Maar ook nog ver onder de 15 jaar oud, dus je telt niet mee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik ben voor geweld en terreur en ik ben geen moslim...
Kijk dit bedoel ik nou, gewoon geen aandacht geven aan dit discriminerende tuig die geen opvoeding hebben gehadquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:10 schreef ADQ het volgende:
[..]
Maar ook nog ver onder de 15 jaar oud, dus je telt niet mee.
Altijd grappig om te zien dat kleine kinderen gelijk beginnen met schelden als ze hun gelijk niet krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:14 schreef JaIkbenPro het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou, gewoon geen aandacht geven aan dit discriminerende tuig die geen opvoeding hebben gehadkaaskop
Altijd grappig om te zien dat kleine kinderen gelijk beginnen met schelden als ze hun gelijk niet krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:29 schreef ADQ het volgende:
[..]
Altijd grappig om te zien dat kleine kinderen gelijk beginnen met schelden als ze hun gelijk niet krijgen.
Perfect bewijs dat ze nog wat ontwikkeling nodig hebben.
Tuurlijk wel. Het is juist positief als moslims zich openlijk uitspreken tegen geweld en terrorisme.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:46 schreef Syntos het volgende:
Fijn voor je.
Maar dat hoef je hier niet te verkondigen.
Ik ben wel blij dat je dit hier post, want ik vraag me dikwijls af wat andere moslims van al die ellende daar vinden. Ik vond ook heel erg goed dat moslims in Parijs hebben geprotesteerd tegen die vreselijke rotoorlog daar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef Selfless het volgende:
Aan alle Moslims in Nederland(of in ieder geval op fok!) verenigt u tegen geweld en terrorisme en red hier je geloof. Post hier dat je daartegen bent!
Ik als moslim ben in ieder geval tegen geweld en terrorisme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |