abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144933917
Hoi!

Wij zijn Eefke en Demi en wij zitten in het examenjaar van de havo. Een deel van ons eindexamen bestaat uit het schrijven van een profielwerkstuk. Ons profielwerkstuk gaat over de vraag: “Wat is de beste optie voor een dagje Parijs?”, en daarvoor zouden wij graag willen weten wat volgens jullie de bekendste bezienswaardigheden in Parijs zijn. In de onderstaande enquête kun je uit de 15 opties die wij gegeven hebben, jouw volgorde van (volgens jou) de bekendste bezienswaardigheden aangeven, met de resultaten van dit onderzoek kunnen wij weer een deel van ons profielwerkstuk schrijven, dus wij zijn erg blij met de hulp van anderen (die onze enquête invullen)!

Hier kun je de enquête invullen (het kost maar één minuutje): https://nl.surveymonkey.com/s/22FPYYK
Alvast bedankt!
pi_144935247
Is dit onderwerp goedgekeurd door je docent?

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2014 20:33:29 ]
pi_144947772
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:33 schreef Paxcon het volgende:
Is dit onderwerp goedgekeurd door je docent?
Inderdaad! Hoe kun je een PWS hierover schrijven? Met z'n tweetjes ook nog.
Daarentegen wel een paar pluspunten voor jullie enquête: kort, leeftijdscategorieën duidelijk verdeeld, goedwerkende ranking systeem.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2014 @ 02:59:30 #4
25682 2cv
Niet subtiel
pi_144947854
Niet gaan is ook een optie ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_144947982
Beste optie voor een dagje Parijs: besteden aan het vinden van de trein terug naar huis.
Mon 'en!
pi_144948074
Wat is de beste optie voor een dagje Parijs?

Lol
pi_144954021
Wat een niveau zeg. :')
Hoogachtend
pi_144955445
Ik vind het ook wel een vreemd onderwerp voor een profielwerkstuk.
Wel leuk om eens een andere vorm voor een vragenlijst te kiezen, dat slepen is een aardige optie. Wat je met de uitkomt kan en gaat doen is me nog steeds een beetje onduidelijk.
Mon 'en!
pi_144955627
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:56 schreef bloempjuh het volgende:
Wel leuk om eens een andere vorm voor een vragenlijst te kiezen, dat slepen is een aardige optie. Wat je met de uitkomt kan en gaat doen is me nog steeds een beetje onduidelijk.
Waarschijnlijk een sterk staaltje havo5 statistiek :P
pi_144955913
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:56 schreef bloempjuh het volgende:
Uit de antwoorden van de drie mensen uit de leeftijdscategorie 41 tot 65 jaar die de enquete hebben ingevuld blijkt dat mensen uit deze groep het liefst naar het Louvre of Centre Pompidou gaan. Dit bevestigt onze verwachting dat ouwe lullen voornamelijk voor de suffe museumbezoeken naar Parijs gaan, dus wanneer u in deze groep thuishoort en een reisje naar Parijs op het programma heeft staan weet u waar u wezen moet;).

zoiets denk ik? :?
pi_144956109
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:13 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Uit de antwoorden van de drie mensen uit de leeftijdscategorie 41 tot 65 jaar die de enquete hebben ingevuld blijkt dat mensen uit deze groep het liefst naar het Louvre of Centre Pompidou gaan. Dit bevestigt onze verwachting dat ouwe lullen voornamelijk voor de suffe museumbezoeken naar Parijs gaan, dus wanneer u in deze groep thuishoort en een reisje naar Parijs op het programma heeft staan weet u waar u wezen moet;).

zoiets denk ik? :?
:D
Nee, uit deze vragenlijst blijkt dat de meeste mensen de Eiffeltoren als bekendste bezienswaardigheid zien. Dit betekent niet dat de Eiffeltoren de beste optie is voor een dagje Parijs, want het is tevens de saaiste bezienswaardigheid :P
Mon 'en!
pi_144957016
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:20 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

:D
Nee, uit deze vragenlijst blijkt dat de meeste mensen de Eiffeltoren als bekendste bezienswaardigheid zien. Dit betekent niet dat de Eiffeltoren de beste optie is voor een dagje Parijs, want het is tevens de saaiste bezienswaardigheid :P
True true. Plus verdoe je met een beetje pech je halve dag aan in de rij staan...
pi_144984075
Ik ken de helft niet eens...
pi_144986152
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef Eris het volgende:
Ik ken de helft niet eens...
Dat betekent dus dat ze in jouw ogen niet de meest bekende bezienswaardigheden zijn ;)
Mon 'en!
pi_144989500
is dit onderwerp serieus goedgekeurd door een docent? :').
Maar ok dan.. ingevuld. Ik kende er 2 niet, de rest wel. (ben 2 x in parijs geweest).
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')