En terecht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
HeideweekWas ook gaande toen ik hier vorig jaar voor 't eerst kwam. Died a little inside
Gaat dan iets van Arnhem/Nijmegen worden wsl ja, dusse. Tot ziens
Wat zeg je? WAT?! Wijn op?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen als ze gedronken heeft eigenlijk. Wacht maar tot haar wijn een keer op is.
sheldonquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zeg je? WAT?! Wijn op?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En terecht.Kkboerendorp.
Resy's is wel leuk overigens, daar al een keer gegeten? Zit in een van de zijstraten van die weg van Bernardo's.
Leuk, misschien worden we buren.![]()
![]()
Ik vind dit zo'n raar 'compliment' dat ik 'm nog eens quotequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehe ik had hem door ja. Maar blijkbaar lesbie/bi of ze/hij/zij/het zit te fockennn anyway nog steeds is ze/hij/zij/het een aardig persoon.
Ik kom er nog niet helemaal uit, ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n raar 'compliment' dat ik 'm nog eens quote
Dit soort text vind je terug op een pyramide.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n raar 'compliment' dat ik 'm nog eens quote
Picsquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dit soort text vind je terug op een pyramide.
Godverredommequote:
Je gunt me ook nietsquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ga maar ergens anders op fappen ouwe ruktijger.
Standaard.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
dqod is er weer en gelijk weer puddingbuksen enzo ;s
Doe eens iets verfrissendsquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met dat gefluit jaallemaal zelfde die kutdj's
Nat gewordenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal je eens neer gunnen met m'n yoghurt buks.
Klap in je noten kan je krijgen ;squote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
dqod is er weer en gelijk weer puddingbuksen enzo ;s
Oke wil ik welquote:
Zal eens naar jou fluitenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens iets verfrissends
Met je gefluit
Echt hequote:
Hehequote:
Is dit het begin van een grap?quote:
Maar nog net niet zo erg dat je haar niet meer kan voeren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
Ik denk dat ze me zo gaat aanvallen, als ze dit leest ;s
Heb wilde fantasieen over je :$quote:
Nou. Okay. Doen we dat, toch? :$ Ben niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke wil ik wel
[..]
Zal eens naar jou fluiten
[..]
Echt he
[..]
Hehe
neequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit het begin van een grap?
Blondie
Duitse herders
Heeft ze niet van mijquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar nog net niet zo erg dat je haar niet meer kan voeren.
Uitgekookt tot de max
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |