SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zou het wel weten, voor 90 eu even 600k verkopen en dan met 200k kun je nog lekker blijven aanklotenOké wel met risico op een ban, maar zal wel meevallen
![]()
Ik denk dat ik dat ga doen inderdaad. Dan heb ik de kosten van het spel + points eruit gehaaldquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef Jorwol het volgende:
Ik zou het wel weten, voor 90 eu even 600k verkopen en dan met 200k kun je nog lekker blijven aanklotenOké wel met risico op een ban, maar zal wel meevallen
![]()
zou zaterdag op high traffic tijd nog even kijken wat je er voor krijgt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gelijk de game terugverdiendquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef Jorwol het volgende:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
dat team kan je over 6 maanden voor 2 tientjes terug kopenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Als ik mijn spelers verkoop dan heb ik samen met mijn coins ook wel 900k maar ik hou ze liever
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat team kan je over 6 maanden voor 2 tientjes terug kopen. Al die gold teams zijn straks geen fuck meer waard
![]()
Zou ik niet doenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:49 schreef FCsuarez het volgende:
zou zaterdag op high traffic tijd nog even kijken wat je er voor krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zou ik niet doenals je woensdag verkocht kreeg je maar 9 euro. donderdag 18 stijgt echt vet snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja maar ik ga niet 6 maanden niks doenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat team kan je over 6 maanden voor 2 tientjes terug kopenEn die 80 euro aan points stelt toch niks voor dus hoef het ook niet zo nodig terug
![]()
Zijn jullie bezig met een circlejerk ofzo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zonder mij?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn jullie bezig met een circlejerk ofzo?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ah daar istie dan. waar was je vanmorgenquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Drukte op het werk enzo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah daar istie dan. waar was je vanmorgenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
jezus t is watquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Drukte op het werk enzo.
#FreeTrapz![]()
Nog sappige verhalen over je vrouwelijke collega?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jaja, werken voor mijn geld. Ongehoord.![]()
Ze is al 2 weken op vakantie. Met wie? Dat weet niemandquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nog sappige verhalen over je vrouwelijke collega?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb een glitch gevonden, is me al twee keer gelukt: Koop twee dezelfde spelers (open bid in mijn geval) -> Sla er een op in je club, daarna bij de andere direct in je active squad plaatsen, dan krijg je de melding dat je er al eentje in je club hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zou er echt een moord voor doen op dit soort dagen om lekker een beetje niks te doen. eerst even fapje maken, beetje fifa'en nog wat boodschapjes. weer fifaén smiddags lekker stukje fietsen nog even. weer fifaénPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Visje halen voor de lunchquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
ik zou er echt een moord voor doen op dit soort dagen om lekker een beetje niks te doen. eerst even fapje maken, beetje fifa'en nog wat boodschapjes. weer fifaén smiddags lekker stukje fietsen nog even. weer fifaén![]()
![]()
Jongens, ik heb een mijlpaal bereikt. Geruisloos de 50k-grens gepasseerd vannacht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een moord? Ik heb nog wel een lijstje met mensen die ik beu benquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
ik zou er echt een moord voor doen op dit soort dagen om lekker een beetje niks te doen. eerst even fapje maken, beetje fifa'en nog wat boodschapjes. weer fifaén smiddags lekker stukje fietsen nog even. weer fifaén
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vrijdag visdagquote:lekker lekkerbekkie
#FreeTrapz![]()
pauperquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jongens, ik heb een mijlpaal bereikt. Geruisloos de 50k-grens gepasseerd vannacht.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo echt he! Al mag ik vandaag niet klagen, hoef maar 2 uur te werken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
ik zou er echt een moord voor doen op dit soort dagen om lekker een beetje niks te doen. eerst even fapje maken, beetje fifa'en nog wat boodschapjes. weer fifaén smiddags lekker stukje fietsen nog even. weer fifaén![]()
![]()
Ik had 20k bohh maar toen kocht ik een cheap bronze team (moet alleen Sacko nog kopen en die kan ik niet betalen) en wat shiny managers voor de contractbonus en nu nog maar 2k
edit. + zo'n 25k aan value op tradeaccounts![]()
sta nog bovenaan in de leaderbord met transfer profitgewoon geen mensen toevoegen die te veel hebben
#FreeTrapz![]()
Gewoon helemaal geen mensen toevoegenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
sta nog bovenaan in de leaderbord met transfer profitgewoon geen mensen toevoegen die te veel hebben
Nummer 1 in allessss
![]()
Het heilige tradevuur is er gewoon niet. En ik zou er best 20 euri in willen gooien, maar dat kan dan weer alleen via consolequote:![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft mijn lijstje van vorig jaar nog onthouden, FC Wajong staat 1e bij mij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen mensen toevoegenNummer 1 in allessss
![]()
sta alleen onderaan bij matchcoins. stelletje no-lifers in mijn lijst.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen mensen toevoegenNummer 1 in allessss
zahno heeft een clubvalue van 0
#FreeTrapz![]()
wil wel even op mijn console inloggen op je account hoor. geef je me ff code en voeg ik die 20 ekkies ff toe.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het heilige tradevuur is er gewoon niet. En ik zou er best 20 euri in willen gooien, maar dat kan dan weer alleen via console
#FreeTrapz![]()
Dat zal wel jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wil wel even op mijn console inloggen op je account hoor. geef je me ff code en voeg ik die 20 ekkies ff toe.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hmm ik twijfel; Lavezzi of Griezmann op LW?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
wat jij heel even blijquote:2200 points. kwartier later teleurgesteld want niets in je packs.
ik lachenheeft iedereen toch wat aan.
#FreeTrapz![]()
De ene is een rechtspoot en de andere een linkspoot, dus ga je liever binnendoor of buitenom is dan de vraag.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:09 schreef dion_v_k het volgende:
Hmm ik twijfel; Lavezzi of Griezmann op LW?![]()
Heb ik ook voor rijst gedaan hoor...quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik bedenk me nu dat ik gewoon op de console van mijn zwager FIFA14 kan aanslingeren, en er FIFA points op kan zetten natuurlijk...quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb ik ook voor rijst gedaan hoor...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is dit frustrerend manScoor je eindelijk, rent je tegenstander direct vanuit de aftrap naar je doel en sta je weer achter.
Ik ben zo slecht
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
krijg je dan niet in 15 toch. moet je 15 opstarten om over te zetten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat ik gewoon op de console van mijn zwager FIFA14 kan aanslingeren, en er FIFA points op kan zetten natuurlijk...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Correia daar is noh denk ik... Pastore is een baas, neem hemquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh of Nohh?
o kut salvio![]()
![]()
ik snap ook echt niet waarom het dribbelen na een aftrap zo effectief is, zit er toch een soort handicap in nadat je een goal maakt ofzo?![]()
CAM moet een sterke link hebbenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Correia daar is noh denk ik... Pastore is een baas, neem hem![]()
FIFA points in 14 neem je niet automatisch over naar 15?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
krijg je dan niet in 15 toch. moet je 15 opstarten om over te zetten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Afstandsschoten zijn wel ziek OP trouwens. Niet vanaf randje 16 maar zeg maar een linie verder. De bal dropt echt als een malle bij dat soort afstanden.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
ik ben niet DE expert hier in FIFA points maar volgens mij moet je dan 15 opstarten en dan krijg je eenmalig de kans om ze over te zetten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
FIFA points in 14 neem je niet automatisch over naar 15?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je moet toch in 15 inloggen bij iemand als je nog in de webapp wil na de 29e (las ik hier ergens, dus al worden ze wel overgeheveld dan heb je er nog maar een paar dagen plezier van.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
FIFA points in 14 neem je niet automatisch over naar 15?![]()
Ja maar zn chem klopt toch al nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:15 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil een team met IF Kagawa en IF Rodrigo erin
Wie kan er wat moois van maken?
Formatie met 2 spitsen is aan te raden heb ik gehoord.![]()
![]()
En dat is dus weer lastig als je die nog niet hebt. Vraag het wel even aan een maatje komende weekquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ben niet DE expert hier in FIFA points maar volgens mij moet je dan 15 opstarten en dan krijg je eenmalig de kans om ze over te zetten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
anders is die jongen maandag ze hard getrade 50K kwijtquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet toch in 15 inloggen bij iemand als je nog in de webapp wil na de 29e (las ik hier ergens, dus al worden ze wel overgeheveld dan heb je er nog maar een paar dagen plezier van.life ain't fair.
#FreeTrapz![]()
Dat vraag ik sowieso aan een maatjequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet toch in 15 inloggen bij iemand als je nog in de webapp wil na de 29e (las ik hier ergens, dus al worden ze wel overgeheveld dan heb je er nog maar een paar dagen plezier van.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ohhh als je een maat hebt die het doet dit weekend. kan die ook die 20eu er wel opzetten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vraag ik sowieso aan een maatjePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kom er niet uit. Ga wel even met 1 squad spelen en dan gewoon elke positie dubbel bezet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Correia daar is noh denk ik... Pastore is een baas, neem hem![]()
![]()
Yup. Als ik nu pas de 30e inlog, heb ik mijn coins toch ook nog? Of niet?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ohhh als je een maat hebt die het doet dit weekend. kan die ook die 20eu er wel opzetten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom wist ik dat "Ronald (Djeez)" bij het artikel zou staan als ik doorgestuurd zou worden naar de frontpage.quote:![]()
![]()
zoals DSL het zegt lijkt het mij dat je ze kwijt ben.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Als ik nu pas de 30e inlog, heb ik mijn coins toch ook nog? Of niet?
zou zomaar een anti-AB regel kunnen zijn die EA ingevoerd heeft. (die zitten dus no-life in te loggen op console nu)
#FreeTrapz![]()
Ik praat alleen maar iemand na die dat hier gepost heeft, volgens mij Toefjes. Ik denk niet dat je alles dan kwijt bent als je later alsnog inlogt, maar dat is een pure gok.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoals DSL het zegt lijkt het mij dat je ze kwijt ben.
zou zomaar een anti-AB regel kunnen zijn die EA ingevoerd heeft. (die zitten dus no-life in te loggen op console nu)
![]()
Bij EA Access kreeg ik direct bij het opstarten de vraag of ik de punten over wilde zetten (25 hehe) die nog bij 14 stonden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat is dus weer lastig als je die nog niet hebt. Vraag het wel even aan een maatje komende week![]()
zou de chat even induiken met een pakistaan vnvnd pots
#FreeTrapz![]()
Als ik ergens geen zin in hebquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
zou de chat even induiken met een pakistaan vnvnd pots
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dan word het gewoon de gok wagenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik ergens geen zin in heb
#FreeTrapz![]()
Ik heb een team af (nog geen chem styles)![]()
Ik had een goede deal met een Pena voor 9k, ik kan hem proberen op CAM maar ik denk dat ik hem ga verkopen met winst.
RM>RW gewoon 2.3k![]()
![]()
Jawel deed Rijst ook.. bij het opstarten van FIFA 15 ultimate team op je console vraagt hij dan of je points over wil zetten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
krijg je dan niet in 15 toch. moet je 15 opstarten om over te zetten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Precies dit. Ik ben het nu ook helemaal kwijt. Ik weet gewoon niet hoe ik moet spelen. Al 10 wedstrijden op rij niet gewonnen en een record van -5.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:13 schreef Reemi het volgende:
Wat is dit frustrerend manScoor je eindelijk, rent je tegenstander direct vanuit de aftrap naar je doel en sta je weer achter.
Ik ben zo slecht![]()
Wat betreft die aftrap-pogingen vlieg ik er gewoon direct in met een tackle en dan snel wijzigen van speler en die op de 'normale' manier afstoppen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies dit. Ik ben het nu ook helemaal kwijt. Ik weet gewoon niet hoe ik moet spelen. Al 10 wedstrijden op rij niet gewonnen en een record van -5.![]()
![]()
Zo heb ik al 2x een afvallende bal van een corner gescoord met vd Wiel. Ook mooi hoe dan de keeper aan de grond genageld staatquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Afstandsschoten zijn wel ziek OP trouwens. Niet vanaf randje 16 maar zeg maar een linie verder. De bal dropt echt als een malle bij dat soort afstanden.
De 2e was wel het mooist.. dropkick die de paal raakt en via onderkant lat binnen stuitert
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dat is ook wel een irritatie, de vrije trappen en strafschoppen die je tegen krijgt, zonder dat je ook maar enig idee hebt wat voor gemeens je hebt gedaan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat betreft die aftrap-pogingen vlieg ik er gewoon direct in met een tackle en dan snel wijzigen van speler en die op de 'normale' manier afstoppen.![]()
Kut minor. Letterlijk niets gevolgd en geleerd afgelopen weken. Gelukkig kan ik nu in ieder geval web appen terwijl ik de les niet volg![]()
![]()
Of dat maatje moet dit weekend even op mijn account inloggenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan word het gewoon de gok wagen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Van wat?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar zn chem klopt toch al niet![]()
![]()
Klopt. Ken je dat doelpunt van Ronaldo Manchester United - FC Porto?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Afstandsschoten zijn wel ziek OP trouwens. Niet vanaf randje 16 maar zeg maar een linie verder. De bal dropt echt als een malle bij dat soort afstanden.
Van iets verdere afstand na een lekkere dribbel de kruising in geschoten
Was echt een lekker gevuul.![]()
Je kunt volgens mij gewoon het hele jaar op de webapp.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet toch in 15 inloggen bij iemand als je nog in de webapp wil na de 29e (las ik hier ergens, dus al worden ze wel overgeheveld dan heb je er nog maar een paar dagen plezier van.![]()
Ik wilde gisteren een AZ Badge, en had op 1 een open bid gedaan van 300, en op de andere van 150. Won ik ze allebei. 1 Badge gehouden en de ander verkocht voor 450c
SMLENO !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deppy is niet zo handig nu. Kost volgens mij nog 8k ofzo, terwijl die over een paar weken veel goedkoper gaat zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef mr-green het volgende:
Is dit wat om naar toe te werken als begin squad?
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt, ik heb ook nog geen 8k en het is ook meer een team waar ik over zeg 2 weken naar toe wil werken. Ga misschien voor 20 euro wat pakjes openen en wil toewerken naar een degelijk starters teamquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deppy is niet zo handig nu. Kost volgens mij nog 8k ofzo, terwijl die over een paar weken veel goedkoper gaat zijn.![]()
Je moet niet toewerken naar een startersteam, maar naar het team waar je mee wilt eindigen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook nog geen 8k en het is ook meer een team waar ik over zeg 2 weken naar toe wil werken. Ga misschien voor 20 euro wat pakjes openen en wil toewerken naar een degelijk starters team![]()
Klopt als een busquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet niet toewerken naar een startersteam, maar naar het team waar je mee wilt eindigen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Van Dijk ipv van De vrijquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef mr-green het volgende:
Is dit wat om naar toe te werken als begin squad?
[ afbeelding ]![]()
Ik ben al klaar met mijn Ultimate Team dus ik ga mijn FIFA disc verkopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt, betreft een startersteam dat wordt uitgebreid.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet niet toewerken naar een startersteam, maar naar het team waar je mee wilt eindigen.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben al klaar met mijn Ultimate Team dus ik ga mijn FIFA disc verkopen.![]()
![]()
Je hebt alle feyenoord spelers gekocht of?![]()
ik dacht ik begin met een starters team om mee te beginnen om vervolgens naar een eind team toe te werken waar ik zo nu en dan wat wijzigingen in aanbreng![]()
![]()
Feyenoord team en een team met Emenike en Ibarbo voorin.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt alle feyenoord spelers gekocht of?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja zo'n speler zou ik ook weigeren als EA.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat moet je doen met die leenspelers als hun contract is afgelopen? Ik had een Robben geleend, moet ik hem nu discarden ofzo?![]()
Zo doe ik het ook hoor, ik ga in eerste instantie voor de IF's als investering, maar af en toe pak ik ook 6K om bijvoorbeeld Handanovic te kopen in plaats van Marchetti. Die trouwens niet veel beter is, maar misschien komt dat omdat ik zo verk"*!*rd slecht verdedig dat de tegenstander van 7 meter afstand in kan schieten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:39 schreef mr-green het volgende:
ik dacht ik begin met een starters team om mee te beginnen om vervolgens naar een eind team toe te werken waar ik zo nu en dan wat wijzigingen in aanbreng![]()
Kan je zo op een FUT tegeltje zetten ditquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet niet toewerken naar een startersteam, maar naar het team waar je mee wilt eindigen.![]()
Maar die bestaan helemaal nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je zo op een FUT tegeltje zetten dit![]()
![]()
Doet pijn hequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:41 schreef diedjuh het volgende:
Wat moet je doen met die leenspelers als hun contract is afgelopen? Ik had een Robben geleend, moet ik hem nu discarden ofzo?
Ik heb mijn Bale nog mooi in m'n club staan, wie weet is er binnenkort een glitch op komst
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wow. Hier ga je heel veel coins mee maken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:39 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerste schone staat in mn trade pile, die andere is weg...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha, ja heb hem nu omgezet naar conceptspeler ofzo. Ik weet alleen niet hoe ik nu weer een nieuwe speler kan lenen. Zie nergens iets daarover staan in fut. Alleen die spelers in de catalogus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Doet pijn he
Ik heb mijn Bale nog mooi in m'n club staan, wie weet is er binnenkort een glitch op komst![]()
![]()
Haal deze net uit een pakje, goedkoopste op AH is 9,5k. Zou hij echt zoveel waard zijn. Leuk shirtje voor clubs trouwens![]()
![]()
Ja, die is echt zoveel waard.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Haal deze net uit een pakje, goedkoopste op AH is 9,5k. Zou hij echt zoveel waard zijn. Leuk shirtje voor clubs trouwens![]()
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb een team af (nog geen chem styles)
[ afbeelding ]
Ik had een goede deal met een Pena voor 9k, ik kan hem proberen op CAM maar ik denk dat ik hem ga verkopen met winst.
RM>RW gewoon 2.3k
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dan zou crook helemaal gek wordenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tips?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
En aan jou geven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Toch nog een reactie.. bedankt. Totale kosten (excl. chem styles) 23.550 coins omdat ik Fabian heb gekocht en niet Peña.quote:Ja, 8.5k.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:51 schreef WezepAFCA het volgende:
DS2 ik heb die silver striker Jimenez ook, is die wat waard?![]()
quote:Ja, ziet er prima uit. Ben benieuwd hoe Jimenez het doet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch nog een reactie.. bedankt. Totale kosten (excl. chem styles) 23.750 coins omdat ik Fabian heb gekocht en niet Peña.
[..]
Ja, 8.5k.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als het broekje dezelfde kleur rood is kan het nog wel. Crook moet niet zo zeiken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan zou crook helemaal gek worden![]()
Heeft nog bij Twente gezeten geloof ikquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:52 schreef DutchSL het volgende:
Boh Flamur Kastrati (wat een naam) is binnen, nu alleen Sacko nog.
Wat is de rest van het team?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:52 schreef DutchSL het volgende:
Boh Flamur Kastrati (wat een naam) is binnen, nu alleen Sacko nog.![]()
quote:Ken die namen niet zo goed en kan nu even geen screenie maken. Half Frans/half Noors met een keeper van 199cm uit Jamaica of Trinidad ofzo.quote:![]()
Ik ben vooral benieuwd naar Arroyo. Die RCB heeft high-medium en lage PHY, dat is iets waar ik me wel zorgen over maak. Plus dat ik nog geen enkel potje FIFA 15 heb gespeeld (ook niet de demo)quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ziet er prima uit. Ben benieuwd hoe Jimenez het doet.![]()
Je klikt te snelquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha ik wil wat goedkope contracten scoren, maar elke keer als ik bij pagina +- 30 ben dan krijg ik dit bericht:
[ afbeelding ]
Ik mag geen goedkope contracten meer kopen? EA wil zeker dat ik mijn contracten uit pakjes haal...
minder snel klikkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha ik wil wat goedkope contracten scoren, maar elke keer als ik bij pagina +- 30 ben dan krijg ik dit bericht:
[ afbeelding ]
Ik mag geen goedkope contracten meer kopen? EA wil zeker dat ik mijn contracten uit pakjes haal...je RPM is te hoog
#FreeTrapz![]()
Je hebt 'm al binnen toch?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar Arroyo. Die RCB heeft high-medium en lage PHY, dat is iets waar ik me wel zorgen over maak. Plus dat ik nog geen enkel potje FIFA 15 heb gespeeld (ook niet de demo)Hup, spelen jij.
quote:Serieus, dit is de manier waarop EA met dit probleem omgaat? Wat een mongolen zijn het ook.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
minder snel klikkenje RPM is te hoog
![]()
jup RPM verlagen AB's captcha's laten maken en na x tijd niet gespeeld op console account weg.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Serieus, dit is de manier waarop EA met dit probleem omgaat? Wat een mongolen zijn het ook.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
is Marcelo - David Luiz in FUT niet te veel van het goede met beiden H workrate?
Of zijn die samen nog betrouwbaar genoeg?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
you didn't watch the semi-final did you ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:00 schreef Cara het volgende:
is Marcelo - David Luiz in FUT niet te veel van het goede met beiden H workrate?
Of zijn die samen nog betrouwbaar genoeg?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
@DS2
Sao - Sacko
Grange
Kastrati - Boufal
Landu Landu
Skjelvik - Ronning - Ingason - Malcuit
Kerr
Sacko en Boufal hebben 4* skills![]()
Maar die AB's kan je dan toch ook wel instellen dat ze langzamer klikken of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jup RPM verlagen AB's captcha's laten maken en na x tijd niet gespeeld op console account weg.![]()
Ja, en dat doet men dus ook gewoonquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar die AB's kan je dan toch ook wel instellen dat ze langzamer klikken of begrijp ik dat verkeerd?![]()
![]()
Ik kan gewoon echt die bal er niet inschieten. Gisteren een potje waarbij ik 18 schoten had en 2 doelpunten, tegenstander had 5 schoten en 5 doelpunten... Vorig jaar begon ik ook al fucking slecht, daarna won ik 50 potjes achter elkaar ongeveer en toen was het weer helemaal ruk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:08 schreef Lastpost het volgende:
Jesus dit spel ligt me echt niet, start 14 maar weer op als het zo doorgaat.![]()
Been there. Done that.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar die AB's kan je dan toch ook wel instellen dat ze langzamer klikken of begrijp ik dat verkeerd?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hmm, ok. Een aantal namen zeggen me wel wat maar heel veel nog niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:01 schreef DutchSL het volgende:
@DS2
Sao - Sacko
Grange
Kastrati - Boufal
Landu Landu
Skjelvik - Ronning - Ingason - Malcuit
Kerr
Sacko en Boufal hebben 4* skills![]()
LANDU LANDUquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hmm, ok. Een aantal namen zeggen me wel wat maar heel veel nog niet.![]()
![]()
Ze zijn beiden zwaar overrated in het spel, maar ik twijfel tussen een linie Marcelo - David Luiz of Alex Sandro - Juan Jesusquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
you didn't watch the semi-final did you ?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:58 schreef Lindgren. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)83842&type=2&theaterTrapz gespot
![]()
Moet gelijk aan die Ali G film denken..
Nog een voordeel van digitale versie. Er zitten veel meer talen in. Nederlands, Zweeds, Noors, Deens, Pools, Russisch, Spaans/Mexicaans (zijn 2 verschillende blijkbaar), Engels, Frans, Duits en Italiaans.
Als ik een keer clubs gaan streamen zet ik hem sowieso op Russisch.![]()
Tobi-bakkertquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Nog een voordeel van digitale versie. Er zitten veel meer talen in. Nederlands, Zweeds, Noors, Deens, Pools, Russisch, Spaans/Mexicaans (zijn 2 verschillende blijkbaar), Engels, Frans, Duits en Italiaans.
Als ik een keer clubs gaan streamen zet ik hem sowieso op Russisch.![]()
Castan > Juan Jesusquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Ze zijn beiden zwaar overrated in het spel, maar ik twijfel tussen een linie Marcelo - David Luiz of Alex Sandro - Juan JesusVoor mijn tijd vrees ik.quote:![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:20 schreef hafcfan het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/1713155/
Ga nu 12-0-1Hoeveel was je kwijt hiervoor?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:20 schreef hafcfan het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/1713155/
Ga nu 12-0-1![]()
Loan playersvind het echt een kut toevoeging. Leuk man 3x op rij in de finale tegen ronaldo messi en bale moeten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
100k op psquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel was je kwijt hiervoor?![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel was je kwijt hiervoor?Dat is wel heel gemiddeld.quote:![]()
![]()
waar haal je die info zo snel vandaan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel heel gemiddeld.
[ afbeelding ]![]()
Het is een indicatie inderdaadquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel heel gemiddeld.
[ afbeelding ]![]()
![]()
palacio echt 2.5Khad ik uit mijn startpack
die gaat dus ook de deur uit
#FreeTrapz![]()
futbin.comquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
waar haal je die info zo snel vandaan?Palacio heeft ook echt wel goede stats. En een staartje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:37 schreef FCsuarez het volgende:
palacio echt 2.5Khad ik uit mijn startpack
die gaat dus ook de deur uit
![]()
futdb is trouwens makkelijkerquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
futbin.com
[..]
Palacio heeft ook echt wel goede stats. En een staartje.kan je ook gewoon je EA share link heen sturen en kijken of hij in waarde gestegen is.
#FreeTrapz![]()
Ah dat is wel handig inderdaad. Deprimerend. Maar handig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
futdb is trouwens makkelijkerkan je ook gewoon je EA share link heen sturen en kijken of hij in waarde gestegen is.
![]()
Is Naldo kut ja
Wil hem ook in een team gebruikenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Goed team ook. Hoe is Aguero?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:44 schreef WezepAFCA het volgende:
Ja, 15 ligt me perfect. Dribbelen, passing, verdedigen alles werkt voor me
PSN: DePresident_![]()
Ja zijn jumping, balance en agility zijn zo pauper slechtquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Is Naldo kut ja
Wil hem ook in een team gebruiken![]()
![]()
Dat weet ik niet. Ik heb dat team niet, maar ik wil een goed team met Rodriguez en dat valt best tegen. Naldo's stats vind ik niksquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Is Naldo kut ja
Wil hem ook in een team gebruiken![]()
Zo'n 60 Kquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel was je kwijt hiervoor?![]()
Die is echt goed. Altijd op de juiste positie en zijn dribbling en shootingquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:45 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Goed team ook. Hoe is Aguero?![]()
![]()
wacht maar tot ze ontdekt hebben wat kut speelt, 14 was zonder high pressure en crossing ook goed speelbaarquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:44 schreef WezepAFCA het volgende:
Ja, 15 ligt me perfect. Dribbelen, passing, verdedigen alles werkt voor me
#FreeTrapz![]()
Lukaku 17kVerkopen dan maar. Doet me pijn om te zeggen, maar hij valt tegen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat heeft iedereen toch met crossingquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wacht maar tot ze ontdekt hebben wat kut speelt, 14 was zonder high pressure en crossing ook goed speelbaar
Ik kwam zelden iemand tegen die dat deed![]()
Waar kan je nu de prijzen vinden van die managers?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
high pressure heb ik sowieso nooit een probleem gevonden. Was goed onder uit te spelen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wacht maar tot ze ontdekt hebben wat kut speelt, 14 was zonder high pressure en crossing ook goed speelbaar
Crosses waren wel echt te kut. Vooral omdat je precies wist hoe ze zouden gaan spelen maar je er dan gewoon niks tegen kan doen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk andersomquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:50 schreef WezepAFCA het volgende:
Nu iemand rapen die met Pelle in de spits speelt
Vorig jaar ook al.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:54 schreef DutchSL het volgende:
Braziliaanse gouden spitsen zijn ook wel aids dit jaar zeg.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
zoals?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:54 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
wefut leert mij handige dingenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kut servers. Hele tijd nadat ik een wedstrijd win word ik eruit geknikkerd
CB's met een agility van 70+ zo verschrikkelijk dat bij iedere schijnbeweging die een aanvaller maakt mijn verdediger 2 meter verder staat.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Contracten raken op, conditie wordt alleen maar slechter en ik krijg geen coins
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:00 schreef dion_v_k het volgende:
Contracten raken op, conditie wordt alleen maar slechter en ik krijg geen coins
2e teamquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:00 schreef dion_v_k het volgende:
Contracten raken op, conditie wordt alleen maar slechter en ik krijg geen coinsgooi een zootje discard spelers bij elkaar joh
#FreeTrapz![]()
Die is toch een stuk langzamer?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Vorig jaar was Neymar nog spits, Diego Costa nog Braziliaans, Pato vond ik ook gewoon erg goed en je had nog een paar budgetspelertjes die niet zo heel slecht waren als Lima (nu flinke downgrade) en skillpacehoertjes als Emerson en Welliton.quote:
Nu lijkt Ari mij de beste...![]()
Haat maar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Het moet nog een beetje op gang komen. Vind het ook slaapverwekkend makkelijk tot nu toe maar ik ben dan ook een ervaren rot.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Het niveau in FUT ligt wel weer een stuk lager dan bij seasons.![]()
seasonsquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Het niveau in FUT ligt wel weer een stuk lager dan bij seasons.dat is toch daar waar je gaat spelen als FUT er uit ligt en 3 keer om een speler heen kunt lopen voordat je hem er in schiet.
#FreeTrapz![]()
Dat kan bij FUT nog veel makkelijker.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
seasonsdat is toch daar waar je gaat spelen als FUT er uit ligt en 3 keer om een speler heen kunt lopen voordat je hem er in schiet.
![]()
Ben ik trouwens de enige die zich dood ergert aan al die fucking replays. Ze hebben het gewoon voor elkaar gekregen om de potjes nog langer te laten duren zonder meer te spelen. Waarom moet elk doelpunt 3 keer herhaald worden? Waarom moet ik daarna nog kijken naar de reactie van de keeper van het winnend team? Waarom moet dan de doelpuntmaker nog even in beeld gebracht worden? Waarom moet ik zien hoe de keeper de bal klaar legt als hij gaat uittrappen.![]()
Wie is datquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:07 schreef DePresident. het volgende:
Gewoon livekommenterrie ook.
http://www.twitch.tv/smieuw![]()
![]()
meestal ligt het niveau bij seasons lager heb ik het idee (zeker minder misbruikende community)quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kan bij FUT nog veel makkelijker.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich dood ergert aan al die fucking replays. Ze hebben het gewoon voor elkaar gekregen om de potjes nog langer te laten duren zonder meer te spelen. Waarom moet elk doelpunt 3 keer herhaald worden? Waarom moet ik daarna nog kijken naar de reactie van de keeper van het winnend team? Waarom moet dan de doelpuntmaker nog even in beeld gebracht worden? Waarom moet ik zien hoe de keeper de bal klaar legt als hij gaat uittrappen.![]()
![]()
Killing spree![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Zou kunnen ,maar ik heb nu 3 potjes seasons gedaan waarbij ik het moeilijker had dan in al mijn FUT wedstrijden tot nu toe.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meestal ligt het niveau bij seasons lager heb ik het idee (zeker minder misbruikende community)![]()
Jij gaat op je knietjes zitten en laat EA alles naar binnen schuiven. Ik ontplof nog steeds bij elke 3e herhaling of als het uitgooien langer dan 3 seconden duurt. Ik wil een fifa zonder aids.quote:![]()
alles is verkocht, 125k binnen, kom maar op met die market crash vanavondOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Amen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij gaat op je knietjes zitten en laat EA alles naar binnen schuiven. Ik ontplof nog steeds bij elke 3e herhaling of als het uitgooien langer dan 3 seconden duurt. Ik wil een fifa zonder aids.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is niet alsof je er wat aan kunt doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij gaat op je knietjes zitten en laat EA alles naar binnen schuiven. Ik ontplof nog steeds bij elke 3e herhaling of als het uitgooien langer dan 3 seconden duurt. Ik wil een fifa zonder aids.![]()
en waarom precies zal er vanavond een markt crash komen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:12 schreef Cara het volgende:
alles is verkocht, 125k binnen, kom maar op met die market crash vanavondPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Marketcrash..?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:12 schreef Cara het volgende:
alles is verkocht, 125k binnen, kom maar op met die market crash vanavondRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik hoop erop.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en waarom precies zal er vanavond een markt crash komen.heel UK opent zijn eerste pakjes, eerste avond van t weekend, iedereen gaat losssquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
fuuuuck dat is zeker waar ik van rhijn en el ghazi nog op de bank heb zittenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:13 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Rick stuur dat boek maar
gr gr
#FreeTrapz![]()
Als jij wordt verkracht doe je zeker ook alsof je er van geniet en hoop je dat de verkrachter (lees: EA) het niet leuk meer gaat vinden. ALS JE NIET BOOS WORDT BLIJFT EA JE VERKRACHTEN!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het is niet alsof je er wat aan kunt doen.![]()
Nou dat ligt een beetje anders. Meestal wordt je verkracht door 1 persoon, dan heeft verzetten natuurlijk wel zin.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als jij wordt verkracht doe je zeker ook alsof je er van geniet en hoop je dat de verkrachter (lees: EA) het niet leuk meer gaat vinden. ALS JE NIET BOOS WORDT BLIJFT EA JE VERKRACHTEN!!
Alleen tegen zo´n groot bedrijf als EA heb jij als eenling niet echt kans om iets in te brengen.![]()
Dus als jij door een groep van 40 neger anaconda's in je anus genomen wordt dan laat jij alles maar toe?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nou dat ligt een beetje anders. Meestal wordt je verkracht door 1 persoon, dan heeft verzetten natuurlijk wel zin.
Alleen tegen zo´n groot bedrijf als EA heb jij als eenling niet echt kans om iets in te brengen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je wordt verkracht moet je toch ook stil gaan liggen en doen alsof je dood bent? Of was dat nou bij een beer? Hmmmquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als jij wordt verkracht doe je zeker ook alsof je er van geniet en hoop je dat de verkrachter (lees: EA) het niet leuk meer gaat vinden. ALS JE NIET BOOS WORDT BLIJFT EA JE VERKRACHTEN!!![]()
bohhhhquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus als jij door een groep van 40 neger anaconda's in je anus genomen wordt dan laat jij alles maar toe?![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je wordt verkracht moet je toch ook stil gaan liggen en doen alsof je dood bent? Of was dat nou bij een beer? HmmmRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Natuurlijk niet. Dan is het mijn albino anaconda tegen die van hun.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus als jij door een groep van 40 neger anaconda's in je anus genomen wordt dan laat jij alles maar toe?![]()
Heeft iemand het nummer van Lindgren? Ik vind dat ik hem moet waarschuwenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
Zwaardvechtenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dan is het mijn albino anaconda tegen die van hun.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dan is het mijn albino anaconda tegen die van hun.![]()
![]()
Bony natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:25 schreef Janeiros het volgende:
Nog tips voor een goede PL striker? Sturridge nu 60.000vorig jaar 15k ofzo.
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met dit soort geluidseffecten
En deze om natuurlijk.
Agueroquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:25 schreef Janeiros het volgende:
Nog tips voor een goede PL striker? Sturridge nu 60.000vorig jaar 15k ofzo.
![]()
En De Rossi dit jaar, ook al geprobeerd? Serie A heeft wel weer een bazen middenveld en is lekker goedkoop.quote:![]()
Ook goed alleen kan niet zo goed afmaken. Net Vidal zijn eerste match 3 goals in 30 minutenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:32 schreef Matedeor het volgende:
[..]
En De Rossi dit jaar, ook al geprobeerd? Serie A heeft wel weer een bazen middenveld en is lekker goedkoop.Vidal-Pogba-Marchisio heeft echt alles van een top middenveld. De Rossi hou ik dan als wissel.
![]()
de Rossi < Nainggolan dit jaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:32 schreef Matedeor het volgende:
[..]
En De Rossi dit jaar, ook al geprobeerd? Serie A heeft wel weer een bazen middenveld en is lekker goedkoop.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Pjanic en Hernanes zijn ook wel het uitproberen waar op het middenveld denk ik. Verdediging met Chielline en Barzaghli is ook een aardig blok en Cuadrado lijkt ook erg goed dit jaar in de Serie A. Ga denk ik ook maar is met een 4-3-3 serie a beginnenquote:.
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Gibbs vandaag jarig
Marcelo ook! Gefeliciteerd aan beide mochten ze toevallig mee lezen![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Gibbs vandaag jarig![]()
Dat is Walcott kutracist![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marcelo ook! Gefeliciteerd aan beide mochten ze toevallig mee lezenquote:![]()
![]()
Jeetje. In gemeenschap van goederen, of op huwelijkse voorwaarden? Wordt het een groot feest? Nog een huwelijksreis? Wat wordt de kleur van haar jurk? Wit?quote:![]()
goh dat die vragen jou meteen te binnen schieten. eerste wat ik dacht was, is ze lekker en zit ze in de fappening 1 of 2 ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jeetje. In gemeenschap van goederen, of op huwelijkse voorwaarden? Wordt het een groot feest? Nog een huwelijksreis? Wat wordt de kleur van haar jurk? Wit?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ach, als je ouder wordt kom je er achter dat alle kutten van die chicks allemaal op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
goh dat die vragen jou meteen te binnen schieten. eerste wat ik dacht was, is ze lekker en zit ze in de fappening 1 of 2 ?![]()
goh jij blijft me tegeltjes wijsheden strooien he.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, als je ouder wordt kom je er achter dat alle kutten van die chicks allemaal op elkaar lijken.
is t nog gelukt met je longshots ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En er uiteindelijk maar 1 ding is wat telt: Fifaquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, als je ouder wordt kom je er achter dat alle kutten van die chicks allemaal op elkaar lijken.
Ga je die op een tegeltje zetten en ophangen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
goh jij blijft me tegeltjes wijsheden strooien he.
is t nog gelukt met je longshots ?![]()
Nou, is nog steeds geen succes allemaal hoor. Ik speel wel beter naarmate ik minder de sprintknop indruk heb ik door. Is deze editie denk ik echt essentieel om dat automatisme los te laten.![]()
Deze editie is de dribbel OP.bohh
Gaat een stuk beter dan bij FIFA 14.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij vrouwen ben je verrast en van slag als ze je in de kou laten staan. Van EA weet je hetquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En er uiteindelijk maar 1 ding is wat telt: Fifa![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij vrouwen ben je verrast en van slag als ze je in de kou laten staan. Van EA weet je het![]()
![]()
Negers zijn ook weer OPquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Deze editie is de dribbel OP.bohh
Gaat een stuk beter dan bij FIFA 14.![]()
[..]
Bij vrouwen ben je verrast en van slag als ze je in de kou laten staan. Van EA weet je het![]()
EA is ook een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
![]()
Thanksquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
22 Jump Street 2014 1080p WEB-DL x264-NoGRP
gr grvanavond even koekeloeren.
zhano doe normaal man. zie alleen die matchcoins van je maar stijgenget a life
#FreeTrapz![]()
Inb4 massive brawlquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:00 schreef FCsuarez het volgende:
zhano doe normaal man. zie alleen die matchcoins van je maar stijgenget a life
![]()
Kreeg net ook iedere keer een error bij het zoeken en kon weer refreshenquote:. Ieder jaar hetzelfde met dat minder lieve EA
![]()
![]()
repostquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr![]()
Jup dikke poepshizzlequote:Op vrijdag 26 september 2014 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kreeg net ook iedere keer een error bij het zoeken en kon weer refreshen. Ieder jaar hetzelfde met dat minder lieve EA
Net had ik een potje gewonnen daarna ging ik terug naar het scherm werd ik uit UT geknikkerd, ging ik er terug in stond er dat m'n DNF naar beneden ging omdat ik mijn laatste potje had gedisconnectEn als ik nu weer in UT wil staat er dat er momenteel veel mensen op de servers zitten en ze het niet aankunnen en ik het later maar weer moet proberen.
![]()
![]()
![]()
gisteren roept je.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Net had ik een potje gewonnen daarna ging ik terug naar het scherm werd ik uit UT geknikkerd, ging ik er terug in stond er dat m'n DNF naar beneden ging omdat ik mijn laatste potje had gedisconnectEn als ik nu weer in UT wil staat er dat er momenteel veel mensen op de servers zitten en ze het niet aankunnen en ik het later maar weer moet proberen.
![]()
![]()
hey show je teamquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr![]()
Godverdomme een 540k Bale gemist, kut EA. Ik ga echt een keer keihard in hun kont plassen van ergenis![]()
je doe nou net of je een werelddeal misquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef Kiid het volgende:
Godverdomme een 540k Bale gemist, kut EA. Ik ga echt een keer keihard in hun kont plassen van ergeniskoop een ander.
#FreeTrapz![]()
Is het mogelijk eerst te spelen op je PS3, daar coins op te verdienen en vervolgens verder te spelen op de PS4, of dat hetzelfde account is zeg maar?![]()
Is allemaal hetzelfde ja. Neem je gewoon mee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef HulkHeld het volgende:
Is het mogelijk eerst te spelen op je PS3, daar coins op te verdienen en vervolgens verder te spelen op de PS4, of dat hetzelfde account is zeg maar?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zodra ik de webapp in mag van EAquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is allemaal hetzelfde ja. Neem je gewoon mee.![]()
![]()
Dacht dat 'ie duurder wasquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je doe nou net of je een werelddeal miskoop een ander.
Nu wel een Neymar voor 230k, dat is al beter. 50k verschil
Forum Opties Forumhop: Hop naar: