ik zal zo even een buikfoto maken in dat ouwe krengquote:Op donderdag 25 september 2014 21:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
God ja![]()
Je hoefde alleen maar naar de broek te kijken om te weten of jij het was![]()
Regel daar eens een nieuwe voor
Voor de bevalling ook al? Dan loop ik wel met pantoffels en dikke sportsokken als m'n schoenen niet meer passenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwhehe![]()
dat was t enige wat ik nog paste bij mn jongste.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
God ja![]()
Je hoefde alleen maar naar de broek te kijken om te weten of jij het was![]()
Regel daar eens een nieuwe voor
vanaf 20 weken alquote:Op donderdag 25 september 2014 21:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Voor de bevalling ook al? Dan loop ik wel met pantoffels en dikke sportsokken als m'n schoenen niet meer passen
ohja hahahaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan me als lurker die joggingbroek ook nog wel herinneren ja. Inclusief de persiflages van kleurdoos
moment, even omkledenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:13 schreef Crumpette het volgende:
ok pics van de betreffende broek!
Ik vond KD haar Paintskills ook gewéldíg!quote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan me als lurker die joggingbroek ook nog wel herinneren ja. Inclusief de persiflages van kleurdoos
Oiquote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
vanaf 20 weken al![]()
Bij de eerste ook maar toen kwam ik weg met slippers. Bjj de 2e was ik in feb, uitgerekend dus dat werd al gauw te koud maar men wat haatte ik die dingen zeg
Ik had het zo warm dat ik gewoon stug op mijn bircks ben blijven lopen tot aan de bevalling van Sasha op 31 december.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
vanaf 20 weken al![]()
Bij de eerste ook maar toen kwam ik weg met slippers. Bjj de 2e was ik in feb, uitgerekend dus dat werd al gauw te koud maar men wat haatte ik die dingen zeg
Je hebt m serieus nog jaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef DJMO het volgende:
jullie hebben pech.. ik kan hem nergens vinden op dit moment
fixed. Als het goed is kun je hem wel zelf bewerken. Zo niet dan geef maar een gil (quote of dm/pm).quote:Op donderdag 25 september 2014 21:06 schreef Vlindur het volgende:
Dafuq? Sinds wanneer neemt ie de OP niet meer over?![]()
Ik zit op de eipat en wil in bad. Modjes, help!!!
die broek heeft een persoonlijkheid jongequote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Je hebt m serieus nog ja
Ik weet hetquote:Op donderdag 25 september 2014 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die broek heeft een persoonlijkheid jonge
ik heb 'm nog steeds jaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Je hebt m serieus nog ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar was ik 8 weken en 2 dagen zwanger van Geert .. toen groeide ik dus ook al vrij snel ..Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
echt?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had het zo warm dat ik gewoon stug op mijn bircks ben blijven lopen tot aan de bevalling van Sasha op 31 december.ik had niks anders. En weigerde iets te kopen.
nu al? Het wordt alleen maar leuker!quote:Op donderdag 25 september 2014 21:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
*ook in bad ligt
Ik heb mjn portie chagrijnig zijn weer gehad voor vandaag. Ben er wel klaar mee hoor, met die hormonen!
Ik ben vooral erg moe na 16.00u en dan schijn ik niet meer te genieten te zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu al? Het wordt alleen maar leuker!
ja, dat is inderdaad wel matig. Ik heb daar ook veel last van. Maar gelukkig is er badquote:Op donderdag 25 september 2014 21:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ben vooral erg moe na 16.00u en dan schijn ik niet meer te genieten te zijn
Bad met aaiped. Heerlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is inderdaad wel matig. Ik heb daar ook veel last van. Maar gelukkig is er bad
Dit ja. Ik heb zo'n zelfde broek als pyjamaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:46 schreef Skittles het volgende:
Nou.. ik had zo'n psychedelic jaren '70 broek verwacht. Dit is toch gewoon een normale grijze joggingsbroek of zie ik iets over het hoofd?
je kon me destijds uittekenen in die broek. Ik had 'm al bij Jan volgens mij, en bij Geert was het zo'n beetje de enige broek ik droeg. Andere broek droeg ik alleen als deze in de was zatquote:Op donderdag 25 september 2014 21:46 schreef Skittles het volgende:
Nou.. ik had zo'n psychedelic jaren '70 broek verwacht. Dit is toch gewoon een normale grijze joggingsbroek of zie ik iets over het hoofd?
Qua bavianenkont en flink opgezette doos of gewoon een enorme buik?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
je kon me destijds uittekenen in die broek. Ik had 'm al bij Jan volgens mij, en bij Geert was het zo'n beetje de enige broek ik droeg. Andere broek droeg ik alleen als deze in de was zat
buik. kwam was toen ook zo dikquote:Op donderdag 25 september 2014 21:51 schreef Skittles het volgende:
[..]
Qua bavianenkont en flink opgezette doos of gewoon een enorme buik?![]()
+2 jaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:46 schreef Skittles het volgende:
scherp van jequote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:00 schreef Heliotrope het volgende:
Hehe deze broek valt me ook mee na alle verhalen!
Mijn vriend hoorde net haar hartje door zijn hoofd op mijn buik te leggen, zo leuk
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:00 schreef Heliotrope het volgende:
Hehe deze broek valt me ook mee na alle verhalen!
Mijn vriend hoorde net haar hartje door zijn hoofd op mijn buik te leggen, zo leuk
Jaa, supersmeltmomentquote:Op donderdag 25 september 2014 22:12 schreef Radyhyn het volgende:
Kwak en SQ prachtige haartjes envoor jullie hilarische pics!
Cygne wat goed dat je lekker bent afgevallen! Top!
DAD wat fijn van de gemaakte afspraken!
Fee lekker nestelen!![]()
Ben nu lekker feel-good het tv programma syndroom te kijken met Johnny de Mol.
geweldig.. gast net helemaal blij gemaakt met bezoek aan David Hasselhoff en KITT
Neequote:Op donderdag 25 september 2014 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Hou jij nog wel vocht over, kwak?![]()
![]()
Dat zat ik ook net te typenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Neeik denk dat ik stiekem niet afval maar uitdroog. Of mijn vliezen zijn gebroken en t komt elke dag ren beetje door mijn ogen.
Tehehequote:Op donderdag 25 september 2014 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Neeik denk dat ik stiekem niet afval maar uitdroog. Of mijn vliezen zijn gebroken en t komt elke dag ren beetje door mijn ogen.
Ja, ninja-edit, ik zag hem wel! Ik dacht al 'waar moet je je op concentreren dan in bad?' Hehehe.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:22 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond het te heet in bad en ik kon me niet concentreren op m'n boek![]()
M'n mini ligt in m'n bed, dus daar lig ik nu naast
oeh! Hoge vliesscheur?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Voorzichtig!quote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef Crumpette het volgende:
anders ga ik net even bijna onderuit de trap afbij het binnenhalen van de poezies. gelukkig is
er niet anders zou ik op mn kop krijgen dat ik op sokken de trap afga
![]()
Ok, het studeren vandaag zit erop, ik krijg er geen pepernoot meer in. Morgen verder.
Kwak puik werk!
Whut?!? Jij bestudeert hoe je pepernoten eet?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef Crumpette het volgende:
anders ga ik net even bijna onderuit de trap afbij het binnenhalen van de poezies. gelukkig is
er niet anders zou ik op mn kop krijgen dat ik op sokken de trap afga
![]()
Ok, het studeren vandaag zit erop, ik krijg er geen pepernoot meer in. Morgen verder.
Kwak puik werk!
nee joh, ik ben z(w)angeres. had nog muziek te bekijken voor morgenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Whut?!? Jij bestudeert hoe je pepernoten eet?![]()
![]()
![]()
En voorzichtig joh!
Haha, het las zo gekquote:Op donderdag 25 september 2014 22:39 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee joh, ik ben z(w)angeres. had nog muziek te bekijken voor morgen
Leuke foto!quote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef JufMariska het volgende:
Ai, voorzichtig Crump! En misschien nog even met uk overleggen over de verblijfsvergunning?
Wij waren bij vrienden-met-baby vanavond, en baby hing gezellig bij mij, prima stoeltje zo'n buik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef JufMariska het volgende:
Ai, voorzichtig Crump! En misschien nog even met uk overleggen over de verblijfsvergunning?
Wij waren bij vrienden-met-baby vanavond, en baby hing gezellig bij mij, prima stoeltje zo'n buik
[ afbeelding ]
ja, lig ook al even wakkerquote:Op vrijdag 26 september 2014 03:01 schreef krijgerrtje het volgende:
Nog meer mensen wakker? Maagzuur, een snotneus en ik geloof koorts zijn schijnbaar geen goede combi voor slaapdus ik zit weer op de bank met een glas melk en gooi er zo nog even een paracetamol
In denk ik. Gelukkig is m'n poezenkind heel blij dat ik er ben!
Ik was wakker om kwart voor een (maagzuur, krijg ik juist van zuivel s avonds. OK van slagroomquote:Op vrijdag 26 september 2014 03:01 schreef krijgerrtje het volgende:
Nog meer mensen wakker? Maagzuur, een snotneus en ik geloof koorts zijn schijnbaar geen goede combi voor slaapdus ik zit weer op de bank met een glas melk en gooi er zo nog even een paracetamol
In denk ik. Gelukkig is m'n poezenkind heel blij dat ik er ben!
Wat lief van je schoonmoeder Zoe! En je moet het gewoon aannemen....quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:01 schreef Zoë23 het volgende:
Lieve foto JM
MevrCactus![]()
DaD fijn een goede nacht! Succes zo
Helio![]()
Fijn Loj!
Krijgerrtje
Ik kreeg dringende instructies mbt koorts. Als je er nog steeds last van hebt zou ik wel contact opnemen met de ha. (dat hij of je vk iig op de hoogte is)
Beterschap
Buikpijn van het hoesten en ook nog rustige baby's. Vannacht 100x moeten plassen.
Liep ik terug naar mijn bed..moest ik weer.. Nouja en dat heel vaak achter elkaar.
Het ikmoetplassen gevoel blijft dus er zal wel een baby op mijn blaas duwen.
Voelt alsof ik leeg loop maar dat is dus niet zo.
SM belde gisteravond. Ze wil me helpen in het huishouden (vind ik heel erg lastig. Een schoonmaakster oké want die betaal ik ervoor zegmaar daar heb ik minder moeite mee) Maargoed ze vond dat ze moest helpen omdat ik het niet meer kan.
Superlief wel..
Goa stooaaaannnn aj veur twente ben - he. veel plezier!quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:15 schreef AwayTL het volgende:
Wat lief wel Zoë! Zou het gewoon aannemen!
Wij ook een goede nacht gehad. Eigenlijk gaat slapen wel redelijk bij mij nog, als mini muppet niet wakker is.
Vandaag teamuitje bij het twente stadion, dus ik moest om te etteren in een ajax shirt verschijnen. Hele dag al gezeik, terwijl ik toch niks om voetbal geef, makkelijk op de kast te jagen.
Ik schrok net van mijn eigen spiegelbeeld. Ben toch pas net zwanger??...
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:20 schreef DJMO het volgende:
Lekker aannemen hoor zoe! Als je haar perse wil bedanken haal je tzt toch een leuke cadeaubon oid?
Je hoeft niet perse wat fout gedaan te hebben he?. Groeidagje voor de beeb kan het ook verklaren natuurlijk. Een heel nieuw mensje vanuit lichaamssappen ontwikkelen is niet niks natuurlijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:38 schreef Risu het volgende:
Ik weet niet wat ik nou fout heb gedaan, maar ik word vandaag flink teruggefloten door mijn lichaam. Denk dat ik zo maar even een kruikje erbij pak. Bekken, banden en onderrug doen flink zeer.
Begon gisteren al, maar ja dan doe je alles wat rustiger en denk je och gaat wel weer. Bah![]()
Gelukkig weekend bijna, kan ik manlief overal op af sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebeurt mij ook geregeldquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:18 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Haha, dat schrikken van je spiegelbeeld heb ik ook gehad een maandje terug.was best grappig
ik had het in een kledingwinkel, Bijenkorf. Was samen met een hele goede vriend winkelen. En hij stond een vest te passen en te twijfelen of hij hem zou kopen. Omdat duur... En ik stond achter hem stiekem me te verbazen in diezelfde spiegel over m'n buikquote:
Dat is waar..kan altijd even vragen wat te doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:32 schreef mignonne het volgende:
Wat vind je er lastig aan Zoë?![]()
de gyn zei, bellen als je vocht vasthoudt en t benauwd hebt.
Jij hebt t benauwd en ineens dikke handen.
1 en 1 is 2 lijkt me?
Wel vervelend dat je met die infectie zitje kunt natuurlijk altijd even bellen en je situatie voorleggen en het aan hun laten of ze je wel of niet willen zien.
Ik was er gisterenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Oh oowww word een lastig weekend voor alle forum dames... die Tony chocolade is in de aanbieding bij de jumbo!!!
Meld, en weer goedgekeurd.
Nou ff fijn dat ze het checken toch Zoe!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef Zoë23 het volgende:
Moet langskomen voor ctg en bloeddruk enz. Gelukkig is man thuis die kan mee.
Dat is ook zo en ik begrijp ook dat die drempel wat lastiger voelt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:37 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dat is waar..kan altijd even vragen wat te doen.
De vk kwam dan bijv bij me thuis en schatte zo de situatie in. Bij de gyn moet je naar het ziekenhuis wat niet altijd prettig is als je je zo voelt.
Haha dat laatstequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat is ook zo en ik begrijp ook dat die drempel wat lastiger voelt.
Hoewel het bij je vk evengoed zo kan zijn dat ze je naar het ziekenhuis stuurt natuurlijk, dus dat hou je wel. that having said, niet iedereen begrijpt datdan bellen ze met iets, wil ik ze naar t ziekenhuis sturen, ja eh kan het ook overmorgen? Ik heb nu geen tijd. Ehrm...
![]()
![]()
Waarom? Gelijk openmaken en kijken wat er in zit joh!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:20 schreef snoenk het volgende:
En help! Kraampakket is net binnengekomen. Denk dat ik de doos komende 3 maanden onder mn bed verstop
Ik was er ook gister en niet gezienquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik was er gisteren![]()
Maar heb bon bon bloc gescoord dus ben al zufrieden und zufressen.
Beetje balen alleen als je gaat voor een thuisbevalling en onverhoopt toch naar het ziekenhuis moetquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom? Gelijk openmaken en kijken wat er in zit joh!![]()
Deed ik wel elke keer. En er eigenlijk niks van nodig hebben, dat is nog het ergste![]()
Ze zouden 2 dozen moeten maken.
*Bevaldoos voor thuis
*nazorg doos voor ziekenhuisbevallingen
Zoë succes! Ik hoop dat je straks gewoon weer lekker ontspannen naar huis kunt
of andersom - als je het ziekenhuis niet haalt en dus je benodigde spullen niet hebtquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:55 schreef Skittles het volgende:
[..]
Beetje balen alleen als je gaat voor een thuisbevalling en onverhoopt toch naar het ziekenhuis moet![]()
Zoë succes!
Stickers voor Dad en DND woohoo![]()
Vooruitziende blik heeft ze gehad Phaidra![]()
LT was je nog op date gegaan?
Ik beval sowieso niet thuis.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:55 schreef Skittles het volgende:
[..]
Beetje balen alleen als je gaat voor een thuisbevalling en onverhoopt toch naar het ziekenhuis moet![]()
Zoë succes!
Nou ja, dan kan die placenta best in een grote kom of panquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:58 schreef Loj het volgende:
Zeg nooit nooit he Vlindur
Er zijn van die verhalen
Nee, die kans is echt niet aanwezig. Ik moet in ziekenhuis rond 38 weken bevallen omdat er bloed voor mij op voorraad moet zijn en artsvolk voor de babyquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:58 schreef Loj het volgende:
Zeg nooit nooit he Vlindur
Er zijn van die verhalen
Ik krijg m'n vingers er nog niet in geportquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Skittles! Hoe is het met je ontsluiting?
Ga es over de kop staan danquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik krijg m'n vingers er nog niet in geport
Haha ik had ergens gelezen op een kraambedrijfsite of WIJ ouders tijdschrift ofzo, dat je nodig had bij thuisbevalling: plastic bak of slabak voor placentaquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan die placenta best in een grote kom of pan. Voor alles is een oplossing
.
Kan hij direct op het vuur ter bereiding.
Shit. En iets dunners? Sushistokjes?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik krijg m'n vingers er nog niet in geport
Hehe vissenvoer. Ik voer hem gewoon aan al mn beesten. Zo hebben ze direct een band met de babyquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:05 schreef Loj het volgende:
Nee dat hoop ik ook niet voor je...
Maar je zou niet de eerste zijn, die op het toilet bevalt
Ik zou de placenta gewoon zo het raam uitgooien, de sloot in
Sateprikkers?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Shit. En iets dunners? Sushistokjes?
Whehe, als ik dat hier doe ligt hij óf in onze eigen achtertuin, óf op het pleintje aan de voorkant. Lijkt me in beide gevallen geen succes... (ik zie nu een enorme uiteengespatte bloedvlek voor me, met stukjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:05 schreef Loj het volgende:
Nee dat hoop ik ook niet voor je...
Maar je zou niet de eerste zijn, die op het toilet bevalt
Ik zou de placenta gewoon zo het raam uitgooien, de sloot in
Goed idee! Ik moet toch nog naar de supermarkt fietsen. Heb je ook tips voor als ik mezelf wil strippen of de vliezen breken?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Shit. En iets dunners? Sushistokjes?
Eh, ja en nee. De bloedgroep is 0negatief, maar er heb er een of andere antistoffen bij in dat als ik gewoon 0negatief bloed krijg dat ik dan stolquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:04 schreef snoenk het volgende:
Heb hem natuurlijk wel gelijk opengemaakt. Ben veelste nieuwsgierig![]()
Heb je een bijzondere bloedgroep vlinder?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Of een oliepeilstok! Eerst ff afvegen, als ie na het poeren er schoon uit komt, zul je wel geen ontsluiting hebben
En als hij zwart is, zou ik ff de vk bellenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Of een oliepeilstok! Eerst ff afvegen, als ie na het poeren er schoon uit komt, zul je wel geen ontsluiting hebben
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:08 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:09 schreef Loj het volgende:
[..]
En als hij zwart is, zou ik ff de vk bellen
Het valt mee, ik hou mezelf gewoon voor dat ik die 32! Kraamverbanden echt niet nodig hebquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:09 schreef Skittles het volgende:
[..]
Snoenk, hoe getraumatiseerd ben je nu?
Slabak![]()
of voer voor de eendjes bij Loj
Zijn dat dan gewoon bloeddonoren of familie van je? Ach, hoevaak heb je een groot levensbedreigend gat in je lichaamquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Eh, ja en nee. De bloedgroep is 0negatief, maar er heb er een of andere antistoffen bij in dat als ik gewoon 0negatief bloed krijg dat ik dan stol![]()
Er zijn 2 donoren die matchen bij mij en die moeten van te voren bloed doneren, voor het geval het mis gaat. Dus zolang ik er niet bij stil sta dat ik dus eigenlijk nooit een groot levensbedreigend gat in mijn lichaam krijg leef ik prima zorgeloos![]()
Nee, ik ken ze niet. Ik weet dat met rond de geboorte van de oudste was ik 30 december uitgerekend. Maar omdat ze met kerst wilden drinken moest ik eerder bevallenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:23 schreef snoenk het volgende:
[..]
Zijn dat dan gewoon bloeddonoren of familie van je? Ach, hoevaak heb je een groot levensbedreigend gat in je lichaam
Ik was bij een concert waar hij in 1 teug een fles wijn achterover kloktequote:Op vrijdag 26 september 2014 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
Type O Negative![]()
[ afbeelding ]
/stukske jeugdsentiment
Die man was ook 2.10 en nogal breedquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik was bij een concert waar hij in 1 teug een fles wijn achterover klokte![]()
Maar god wat hebben ze goeie muziek![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die man was ook 2.10 en nogal breed
RIP
Ik mis onze Ficus nog steedsquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en het toppunt van hormonen: een nieuwe Ficus kopen omdat de vorige na 6,5 jaar er toch wel wat pips bij ging hangen, en dat je dan moet slikken als je man de oude in de groenbak gaat gooien omdat je het zielig vindt voor de plant.
da's gewoon een boomquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik mis onze Ficus nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat kon toen nog. Een boom in huisquote:
dat wilde ik eigenlijk niet horenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat kon toen nog. Een boom in huisHij moest weg omdat we geen ruimte meer hadden. Die hele hoek (boom <-> box) ligt nu steevast bezaaid met speelgoed
Ik zat die foto al verwonderd te bekijken dat het zo opgeruimd was met mn vaas en mn plantenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wilde ik eigenlijk niet horen
wat een gezellige jongens! Zo vrolijk!quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
Type O Negative![]()
[ afbeelding ]
/stukske jeugdsentiment
Haha ik ook. Had me ook echt niet in kunnen houden tot het weekendquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ga je je echt inhouden met uitpakken tot je man er is? Respect! Ik vind pakketjes openmaken zo leuk dat ik die voor m'n vriend ook altijd direct uitpak. Ook als ik weet dat er alleen een kabel of zo in zit..
I choose you! Nuna Ivvi!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:24 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Rady Wat een dozen! En die namen ook... net of je een pokedex met cutesie pokemon hebt bbesteld
nee, hij heeft net een nieuwe baan en is druk en moe... Ofzoquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:55 schreef Skittles het volgende:
[..]
Zoë succes!
okay, nextquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:11 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
nee, hij heeft net een nieuwe baan en is druk en moe... Ofzo
Hij is je de moeite niet waard dus. Wat een oekelquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:11 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
nee, hij heeft net een nieuwe baan en is druk en moe... Ofzo
Mooi dat je goed bent nagekeken. Hoe voel je je zelf nu?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:19 schreef Zoë23 het volgende:
Wauw rady![]()
Veel uitpak plezier
LTbalen
Zo..we zijn thuis!
Bloed was goed. Had wel witte bloedcellen in mijn urine? Maar verder was alles goed. Ctg was goed (wel meer dan 3uren ctg.. Het lukte ze niet om langer dan 10min te registreren. Dan hopte 1 vd 2 weer ergens anders naartoe blijkbaar)
Nog een uitgebreide echo
( eerst door een leerling die voor me ging zitten en ik kon dus niets zien )
Toen kwam de verloskundige/ echoscopiste en die heeft zelf de echo maar gedaan en zei dat t belangrijk was dat de moeder ook zag hoe het met haar kindjes ging ()
Baby1 nam een slokje vruchtwater en zat ook op dr handjes te sabbelen. Ze is ook bijna helemaal ingedaald.
Baby2 ligt met haar hoofd naast mijn navel en ik voel haar weinig omdat links van mij navel aan de voorkant mijn placenta ligt.
Andere placenta ligt rechts achter.
Nouja.. Ben goed nagekeken en we hebben zelfs eten gekregen & we zijn in de 'tweeling'verloskamer geweest voor de echo en 2e ctg (en we hebben de couveuses gezien)
Logisch dat je moe bent, het is ook wel een hele happening! Fijn dat je gerustgesteld bent en dat ze je serieus nemenquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:28 schreef Zoë23 het volgende:
Moe maar het is fijn om te weten dat alles verder goed is en dat de baby's nog goed liggen.
En dat de buikpijn die ik heb voorweeën zijn. Toch een bevestiging van je gevoel.
Verder voel ik me ook serieus genomen.
nou! Hij was echt wel eyecandyquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die man was ook 2.10 en nogal breed
RIP
Ja we hebben een eigen ziekenhuis maar alleen voor controle vk/gyn en echo maar niet voor ctg etc.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:41 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Logisch dat je moe bent, het is ook wel een hele happening! Fijn dat je gerustgesteld bent en dat ze je serieus nemenNu lekker gaan genieten van het weekend
Welk ziekenhuis heb je? Heeft H wel een eigen ziekenhuis eigenlijk?
klinkt zo lief!quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:19 schreef Risu het volgende:
Zoë, fijn dat ze je serieus genomen hebben en dat er verder niks aan de hand is.
Steken lijkt me ook niet fijn. Maar een dooie ook... Ik weet niet wat ik me aarbij moet voorstellen, maar als ie ook gevoelloos is, is dat wel handig bij de bevalling of niet.![]()
Het is toch wat he, het lichaam tijdens de zwangerschap. Al die kwaaltjes. Maar als ik dan relaxed bij schoonmoeder (alleen wel) in bad lig te walvissen en ik een klein schopje voel, dan vind ik die pijntjes ineens helemaal niet meer erg.Dan doe ik maar weer vertederend over mijn donshaarbuikje aaien.
misschien kunnen ze een clubje oprichten met die van Crump? piskatten unitedquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens: gratis af te halen, drie incontinente kutkatten. Pisgarantie!
Zou ik moeten doen he? Met fotoverslag.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
Dus nog geen sushistokjes ter hand genomen spees?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zou ik moeten doen he? Met fotoverslag.
en dan je slijmprop er zo hendig sjiek uitwippen!quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zou ik moeten doen he? Met fotoverslag.
Ik droomde vannacht dat ik die kwijt was geraakt. En toen ik goed keek bleek het een Napoleonlolly te zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en dan je slijmprop er zo hendig sjiek uitwippen!
dat kan die slijmprop toch niet helpen.quote:
Die epi no draag ik 24/7quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat kan die slijmprop toch niet helpen.![]()
Maar geen epi-no actie? Misschien toch die peilstok?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Goeie stash rady![]()
Jammer dat je date op niets is uitgelopen LT, volgende keer beter!
Zoë fijn dat je zo uitgebreid bent nagekeken, en dat er geen echte ontsluitingsweeën zijn geconstateerd. Vanavond lekker relaxen
Shit van je heup Crumpette, dat kan echt goed zeer doen.
Hier weinig actie. Vanochtend en eerste deel middag veel harde buiken en steekjes, maar niks van kramp of golfbewegingen of wat dan ook. Heb bijzonder weinig voorwerk naar mijn idee deze zwangerschap, dus verwacht vooralsnog nog niet echt dat ik het label 'stripbaar' krijg
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tevens: gratis af te halen, drie incontinente kutkatten. Pisgarantie!
wel op standje max toch hoop ik?quote:
Maar natuurlijk, er moet een twaalfponder door hequote:Op vrijdag 26 september 2014 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel op standje max toch hoop ik?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wij moeten momenteel elke dag de deurmat wassen, zeg maar
Fijn dat het bij jullie beter gaat!!
oh goed! Dikbillen. Die zijn gewild.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, er moet een twaalfponder door he
Gisteren ging het redelijk goed, toen ging ik pas rond elf uur te bed ofzo. nu zit ik gewoon m'n longen uit m'n lijf te gapen .. en me kapot te ergeren aan m'n ex .. of ik even wil nakijken op de belastingdienst of hij wel aangifte heeft gedaan over de voorgaande jaren en zo niet, of ik dat dan even wil doen. ja hoi he, huur iemand in ofzo .. mijn bewindvoerder doet het ook niet voor niksquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:50 schreef Risu het volgende:
Vervelend he, die moeheid. Ik kon er ook zo weinig mee. Maar nu is het dus weg. Zit lekker in de tweede trimester rush. Gebruik van maken zolang het duurt.
Wel geen pijnbestrijdingquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor wie 'm al heeft geschreven: wat staat er in jullie geboorteplan?
Dat ik haar zelf aan wilde pakken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
heb niet een heel plan. Met de verlos een paar punten afgesproken. Wil graag baarkruk proberen, als de situatie het toelaat wil mijn man graag de kleine opvangen,en we zijn voor een eventuele oxitocine prik om de placenta te laten komenquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
oh ja ook belangrijk geen stagiares!quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wel geen pijnbestrijding
Communicatie( wil je alles overlegd hebben of niet)
Wie is er bij je bevalling?
Wel of geen stagiares?
Wat vind jij belangrijk!
Waar je wilt bevallen, wat je van de verloskundige verwacht aan coaching, soorten houdingen (bijv. zoveel mogelijk rechtop, meerdere houdingen), natte doeken bij staan van het hoofdje, beleid mbt vliezen breken, hechten met verdoving, injecties aankondigen, vader blijft altijd bij de baby, navelstreng door wie laten knippen, (geen) fles of fopspeen, wanneer vit K, foto's maken onder/na de bevalling.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
heb ik ook gedaan en het meeste datik graag wilde was standaard en hoefde ik geen heel plan voor te makenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:07 schreef Risu het volgende:
Ik verwacht tegen die tijd eigenlijk nog wel een gesprek met de vk over geboorte en alles, of is dat naief gedacht...
Soms doen vk's ook dingen uit routine (baby aanpakken en op moeder leggen bijv). Als je man/vriend de baby wil aanpakken dan kan je dat beter van tevoren aangeven, op dat moment vergeet je het misschien of het gaat opeens heel snel...quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn dat niet allemaal dingen die je ook ter plekke aan kunt geven?of denk ik te simpel?
Baby's hebben normaal gesproken wel reserves voor langer dan een uur. Soms zijn ze ook heel misselijk en willen ze een halve dag überhaupt niet drinken. Wel iets om aan te geven in je geboorteplan, niet standaard bijvoeden bij ks.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:03 schreef DJMO het volgende:
dat zet mij aan het denken .. bij Geert wilde ik absoluut niet dat er KV werd gegeven (hadden ze bij Jan wel gedaan omdat ik pas om elf uur 's avonds was bevallen en doodmoe was en dus door z'n gehuil heen sliep) maar wat als ik nou een spoed-ks krijg? Dan kan ik niet binnen een uur aanleggen is het wel? Moet ik om daar rekening mee te houden al voor de geboorte kolven of wat .. daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht
Zo'n formulier had mijn vk ook idd. Fijn idee om dat al 'vast' te hebben staan. Houding merk je vanzelf wel jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg vandaag een formulier mee van de verloskundige waarop al veel staat over hoe ze het doen, en dan kan ik verdere wensen invullen en die bij de volgende controle bespreken. Maar ik sta er eigenlijk een beetje in zoals SQ - ik kan toch ter plekke een hoop aangeven? Waarom zou ik nu al moeten verzinnen in welke houding ik weeën wil opvangen? Als ik nu niet opschrijf dat ik dat graag op mijn zij wil doen mag het straks niet meer of zo?. En wel of geen pijnbestrijding? Dat weet ik dan toch pas? Liever geen natuurlijk, en als ik toch zo veel pijn heb dat ik het heel graag wil heb ik in het ziekenhuis waar ik wil bevallen geen keus.
Er staat ook al in dat de baby altijd direct bij je wordt gelegd, dat altijd aan de partner gevraagd zal worden om de navelstreng door te knippen, dat de baby ruim de tijd krijgt de borst te zoeken, etc.
zijn er serieus mensen die dat ding mee naar huis willen nemenquote:Uw wensen
Wij willen tijdens de bevalling graag rekening houden met uw wensen. Wilt u ze daarom bespreken met degene die de bevalling leidt of met de verpleegkundige? U kunt bij ons niet in bad bevallen, echter wel op een baarkruk. Na de bevalling vernietigen we de placenta, tenzij u die graag mee naar huis wilt nemen. Wilt u dat dan aan ons doorgeven?
Ja hoor. Opbakken wordt schijnbaar gedaan of begraven in de tuinquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:40 schreef DJMO het volgende:
ik heb maar even de folder van het MCA opgezocht ,, hoop dingen doen ze indd al standaard. maar ik las ook dit
[..]
zijn er serieus mensen die dat ding mee naar huis willen nemen
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ergo: Het komt ( in 98% vd gevallen) allemaal wel goed!
Bij Jan heb ik zelfs foto's van de placenta haha. Bij geert werd dat ding onder plaatselijke verdoving verwijderd, hij wilde niet uit zichzelf loslaten. Heb 'm toen ook wel gezien, en ook dat Geert een mooie knoop in de navelstreng had gezwommenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:04 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik kreeg hier een beetje de indruk dat het standaard was om een bevallingsplan te schrijven, maar er zijn meer dames die dat niet doen dusVK vroeg gisteren tijdens ons bevalpraatje of we nog speciale wensen hadden, of dat ik nog een bevalplan wou schrijven. Enige wat ik wil is dat alle ingrepen in overleg gedaan worden, met mij en als ik niet in staat ben daarop te reageren dan aan m'n vriend. Houdingen wil ik alles wel uitproberen, kijken wat het beste werkt en ik kijk het voor de rest wel aan. Placenta hoeft niet mee naar huis, maar misschien wil ik hem dan wel even zien
terwijl ik nu zoiets heb van: nah, niet nodig!
bij mij werd gevraagd wat ik wilde, had maar 2 scheurtjes, en verdoven zou alleen maar extra prikken beteken... en ach dr was net n kind doorheen geschoven dus prik maar hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:09 schreef Crumpette het volgende:
is het belangrijk eigenlijk om aan te geven dat eventuele hechtingen bij voorkeur onder (zware) verdoving gebeuren?
Oh ja, hechten.. de hel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:09 schreef Crumpette het volgende:
is het belangrijk eigenlijk om aan te geven dat eventuele hechtingen bij voorkeur onder (zware) verdoving gebeuren?
Ja hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:22 schreef AwayTL het volgende:
zoë, fijn dat alles nog goed is.
voor rady haar megadozen collectie en de nieuwe stoel en isofix voor.... eu
![]()
voor boze en dooie dozen.
Heb ik skittles vandaag al zien posten?..
voor de oliepeilstok.
Onder narcosequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:09 schreef Crumpette het volgende:
Sttt, dat moet je er niet bij vertellen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
die wordt uitgezet bij volledige ontsluiting
Ik kreeg ws een ruggenprik bij VO, dus het kanquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
dan zetten ze hem weer aan voor het hechten?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Don't get your hopes up...quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:36 schreef Crumpette het volgende:
[..]
dan zetten ze hem weer aan voor het hechten?![]()
bij mij werd er inderdaad meer verdoving ingespoten om de placenta los te kunnen krijgen (ik mocht niet onder gewone narcose omdat ik tijdens de ontsluitingsweeen me vol had liggen proppen met brood en koffiequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:36 schreef Crumpette het volgende:
[..]
dan zetten ze hem weer aan voor het hechten?![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:09 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik word niet gehecht. T gaat gewoon plop en niks aan de hand!
wat zij zegt...quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het kan ook meevallen hè. Ik deed twee kinderen 19 minuten na elkaar zonder schade.
Maar toen was natuurlijk de boel al opgerekt door bevalling 1.
Een huisarts doet dat in principe over het algemeen niet. Een naco na keizersnede gebeurt gewoonlijk ook niet bij je vk maar bij de gynaecoloog. En das niet omdat je huisarts of vk het niet kunnen maar gewoon, je keizersnede is gewoon een grote buikoperatie en het is belangrijk dat daar een goed nazorgtraject bij zit, bij voorkeur door degene die de operatie verricht heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:21 schreef NotTheSame het volgende:
Hier ook geen geboorteplan denk ik. Ik zou namelijk totaal niet weten wat ik erin moet zetten qua bevallingsperikelen. Ik neig nog steeds naar een ks en dan heb je toch al weinig te willen.
Wel wil ik wel zwart op wit dat Piranha geen kv krijgt (al betekent dat dat ik moet gaan voorkolven en mee moet nemen naar het zkh) en dat ik bij problemen geen lk van het zkh wil maar mijn 'eigen'.
Mignonne, mocht je meelezen, in hoeverre word het als 'normaal' beschouwd dat de ha de nacontrole doet na een ks-bevalling? Ik neig namelijk steeds meer naar die optie aangezien ik hier in de buurt geen vk heb (ook geen behoefte aan eerlijk gezegd, heb mijn vk 50km verderop aangehouden toen ik ging verhuizen, ik beval ook in het ziekenhuis daar).
Hechten vond ik ook heel vervelend.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Oh ja, hechten.. de hel.Ik zou voor algehele narcose gaan.
En nu serieus. Het hechten vond ik het meest verschrikkelijke aan de bevalling. Tijdens het hechten zei ik: "auw", waarop de kraam of vk zei: "oh kijk ze heeft toch wel gevoel."Maargoed, je kunt je hechtwensen volgens mij prima aangeven als het zover is. Waarschijnlijk boeit het je op dat moment toch niet want je hebt net je beeb voor het eerst ontmoet.
Oh en het kan ook gewoon meevallen hoor. Iedereen ervaart dat toch weer anders.
Nee, dinsdag wel afspraak met de VK. Het was tot nu toe echt maar 1 keer bij het afvegen, daarna niet meer. Voel nu ook natuurlijk van alles in mijn buik. Én ik moet om 7.00u beginnen met werken... Ik gok dat ik me ziek ga melden, want dat wordt niets.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
Oh bah mevrouw cactus, dat is inderdaad niet tofmeestal zegt bruinverlies gelukkig niets, maar ik snap dat je je kapot schrikt. Heb je binnenkort nog een echo gepland staan?
Thanx! Ik doelde idd op de nacontrole in het kraambed. De nacontrole na 6 weken wil ik wel gewoon in het zkh laten doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Een huisarts doet dat in principe over het algemeen niet. Een naco na keizersnede gebeurt gewoonlijk ook niet bij je vk maar bij de gynaecoloog. En das niet omdat je huisarts of vk het niet kunnen maar gewoon, je keizersnede is gewoon een grote buikoperatie en het is belangrijk dat daar een goed nazorgtraject bij zit, bij voorkeur door degene die de operatie verricht heeft.
That having said, als je je situatie voorlegt bij de huisarts dan zal die man/vrouw vast bereidt zijn om een controle te verrichten. Een huisarts is natuurlijk prima in staat om wondgenezing te beoordelen en kan ook aanvullend onderzoek aanvragen zoals een ijzergehalte wanneer je veel bloed hebt verloren. Bel je huisarts er eens over, wie weet. Ze krijgen vast gekkere verzoeken
oh ik dacht dat je wel die nacontrole na 6 weken bedoelde!quote:Op zaterdag 27 september 2014 07:35 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Thanx! Ik doelde idd op de nacontrole in het kraambed. De nacontrole na 6 weken wil ik wel gewoon in het zkh laten doen.
Ik zal de ha maandag eens bellen met het verhaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |