SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij ook de volgende spellen:
Bugs Bunny's Birthday Blowout (met boekje en stofhoes) ¤7,50
Chip 'n Dale Rescue Rangers (met boekje en stofhoes) ¤7,50
Darkwing Duck (met boekje en stofhoes) ¤15
Dragon's Lair (met boekje en stofhoes) ¤5
Kirby's Adventure (met stofhoes) ¤20
Solar Jetman (met boekje en stofhoes) ¤7,50
Teenage Mutant Ninja Turtles II (met boekje en stofhoes) ¤20
260 in 1 ¤20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagprijs voor de hele NES set ¤150.
Verzendkosten zijn voor de koper, af te halen in Den Bosch (eventueel in Tilburg).
[ Bericht 16% gewijzigd door rene90 op 29-09-2014 22:07:39 ]
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:04 schreef videonatic het volgende:
zoooo goed verpakt en compleet, zo zie je ze zelden
Thanks! Er is nog meerquote:
Zie PB.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:24 schreef Ninedarts het volgende:
Kan je me een pb sturen waar precies je in Tilburg kan ophalen?
Mijn schoonfamilie woont in Tilburg en misschien kunnen ze het ophalen als het dichtbij is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan, jij ook bedanktquote:
Dragons lair is belachelijk. Volledig onspeelbaar. Snap niet dat je die vergelijkt met castlevania...quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:22 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Dragon's Lair!
Ik dacht dat Castlevania moeilijk was, toen kwam Dragons Lair....
Hij was echt best te doen hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:27 schreef diederikkie het volgende:
[..]
Dragons lair is belachelijk. Volledig onspeelbaar. Snap niet dat je die vergelijkt met castlevania...
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:28 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Hij was echt best te doen hoor.HihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:27 schreef diederikkie het volgende:
[..]
Dragons lair is belachelijk. Volledig onspeelbaar. Snap niet dat je die vergelijkt met castlevania...
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:28 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Hij was echt best te doen hoor.Nog een keer proberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De NES met Dragon's Lair kan voor ¤80 voor één van jullie zijn.
Heb er zelf ook 2 staan en sorry maar je vraagprijs is gewoon echt te hoog. Een kale nes gaat op marktplaats weg voor 20 euro, Dragons lair voor 5 en een zapper voor 10. Voor 35 Inc heb ik misschien interesse.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:15 schreef Gudde het volgende:
[..]
[..]
Nog een keer proberen?
De NES met Dragon's Lair kan voor ¤80 voor één van jullie zijn.
Betreft dan niet de kale NES met alleen Dragon's Lair, maar de set met NES, 2 controllers, zapper, koffer, Mario + Duck Hunt en Dragon's Lair. Heb je daar ook interesse in?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:09 schreef diederikkie het volgende:
[..]
Heb er zelf ook 2 staan en sorry maar je vraagprijs is gewoon echt te hoog. Een kale nes gaat op marktplaats weg voor 20 euro, Dragons lair voor 5 en een zapper voor 10. Voor 35 Inc heb ik misschien interesse.
Je hebt al een bod van 60 euro toch? Dat heb ik er niet voor over helaas.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:32 schreef Gudde het volgende:
[..]
Betreft dan niet de kale NES met alleen Dragon's Lair, maar de set met NES, 2 controllers, zapper, koffer, Mario + Duck Hunt en Dragon's Lair. Heb je daar ook interesse in?
Wil de NES met 2 controllers, zapper, koffer en Mario + Duck Hunt wel als set verkopen namelijk.
Dat was voor de SNES, die is reeds verkocht.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:51 schreef diederikkie het volgende:
[..]
Je hebt al een bod van 60 euro toch? Dat heb ik er niet voor over helaas.
Wat zou je er voor willen bieden?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:03 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Geen interesse om de NES-koffer los te verkopen? Ik 'spaar' dat soort koffers. Forens nogal wat tussen België en Nederland, en oa de SNES-koffer is een van de fijnste dingen die ik zo nu en dan meeneem.
De GameCube staat in een nieuw topic:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:48 schreef BourbonBoxcab het volgende:
Wanneer komt de GameCube? Of ben je nog bezig met het verkopen van je NES
Alles wat in de OP staat is nog aanwezig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:04 schreef politiekman het volgende:
Heb je de Nes nog staan incl. duckhunt etc zoals beschreven staat ?
Heb je er nog over nagedacht?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:07 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ik ga er even over nadenken
Even overleggen met moeders de vrouw. Is wel HEEL uitgebreid pakket, en wil eigenlijk alleen Mario 64 en Mario kart + 2 controllers :-Pquote:
43,05 zit te ver van mijn vraagprijs af.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
5 Tientjes voor het NES pakket incl verzendkosten.
Ok, geen probleem. Bod blijft staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:18 schreef Gudde het volgende:
[..]
43,05 zit te ver van mijn vraagprijs af.
Ik durf je zo geen prijs te noemen.quote:
Waarin ben je geīnteresseerd? Het hoeft niet allemaal in 1 koop weg.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:17 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik durf je zo geen prijs te noemen.
Je bied feitelijk meer als waar ik geīnteresseerd in ben.
Zie PMquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:21 schreef Gudde het volgende:
[..]
Waarin ben je geīnteresseerd? Het hoeft niet allemaal in 1 koop weg.
50 voor de set (NES, controllers, zapper, Mario\duckhunt)?quote:
Inclusief de koffer?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:08 schreef Keltie het volgende:
50 voor de set (NES, controllers, zapper, Mario\duckhunt)?Ik twijfel even over ophalen, anders neem ik de verzendkosten.
Koffer hoef ik eigenlijk niet.. Jij wil er natuurlijk niet mee blijven zitten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 06:52 schreef Gudde het volgende:
[..]
Inclusief de koffer?
Zo ja, voor 60 hebben we een deal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |