wat heb jij met dat random wicht?quote:
Jouw graftakkenhoofd boeit niemand.quote:
Hilarische post weer. Kun je je vriendjes niet achterna gaan?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jouw graftakkenhoofd boeit niemand.
Deadprez is een mooie jongen hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jouw graftakkenhoofd boeit niemand.
Wie achterna gaan waarheen?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hilarische post weer. Kun je je vriendjes niet achterna gaan?
homo-erotisch post.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deadprez is een mooie jongen hoor.
Nou, ik denk dat zo'n kekke streep door je naam jou ook niet zou misstaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wie achterna gaan waarheen?
wie hebben dan nog meer zo'n streep?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat zo'n kekke streep door je naam jou ook niet zou misstaan.
moeilijk met 30cmquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wat heb jij met dat random wicht?
Dat weet je best.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wie hebben dan nog meer zo'n streep?
Trouwens is dit een normaal topic en een superterechte klacht.
Jij probeert het weer te verzieken. Streep door je naam voor jou!
Fijn dat je het grappig vindtquote:Op donderdag 25 september 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet je best.
Nee, het is weer een geforceerd "grappig" geschreven kuttopic.
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Fijn dat je het grappig vindt
...quote:Op donderdag 25 september 2014 19:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Fijn dat je het grappig vindt
Mijn pik is zo lang, die past niet in die kleine ruimte meer.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De moeite nemen om de bril omhoog te doen na het schijten.
Moet je maar niet proberen te pissen in een luciferdoosje.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn pik is zo lang, die past niet in die kleine ruimte meer.
Niet tevreden?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je daar 5 minuten naar gezocht?
jouw garpen zijn zo garpig je moet echt een garpman worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je maar niet proberen te pissen in een luciferdoosje.
Het lijkt me onbevredigend om 5 minuten te zoeken en dan een plaatje te vinden van een neger die beweegt zoals 'ie praat.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het lijkt me onbevredigend om 5 minuten te zoeken en dan een plaatje te vinden van een neger die beweegt zoals 'ie praat.
ja voederbietel moet ff weg gaan idd.quote:
Als jij een moderator quote en de authentieke tubgirl post, zal ik een week niets posten.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja voederbietel moet ff weg gaan idd.
wat is tubgirl?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als jij een moderator quote en de authentieke tubgirl post, zal ik een week niets posten.
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:02 schreef BozeHaas het volgende:
wat doe je moeite om je teksten te schrijven je zuigt zoveel je bent het beste in pijpen
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als jij een moderator quote en de authentieke tubgirl post, zal ik een week niets posten.
quote:
wat doe je moeite om je teksten te schrijven je zuigt zoveel je bent het beste in pijpen
Hee, zijn jullie homo-erotisch met elkaar? Wat lieefffffquote:
Ja ik kende hem al, wist alleen niet dat dat plaatje bekend staat als 'tubgirl'quote:Op donderdag 25 september 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je stelt me oprecht teleur.
je zuigt zoveel je bent het beste in pijpen
Mijn allereerste ervaringen met FOK! waren topics vol met die meid. Sindsdien is het erg bergafwaarts gegaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik kende hem al, wist alleen niet dat dat plaatje bekend staat als 'tubgirl'
'gay' is minder schrijfwerk.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Hee, zijn jullie homo-erotisch met elkaar? Wat lieefffff
Ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Hee, zijn jullie homo-erotisch met elkaar? Wat lieefffff
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik kende hem al, wist alleen niet dat dat plaatje bekend staat als 'tubgirl'
Ik heb het gegoogled, en gelukkig waren er geen images, maar wel een beschrijving van SCHOK.com (quote:
Ik ben de fotograaf van lemonparty.org.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
voederbietel is een vieze perv![]()
![]()
![]()
Zou je nu meteen een ban krijgen als je dat post?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn allereerste ervaringen met FOK! waren topics vol met die meid. Sindsdien is het erg bergafwaarts gegaan.
te lui zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef Duzzy het volgende:
Nu nog steeds dezelfde onderbroek dragen
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou je nu meteen een ban krijgen als je dat post?
Neequote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Altijd al volgens mij.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het forum verrijken.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:09 schreef voederbietel het volgende:
Heb je suïcidale ideeën houses?
Oh. Vroeger was alles beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Je kan toch gewoon met ontblote piem0l achter je pc op je zolderkamer zitten?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
te lui zijn![]()
anders out of underpants geraken
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
Snap het hele probleem eigenlijk niet zo. Fuck it.Wat een teleurstelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Snap het hele probleem eigenlijk niet zo. Fuck it.Tr gemacht!111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevens ninja-edit in een onschuldig plaatje
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
ja niemand maar dan drupt kontzweet op mijn stoeltje.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:11 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon met ontblote piem0l achter je pc op je zolderkamer zitten?Wie gaat dat merken?
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
tevens ninja-edit in een onschuldig plaatje
probeer het zou ik zeggen.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef voederbietel het volgende:
Zou een tubgirl waarbij de 'fountain of yellowish orange liquid' vervangen is door een regenboog die uit een pot met goud, die toevallig op haar vagina staat, ook een ban opleveren?
sowieso niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef voederbietel het volgende:
Zou een tubgirl waarbij de 'fountain of yellowish orange liquid' vervangen is door een regenboog die uit een pot met goud, die toevallig op haar vagina staat, ook een ban opleveren?
Snap het hele probleem eigenlijk niet zo. Fuck it.Geen van ons durft het, we zijn hommotjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Scherp. TS voelt nattigheid.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:50 schreef voederbietel het volgende:
Je onderbroeken zitten hun leven lang tegen een nog veel grotere pisvlek aan.
dude doe normaal manquote:
tevens TR gemacht.quote:
Beest ligt gewoon te chillen, niet zo janken.quote:
Waarvan?quote:
tyf op man het ziet er facked up uit.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beest ligt gewoon te chillen, niet zo janken.
Varkentje wordt gewoon gewassen.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
tyf op man het ziet er facked up uit.
Een varken die zijn poten vast bind en zichzelf frituurt alvorens een bad te nemen.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarvan?'Voederbietel post een foto van een varken die een bad neemt' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
wie wat waar hoequote:Op donderdag 25 september 2014 20:19 schreef JimmyDean het volgende:
Paus Nick is een lichtelijk sexueel gefrustreerd type die overal aanstoot aan placht te nemen.
Feitje.
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
tyf op man het ziet er facked up uit.
Sorry dacht dat 'ie gewoon relaxed een bad nam.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
Hij heeft wel een beetje gelijk trouwens, voederbietel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |