Inderdaad! Hoe kun je een PWS hierover schrijven? Met z'n tweetjes ook nog.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:33 schreef Paxcon het volgende:
Is dit onderwerp goedgekeurd door je docent?
Waarschijnlijk een sterk staaltje havo5 statistiekquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:56 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vind het ook wel een vreemd onderwerp voor een profielwerkstuk.
Wel leuk om eens een andere vorm voor een vragenlijst te kiezen, dat slepen is een aardige optie. Wat je met de uitkomt kan en gaat doen is me nog steeds een beetje onduidelijk.
Uit de antwoorden van de drie mensen uit de leeftijdscategorie 41 tot 65 jaar die de enquete hebben ingevuld blijkt dat mensen uit deze groep het liefst naar het Louvre of Centre Pompidou gaan. Dit bevestigt onze verwachting dat ouwe lullen voornamelijk voor de suffe museumbezoeken naar Parijs gaan, dus wanneer u in deze groep thuishoort en een reisje naar Parijs op het programma heeft staan weet u waar u wezen moet;).quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:56 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vind het ook wel een vreemd onderwerp voor een profielwerkstuk.
Wel leuk om eens een andere vorm voor een vragenlijst te kiezen, dat slepen is een aardige optie. Wat je met de uitkomt kan en gaat doen is me nog steeds een beetje onduidelijk.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Uit de antwoorden van de drie mensen uit de leeftijdscategorie 41 tot 65 jaar die de enquete hebben ingevuld blijkt dat mensen uit deze groep het liefst naar het Louvre of Centre Pompidou gaan. Dit bevestigt onze verwachting dat ouwe lullen voornamelijk voor de suffe museumbezoeken naar Parijs gaan, dus wanneer u in deze groep thuishoort en een reisje naar Parijs op het programma heeft staan weet u waar u wezen moet;).
zoiets denk ik?
True true. Plus verdoe je met een beetje pech je halve dag aan in de rij staan...quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:20 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Nee, uit deze vragenlijst blijkt dat de meeste mensen de Eiffeltoren als bekendste bezienswaardigheid zien. Dit betekent niet dat de Eiffeltoren de beste optie is voor een dagje Parijs, want het is tevens de saaiste bezienswaardigheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |