Precies dit, zo'n traploper. Alhoewel het met 3 man ook wel te doen is, is dit wat makkelijker. Bo-Rent heeft zulke dingen wel, en ook vaak te huur voor een paar uur bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:43 schreef Deetch het volgende:
naar beneden is meestal niet zo'n probleem
OT:
Een traploper huren is denk ik het beste plan. Daar zet je de wamachine op vast met een spanband.
[ link | afbeelding ]
Te huur bij de meeste verhuisbedrijven / autoverhuurders voor 15 euro ofzo.
Dit idd. Gewoon ff aanpoten, geef de tweede man een potje bier en iedereen is blij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:50 schreef DonJames het volgende:
Onzin altijd met traplopers en verhuisliftenHooguit 5 minuutjes even buffelen met 2 man.
wasmachine staat in de kelder sukkelquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:41 schreef mergbot het volgende:
Onno heeft geen zolderkamer maar een kelder??
bedankt voor je tipquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:43 schreef Deetch het volgende:
naar beneden is meestal niet zo'n probleem
OT:
Een traploper huren is denk ik het beste plan. Daar zet je de wamachine op vast met een spanband.
[ link | afbeelding ]
Te huur bij de meeste verhuisbedrijven / autoverhuurders voor 15 euro ofzo.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:03 schreef Onnoman het volgende:
eigenlijk best handig zon fok familie.. heb ik in sommige gevallen meer aan dan mn andere familie
We helpen virtueel wel even te tillen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:03 schreef Onnoman het volgende:
eigenlijk best handig zon fok familie.. heb ik in sommige gevallen meer aan dan mn andere familie
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
We helpen virtueel wel even te tillen.
uuuuunnnngggggggg
klaar
Dat dus. Kijk wel even of er iemand onderaan de trap staat, levert bonuspunten op.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:18 schreef Basxt het volgende:
Tot de rand en een zetje geven, gelijk beneden.
Probleem is niet zozeer het gewicht (96 kilo is een volwassen persoon, kun je ook gewoon tillen), meer het onhandige formaat van zo'n wasmachine, en scherpe randen enzo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:16 schreef hottentot het volgende:
Al die mensen die dingen willen huren, of de machine in delen naar beneden willen tillen.
Watjes zijn jullie.
Twee gezonde gemiddelde normale kerels tillen dat ding gewoon de trap af.
Sterkste man onder en mocht hij al gaan glijden in je handen dan op de trap neerzetten en met de knie van je been even klem houden. Dan kun je hem rustig opnieuw neerzetten. En als deze al een scherpe rand heeft dan een een T-shirt of handdoek erom of handschoenen aan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Probleem is niet zozeer het gewicht (96 kilo is een volwassen persoon, kun je ook gewoon tillen), meer het onhandige formaat van zo'n wasmachine, en scherpe randen enzo.
Maar met 2 man moet het inderdaad makkelijk kunnen, en zeker trap af.
Doe eens een typenummer van die machine dan...quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:33 schreef Onnoman het volgende:
Via marktplaats heb ik een wasmachine op de kop getikt.
Hij wordt bij mij thuis bezorgd echter moet ik hem zelf vanaf de voordeur naar de kamer verplaatsen.
Deze machine schijnt erg zwaar te zijn, namelijk een kilotje of 96.
Is niet echt exceptioneel, 80Kg voor een nieuwe Siemens is ook heel normaal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Doe eens een typenummer van die machine dan...
Wasmaschine's van 96 Kg ken ik niet....
Daar heb jij dan vast ook een typenummer van.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:22 schreef hottentot het volgende:
Is niet echt exceptioneel, 80Kg voor een nieuwe Siemens is ook heel normaal.
Klopt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:18 schreef Treinhomo het volgende:
http://www.hoezwaar.nl/hoe-zwaar-is-een-wasmachine.html
Maar dat zal Bijvlagenzinvol vast niet als bron accepteren..
Dat is nog steeds ver weg van 96kg...quote:Mijn Asko W6564 weegt overigens, volgens fabrieksopgave, 76 KG.
Miele W5825.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Wasmaschine's van 96 Kg ken ik niet....
Thanks!quote:
Idd, ook een tijd als bijbaan gedaan. Waar ik me dan meer zorgen om maakt is de vraag of het bovenblad nog wel zo sterk is. Maar als hij naar beneden moet is dat sowieso een eitje. Beviel mij altijd een stuk beter als naar boven.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:49 schreef klaarover het volgende:
Bij tweedehands wasmachines altijd oppassen dat er geen zepig water uitkomt!
Die 96 kilo's zouden maar uit je handen glibberen terwijl je bovenaan een trap staat.
Dat was altijd mijn grootste angst.
Als je wil dat de mensen op de trap onderuit gaan en een wasmachine op hun kop krijgen moet je dit inderdaad doenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:08 schreef Dagonet het volgende:
Dik touw er omheen, iemand blijft boven staan en tilt extra gewicht weg, dat scheelt al tientallen kilo's voor de mensen die daadwerkelijk aan het tillen zijn.
6kg.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Bovendien heb je het dan al over een 8 kg model, en het leeuwendeel is nog steeds 6 kg.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:50 schreef DonJames het volgende:
Onzin altijd met traplopers en verhuisliftenHooguit 5 minuutjes even buffelen met 2 man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |