Ermee om leren gaanquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:48 schreef Unites het volgende:
[..]
Even serieus... Hoe kan ik dit verhelpen dan?
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:46 schreef Unites het volgende:
Je wordt er gewoon doodongelukkig en schijt ziek van. (Klacht 2)
JAAAAAAAAAAAAAAA!!! ZOU ZIE JE ER INDERDAAD UIT!! DUS HELP ME BITCH!!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
ZIE IK ER GODVERDOMME UIT ALS DE MSWORD SERVICEHELPDESK VOOR KNEUSJES??????
is goed. ik doe het vanaf nuquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En dan ook graag een hoofdletter aan het begin van de zin, ja!
JA GODVERDOMME ZIT JE ME NOU IN DE MALING TE NEMEN????? JA????quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is goed. ik doe het vanaf nu
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME ZIT JE ME NOU IN DE MALING TE NEMEN????? JA????
quote:
Gebruik interpunctie, godverdomme.quote:
Ja daag me niet uit he.... ik ben al labiel vandaag... of nee... niet alleen vandaag....quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gebruik interpunctie, godverdomme.
Ben je toevallig wakker geschopt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja daag me niet uit he.... ik ben al labiel vandaag... of nee... niet alleen vandaag....
Ja ... hahaha leuk ja... een beetje grapjes maken over mijn username... dat is niet tof weet je...quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je toevallig wakker geschopt?
Ninjaquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Best wel een kuttopic zo ja....
HEY JIJ DAAR DOE FF RUSTIG WAAR HEB JE LAST VAN SODEKNETTERSquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
HOOFDLETTER, GODSAMME.... HOOFDLETTER
drugs are bad m'kayquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
HEY JIJ DAAR DOE FF RUSTIG WAAR HEB JE LAST VAN SODEKNETTERS
IK BEN VOLKOMEN LABIELquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
HEY JIJ DAAR DOE FF RUSTIG WAAR HEB JE LAST VAN SODEKNETTERS
Ja, daar kan jij over meepraten, kijk wat er van je is gekomen...quote:
IK MOET KOTSENquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
JA IK DACHT AL ZOIETS KAN IK IETS VOOR JE DOEN MIEN JONG MAAR GOOI EERST DIE PADDO'S WEG JA
BEN JIJ ZO'N VROUWDING?????quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
JIJ ZIET EEN LEUKE VROUW EN JE MOET KOTSEN JIJ HEB PROBLEMEN MAN KOMP EENS FF UIT DIE KAST
OF JE FF JE HAREN KEN WASSE WANT JE STINKT MANquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
BEN JIJ ZO'N VROUWDING?????
GODVERDOMME DAT IS PATATJEGEIL MAN
IK SPREEK DIE NOOIT OP DE INTERWEB
ZULLEN WE MSN'EN?
IK HEB GEEN HAAR, IK BEN EEN KALE VEERTIGER.. MAAR DAT MAG DE PRET TOCH NIET DRUKKEN?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
OF JE FF JE HAREN KEN WASSE WANT JE STINKT MAN
DRESS ES FF UP VOOR EEN LEUKE VROUW
EN IK BEN GEEN DING , MALLOOT
HEBBIE GEEN MANIEREN
speeltuintjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, daar kan jij over meepraten, kijk wat er van je is gekomen...
Studie mislukt... nog steeds een kutuser... kanon.... speeltuintjes slopen...
erg hoor
ik ben niet meer dikquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
IK HEB GEEN HAAR, IK BEN EEN KALE VEERTIGER.. MAAR DAT MAG DE PRET TOCH NIET DRUKKEN?
IK BEN IN IEDERGEVAL NIET DIK, ZOALS HAAN
Met een sixpack kanon in je rugzakje?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
speeltuintjesmattie tegenwoordig hang ik highclass in clubs
ik leun met flessoes in de VIPquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Met een sixpack kanon in je rugzakje?
NOU DAN BEN HET WAT ANDERS WAT STINKT OF JE FF WIL DOESJENquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
IK HEB GEEN HAAR, IK BEN EEN KALE VEERTIGER.. MAAR DAT MAG DE PRET TOCH NIET DRUKKEN?
IK BEN IN IEDERGEVAL NIET DIK, ZOALS HAAN
JA DAT IS MIJN PIEMEL, DAT ZAAD GAAT STINKEN NA EEN WEEK OF WATquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
NOU DAN BEN HET WAT ANDERS WAT STINKT OF JE FF WIL DOESJEN
ZEG JE HEB T TEGE EEN ECHTE DAME HE PAS JE TAAL ES EFFE AAN MAN WAT IS DIT VOOR EEN RANZIGE MEUKquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
JA DAT IS MIJN PIEMEL, DAT ZAAD GAAT STINKEN NA EEN WEEK OF WAT
Zo sexy heb ik je nog nooit horen praten...quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
ZEG JE HEB T TEGE EEN ECHTE DAME HE PAS JE TAAL ES EFFE AAN MAN WAT IS DIT VOOR EEN RANZIGE MEUK
NEE JE MAG JE EXKUUSES WEL ES FF AANBIEDE AAN MIJN IK SCHRIK ME TE PLETTER JOH MALLOOT IK HOU VAN ROZE EN ZO EN BONBONNIES KOMP IK HIER EEN LEIPO TEGE DIE RARE DINGEN TEGEN ME ZEGT IK ZEG DAT DOEN IK NIET OKquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
IK BEN HET ER TOCH AL AF AAN HET PEUTEREN, RELAX MENS
Godverdomme man rot pleur dondertyfstraal even op, ik ben knalhard aan het scoren hier.... ik heb mijn moeder al ingelicht dat ze oma gaat wordenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:13 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Zo sexy heb ik je nog nooit horen praten...
Held, málle ahahahahahahquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:13 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Zo sexy heb ik je nog nooit horen praten...
HOU JE VAN ROZE? GOED, OK, DAN TREK IK MIJN SLIP WEER AANquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
NEE JE MAG JE EXKUUSES WEL ES FF AANBIEDE AAN MIJN IK SCHRIK ME TE PLETTER JOH MALLOOT IK HOU VAN ROZE EN ZO EN BONBONNIES KOMP IK HIER EEN LEIPO TEGE DIE RARE DINGEN TEGEN ME ZEGT IK ZEG DAT DOEN IK NIET OK
DOEN JIJ ES FF LIEF TEGE ME MATTIE HELD JAH IS ME MATTIE IS FIJNE GOZUR MOET IK BIJ JOU NOG MAAR FF ZIENquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Godverdomme man rot pleur dondertyfstraal even op, ik ben knalhard aan het scoren hier.... ik heb mijn moeder al ingelicht dat ze oma gaat worden
NEE DAT HOEFT HELEMAAL NIET, NA EEN AVONDJE FISTFUCKEN HOOR JE NOOIT MEER WAT VAN MEquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
DOEN JIJ ES FF LIEF TEGE ME MATTIE HELD JAH IS ME MATTIE IS FIJNE GOZUR MOET IK BIJ JOU NOG MAAR FF ZIEN
ROZE ALS IN BLOMMEN JAH VIN IK MOOI EN DIAMANTJES HE ECHTE VROUW HIER HOOR DOE MAAR EEN KARAATJE OF TWEE VIN IK MOOIquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
HOU JE VAN ROZE? GOED, OK, DAN TREK IK MIJN SLIP WEER AAN
OHW BEN JIJ ER SOW EEN GOED DAT IK DAT WEET IK BEN VAN T KAMP IK ROEP WAT FRIENDEN GAAN WE FF MATTEN JA FF JE KAKEN IN EEN KRAMPIE SLAANquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
NEE DAT HOEFT HELEMAAL NIET, NA EEN AVONDJE FISTFUCKEN HOOR JE NOOIT MEER WAT VAN ME
GEILquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
OHW BEN JIJ ER SOW EEN GOED DAT IK DAT WEET IK BEN VAN T KAMP IK ROEP WAT FRIENDEN GAAN WE FF MATTEN JA FF JE KAKEN IN EEN KRAMPIE SLAAN
Gaan we geen gewoonte van maken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik wil met jou wel wat vaker schreeuwen. Het heeft wel iets.
Kom op moppie, niet meteen zo jaloersquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gaan we geen gewoonte van maken.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik wil met jou wel wat vaker schreeuwen. Het heeft wel iets.
GEILE BOEL MANquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:25 schreef hugecooll het volgende:
Gezellig in DM naar elkaar schreeuwen
Het was sowieso een kuttopicquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:25 schreef Unites het volgende:
Steel m'n boeiende topic niet stelletje &@72376822772672
Come on Frankie, lighten up!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gaan we geen gewoonte van maken.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:26 schreef Unites het volgende:
[..]
Je herkent duidelijk geen echte kwaliteits topics.
Haha, sukk0l!!
Ik ben een ouwe pleurischagrijn. Lighten up komt niet in mijn woordenboek voor.quote:
Daarom ben je ook zo geliefd <3quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben een ouwe pleurischagrijn. Lighten up komt niet in mijn woordenboek voor.
Ah poebeliewoepsie, nou hoor... pluisje....quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben een ouwe pleurischagrijn. Lighten up komt niet in mijn woordenboek voor.
P0elew0eps n_nquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ah poebeliewoepsie, nou hoor... pluisje....
KWAK IN JE MOND.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
HOOFDLETTER, GODSAMME.... HOOFDLETTER
IK BEDOEL DAT ANDERE KWAK.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
GAAN WE WEER, DAT PROBEER JE STEEDS, IK HOU NIET VAN KNOFLOOK
Alfred Jodokus?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:29 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
IK BEDOEL DAT ANDERE KWAK.
NOG STEEDS GEEN MODERATOR?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:30 schreef Unites het volgende:
[..]
Een topic van ongekende kwaliteit, he?
ik ben al minstens een half jaar undercovermod, pas maar opquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:30 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
NOG STEEDS GEEN MODERATOR?
HOEHAHAHAHAHHAHAHAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!konthaar-dat-je-bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enigste waar je 'undercover' bent, is in mijn behaarde kont.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben al minstens een half jaar undercovermod, pas maar op
vieze boelerquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Enigste waar je 'undercover' bent, is in mijn behaarde kont.
Geile turkquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
iell jakkiebah!1quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Want dat was het nog niet inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Heren, heren, rustig toch, hou het leuk. Ik geniet zo en anders wordt het een puinhoop.
Autistische opruimsletquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Heren, heren, rustig toch, hou het leuk. Ik geniet zo en anders wordt het een puinhoop.
so you wanna be a moderatorquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
KEN JIJ FF JE GROTE KLAPKANIS HOUWE WEES BELEEFT TEGEN OUWE DAMES JAH OH EN STA OP EN BIET JE STOEL AAN NET ALS IN DE TREM JA WIE HEEFT JOUW OPGEVOET MAN MANquote:
Oh de superheld moet z'n bakkes weer opentrekken hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Niet haar zo noemen man, gedraag je.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Niet haar zo noemen man, gedraag je.
milf hahhaa!!1quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
KEN JIJ FF JE GROTE KLAPKANIS HOUWE WEES BELEEFT TEGEN OUWE DAMES JAH OH EN STA OP EN BIET JE STOEL AAN NET ALS IN DE TREM JA WIE HEEFT JOUW OPGEVOET MAN MAN
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]sorry.... ik werd even enthousiast
Nee, je kan wel de wereld opslaan/redden in Word.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:33 schreef Unites het volgende:
[..]
Lekker he?! Kan dat ook met Word?
Je bent niet oud, mijn ouwe goudenheupje!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
KEN JIJ FF JE GROTE KLAPKANIS HOUWE WEES BELEEFT TEGEN OUWE DAMES JAH OH EN STA OP EN BIET JE STOEL AAN NET ALS IN DE TREM JA WIE HEEFT JOUW OPGEVOET MAN MAN
Heupen zal ze inderdaad wel hebben ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Je bent niet oud, mijn ouwe goudenheupje!
AH HEERLIJKE KANJER LOPE HIER RARE JONGES ROND HE MAN MAN WAT EEN TOESTANTquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Je bent niet oud, mijn ouwe goudenheupje!
Als je nou in Word dit typte zou je heeeel veeeel rode streepjes zienquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
AH HEERLIJKE KANJER LOPE HIER RARE JONGES ROND HE MAN MAN WAT EEN TOESTANT
Daarom, we kunnen beter bij elkaar zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
AH HEERLIJKE KANJER LOPE HIER RARE JONGES ROND HE MAN MAN WAT EEN TOESTANT
Weetje was pas erg is..quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:36 schreef Unites het volgende:
[..]
Als je nou in Word dit typte zou je heeeel veeeel rode streepjes zien
Ik hou van dollen. Ik ben met twee broers opgegroeid dus het voelt bijna als thuis. Oh, wat heb ik dát gemist, het dollen met m'n broers en nóg.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:37 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Daarom, we kunnen beter bij elkaar zijn.
Dan jij met iemand hier.
Unites is wel lief trouwens.
Gebeurde dat naakt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik hou van dollen. Ik ben met twee broers opgegroeid dus het voelt bijna als thuis. Oh, wat heb ik dát gemist, het dollen met m'n broers en nóg.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:37 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Daarom, we kunnen beter bij elkaar zijn.
Dan jij met iemand hier.
Unites is wel lief trouwens.
Ja, jij was het zonnetje in huis.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik hou van dollen. Ik ben met twee broers opgegroeid dus het voelt bijna als thuis. Oh, wat heb ik dát gemist, het dollen met m'n broers en nóg.
Wat mooi geformuleerd. Ik moet bijna huilen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:38 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, jij was het zonnetje in huis.
En nu ben jij het zonnetje in mijn hart.
Optrekken = aftrekken?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Neeeeeeee. Gewoon met elkaar optrekken en met hun vrienden. Ik was zelf een halve jongen.
Agh, niet doen mijn appelkontje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:39 schreef Unites het volgende:
[..]
Wat mooi geformuleerd. Ik moet bijna huilen.
Bijna.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:39 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Agh, niet doen mijn appelkontje.
Kom maar bij papa Hassan op schoot zitten.
Alleen wanneer dierendag en het offerfeest op een dag vallen. Haha :-) Vergeet het dus maar!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:39 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat als hij daarop in gaat, hij voorlopig FOK!t zittend op een donutkussentje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:39 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Dat is nu ook al zo het geval hoor :-)quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat als hij daarop in gaat, hij voorlopig FOK!t zittend op een donutkussentje.
Ja, heb wel een zachte schoot.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat als hij daarop in gaat, hij voorlopig FOK!t zittend op een donutkussentje.
Echt waar? Net een zijdezacht kussentje?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:41 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, heb wel een zachte schoot.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar is Slaap_Zak nou gebleven? Heb ik z'n haren drooggeföhnt met m'n harde woorden?
Ja, anti-allergie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:41 schreef Unites het volgende:
[..]
Echt waar? Net een zijdezacht kussentje?
Denk eerder dat je de ervaring kunt omschrijven als op een fiets zitten zonder zadel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:41 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, heb wel een zachte schoot.
Ik zal even een vervoerder of 23 bellenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:42 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor je, ga lekker stappen
Ik denk dat die buis wel iets kleiner is en makkelijker in elkaar zakt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk eerder dat je de ervaring kunt omschrijven als op een fiets zitten zonder zadel.
goed planquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik zal even een vervoerder of 23 bellen
Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik denk dat die buis wel iets kleiner is en makkelijker in elkaar zakt.
NEEEEEEquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Mensen ik ga weer.
Lief wezen voor Boca.
We moeten echt zuinig op haar zijn, we hebben maar 1 van haar. *Knuf.
Dat is mijn kwak in je mond.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ruik een romance tussen Unites en Held
Nee, wil niet dat hij twee weken scheef loopt de eerst nacht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ruik een romance tussen Unites en Held
Pff, die hoofdletters enzo, deden mij hormonen op hol slaan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Heren, heren, het wordt te schuin voor mij hier.
Teruste!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Pff, die hoofdletters enzo, deden mij hormonen op hol slaan.
Niet goed dit, ik ga slapen.
Doeg.
Ik zit nog na te hikken van het lachen maar ik moet ook maar eens slapen. Héél erg gelachen!!! Thanxxxx mensen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Pff, die hoofdletters enzo, deden mij hormonen op hol slaan.
Niet goed dit, ik ga slapen.
Doeg.
autistquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zit nog na te hikken van het lachen maar ik moet ook maar eens slapen. Héél erg gelachen!!! Thanxxxx mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |