Ja ik snap het ook niet helemaalquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:09 schreef Wespensteek het volgende:
Ik heb ook een rijbewijs, wat wil je weten?
Wat is je punt? Moeten we je feliciteren?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:10 schreef audioholic het volgende:
ja, kep inmiddels een rijbewijs he
Overbodige info welke de OP vertroebeldquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:10 schreef audioholic het volgende:
ja, kep inmiddels een rijbewijs he
Moet ik hieruit opmaken dat mijn vraag ondertussen is beantwoord?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef audioholic het volgende:
zou fijn zijn,
nee munte meer op 2e reactie, browser was traag met refresh
sorry, 1e post, mijn foutquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat mijn vraag ondertussen is beantwoord?
Aha, vandaar dat moslims en Afrikanen relatief veel kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:09 schreef bijdehand het volgende:
Nu je een rijbewijs hebt maakt het niet meer uit, dan is je misdaad gecompenseerd. Zo werkt het ook dat wanneer je iemand vermoord je het kan compenseren (en er dus weg mee kan komen) als je een kindje krijgt.
Het feit dat je inmiddels nog steeds niet in de gaten hebt dat je ook met een brommer iemand dood zou kunnen rijden zegt eigenlijk wel genoeg; ze zouden je rijbewijs gelijk weer moeten kunnen innemen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:17 schreef audioholic het volgende:
detail : zonder rbw op brommer. geen auto, auto is een moordwapen
In ieder geval GEEN(!!!!!) schriftelijke reactie sturenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:23 schreef Wespensteek het volgende:
Ziet er somber uit. Ik denk dat men meteen bij het CBR een onderzoek naar de rijgeschiktheid gaat vragen nadat jij jouw verhaal hebt gedaan. Succes bij de rechter en niet verstek laten gaan, alhoewel in jouw geval... Nou ja succes.
Als goede inzet?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:24 schreef audioholic het volgende:
naja, k hoop iig t beste er van, ik hoop dat ze dat k mn rbw al heb als goede inzet zien, verder ja, eigen schuld dikke bult
iknow,daarom hek iemand die meegaat,ik weet anders wel dat dat bovenstaande helemaal gaat gebeurenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als goede inzet?Hou zoveel mogelijk je mond dicht als je daar staat, want je graaft de kuil anders alleen maar dieper en dieper.
IK zal er op lettenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:26 schreef Dagonet het volgende:
Nu je toch al eigenlijk je antwoord hebt mag ik je een vraag stellen? Hoeveel tijd scheelt het nou? k typen in plaats van ik? Want het leest verdomd irritant.
vorige pagina zei ik in 4 jaar tijd 4 keer.. had er niet bij vermeld dat ik elke keer was genaaid om een bullshitredenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:08 schreef Peter het volgende:
Maar voor 1 keer rijden op een bromfiets zonder rijbewijs gelijk een week zitten?
Ik heb het idee dat je wat verzwijgt..
geen idee, stond "een week hechtenis"quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:10 schreef Geralt het volgende:
Die week zitten is dat in een huis van bewaring aka gevangenis? Of is dat gewoon in een politiecel?
Dat laatste heb ik ervaring mee met ruim een week zitten en dat is niet echt een pretje![]()
![]()
Daar krijg je niks behalve de kleren die je aan hebt minus je schoenveters en je riem en dergelijke.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:28 schreef audioholic het volgende:
[..]
geen idee, stond "een week hechtenis"
als t een politiecelltje is, vraag ik een pen en een groot kladblok,als k dat uberhoupt al krijg daar, lol
4x gepakt dus, niet maar 4 keer gereden..quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:27 schreef audioholic het volgende:
[..]
vorige pagina zei ik in 4 jaar tijd 4 keer.. had er niet bij vermeld dat ik elke keer was genaaid om een bullshitreden
Eens. Dan verdien je ook gewoon straf. In het geval van TS kan ie' net zo goed zijn mond houden wanneer ie' moet voorkomen. Beter maakt ie' het niet voor zichzelf met zijn domme opmerkingen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:42 schreef Peter het volgende:
[..]
4x gepakt dus, niet maar 4 keer gereden..
Dan ben je ook gewoon dom.
Rijden zonder rijbewijs is niet echt een bullshit reden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:27 schreef audioholic het volgende:
[..]
vorige pagina zei ik in 4 jaar tijd 4 keer.. had er niet bij vermeld dat ik elke keer was genaaid om een bullshitreden
Ik heb geen vorige pagina...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:13 schreef audioholic het volgende:
zie vorige pagina. dat in herhaling vallen weet ik wel.
Blijkbaar wil hij weten wie ook een rijbewijs heeft en moest voorkomen omdat hij voor die datum 4 x zinder rijbewijs heeft gereden. Het lijkt ook te gaan om een brommen. Maar helemaal zeker ben ik ook niet.quote:
en jawel, elke keer van die reden zoals band is lek, lamp hangt los ect , terwijl t niet zo was, dus druk bezig met geld binnenharken,dat ze dan toevallig iemand hebben die fout is, ja shit happens, reden voor aanhouden was ruk, ze motten zich bezighouden met die mocro's hier die alles leegjatten en terroriserenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rijden zonder rijbewijs is niet echt een bullshit reden.
nee, k ben benieuwd voor het in verleden gemaakte fouten, voor invloed hebben op mijn rijbewijs. t zitten mot gwn, eigen schuldquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij weten wie ook een rijbewijs heeft en moest voorkomen omdat hij voor die datum 4 x zinder rijbewijs heeft gereden. Het lijkt ook te gaan om een brommen. Maar helemaal zeker ben ik ook niet.
Tsja, zitten = brommen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij weten wie ook een rijbewijs heeft en moest voorkomen omdat hij voor die datum 4 x zinder rijbewijs heeft gereden. Het lijkt ook te gaan om een brommen. Maar helemaal zeker ben ik ook niet.
Of jij haalt gewoon eerst een rijbewijs voor je een motorvoertuig bestuurt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:17 schreef audioholic het volgende:
[..]
en jawel, elke keer van die reden zoals band is lek, lamp hangt los ect , terwijl t niet zo was, dus druk bezig met geld binnenharken,dat ze dan toevallig iemand hebben die fout is, ja shit happens, reden voor aanhouden was ruk, ze motten zich bezighouden met die mocro's hier die alles leegjatten en terroriseren
Dan ben je hier verkeerd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:20 schreef audioholic het volgende:
ben ook niet op zoek naar meningen
Je bent niet eens in staat aan te geven wat je nou eigenlijk wilt weten, welke "feiten" wil je dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:20 schreef audioholic het volgende:
en dat ik fout ben weet ik allemaal wel, ben ook niet op zoek naar meningen, ben op zoek naar feiten/bevindingen. ik zal niet de eerste zijn bij wie dit is gebeurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |