Enigste waar je 'undercover' bent, is in mijn behaarde kont.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben al minstens een half jaar undercovermod, pas maar op
vieze boelerquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Enigste waar je 'undercover' bent, is in mijn behaarde kont.
Geile turkquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
iell jakkiebah!1quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Want dat was het nog niet inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Heren, heren, rustig toch, hou het leuk. Ik geniet zo en anders wordt het een puinhoop.
Autistische opruimsletquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Heren, heren, rustig toch, hou het leuk. Ik geniet zo en anders wordt het een puinhoop.
so you wanna be a moderatorquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
KEN JIJ FF JE GROTE KLAPKANIS HOUWE WEES BELEEFT TEGEN OUWE DAMES JAH OH EN STA OP EN BIET JE STOEL AAN NET ALS IN DE TREM JA WIE HEEFT JOUW OPGEVOET MAN MANquote:
Oh de superheld moet z'n bakkes weer opentrekken hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Niet haar zo noemen man, gedraag je.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Niet haar zo noemen man, gedraag je.
milf hahhaa!!1quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
KEN JIJ FF JE GROTE KLAPKANIS HOUWE WEES BELEEFT TEGEN OUWE DAMES JAH OH EN STA OP EN BIET JE STOEL AAN NET ALS IN DE TREM JA WIE HEEFT JOUW OPGEVOET MAN MAN
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]sorry.... ik werd even enthousiast
Nee, je kan wel de wereld opslaan/redden in Word.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:33 schreef Unites het volgende:
[..]
Lekker he?! Kan dat ook met Word?
Je bent niet oud, mijn ouwe goudenheupje!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
KEN JIJ FF JE GROTE KLAPKANIS HOUWE WEES BELEEFT TEGEN OUWE DAMES JAH OH EN STA OP EN BIET JE STOEL AAN NET ALS IN DE TREM JA WIE HEEFT JOUW OPGEVOET MAN MAN
Heupen zal ze inderdaad wel hebben ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Je bent niet oud, mijn ouwe goudenheupje!
AH HEERLIJKE KANJER LOPE HIER RARE JONGES ROND HE MAN MAN WAT EEN TOESTANTquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Je bent niet oud, mijn ouwe goudenheupje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |