Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de reden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen seks?
Of bedoel je meer dat jullie langs elkaar heen leefden ofzo?
Ik ben helaas alleen thuis...Geen hug hier nu dus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
@yats: een bro hug met m'n beste vriend![]()
Damn... Zij was de onvolwassen vent in jullie relatiequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de redden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.
Niet dat ik iets heb tegen PS3 spleen of tegen blowen, maar ik speel geen 12 uur onafgebroken achter elkaar, en ik begin bijvoorbeeld ook niet met drinken van whisky om 10 uur 's ochtends. En al helemaal niet als je een spaarzame dag samen hebt.
Dus exit, finito, basta. Was niet leuk, but I'm all the better for it
Knuffel je katquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben helaas alleen thuis...Geen hug hier nu dus.
soms is het ook gewoon beter, goede keus dan, moeilijk, maar goed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de reden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.
Niet dat ik iets heb tegen PS3 spleen of tegen blowen, maar ik speel geen 12 uur onafgebroken achter elkaar, en ik begin bijvoorbeeld ook niet met drinken van whisky om 10 uur 's ochtends. En al helemaal niet als je een spaarzame dag samen hebt.
Terecht, ik zou dat ook niet trekken. Zeker als je er alles aan gedaan hebt om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de reden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.
Net gedaanquote:
Amaiquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen verander je niet. Dat is toch echt iets wat ze zelf moeten doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef yats het volgende:
Terecht, ik zou dat ook niet trekken. Zeker als je er alles aan gedaan hebt om dat te veranderen.
Dat was eigenlijk de grootste schok, dat IK de meest volwassene was. Now that has never EVER happened to mequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Damn... Zij was de onvolwassen vent in jullie relatieMja, life sucks... Heel soms. Love dan.
sommige mensen willen ook graag veranderen en zien een relatie als een motivatie daarvoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen verander je niet. Dat is toch echt iets wat ze zelf moeten doen.
True story.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen verander je niet. Dat is toch echt iets wat ze zelf moeten doen.
Ik kan bij deze zeggen dat zoiets mij nooit zal gebeuren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de grootste schok, dat IK de meest volwassene was. Now that has never EVER happened to me![]()
Heilige Stront.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kun je op een goede manier uitleggen en op een verkeerde manier... Welke variant doel jij op?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
sommige mensen willen ook graag veranderen en zien een relatie als een motivatie daarvoor
Ik zeg altijd maar zo; "I may grow old, but I'll never grow up!"quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan bij deze zeggen dat zoiets mij nooit zal gebeuren.
Kinderachtig 4 life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |