quote:Op donderdag 25 september 2014 20:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik kende hem al, wist alleen niet dat dat plaatje bekend staat als 'tubgirl'
Ik heb het gegoogled, en gelukkig waren er geen images, maar wel een beschrijving van SCHOK.com (quote:
Ik ben de fotograaf van lemonparty.org.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
voederbietel is een vieze perv![]()
![]()
![]()
Zou je nu meteen een ban krijgen als je dat post?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn allereerste ervaringen met FOK! waren topics vol met die meid. Sindsdien is het erg bergafwaarts gegaan.
te lui zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef Duzzy het volgende:
Nu nog steeds dezelfde onderbroek dragen
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou je nu meteen een ban krijgen als je dat post?
Neequote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Altijd al volgens mij.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het forum verrijken.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:09 schreef voederbietel het volgende:
Heb je suïcidale ideeën houses?
Oh. Vroeger was alles beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Je kan toch gewoon met ontblote piem0l achter je pc op je zolderkamer zitten?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
te lui zijn![]()
anders out of underpants geraken
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
Snap het hele probleem eigenlijk niet zo. Fuck it.Wat een teleurstelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
Snap het hele probleem eigenlijk niet zo. Fuck it.Tr gemacht!111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevens ninja-edit in een onschuldig plaatje
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
ja niemand maar dan drupt kontzweet op mijn stoeltje.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:11 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon met ontblote piem0l achter je pc op je zolderkamer zitten?Wie gaat dat merken?
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
tevens ninja-edit in een onschuldig plaatje
probeer het zou ik zeggen.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef voederbietel het volgende:
Zou een tubgirl waarbij de 'fountain of yellowish orange liquid' vervangen is door een regenboog die uit een pot met goud, die toevallig op haar vagina staat, ook een ban opleveren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |