Waarom is zo iemand op tv in godsnaam?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:54 schreef tong80 het volgende:
In 1999 werd hij tot zeven jaar cel veroordeeld nadat hij een vriend doodgeschopt had
Woehaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom is zo iemand op tv in godsnaam?
Ik bedoel in 99 een celstraf krijgen van 7 jaar. 2/3de uitzitten en je staat na ruim 4,5 jaar weer op straat.
Dus zegmaar ergens in 2003 weer vrij
Hoezo is die knakworst al jaaaren op tv? Waarom geven ze een moordenaar zo een baantje in godsnaam?
Het is NIET deze Jan Mulder hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik bedoel in 99 een celstraf krijgen van 7 jaar. 2/3de uitzitten en je staat na ruim 4,5 jaar weer op straat.
Hoezo is die knakworst al jaaaren op tv? Waarom geven ze een moordenaar zo een baantje in godsnaam?
Ik vat je reactie nietquote:
Ow dat dacht ik. Welke is het dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is NIET deze Jan Mulder hoor![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, ik haat voetbalquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow dat dacht ik. Welke is het dan?
Z'n zoon schijnt ook een recidivist te zijn. Die hengelt naar baantjes.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vat je reactie niet
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1253&bih=757
Dat is toch Jan Mulder?
nee dat is de ajacied jan mulder, dit is een feyenoorder jan mulderquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik dacht al.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:43 schreef Adames het volgende:
[..]
nee dat is de ajacied jan mulder, dit is een feyenoorder jan mulder
verschil moet er zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |