Ik bedenk me nu dat ik gewoon op de console van mijn zwager FIFA14 kan aanslingeren, en er FIFA points op kan zetten natuurlijk...quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb ik ook voor rijst gedaan hoor...
krijg je dan niet in 15 toch. moet je 15 opstarten om over te zetten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat ik gewoon op de console van mijn zwager FIFA14 kan aanslingeren, en er FIFA points op kan zetten natuurlijk...
Correia daar is noh denk ik... Pastore is een baas, neem hemquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh of Nohh?
o kut salvio
CAM moet een sterke link hebbenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Correia daar is noh denk ik... Pastore is een baas, neem hem
FIFA points in 14 neem je niet automatisch over naar 15?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
krijg je dan niet in 15 toch. moet je 15 opstarten om over te zetten.
ik ben niet DE expert hier in FIFA points maar volgens mij moet je dan 15 opstarten en dan krijg je eenmalig de kans om ze over te zetten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
FIFA points in 14 neem je niet automatisch over naar 15?
Je moet toch in 15 inloggen bij iemand als je nog in de webapp wil na de 29e (las ik hier ergens, dus al worden ze wel overgeheveld dan heb je er nog maar een paar dagen plezier van.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
FIFA points in 14 neem je niet automatisch over naar 15?
Ja maar zn chem klopt toch al nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:15 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil een team met IF Kagawa en IF Rodrigo erin
Wie kan er wat moois van maken?
Formatie met 2 spitsen is aan te raden heb ik gehoord.
En dat is dus weer lastig als je die nog niet hebt. Vraag het wel even aan een maatje komende weekquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ben niet DE expert hier in FIFA points maar volgens mij moet je dan 15 opstarten en dan krijg je eenmalig de kans om ze over te zetten.
anders is die jongen maandag ze hard getrade 50K kwijtquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet toch in 15 inloggen bij iemand als je nog in de webapp wil na de 29e (las ik hier ergens, dus al worden ze wel overgeheveld dan heb je er nog maar een paar dagen plezier van.
Dat vraag ik sowieso aan een maatjequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet toch in 15 inloggen bij iemand als je nog in de webapp wil na de 29e (las ik hier ergens, dus al worden ze wel overgeheveld dan heb je er nog maar een paar dagen plezier van.
ohhh als je een maat hebt die het doet dit weekend. kan die ook die 20eu er wel opzetten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vraag ik sowieso aan een maatje
Ik kom er niet uit. Ga wel even met 1 squad spelen en dan gewoon elke positie dubbel bezet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Correia daar is noh denk ik... Pastore is een baas, neem hem
Yup. Als ik nu pas de 30e inlog, heb ik mijn coins toch ook nog? Of niet?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ohhh als je een maat hebt die het doet dit weekend. kan die ook die 20eu er wel opzetten.
Waarom wist ik dat "Ronald (Djeez)" bij het artikel zou staan als ik doorgestuurd zou worden naar de frontpage.quote:
zoals DSL het zegt lijkt het mij dat je ze kwijt ben.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Als ik nu pas de 30e inlog, heb ik mijn coins toch ook nog? Of niet?
Ik praat alleen maar iemand na die dat hier gepost heeft, volgens mij Toefjes. Ik denk niet dat je alles dan kwijt bent als je later alsnog inlogt, maar dat is een pure gok.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoals DSL het zegt lijkt het mij dat je ze kwijt ben.
zou zomaar een anti-AB regel kunnen zijn die EA ingevoerd heeft. (die zitten dus no-life in te loggen op console nu)
Bij EA Access kreeg ik direct bij het opstarten de vraag of ik de punten over wilde zetten (25 hehe) die nog bij 14 stonden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat is dus weer lastig als je die nog niet hebt. Vraag het wel even aan een maatje komende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |