragen.
Ja nu eindelijk thuis en weekend.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eindelijk thuis en echt weekend? Waarom moest je op zaterdag werken eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |