Je vat precies 'niet zo fijn' samen hahahaquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, op zich viel dat wel mee. Maar soms merkte je dat ze erg clingy waren ("Ik heb een hele lieve vriend!!!"), en vrij onervaren op intiem gebied. Nou maakt dat allemaal niet zo veel uit maar soms was het best verstikkend.
En datquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Altijd vrouwen he, stomme wezens
Ik neem aan dat je hetzelfde hebt meegemaakt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vat precies 'niet zo fijn' samen hahaha
Nee, helemaal niet eigenlijk. Maar kan mij er wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hetzelfde hebt meegemaakt?
Kindred spirits we are!
Ow waren we al bezig?quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou dat is ook de laatste keer dat wij in je hoofd seks hebben, beetje een tegenvaller dit.
Hé jammer.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet eigenlijk. Maar kan mij er wel iets bij voorstellen.
Je moet je mond ook niet gebruiken om mee te pratenquote:Op vrijdag 26 september 2014 02:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou communicatie is niet ons sterkste punt zie ik alweer
quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet je mond ook niet gebruiken om mee te praten
Om te eten is beter wil je zeggen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet je mond ook niet gebruiken om mee te praten
Er komt wel slikken bij kijken ja. Niet te veel bijten liever.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Om te eten is beter wil je zeggen?
Tsja, voor iemand met een kunstgebit wat uitkan moet je die leeftijdsgrens naar boven wel erg verhogen (ik wilde eerst oprekken zeggen, maar ik bedacht me gelukkig op tijd dat dat niet handig was)quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er komt wel slikken bij kijken ja. Niet te veel bijten liever.
En toch zeg je het!quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, voor iemand met een kunstgebit wat uitkan moet je die leeftijdsgrens naar boven wel erg verhogen (ik wilde eerst oprekken zeggen, maar ik bedacht me gelukkig op tijd dat dat niet handig was)
Whehehehe, oke toch nog een glimlachje hierquote:Op vrijdag 26 september 2014 02:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, voor iemand met een kunstgebit wat uitkan moet je die leeftijdsgrens naar boven wel erg verhogen (ik wilde eerst oprekken zeggen, maar ik bedacht me gelukkig op tijd dat dat niet handig was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |