Ojaaaaaa, wel mooie borsten!quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:02 schreef Moppert het volgende:
Waren dit ook niet haar tieten toen bij de bachelor?
http://i50.tinypic.com/33e63cp.jpg
Ja, dit zijn haar tietjesscreencap van de bachelor
Je ziet in ieder geval dat zijn keuze in vrouwen toch echt aan hem zelf ligt en hij die ellende zelf aanhaalt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik denk dat bien niet verwacht had dat heel nederland een mening over haar zou hebben en door het grazia artikel vooral een negatieve mening. Ik vermoed dat de lol van martijn er zo ook snel afgaat....
Natuurlijk is ze helemaal veranderd in die tussentijd. Ja heus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:58 schreef trucker3 het volgende:
HET WARE VERHAAL VAN JACOBIEN SCHUMACHER
Damage control.. Ach, 1 ding moet je haar nageven.. ze wil iets bereiken en gaat er ook voor. En saai is ze ook niet, heb smakelijk gelachen om dat Grazia-interview. Aantrekkelijk vind ik haar totaal niet, maar dat is verder niet relevantquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:58 schreef trucker3 het volgende:
Wat een vreselijk stuk om te lezen. Begin nu nog meer te geloven dat ze gewoon nog zo is als in het Grazia-artikelquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:58 schreef trucker3 het volgende:
Die tinkerbell is ook niet helemaal 100 toch?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:58 schreef trucker3 het volgende:
Tja, 'kunstenaars' zijn een raar volkje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die tinkerbell is ook niet helemaal 100 toch?
Dat was mijn indruk ook jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die tinkerbell is ook niet helemaal 100 toch?
Nee Verbal. Genieten van dit topic. Heerlijk. Hier bestaat SHO van.quote:
als je aan bachelor mee doet, johnny en martijn krabbe wipt is het logisch dat men een mening heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik denk dat bien niet verwacht had dat heel nederland een mening over haar zou hebben en door het grazia artikel vooral een negatieve mening. Ik vermoed dat de lol van martijn er zo ook snel afgaat....
eindigt niet op een A....quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:46 schreef merel1986 het volgende:
haar twitteraccount is ook hilarisch! Tessa ,Amanda en nu Jacobien.. jeej hij zoekt ze wel uit zeg.
Nu noem je mij een zolderautistquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:26 schreef Toekito het volgende:
En ja dan duikt ook nog je tietenfoto op die een zolderautist ff gemaakt had toen je op tv je tieten toonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |