quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:1 Boschker, Sander (NED) Keeper
22 Marsman, Nick (NED) Keeper
? Stevens, Sonny (NED) Keeper
2 Koppers, Dico (NED) Verdediger
3 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Martina, Cuco (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
8 Ebecilio, Kyle (NED) Middenvelder
11 Corona, Jesús Manuel (MEX) Middenvelder
19 Eghan, Shadrach (GHA) Middenvelder
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
7 Mokhtar, Youness (NED) Aanvaller
9 Djordjevic, Luka (MON) Aanvaller huurling
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
12 Hölscher, Tim (DUI) Aanvaller
24 Promes, Quincy (NED) Aanvaller
26 Zschusschen, Felitciano (NED) Aanvaller
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
Winst op GAE, Heracles en Achilles. Da's beter dan de 7 gelijke spelen hiervoorquote:
prestaties van formaat hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Winst op GAE, Heracles en Achilles. Da's beter dan de 7 gelijke spelen hiervoor
inderdaad tegen Ajaxquote:
Momenteel wel ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
prestaties van formaat hoor
Niet zo negatief he dikkequote:Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
prestaties van formaat hoor
Slechte 2e helft zeg... hadden veel meer kansen af moeten maken in de 1e helft.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:24 schreef huffderobot het volgende:
[ afbeelding ]
"Dit is Peter Zoontjes, 75 jaar. Jarenlang met de vlag in de 63e minuut gezwaaid in dit stadion."
Laten we het daar maar op houden ja. Begon wel leuk trouwens.quote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef Dos37 het volgende:
Afgrijselijke wedstrijd maar drie punten zijn drie punten
Als enige club nog ongeslagen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden ja. Begon wel leuk trouwens.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als enige club nog ongeslagen.
Alfredgod.quote:
Zoals het hele linker rijtje zo'n beetjequote:
Leek wel of ze last-minute hadden afgeblazen, normaal sluit Twente toch de boel wat dichter als de uitpartij niet het grote pakket neemt???quote:
Belachelijk duur en de meeste mensen kozen voor PSV uit afgelopen donderdag.quote:
En combi's zijn kut uiteraard.quote:Op maandag 29 september 2014 07:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Belachelijk duur en de meeste mensen kozen voor PSV uit afgelopen donderdag.
Ook dat ja.quote:Op maandag 29 september 2014 10:13 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
En combi's zijn kut uiteraard.
en prima uitvakje an sich, kan slechter.quote:Op maandag 29 september 2014 14:01 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou alleen al voor de broodjes beenham elke uitwedstrijd naar Enschede meepakken, maarja
Trouwens, viel me afgelopen keer op dat de muntjes duurder zijn. Van ¤2 naar ¤2,25, dus broodje beenham is nu ¤0,50 per broodje duurder. Als je uit de automaat muntjes haalt heb je wel voordeel, je krijgt 4,5 munten, dat is 12,5 eurocent winstquote:Op maandag 29 september 2014 14:01 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou alleen al voor de broodjes beenham elke uitwedstrijd naar Enschede meepakken, maarja
Die vind ik dan weer niks.quote:Op maandag 29 september 2014 14:01 schreef Ties02 het volgende:
Geen glaswand of net of hek ervoor, heeft Vak-P voor gezorgdquote:Op maandag 29 september 2014 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en prima uitvakje an sich, kan slechter.
Met de halve liters wordt je ook genaaid, dat is nog steeds 2 muntenquote:Op maandag 29 september 2014 14:03 schreef tcr het volgende:
[..]
Trouwens, viel me afgelopen keer op dat de muntjes duurder zijn. Van ¤2 naar ¤2,25, dus broodje beenham is nu ¤0,50 per broodje duurder. Als je uit de automaat muntjes haalt heb je wel voordeel, je krijgt 4,5 munten, dat is 12,5 eurocent winst
Kijk dan wat een genot man:quote:Op maandag 29 september 2014 14:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niks.
Doe mij maar de gehaktballen in Galgenwaard![]()
![]()
Heb het een keer of drie gehad en vond het elke keer niksquote:Op maandag 29 september 2014 14:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kijk dan wat een genot man:
[ afbeelding ]
Het is ook zeker niet smerig, maar het is niet mijn soort vleesquote:Op maandag 29 september 2014 14:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2014 14:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Logisch toch, munten zijn hetzelfde gebleven, alleen de prijs per munt is omhoog...quote:Op maandag 29 september 2014 14:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met de halve liters wordt je ook genaaid, dat is nog steeds 2 munten
Op de 2e ring hebben (hadden?) ze van die machines voor hun neus staan.quote:Op maandag 29 september 2014 15:31 schreef tcr het volgende:
[..]
Logisch toch, munten zijn hetzelfde gebleven, alleen de prijs per munt is omhoog...
Meisje bij de kassa was alleen nog niet helemaal op de hoogte van deze nieuwe prijzen, want bij ¤9 aan munten kreeg ik er vijf ipv vier.
Zelfde machine, ligt nu alleen een A4'tje bij met de nieuwe indeling, dus 4 munten is ¤9, men kan het beter voor de mensen erachter de lijst omdraaien, dus eerst geld, dan de muntenquote:Op maandag 29 september 2014 16:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Op de 2e ring hebben (hadden?) ze van die machines voor hun neus staan.
Je geeft geld aan de miep er achter, en die typt het aantal munten in.
Ik gaf haar 20 euro (10 munten) en ze typt zo 20 in
Dat was lekker goedkoop drinken paar wedstrijdjes
Mooi mooi volgend jaar Champions Leaguequote:
Kratje bier voor jou als het uit komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |