Het schema van de rondes:
- Dinsdag 24 sept: Start verzamelen sportmoment
- Zondag 29 sept: Start Tournament, 1e ronde (128)
- Zondag 6 okt.: 2e ronde (64)
- Zondag 13 okt.: 3e ronde (32)
- Zondag 20 okt.: 8e finale (16)
- Zondag 27 okt.: Kwart finale (8)
- Zondag 3 nov: Halve finale (4)
- Zondag 10 nov: Finale (2)
- Zondag 17 nov: Winaar !!!
Ga jullie gang:
1. Voetbal WK 1998 - Goal Bergkamp tegen Argentinie vs EK voetbal 1988: Nederland verslaat Duitsland in halve finale 2-1
2. OS 1996 - Nederlandse volleyballers winnen goud vs Tour de France - Fabio Cassartelli valt tegen een paaltje en blijft dood liggen
3. Tennis 2001 - Goran Ivanisevic wint eindelijk Wimbledon vs Tennis 1996 - Krajicek wint Wimbledon
4. Voetbal 1988 - Oranje wint EK vs Voetbal WK 1974 - Finale Nederland - Duitsland
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:32 schreef The_Comeback-kid het volgende:1. Voetbal WK 1998 - Goal Bergkamp tegen Argentinie vs EK voetbal 1988: Nederland verslaat Duitsland in halve finale 2-1 Ik was erbij. Maar anders had ik er toch wel voor gekozen.
2. OS 1996 - Nederlandse volleyballers winnen goud vs Tour de France - Fabio Cassartelli valt tegen een paaltje en blijft dood liggen Werd gekozen tot het Nederlandse sportmoment van de eeuw. Beetje overdreven, maar zegt genoeg
3. Tennis 2001 - Goran Ivanisevic wint eindelijk Wimbledon vs Tennis 1996 - Krajicek wint Wimbledon Kreeg meer kippenvel van Ivan, maar Wimbledon winnen door een Nederlander blijft uniek.
4. Voetbal 1988 - Oranje wint EK vs Voetbal WK 1974 - Finale Nederland - Duitsland Nederland veroverde met het totaalvoetbal de wereld. In 88 hadden we iets teveel geluk.
Heb de andere momenten niet gezien of niet meegemaakt
quote:Dit is hem ook voor mij
Op zondag 27 oktober 2002 20:41 schreef SpleeffY het volgende:
1. Voetbal WK 1998 - Goal Bergkamp tegen Argentinie
2. OS 1996 - Nederlandse volleyballers winnen goud
3. Tennis 1996 - Krajicek wint Wimbledon
4. Voetbal 1988 - Oranje wint EKHeb de andere momenten niet gezien of niet meegemaakt
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:32 schreef The_Comeback-kid het volgende:Ga jullie gang:
1. EK voetbal 1988: Nederland verslaat Duitsland in halve finale 2-1
4. Voetbal 1988 - Oranje wint EK
1. Voetbal WK 1998 - Goal Bergkamp tegen Argentinie vs EK voetbal 1988: Nederland verslaat Duitsland in halve finale 2-1
2. whatever
3. Tennis 2001 - Goran Ivanisevic wint eindelijk Wimbledon vs Tennis 1996 - Krajicek wint Wimbledon
4. Voetbal 1988 - Oranje wint EK vs Voetbal WK 1974 - Finale Nederland - Duitsland
quote:
Ga jullie gang:
1. Voetbal WK 1998 - Goal Bergkamp tegen Argentinie is dan maar een personificatie van die tijd, van dat toernooi...
2. Tour de France - Fabio Cassartelli valt tegen een paaltje en blijft dood liggen inmens indrukwekkend moment...
3. Tennis 1996 - Krajicek wint Wimbledon wie had dat ooit gedacht? voor mij een moment "waar was jij toen..."
4. Voetbal 1988 - Oranje wint EK need i say more?
[Dit bericht is gewijzigd door Da_Sandman op 28-10-2002 00:01]
quote:Idd jouw gang
Op zondag 27 oktober 2002 20:45 schreef CAZZO het volgende:
Mijn gang:
2. OS 1996 - Nederlandse hockeyers winnen goud
quote:jattert
Op maandag 28 oktober 2002 04:45 schreef sweek het volgende:
Ga jullie gang:
2. Tour de France - Fabio Cassartelli valt tegen een paaltje en blijft dood liggen
3. Tennis 2001 - Goran Ivanisevic wint eindelijk Wimbledon
4. Voetbal 1988 - Oranje wint EK vs Voetbal WK 1974
1. Ned-Dsl
2. Volleyballers (want idd. wat heeft de dood te maken met iets moois?)
3. Richard
4. EK
2. OS 1996 - Nederlandse volleyballers winnen goud vs Tour de France - Fabio Cassartelli valt tegen een paaltje en blijft dood liggen
Dat er nog een moment inzit van dat kuttennis zeg.
quote:ik snap ook niet dat die volleyballers zo belangrijk zijn. is ook een moment van niks.
Op maandag 28 oktober 2002 09:48 schreef Doc het volgende:
Kan me iemand uitleggen wat een stom ongeluk een beter sport moment maakt dan een fraai toernooi van een collectief? Ik snap er werkelijk geen hout van dat die dooie zo ver gekomen is als best sportmoment.
quote:'Mooi' is ook niet van toepassing natuurlijk. Ik kies de fragmenten die het meeste indruk op me gemaakt hebben...daar hoort dat fragment zeker bij.
Op maandag 28 oktober 2002 09:48 schreef Doc het volgende:
Kan me iemand uitleggen wat een stom ongeluk een beter sport moment maakt dan een fraai toernooi van een collectief? Ik snap er werkelijk geen hout van dat die dooie zo ver gekomen is als best sportmoment.
quote:Na eeuwig ondergeschikt te zijn aan de italianen wint Nederland zo ongeveer voor het eerst VAN de italianen en dat nog wel in de Olympische Finale. Toch mooi moment. Vooral ook de gezichten van die italianen.
Op maandag 28 oktober 2002 12:25 schreef Frenkie het volgende:ik snap ook niet dat die volleyballers zo belangrijk zijn. is ook een moment van niks.
Die Fabio rijdt zichzelf kapot tegen een paaltje, jammer maar het is in mijn ogen niet te typeren als 'beste' sportmoment.
quote:allebei niet..
Op maandag 28 oktober 2002 12:40 schreef Merkowitz het volgende:[..]
Na eeuwig ondergeschikt te zijn aan de italianen wint Nederland zo ongeveer voor het eerst VAN de italianen en dat nog wel in de Olympische Finale. Toch mooi moment. Vooral ook de gezichten van die italianen.
Die Fabio rijdt zichzelf kapot tegen een paaltje, jammer maar het is in mijn ogen niet te typeren als 'beste' sportmoment.
quote:Ook is dit een supermoment omdat de volleyballers toen al bijna 10 jaar bezig waren met het zogenaamde Bankras-model. Jeugdige spelers werden toendertijd opgepikt en zijn in een speciaal programma gestopt met als doel het beste volleybal-land van de wereld te worden. Met het behalen van Goud was dat doel eindelijk gehaald. Daarom is dat zo'n speciaal moment. (en zelf speel ik ook volleybal, dus van mij mag dat moment ook wel winnen
Op maandag 28 oktober 2002 12:40 schreef Merkowitz het volgende:
Na eeuwig ondergeschikt te zijn aan de italianen wint Nederland zo ongeveer voor het eerst VAN de italianen en dat nog wel in de Olympische Finale. Toch mooi moment. Vooral ook de gezichten van die italianen.
quote:En misschien is in sommige gevallen het woord 'beste' niet helemaal op zijn plaats. In dit geval kan dat vervangen worden door 'indrukwekkendste'. Bij mij heeft het ook een heel naar gevoel achtergelaten, iets wat ik niet snel vergeet. Niet een leuk gevoel, maar wel een belangrijk gevoel. Daarom mag hij best in het lijstje blijven staan
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:32 schreef The_Comeback-kid het volgende:
1. Voetbal WK 1998 - Goal Bergkamp tegen Argentinie
3. Tennis 2001 - Goran Ivanisevic wint eindelijk Wimbledon
3. Tennis 2001 - Goran Ivanisevic wint eindelijk Wimbledon vs Tennis 1996 - Krajicek wint Wimbledon * NEEEE, dit kun je me niet aan doen... hier ga ik niet op stemmen... Altijd een fan geweest van Ivanisevic, maar Krajicek is weer een Nederlander... nee... kan egt niet kiezen...
Mijn lijstje
Nog een paar daagjes en er blijven er nog 4 over
7-14
13-8
7-14
19-2
En dan gaan we hier verder met de halve finale !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |