Ja dat plekje bedoel ik eigenlijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Citroen doet het bleken. Net als kurkuma. Denk dat je moeder het over het donkere had dann
Rook jij?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik flik die ook altijd.Ik ga altijd bij de sale artikelen kijken naar echt iets nutteloos bijv haarelastiekjes ofzo om dat inderdaad te ontlopen.
Pass haar instaquote:
Dat zeg ik ook niet. Maar wat boeit zo iets nou.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NEE
[..]
Ik vind mijzelf niet lelijk? Oke, ook niet heel lekker ofzo, maar lelijk? Nee. Ik zou mezelf wel doen als ik man was. Alleen voor een relatie zou ik dan wel zeggen, val even 19 kilo af.
"NEE IK BEN BANG VOOR STALKERS :Ss"quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pass haar insta
Nee grapje. Doe maar gewoon jouw insta
Jij bent lelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pass haar insta
Nee grapje. Doe maar gewoon jouw insta
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar wat boeit zo iets nou.
Jaa doe dan eerst citroen + honing + kurkuma mengen even 5-10 min op je ellebogen laten intrekken afwassen en dan die vaseline met sok.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja dat plekje bedoel ik eigenlijk
Watte?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent lelijk.
Doet pijn he.
Extra aansteker bestellen alles.quote:
Wat heeft het Schutzstaffel hiermee te maken?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
"NEE IK BEN BANG VOOR STALKERS :Ss"
Wat ga je daar stuk om? Mika is een eindbaas.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
Ik kwam dit liedje toevallig weer tegen. Ga stuk.
Ik bestel geen aanstekers. Ik had het over elastiekjes!?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Watte?
[..]
Extra aansteker bestellen alles.
Was een slechte grapje. Rustig
[..]
Wat heeft het Schutzstaffel hiermee te maken?
Trueeeeeeee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ga je daar stuk om? Mika is een eindbaas.
Wtf!? Flashers.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, als ik bij de tuinen bestel VRAGEN ZE GEWOON 5 EURO BEZORGKOSTEN WTF. terwijl ik voor meer dan 20 eur haal
bedankt voor je tip. ga ik volg week ff proberen!
Ga hier niet op door. Je zet me voor schutquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik bestel geen aanstekers. Ik had het over elastiekjes!?
Oke broeder, ik zal je besparen. ;]quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga hier niet op door. Je zet me voor schut
Zat jij laatst in de metro? Ik werd helemaal aangestaard door iemand die me aan jou deed denken. Hij was wel mooi om te zien, maar rook zo naar kruiden enzo.quote:
TM ging aansteker halen. Van 2 eur. Om 10 eur bezorgkosten te ontwijken weet je nog..quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij hem gezien dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zat jij laatst in de metro? Ik werd helemaal aangestaard door iemand die me aan jou deed denken. Hij was wel mooi om te zien, maar rook zo naar kruiden enzo.
Dat was ik. Was 't goeikoopste artikel, vandaar. Ik rook niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |