abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144938715

:W Van harte welkom in de Relatie SC :W

Wat te doen?

Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt ;).

Meets:

Eventjes geen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_144938741
Even in de mood komen voor morgen :)

Moderator / Redactie FP vrijdag 26 september 2014 @ 21:43:17 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_144938756
Je was me echt net voor Barb. Ik wilde er een maken met een andere titel omdat het zolang duurde.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_144938757
@yats: een bro hug met m'n beste vriend O+ :')
  vrijdag 26 september 2014 @ 21:43:26 #5
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144938764
Dit True Blood seizoen _O_.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_144938767
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

geen seks?

Of bedoel je meer dat jullie langs elkaar heen leefden ofzo?
Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de reden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.

Niet dat ik iets heb tegen PS3 spleen of tegen blowen, maar ik speel geen 12 uur onafgebroken achter elkaar, en ik begin bijvoorbeeld ook niet met drinken van whisky om 10 uur 's ochtends. En al helemaal niet als je een spaarzame dag samen hebt.

Dus exit, finito, basta. Was niet leuk, but I'm all the better for it :)
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 26 september 2014 @ 21:43:53 #7
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144938795
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
@yats: een bro hug met m'n beste vriend O+ :')
Ik ben helaas alleen thuis...Geen hug hier nu dus.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144938839
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de redden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.

Niet dat ik iets heb tegen PS3 spleen of tegen blowen, maar ik speel geen 12 uur onafgebroken achter elkaar, en ik begin bijvoorbeeld ook niet met drinken van whisky om 10 uur 's ochtends. En al helemaal niet als je een spaarzame dag samen hebt.

Damn... Zij was de onvolwassen vent in jullie relatie :') Mja, life sucks... Heel soms. Love dan.
pi_144938858
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben helaas alleen thuis...Geen hug hier nu dus.
Knuffel je kat O+
pi_144938862
quote:

[..]

Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de reden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.

soms is het ook gewoon beter, goede keus dan, moeilijk, maar goed. :Y
compact en kleverig.
pi_144938910
compact en kleverig.
  vrijdag 26 september 2014 @ 21:45:54 #12
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144938914
quote:

[..]

Terecht, ik zou dat ook niet trekken. Zeker als je er alles aan gedaan hebt om dat te veranderen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Knuffel je kat O+
Net gedaan *O*
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144938949
quote:
Turn on dit.
  vrijdag 26 september 2014 @ 21:46:50 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144938965
quote:

[..]

Amai :X.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 26 september 2014 @ 21:47:17 #15
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_144938986
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef yats het volgende:
Terecht, ik zou dat ook niet trekken. Zeker als je er alles aan gedaan hebt om dat te veranderen.
Mensen verander je niet. Dat is toch echt iets wat ze zelf moeten doen.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_144939044
Kwam een foto tegen van onze hond toen ik jong was :D

Dribbel. Ik was 9 ofzo toen we haar kregen.

compact en kleverig.
pi_144939045
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:44 schreef artelligence het volgende:

[..]

Damn... Zij was de onvolwassen vent in jullie relatie :') Mja, life sucks... Heel soms. Love dan.
Dat was eigenlijk de grootste schok, dat IK de meest volwassene was. Now that has never EVER happened to me :') _O-
pi_144939070
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:46 schreef artelligence het volgende:

[..]

Turn on dit.
goed he O+
compact en kleverig.
pi_144939111
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:

[..]

sommige mensen willen ook graag veranderen en zien een relatie als een motivatie daarvoor 8-)
compact en kleverig.
pi_144939138
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:

[..]

True story.
  vrijdag 26 september 2014 @ 21:49:41 #21
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_144939142
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk de grootste schok, dat IK de meest volwassene was. Now that has never EVER happened to me :') _O-
Ik kan bij deze zeggen dat zoiets mij nooit zal gebeuren.
Kinderachtig 4 life. O+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 september 2014 @ 21:50:09 #22
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_144939165
quote:

[..]

Heilige Stront.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 26 september 2014 @ 21:50:39 #23
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_144939197
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
sommige mensen willen ook graag veranderen en zien een relatie als een motivatie daarvoor 8-)
Dat kun je op een goede manier uitleggen en op een verkeerde manier... Welke variant doel jij op?
pi_144939212
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef aeque het volgende:

[..]

Ik kan bij deze zeggen dat zoiets mij nooit zal gebeuren.
Kinderachtig 4 life. O+
Ik zeg altijd maar zo; "I may grow old, but I'll never grow up!"
  vrijdag 26 september 2014 @ 21:51:27 #25
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_144939241
Waar blijft die aardbei nou met haar aardbijt? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')