Mijn dategrens?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Thijs, geef jouw mening eens. Tot welke leeftijd staat jouw date-grens?
Ja ik doelde ook op de bovengrens, maar dit klinkt beide wel redelijk normaal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn dategrens?
Ik ben zelf 32, en voor mij is 27 wel het echt uiterlijke minimum. Daarboven weet ik het eigenlijk niet, 34 zou een goede max. kunnen zijn. Tenzij het écht goed klikt, dan wil ik misschien wel een uitzondering maken.
Ja, maar dat is toch ook wel normaal, 3 jaar naar boven en naar benden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:41 schreef aeque het volgende:
Mijn date grenzen liggen toch wel tussen de 23 en 29.
Juist, in je hoofd doen ze toch allemaal wat je wiltquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:42 schreef Faxie het volgende:
20 tot 32. Ideaal rond de 24-26. Maar ach, alsof het iets uitmaakt.....
Alleen in m'n hoofd jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch ook wel normaal, 3 jaar naar boven en naar benden.
[..]
Juist, in je hoofd doen ze toch allemaal wat je wilt
Ach dat is iig iets, stel je voor als ze daar ook al niet eens zouden willen,quote:
Dus je noemt mij nou treurig?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach dat is iig iets, stel je voor als ze daar ook al niet eens zouden willen,
dat zou pas treurig zijn.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach dat is iig iets, stel je voor als ze daar ook al niet eens zouden willen,
dat zou pas treurig zijn.
Ja Samzz wil nog steeds niet, dus dan maar mijn bed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar nu je er toch bent, dan ja. Een date met je bed..![]()
Dat vond ik ook. Liever niet jonger dan dat, want eerdere ervaring leerde dat dat niet werkte.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ik doelde ook op de bovengrens, maar dit klinkt beide wel redelijk normaal.
Ik heb ook altijd alleen maar ouder gehadquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Liever niet jonger dan dat, want eerdere ervaring leerde dat dat niet werkte.
Nee, jij hebt zaterdag nogquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:49 schreef Faxie het volgende:
Ow dan kan ik maar beter helemaal ermee stoppen....
Saillant detail was dat ik in veel gevallen ook de eerste echte vriend was trouwensquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd alleen maar ouder gehad
Komt goed Faxquote:
Oh, dat lijkt me dan juist weer minder fijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Saillant detail was dat ik in veel gevallen ook de eerste echte vriend was trouwens
Klinkt niet zo vrolijk fax?quote:
Nou, op zich viel dat wel mee. Maar soms merkte je dat ze erg clingy waren ("Ik heb een hele lieve vriend!!!"), en vrij onervaren op intiem gebied. Nou maakt dat allemaal niet zo veel uit maar soms was het best verstikkend.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me dan juist weer minder fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |