Je vat precies 'niet zo fijn' samen hahahaquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, op zich viel dat wel mee. Maar soms merkte je dat ze erg clingy waren ("Ik heb een hele lieve vriend!!!"), en vrij onervaren op intiem gebied. Nou maakt dat allemaal niet zo veel uit maar soms was het best verstikkend.
En datquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Altijd vrouwen he, stomme wezens
Ik neem aan dat je hetzelfde hebt meegemaakt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vat precies 'niet zo fijn' samen hahaha
Nee, helemaal niet eigenlijk. Maar kan mij er wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hetzelfde hebt meegemaakt?
Kindred spirits we are!
Ow waren we al bezig?quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou dat is ook de laatste keer dat wij in je hoofd seks hebben, beetje een tegenvaller dit.
Hé jammer.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet eigenlijk. Maar kan mij er wel iets bij voorstellen.
Je moet je mond ook niet gebruiken om mee te pratenquote:Op vrijdag 26 september 2014 02:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou communicatie is niet ons sterkste punt zie ik alweer
quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet je mond ook niet gebruiken om mee te praten
Om te eten is beter wil je zeggen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet je mond ook niet gebruiken om mee te praten
Er komt wel slikken bij kijken ja. Niet te veel bijten liever.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Om te eten is beter wil je zeggen?
Tsja, voor iemand met een kunstgebit wat uitkan moet je die leeftijdsgrens naar boven wel erg verhogen (ik wilde eerst oprekken zeggen, maar ik bedacht me gelukkig op tijd dat dat niet handig was)quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er komt wel slikken bij kijken ja. Niet te veel bijten liever.
En toch zeg je het!quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, voor iemand met een kunstgebit wat uitkan moet je die leeftijdsgrens naar boven wel erg verhogen (ik wilde eerst oprekken zeggen, maar ik bedacht me gelukkig op tijd dat dat niet handig was)
Whehehehe, oke toch nog een glimlachje hierquote:Op vrijdag 26 september 2014 02:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, voor iemand met een kunstgebit wat uitkan moet je die leeftijdsgrens naar boven wel erg verhogen (ik wilde eerst oprekken zeggen, maar ik bedacht me gelukkig op tijd dat dat niet handig was)
Gelukkig!quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whehehehe, oke toch nog een glimlachje hier
Die was er, maar is verdwenen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig!
Is er niet zo'n aai-over-je-bol/knuffel smiley?
Je downloand wat?quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:21 schreef Yvie_lu het volgende:
oh, m'n dl is klaar. Ik ga slapen. Sweet dreams!
Ja, lees-faal.quote:
Ok.quote:
Bazenontbijtquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:56 schreef Barbusse het volgende:
Banaantjes, perzik, appel en triple shot cappucino. Kampioenen ontbijt
Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:56 schreef Barbusse het volgende:
Banaantjes, perzik, appel en triple shot cappucino. Kampioenen ontbijt
whoopwhoopquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit vol nu, en ik stuiter van de koffie
quote:
Wat een verschrikkelijke nummerquote:
Gaat goed samen met de triple shot cappucinoquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke nummer![]()
Nee..... gewoon ... nee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat goed samen met de triple shot cappucino
Maak je geen zorgen, normaal gesproken luister ik naar muziek zoals dit:quote:
Stuur die eens hierheen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat goed samen met de triple shot cappucino
Holy shit, das wel heel erg danquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Stuur die eens hierheen.
Koffie hier op kantoor mag eigenlijk niet eens koffie heten. Zelfs Starbucks komt nog dichter in de buurt bij de naam koffie.
Klinkt goed... Trompetjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, normaal gesproken luister ik naar muziek zoals dit:
Niks mis met starbucksquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Stuur die eens hierheen.
Koffie hier op kantoor mag eigenlijk niet eens koffie heten. Zelfs Starbucks komt nog dichter in de buurt bij de naam koffie.
Ach het is drinkbaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy shit, das wel heel erg dan
Jaquote:
Huskyquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef Barbusse het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152524069680519
Hond.
Jij hebt in ieder geval nog iets wat op koffie lijkt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Stuur die eens hierheen.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef Barbusse het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152524069680519
Hond.
Saxofoontjes ookquote:
SNEEUWquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Husky![]()
Kan niet wachten tot er weer wat sneeuw ligt om dan op pad te gaan met die van mijn ouders.
Zie hem plezier hebben, ik ben helemaal blij hierdoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Husky![]()
Kan niet wachten tot er weer wat sneeuw ligt om dan op pad te gaan met die van mijn ouders.
Met jou kan ik praten.quote:
Haha ja heerlijk, lijkt precies op de 'blonde' van mijn ouders.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie hem plezier hebben, ik ben helemaal blij hierdoor
quote:
Nee, als het geel is moet je het juist niet eten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Wat is sneeuw, is het gekleurd en kun je het eten?
Je kan er in/op pissenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Wat is sneeuw, is het gekleurd en kun je het eten?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, als het geel is moet je het juist niet eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |