Natuurlijk, je hebt gelijk. Ik zit maar wat te lullen. Maar daar gaat dit topic niet overquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet iemand toch wel aantrekkelijk vinden voordat ik er mee naar bed ga. Dat houdt in dat ze uiterlijk op zijn minst daar aan dienen te voldoen, naast dat je er ook nog enige klik mee moet hebben.
Volgens mij is dat niet zo heel vreemd hoor. Het is een mythe dat mannen alles neuken wat daartoe bereid is.
Niet zo piepen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar het is wel lullig om dat op zo'n manier neer te zetten (vind ik).
Ho ho, niet zo voorbarigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:57 schreef Cynix ® het volgende:
Jee, ze is dus waarschijnlijk al gedumpt voor ze zich zwanger heeft laten prikken. Met een beetje geluk komt zelfs zijn creditcard er redelijk ongeschonden uit.
Dat weten we pas over een weekje of 4 á 5 zeker natuurlijk, of nog langer zelfsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:57 schreef Cynix ® het volgende:
Jee, ze is dus waarschijnlijk al gedumpt voor ze zich zwanger heeft laten prikken. Met een beetje geluk komt zelfs zijn creditcard er redelijk ongeschonden uit.
Ik hoop het.. vind haar wel een vermakelijke doosquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:24 schreef Ole het volgende:
Het zal ook niet het laatste zijn wat we van Bien horen
De doos van Bien?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:35 schreef Grunge. het volgende:
Die zien we nog wel in Je Zal het Maar Zijn.
Ik zie deze golddigger nog wel 'Zwanger!' roepen, hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:41 schreef Anosmie het volgende:
De url www.MartijnenJacobien4ever.nl is weer vrij.
[..]
Dit is denk ik wel een figuurtje 'oh maar ik ben echt aan de pil hoor'... Alles voor een moment of fame.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zie deze golddigger nog wel 'Zwanger!' roepen, hoor.
Ik zie het ook wel gebeuren en ik reken er een klein beetje op.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zie deze golddigger nog wel 'Zwanger!' roepen, hoor.
Dat is aardig gelukt bij Vursjiniahquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt hoor, maar aangezien ze zelf de publiciteit op blijft zoeken is dat een beetje jammer maar helaas.
Het hoort erbij: als je bekendheid krijgt, dan komen er zeker op internet meningen over jou die niet leuk zijn om te lezen. Kwestie van dikke huid ontwikkelen.
Hij heeft wel een voorkeur voor geschifte vrouwen geloof ik. Terwijl hij op zich redelijk normaal en sympathiek over komt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Gelukkig heeft Martijn op tijd het licht gezien! Hij verdient wel wat beters.
Ik versta steeds aidsstoornisquote:
Van ver weg ook niet, imo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:20 schreef Cynix ® het volgende:
Bieneke is van dichtbij toch niet zo heel knappeke.
Prima rebound materiaal dus, daar is eigenlijk de enige vereiste dat de knieën snel van elkaar gaan. En ik gok dat dat bij ons Bienke niet zo'n probleem is, die ligt panklaar geolied te wachten zodra blijkt dat je iets in Hilversum doet, laat staan dat je een van de grootste shows op de NL televisie atm presenteertquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:20 schreef Cynix ® het volgende:
Toch is ze ook niet heel lelijk. Prima neuk en dumpmateriaal dus, om het oneerbiedig te zeggen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:20 schreef Cynix ® het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |