ik zal zo even een buikfoto maken in dat ouwe krengquote:Op donderdag 25 september 2014 21:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
God ja![]()
Je hoefde alleen maar naar de broek te kijken om te weten of jij het was![]()
Regel daar eens een nieuwe voor
Voor de bevalling ook al? Dan loop ik wel met pantoffels en dikke sportsokken als m'n schoenen niet meer passenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwhehe![]()
dat was t enige wat ik nog paste bij mn jongste.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
God ja![]()
Je hoefde alleen maar naar de broek te kijken om te weten of jij het was![]()
Regel daar eens een nieuwe voor
vanaf 20 weken alquote:Op donderdag 25 september 2014 21:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Voor de bevalling ook al? Dan loop ik wel met pantoffels en dikke sportsokken als m'n schoenen niet meer passen
ohja hahahaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan me als lurker die joggingbroek ook nog wel herinneren ja. Inclusief de persiflages van kleurdoos
moment, even omkledenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:13 schreef Crumpette het volgende:
ok pics van de betreffende broek!
Ik vond KD haar Paintskills ook gewéldíg!quote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan me als lurker die joggingbroek ook nog wel herinneren ja. Inclusief de persiflages van kleurdoos
Oiquote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
vanaf 20 weken al![]()
Bij de eerste ook maar toen kwam ik weg met slippers. Bjj de 2e was ik in feb, uitgerekend dus dat werd al gauw te koud maar men wat haatte ik die dingen zeg
Ik had het zo warm dat ik gewoon stug op mijn bircks ben blijven lopen tot aan de bevalling van Sasha op 31 december.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
vanaf 20 weken al![]()
Bij de eerste ook maar toen kwam ik weg met slippers. Bjj de 2e was ik in feb, uitgerekend dus dat werd al gauw te koud maar men wat haatte ik die dingen zeg
Je hebt m serieus nog jaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef DJMO het volgende:
jullie hebben pech.. ik kan hem nergens vinden op dit moment
fixed. Als het goed is kun je hem wel zelf bewerken. Zo niet dan geef maar een gil (quote of dm/pm).quote:Op donderdag 25 september 2014 21:06 schreef Vlindur het volgende:
Dafuq? Sinds wanneer neemt ie de OP niet meer over?![]()
Ik zit op de eipat en wil in bad. Modjes, help!!!
die broek heeft een persoonlijkheid jongequote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Je hebt m serieus nog ja
Ik weet hetquote:Op donderdag 25 september 2014 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die broek heeft een persoonlijkheid jonge
ik heb 'm nog steeds jaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Je hebt m serieus nog ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar was ik 8 weken en 2 dagen zwanger van Geert .. toen groeide ik dus ook al vrij snel ..Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
echt?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had het zo warm dat ik gewoon stug op mijn bircks ben blijven lopen tot aan de bevalling van Sasha op 31 december.ik had niks anders. En weigerde iets te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |