abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144917088

[ Bericht 56% gewijzigd door Selestha op 26-09-2014 10:05:32 ]
pi_144917100
@Minilot:

quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:50 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik vond hem duisterder dan de Hunger Games (die is trouwens ook mijn favoriet) maar zeker heel erg tof en ik vind hem wel een aanrader ;) Ligt er net aan wat je zoekt denk ik.

Maar tof dat je het leuk gehad heb :D
pi_144917202
Ik voel me als de TT :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144917252
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me als de TT :')
Moet je minder zuipen :+

Ik verbaas me er wel eens over hoeveel alcohol mensen naar binnen kunnen werken tijdens avondjes uit eigenlijk :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144917270
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:52 schreef Selestha het volgende:
@Minilot:

[..]

Ja, en ik denk dat ik de boekenreeks ook maar eens ga opsnorren. Ben wel benieuwd geraakt :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_144917273
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

>:)
pi_144917297
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik verbaas me er wel eens over hoeveel alcohol mensen naar binnen kunnen werken tijdens avondjes uit eigenlijk :@
Ik ook. Gisteren verbaasde ik me ook over me zelf. Lang geleden dat het zo hard ging.

Maar wat een gave band trouwens! Heb eindeloos genoten!
pi_144917303
Ik heb niet staan tanken ofzo, dat vind ik zo treurig. :')
pi_144917307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, en ik denk dat ik de boekenreeks ook maar eens ga opsnorren. Ben wel benieuwd geraakt :)
Ik heb m al besteld :D Komt vandaag binnen. Denk dat de boeken beter zijn ;)
pi_144917333
Oh mn plaatje werkt niet.. Even een nieuwe uploaden dan :{
pi_144917377
Okee, tot nu toe zou dit zo'n beetje kunnen..

- Woensdagochtend flink vroeg met veerbootje over bij Duinkerken, dan naar Richmond rijden (broodjes en snacks voor ontbijt/lunch mee in de auto).
- Dagje Kew Gardens (vijftien pond per persoon)
- Eten bij pub The Botanist aan de rand van Kew Gardens (dertien pond per persoon voor drie gangen)
- In de auto 's avonds alvast een stukje terughobbelen richting Dover.
- Halverwege in de remmen bij Leeds Castle en daar dan slapen op de courtyard van het kasteel, EUR 115 voor een nachtje maar daar zit wel een full English breakfast bij en vrije toegang tot het kasteel en landgoed, wat na het ontbijt natuurlijk een toffee wandeling/bezienswaardigheid is
- Donderdag begin van de avond met het bootje weer terug naar Duinkerke en dan twee uur later weer thuis.

Zoiets dus. Zou financieel wel te doen zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 26-09-2014 10:12:23 ]
pi_144917415
ik voel me ook zoals de TT. Kon niet slpaen vannacht, om 3 uur eindelijk in het logeerbed gaan liggen omdat de Duutser zo snurkte, en toen ging de wekker om 6 uur, want vandaag de hele dag lesgeven, van 8 tot 5. Gelukkig de laatste keer ooit, zo'n lange dag want het is veeeel te lang!

:W weer terug,pauze over...
pi_144917435
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
ik voel me ook zoals de TT. Kon niet slpaen vannacht, om 3 uur eindelijk in het logeerbed gaan liggen omdat de Duutser zo snurkte
Achgos, arme jij! En flink in z'n zij porren hielp niet?

Hier ging ook om 05:20 uur de wekker na pas om 02:00 naar bed. Vanavond op tijd erin :)
pi_144917539
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:06 schreef minilot het volgende:

- Woensdagochtend flink vroeg met veerbootje over bij Duinkerken, dan naar Richmond rijden (broodjes en snacks voor ontbijt/lunch mee in de auto).
- Eten bij pub The Botanist aan de rand van Kew Gardens (dertien pond per persoon voor drie gangen)
- Halverwege in de remmen bij Leeds Castle en daar dan slapen op de courtyard van het kasteel, EUR 115 voor een nachtje maar daar zit wel een full English breakfast bij en vrije toegang tot het kasteel en landgoed, wat na het ontbijt natuurlijk een toffee wandeling/bezienswaardigheid is
- Donderdag begin van de avond met het bootje weer terug naar Duinkerke en dan twee uur later weer thuis.

Dat klinkt erg leuk mini! Ga je Leeds zelf ook nog bezoeken?
pi_144917549
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:14 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat klinkt erg leuk mini! Ga je Leeds zelf ook nog bezoeken?
Die kans zit er wel in dat we iets anders erbij zoeken voor donderdag overdag, omdat mijn aandachtspanne bij een gemiddeld kasteelbezoek niet verder dan, laten we zeggen, twintig minuten rijkt. :@ :)

Is het dorpje Leeds de moeite waard? Ik neem tenminste aan dat je niet verwacht dat we vanuit Leeds Castle weer urenlang noordwaards rijden richting de stad Leeds. ;)
pi_144917641
Hier ook een katergevoel maar dan zonder de drank.

En leuk al die plannen Mini :)
pi_144917683
Ik mis 'eten in de pub van Heston' in je lijstje.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_144917760
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik mis 'eten in de pub van Heston' in je lijstje.
Te duur! Volgende keer weer. ;) Dit wordt geen culinair tripje. Meer eentje van broodjes meenemen en fish&chips halen ;)
pi_144917777
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Te duur! Volgende keer weer. ;) Dit wordt geen culinair tripje. Meer eentje van broodjes meenemen en fish&chips halen ;)
18 tot 30 pond voor een hoofdgerecht. Ik zeg: Botanische tuin overslaan en daar eten! :P
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_144917811
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

18 tot 30 pond voor een hoofdgerecht. Ik zeg: Botanische tuin overslaan en daar eten! :P
Zeg, we gaan juist helemaal die kant op helemaal speciaal voor Kew Gardens! :P

Maar eh, ik stel het voor de zekerheid straks eens voor aan mijn lief. ;)
pi_144917871
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Die kans zit er wel in dat we iets anders erbij zoeken voor donderdag overdag, omdat mijn aandachtspanne bij een gemiddeld kasteelbezoek niet verder dan, laten we zeggen, twintig minuten rijkt. :@ :)

Is het dorpje Leeds de moeite waard? Ik neem tenminste aan dat je niet verwacht dat we vanuit Leeds Castle weer urenlang noordwaards rijden richting de stad Leeds. ;)
Oh aha geen idee :P Ik dacht dat je het over de stad had ;) In dat geval geen tips ;)
pi_144917891
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:30 schreef Selestha het volgende:

[..]

Oh aha geen idee :P Ik dacht dat je het over de stad had ;)
Die ligt nogal in een heel ander stuk van Engeland! ;)
Zeg, jij hebt er toch gewķķnd? :P
  vrijdag 26 september 2014 @ 10:33:26 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144917932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:06 schreef minilot het volgende:

Wij vonden Leeds Castle erg leuk. Was ons eerste kasteel dat we samen bezochten in Engeland. Het heeft ons wel een beetje verpest...
The love you take is equal to the love you make.
pi_144917941
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Die ligt nogal in een heel ander stuk van Engeland! ;)
Zeg, jij hebt er toch gewķķnd? :P
Ik heb niet opgelet welk stuk van Engeland het was, en ik las Leeds dus tsja :+
pi_144918035
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wij vonden Leeds Castle erg leuk. Was ons eerste kasteel dat we samen bezochten in Engeland. Het heeft ons wel een beetje verpest...
Nou, dat was het laatste zetje. Heb het uitgeplozen overzichtje net doorgestuurd naar mijn lief, die thuis rondhangt en ik krijg net "ok, doe maar" terug. Zoals gewoonlijk.

Mijn dude bemoeit zich al sinds we samen zijn volstrekt niet met het plannen van tripjes. Volgens mij stiekem met het idee: 'als het dan prut blijkt te zijn is het in elk geval niet mijn verantwoordlijkheid' :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')