nope, niet vergetenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
gefeliciteerd, een zin die ik kan begrijpen, ben je vergeten welke rol je speelt?
Wat zei het CBR daarover?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:24 schreef audioholic het volgende:
feiten over gevolgen voor mijn rijbewijs zoals ik al eerder aangaf, rondom t "brommen" is me iig duidenlijk
nog niet geinformeerd. is wel iets om te gaan doen jaquote:
los van wat een rechter besluit, kan het CBR je rijbewijs ook schorsen..quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:17 schreef audioholic het volgende:
[..]
nog niet geinformeerd. is wel iets om te gaan doen ja
Denk dat TS wel meer dan een weekje nodig heeft om z'n Nederlands naar een aanvaardbaar niveau op te krikken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:25 schreef _Arthur het volgende:
Hopelijk veroordelen ze je tot het volgen van een cursus Nederlands. Heb je dan mooi de week de tijd voor om die 24/7 te volgen.
Feiten:quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:20 schreef audioholic het volgende:
en dat ik fout ben weet ik allemaal wel, ben ook niet op zoek naar meningen, ben op zoek naar feiten/bevindingen. ik zal niet de eerste zijn bij wie dit is gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chaos is a ladder.
Ik weet het niet. Het was een jongen uit een Noord Afrikaans land maar ik neem aan dat die zijn geld op een eerlijke manier verdiend.quote:Op maandag 29 september 2014 13:08 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat was m'n volgende vraag.... hoe oud ongeveer, dat je in 30 jaar ¤ 15.000 aan boetes bij elkaar rijdt kan nog, maar als je amper oud genoeg bent om een rijbewijs te hebben snap ik het echt niet.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:09 schreef bijdehand het volgende:
Zo werkt het ook dat wanneer je iemand vermoord je het kan compenseren (en er dus weg mee kan komen) als je een kindje krijgt.
als dat het enige zou zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:26 schreef Dagonet het volgende:
Nu je toch al eigenlijk je antwoord hebt mag ik je een vraag stellen? Hoeveel tijd scheelt het nou? k typen in plaats van ik? Want het leest verdomd irritant.
Feit: Jij reed op een brommer terwijl je geen rijbewijs had.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:24 schreef audioholic het volgende:
feiten over gevolgen voor mijn rijbewijs zoals ik al eerder aangaf, rondom t "brommen" is me iig duidenlijk
Nope. Op het moment dat jij maar met genoeg alcohol op betrapt wordt, en als je zo vaak al zonder rijbewijs betrapt bent dat je moet zitten lijkt me dat een kwestie van tijd, dat je een rij-ontzegging krijgt.. en je gaat dan rijden... pleeg je weer hetzelfde feit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:14 schreef audioholic het volgende:
maar, ik bedoelde meer, wat kan ik verwachten? dat ik een rijbewijs heb is toch al iets van dat het niet meer zal voorkomen, verder, ik hou ook rekening met het feit dat het afgenomen kan worden voor een onbepaalde tijd, verder ja, idk wat k er van moet verwachten
Probeer eens een woordenboek en een cursus Nederlands schrijven binnen te smokkelen. Heb je veel meer aan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:28 schreef audioholic het volgende:
[..]
geen idee, stond "een week hechtenis"
als t een politiecelltje is, vraag ik een pen en een groot kladblok,als k dat uberhoupt al krijg daar, lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |