https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Heb je al een miner besteld dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan niet eens kiezen
ZETA IK WIL MIJN GELD TERUG![]()
![]()
![]()
Hij is al bezigquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je al een miner besteld dan?.
Wat je kan helpen bij het maken van je keuze: kijk hoeveel je kunt minen en wat dat kost en wat de huidige koers van de coin is en wat je dus zou kunnen verdienen met de huidige koers. Daarom ben ik gestopt met dat minenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is al bezig
Maar Zeta maakte mij wijs dat ik elke coin kan kiezen, maar het zijn er maar een handje vol. Zelfs BC zit er tussen
De beste coin staat enkel op craptsy, daarna komt LTC zelfquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat je kan helpen bij het maken van je keuze: kijk hoeveel je kunt minen en wat dat kost en wat de huidige koers van de coin is en wat je dus zou kunnen verdienen met de huidige koers. Daarom ben ik gestopt met dat minen.
Hoe bedoel je? Wat je kunt minen, of wat je nu aan het minen bent?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:31 schreef Nattekat het volgende:
Ach, ik zie wel waar ik sta binnenkort... Het lage aantal coins had ik echt niet verwacht
Wat ik kan minen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat je kunt minen, of wat je nu aan het minen bent?
3 maanden LTC zekerheid heeft mij overgehaald, andere coins waren gewoon een mooi extraatjequote:Op vrijdag 26 september 2014 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even wat meer research doen volgende keer dus.
Nee joh.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is al bezig
Maar Zeta maakte mij wijs dat ik elke coin kan kiezen, maar het zijn er maar een handje vol. Zelfs BC zit er tussen
Heb dat bericht verkeerd geïnterpreteerdquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee joh.
[ afbeelding ]
En in het filmpje wat ik je stuurde kon je de hele interface met alle coins goed zien.
Coins to nu toe:
- RDD
- BC
- LTC
- DOGE
- AUR
- FTC
- LOT
- MEC
- NVC
- POT
- Via
Zit al goedquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb dat bericht verkeerd geïnterpreteerd
Maar goed, jij zei ook dat er in razend tempo coins bijkomen dus ik vind het wel prima zo.
En over die vergelijkingssite, weet jij waarom de voorspelde 24h winst daar 25% lager uitvalt dan meerdere ltc berekeningen mij melden
Volgens die site duurt het puur op litecoin 5 maanden, de rest meldt 3 maanden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zit al goed Kevin![]()
Je heb 5 MegaHash, die ga je wel terug verdienen hoor, tenzij er echt gekke dingen met de diff gebeuren.
Vannacht rond 4 uur zal je eerste betaling binnen komen.
Vergelijkingssite Coinwarz?
Wat bedoel je pressies?
Ja klopt wel ongeveer. Als je hem op BTC auto zet ben je waarschijnlijk rond kerst al ROI.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens die site duurt het puur op litecoin 5 maanden, de rest meldt 3 maanden.
Die site of mijn berekening?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja klopt wel ongeveer. Als je hem op BTC auto zet ben je waarschijnlijk rond kerst al ROI.
Die berekening. Je hebt wel service kosten bij Genesis die er autom. worden afgetrokken natuurlijk.quote:
Dat zal ook wel te verwaarlozen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die berekening. Je hebt wel service kosten bij Genesis die er autom. worden afgetrokken natuurlijk.
Die heeft weer een aardige pump gekregen. Even wachten tot hij weer op 30 staat en dan misschien toch weer eens instappenquote:
Sinds gisteravond een buyorder op 83 staan. Niet eens afgetikt pff.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft weer een aardige pump gekregen. Even wachten tot hij weer op 30 staat en dan misschien toch weer eens instappen.
Ik heb geen buy orders staan... alleen een sell order voor RZR, maar die doet er al weken over om de 50k weer te gaan halenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sinds gisteravond een buyorder op 83 staan. Niet eens afgetikt pff.
Verkoop die zooi dan en koop dr doge voor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen buy orders staan... alleen een sell order voor RZR, maar die doet er al weken over om de 50k weer te gaan halen.
Ik heb nog wel 0,04 BTC vrij hoor op Bittrex. maar ik heb geen idee waar ik in moet investeren momenteel. Te weinig tijd om me er goed genoeg in te verdiepen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verkoop die zooi dan en koop dr doge voor.
Zet de wisdomgrafiek maar eens op 12uur. Helemaal gaar, had het ook tot eergister ofzo niet eens in de gaten.
Zo laag denk niet, maar tot 83 zou leuk zijn. Hij gaat zo bizar stabiel omhoog, moet toch een keer inzakken zou je zeggen... maar het buyvolume blijft maar hoog.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 0,04 BTC vrij hoor op Bittrex. maar ik heb geen idee waar ik in moet investeren momenteel. Te weinig tijd om me er goed genoeg in te verdiepen.
En Doge gaat vast nog wel terugvallen richting 50 of 60 satoshi... zeker als ik nu zou kopen.
Zie je in de 12-uursgrafiek die rode lijn op 14 augustus? Dat is zo ongeveer wanneer ik heb gekochtquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:46 schreef roislecxe het volgende:
Haha ik ging even bij RZR kijken hier https://bitcoinwisdom.com/markets/mintpal/rzrbtc
Mooi man die 1mingrafiek
Netjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie je in de 12-uursgrafiek die rode lijn op 14 augustus? Dat is zo ongeveer wanneer ik heb gekocht.
Nou vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst mijn inleg terugverdienen
geen dank voor de tipquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verkoop die zooi dan en koop dr doge voor.
Zet de wisdomgrafiek maar eens op 12uur. Helemaal gaar, had het ook tot eergister ofzo niet eens in de gaten.
quote:
nee mn buy order op 82 staat nog maar zal wel ff duren eer die weer zo laag is. heb ook nog een buy op 91, dan heb ik nog steeds winstquote:Op zaterdag 27 september 2014 07:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Heb je al teruggekocht of?
Ik ben nu gezwicht op 99. Kan ik toch nog zeggen onder de 100 gekocht te hebben volgende week.
Die muur op 96quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:18 schreef roislecxe het volgende:
Ja nu heb ik uiteraard alweer spijt van mn buy op 99 en mn te weinige geduld.
De kat zn btc zijn aangekomen zo te zien. Hij heeft ook gelijk op 114 gekocht en wil nu alles op 96 weer verkopen.quote:
Ik heb maar 0.007btc vrijquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De kat zn btc zijn aangekomen zo te zien. Hij heeft ook gelijk op 114 gekocht en wil nu alles op 96 weer verkopen.
Begrijpelijk. Je hebt net 30btc in doge gepropt en probeert er nu weer vanaf te raken.quote:
Mijn 30btc is uitgesmeerd over 100-130 godverdommequote:Op zaterdag 27 september 2014 18:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je hebt net 30btc in doge gepropt en probeert er nu weer vanaf te raken.
Dat zeg ik toch
Als die wall verdwijnt schiet ie vast weer omhoog.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:35 schreef DaMart het volgende:
Met zo'n sellwall, zie ik Doge nog wel wat verder zakken. Geen goed koopmoment dus*.
Oftewel: waarschijnlijk is dit een prima koopmoment.
Die gedachte had ik met zo veel coins... die vervolgens in de uitverkoop mochten omdat ik er anders niet meer vanaf kwamquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als die wall verdwijnt schiet ie vast weer omhoog.
Ik ga in ieder geval niet onder de 100 verkopen en daarmee klaar.
Liefst op 150+
Ja het is wel goed. Heb nu 355k van die krengen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gedachte had ik met zo veel coins... die vervolgens in de uitverkoop mochten omdat ik er anders niet meer vanaf kwam.
Nog steeds rond mijn inkoopkoersquote:Op zondag 28 september 2014 12:50 schreef roislecxe het volgende:
Dat oplevinkje op 24 sept blijkt ook weer een droevig iets
Heeft echt geen klap geholpen in de dalende trend.
?quote:Op zondag 28 september 2014 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds rond mijn inkoopkoers
nvm, 407$ omgerekendquote:
KEY doet het toch een beetje beterquote:Op zondag 28 september 2014 12:56 schreef DaMart het volgende:
RZR is ook aan het sterven geloof ik... volume onder 1 BTC.
Ik heb mijn sell voor RZR verlaagd naar 33k... als die erdoor is, dan haal ik mijn BTC van Bittrex af en gaat het naar mijn offline wallet. Ik doe momenteel toch niks meer met altcoins verderquote:Op zondag 28 september 2014 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
KEY doet het toch een beetje beter
In mijn wallet zijn er 59 gasten de boel aan het afbrekenquote:Op zondag 28 september 2014 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mijn sell voor RZR verlaagd naar 33k... als die erdoor is, dan haal ik mijn BTC van Bittrex af en gaat het naar mijn offline wallet. Ik doe momenteel toch niks meer met altcoins verder.
Saaaaaiquote:Op zondag 28 september 2014 14:16 schreef DaMart het volgende:
Heb ik in totaal toch nog 0,25 BTC om niks meer mee te doen.
Mwa, ik heb nog genoeg andere dingen te doen hoor... websites bijhouden, verhalen en boeken schrijven, boeken lezen...quote:
Ik heb voor 100 euro in totaal iets van 0,18 BTC gekocht begin dit jaar... dat is 0,25 geworden en nog 80 euro waardquote:Op zondag 28 september 2014 14:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Saaaaai
BTC zakt sowieso wel lekker door, alts zijn de enige manier om het in $ een beetje op peil te houden
Gaat een beetje in tegen het gevoel dat je er toch meer aan moet kunnen overhouden als je van 0,18 > 0,25 BTC maakt. Tot zover het idee om met BTC hamsteren er meer geld uit te halenquote:Op zondag 28 september 2014 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb voor 100 euro in totaal iets van 0,18 BTC gekocht begin dit jaar... dat is 0,25 geworden en nog 80 euro waard.
Mwah.. alts zakken nog wel lekker door, BTC in en verkopen is de enige manier om nog een beetje de boel op peil te houden. September is voorbij, markten trekken niet aan, Moolah stelt Mintpal v2 uit. Tis allemaal nogal ingedut op het moment.quote:Op zondag 28 september 2014 14:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
BTC zakt sowieso wel lekker door, alts zijn de enige manier om het in $ een beetje op peil te houden
quote:
quote:The deployment has started, but it’ll be an ongoing process (the migration is somewhat more complex than our last major migration), as it’s a bit of a learning experience.
V2 is ready to go, but in the background we now need to start migrating balances, addresses, actual coins, private keys, etc – and do many a rescan on daemons. While we know it’s looked bad up until now, we just want to make it clear that we’re doing our best – and will strive to ensure clear timelines in future. We’re going to extend the fee-free window by a week to 3 weeks as a way of saying sorry, and will be releasing a post shortly with a full feature breakdown, as well as details of our maker rebate program.
We will keep you updated throughout the migration process, and will ensure you know as soon as V2 is ready to go. Once migrated, it’ll be a seamless changeover in terms of frontend (we’ve moved to an entirely new provider and infrastructure setup, with extensive usage of cold storage and multi-sig).
V1 will remain up during the migration.
Ik had ooit dus 0,32 BTC, maar ja, toen begon het gekloot met de altcoinsquote:Op zondag 28 september 2014 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gaat een beetje in tegen het gevoel dat je er toch meer aan moet kunnen overhouden als je van 0,18 > 0,25 BTC maakt. Tot zover het idee om met BTC hamsteren er meer geld uit te halen
Mintpal doet het hier sowieso niet nu, ook als ik ben ingelogd krijg ik geen overzicht van de markten te zien.quote:Mwah.. alts zakken nog wel lekker door, BTC in en verkopen is de enige manier om nog een beetje de boel op peil te houden. September is voorbij, markten trekken niet aan, Moolah stelt Mintpal v2 uit. Tis allemaal nogal ingedut op het moment.
Ik had ooit.. maar nu niet meer want eigen geklootquote:Op zondag 28 september 2014 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ooit dus 0,32 BTC, maar ja, toen begon het gekloot met de altcoins.
[..]
Mintpal doet het hier sowieso niet nu, ook als ik ben ingelogd krijg ik geen overzicht van de markten te zien.
Hmm.. komt er dus wel aan huh? Dan nog lekkere timing heurtwitter:moolah_io twitterde op zondag 28-09-2014 om 02:29:25We will be launching V2 during the week. Instead of giving you a hard time, we'll let you know shortly before. Good news is? Ready to go. reageer retweet
Deels door eigen gekloot (te vroeg verkopen als een coin even naar beneden ging om daarna verder te stijgen en te laat verkopen als een coin naar beneden ging om verder naar beneden te gaan), deels door walvissen, scammers en FUD-verspreidersquote:Op zondag 28 september 2014 14:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik had ooit.. maar nu niet meer want eigen gekloot
Ik sprak voor mezelf btw, maar +1, that's pretty much about it. Wacht wel met uitcashen, want Bitonic zal vast niet in het weekend de boel al verwerken.quote:Op zondag 28 september 2014 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deels door eigen gekloot (te vroeg verkopen als een coin even naar beneden ging om daarna verder te stijgen en te laat verkopen als een coin naar beneden ging om verder naar beneden te gaan), deels door walvissen, scammers en FUD-verspreiders.
Ik wacht met uitcashen tot BTC boven de 450 euro staat. Dan heb ik als het goed is mijn inleg met een kleine winst terugquote:Op zondag 28 september 2014 14:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik sprak voor mezelf btw, maar +1, that's pretty much about it. Wacht wel met uitcashen, want Bitonic zal vast niet in het weekend de boel al verwerken.
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht met uitcashen tot BTC boven de 450 euro staat. Dan heb ik als het goed is mijn inleg met een kleine winst terug.
Ik ben er even klaar mee. Maar ik sluit niet dat ik in de toekomst wellicht nog eens wat altcoins probeer hoor, maar nu even nietquote:Op zondag 28 september 2014 14:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn.
Maarre waarom gaat iedereen uitcashen?
Maar dan hoef je toch niet uit te cashen. Gewoon in een wallet en het is opgelost.quote:Op zondag 28 september 2014 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er even klaar mee. Maar ik sluit niet dat ik in de toekomst wellicht nog eens wat altcoins probeer hoor, maar nu even niet.
Mijn inleg heb ik pas terug als BTC ooit 4800 euro de stuk aan tiktquote:Op zondag 28 september 2014 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht met uitcashen tot BTC boven de 450 euro staat. Dan heb ik als het goed is mijn inleg met een kleine winst terug.
Wat is dan opgelost? Dat je ze even geparkeerd hebt ala, maar hopen op betere tijden? Ik moet het nog maar zien of die betere tijden weer terug komenquote:Op zondag 28 september 2014 14:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dan hoef je toch niet uit te cashen. Gewoon in een wallet en het is opgelost.
Ik denk zelf van niet hoor, maar straks zul je zien, moet je terugkopen op 700 ofzo als je weer wil meespelen.
Doe ik nu toch ook nietquote:Op zondag 28 september 2014 14:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dan hoef je toch niet uit te cashen. Gewoon in een wallet en het is opgelost.
Ik denk zelf van niet hoor, maar straks zul je zien, moet je terugkopen op 700 ofzo als je weer wil meespelen.
Nouja opgelost. Als je op een later tijdstip weer mee wil doen, zoals ie zei kun je net zo goed houden wat je nu hebt ipv opnieuw instappen.quote:[..]
Wat is dan opgelost? Dat je ze even geparkeerd hebt ala, maar hopen op betere tijden? Ik moet het nog maar zien of die betere tijden weer terug komen
Ja ik ben gisterochtend gezwicht en heb op 99 gekocht, nadat ie terugviel van 114.quote:Op zondag 28 september 2014 14:50 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
buy order van 83 ingetrokken?
Tja, op een later tijdstip opnieuw meedoen aan het spelletje zoveel mogelijk je verlies beperken zeker?quote:Op zondag 28 september 2014 14:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja opgelost. Als je op een later tijdstip weer mee wil doen, zoals ie zei kun je net zo goed houden wat je nu hebt ipv opnieuw instappen.
Of je moet die paar 100 euro zó hard nodig hebben, dan snap ik het wel
En die betere tijden zie ik ook niet hoorMaar ja.
ik heb ook een deel terug gekocht op 91. een deel staat nog te w8en op 83, als die ooit nog gaat komenquote:Op zondag 28 september 2014 14:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja ik ben gisterochtend gezwicht en heb op 99 gekocht, nadat ie terugviel van 114.
Over de 100 wil ik misschien een deel eruit halen weer en proberen goedkoper terug te vangen, want het doel om naar 500k Doges te gaan werkt niet echt als je verkoopt op 95 en terugkoopt op 99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |