Monsterlijke bak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Over Cadillac gesproken
[ afbeelding ]
Goddamn
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
HoningdropDrop moet bremzout zijn. Hoe zouter, hoe beter.
Die zijn lekker ja. Als je eenmaal aan zo'n zakje begint is 'ie zo leeg.quote:
Ook goed voor je bloeddruk ensow.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zijn lekker ja. Als je eenmaal aan zo'n zakje begint is 'ie zo leeg.
Daarom koop ik ze ook niet zo heel vaak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ook goed voor je bloeddruk ensow.
Frank heeft het begrepen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
HoningdropDrop moet bremzout zijn. Hoe zouter, hoe beter.
Morgen waarschijnlijk buikpijn inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zijn lekker ja. Als je eenmaal aan zo'n zakje begint is 'ie zo leeg.
Dubbeldekkers smaken bijna hetzelfde als de drop fruit duo's van red band.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:02 schreef Catkiller het volgende:
Serieus? Ik wilde dubbeldekkers en die waren bij mij juist op. Godverdomme.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ook goed voor je bloeddruk ensow.
kijk weer wat geleerd, +1 voor adequote:Opvallend is dat de zoete drop meer zout bevat dan zoute drop. Dit klinkt paradoxaal, omdat je zou denken dat aan zoute drop meer zout wordt toegevoegd. Dat komt omdat zoute drop minder suiker bevat, waardoor het zout dat erin zit beter wordt geproefd.
Er staat dat er minder suiker in zit, over zout is niets gezegd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
kijk weer wat geleerd, +1 voor ade
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |