Wat? HAH op donderdag? Ik hoop het toch nietquote:Op donderdag 25 september 2014 16:10 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
is dat een blijvende gewoonte?
ja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 25 september 2014 16:19 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Wat? HAH op donderdag? Ik hoop het toch niet
En? Waren ze lekker?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Hier ook HAH gehad, een soort Haribo proefpakket in ultragladde plastic verpakking. Hyperirritant spul dat om de haverklap uit de bundels gleed en 30 - 45 minuten 'vertraging' opleverde ten opzichte van de looptijd van een normale donderdag.
ik had gezien dat die hier in de stad maar in één postcode werd bezorgd. Gelukkig niet in de mijne.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Hier ook HAH gehad, een soort Haribo proefpakket in ultragladde plastic verpakking. Hyperirritant spul dat om de haverklap uit de bundels gleed en 30 - 45 minuten 'vertraging' opleverde ten opzichte van de looptijd van een normale donderdag.
Ja, bij ons in de stad ook slechts 25% van de wijken die rommel.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik had gezien dat die hier in de stad maar in één postcode werd bezorgd. Gelukkig niet in de mijne.
Benieuwd waarom, kijken bij de plaatselijke Appie of er dan daar meer van verkocht wordt, om te testen of die dingen zin hebben? Hoop dat er uitkomt dat het geen zin heeft.. anders komt t nog vaker
Hier ook bij 1 wijk en het stond niet op de HAH planning. Had er al een wijk op zitten waar echt enorm veel fouten in zaten (vroegen ze vanochtend of ik die erbij wilde doen...) en toen kwam ik bij de 2e en toen zag ik dat grijze tasjequote:Op donderdag 25 september 2014 17:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Idd.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ja, die Ziggo begint nu ook lichtelijk te irriteren. "Het zijn de Ziggo overstapweken!" Nou, die zijn al zowat een jaar aan de gang!
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Dat is ook altijd leuk bij New York pizza in een nieuwbouwwijk. Bouwvakkers die wat bestellen. Gaat vervolgens wel in het adressenbestand. Krijg je post voor bouwplaats en dergelijke.
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
ach ja, het komt wel eens voor dat je brieven er tussen hebt voor elektriciteitshuisjes of lantaarnpalen
Hier stond die zooi voor alle postcodes op de planning maar sommige wijken in een postcode hadden wel HAH en andere niet. Leek me een beetje willekeurig verdeeld.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik had gezien dat die hier in de stad maar in één postcode werd bezorgd. Gelukkig niet in de mijne.
Benieuwd waarom, kijken bij de plaatselijke Appie of er dan daar meer van verkocht wordt, om te testen of die dingen zin hebben? Hoop dat er uitkomt dat het geen zin heeft.. anders komt t nog vaker
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:25 schreef Rafierafie het volgende:
Ik verwacht trouwens dat ik de tas voor overgebleven HAH morgenochtend leger dan normaal zal aantreffen
Onbegrijpelijk hariboquote:Mijn wijk was in ieder geval hariboloos
Haha, ja, ik zag het ook voorbij komenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:37 schreef VixenFromHell het volgende:
Manmanman wat een boze gamertjes toch op twitter. De actie van Voetbal International met de game Fifa 15 ging niet zo goed, games hadden gister moeten komen maar dat ging mis. Volgens mij ging er vorig jaar ook al wat mis met zo'n actie![]()
Ochja wel altijd balen als je op zo'n game zit te wachten en hij komt niet op de release datum binnen
Misschien was het teveel moeite om het op de verkeerde adressen naar binnen te gooien.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:01 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik schrok toen straksstopte bij een oranje bus om wat foutjes erin te gooien, hangt er een enorme bundel post uit die bus! Bleek van Sandd te zijn
heb wel ff gebeld wat ik er het beste mee kon doen, uiteindelijk twee bundels van gemaakt en in de bus gegooid. Schaamde me wel om zo'n enorme stapel post in die bus te gooien
Oh en net komt de HAH planning binnen, het lijkt erop dat de C&A een gewoonte gaat worden.....
Staat bij ons dan waarschijnlijk als "winter 2014" op het rooster (ik vermoedde al dat het iets van een kledingzaak was). En die folder zal dan wel in de winter, lente, zomer en herfst gaan komen.quote:Oh en net komt de HAH planning binnen, het lijkt erop dat de C&A een gewoonte gaat worden.....
Je verwacht het net hè...quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:26 schreef Rafierafie het volgende:
Zoals verwacht is er gisteren opeens geen HAH overgebleven. Er is werkelijk niet één zo'n haribo ding teruggekomen op het depot![]()
quote:Ander "leuk" nieuws; ik zag vandaag een aangereden kat doodgaan terwijl we stonden te wachten op de dierenambulance. Fijn om daar je werkdag mee te mogen beginnen
Dat denk ik soms ook: ik heb het niet verzonnen, dat postbodes overcompleet thuis op de bank moeten zitten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:34 schreef V__L_N het volgende:
Misschien moeten we gewoon een stapel postbodes jou kant op verhuizen Posje. Er zijn zat bedrijven die hun werknemers laten verhuizen. Waarom de post niet?
Verschilt per regio. Hier in het noorden hebben we genoeg mensen die wel willen werken, dus vacatures zijn snel vervuld. En iedere week een ander? Ik heb iedere week een andere wijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:34 schreef V__L_N het volgende:
Misschien moeten we gewoon een stapel postbodes jou kant op verhuizen Posje. Er zijn zat bedrijven die hun werknemers laten verhuizen. Waarom de post niet?
Overigens denk ik dat het het per regio enorm verschild. Het is altijd lastiger om in een plattelandsgebied mensen te vinden. Kranten enzo hebben daar ook last van.
In de 4,5 maand dat ik nu thuis zit zie ik hier elke week iemand anders. Overschotten hebben we hier niet aan bezorgers, maar geen echt te kort ook.
Whut, mogen ze hier ook wel doen, had uiteindelijk 3 wijken ( hele stad bestaat er uit 5quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:56 schreef posje het volgende:
Hoezo minder post, overcomplete postbodes? Hier worden flessen wijn en extra betaling in de strijd gegooid om de laatste wijken weg te krijgen. Beetje jammer voor de mensen die altijd zonder morren bereid zijn om extra te lopen... eigen schuld als iedereen straks gaat wachten tot de wijken in de aanbieding worden gegooid.
Eigenlijk al heel wat, ze hebben dankjewel gezegd, twee keer zelfs! Ohwja de betrokkenheidsmonitor komt er aanquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Whut, mogen ze hier ook wel doen, had uiteindelijk 3 wijken ( hele stad bestaat er uit 5) maar kan geen bedankje vanaf hoor.
5? Dat kan moeilijk een stad genoemd worden. Hebben jullie stadsrechten?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Whut, mogen ze hier ook wel doen, had uiteindelijk 3 wijken ( hele stad bestaat er uit 5) maar kan geen bedankje vanaf hoor.
betrokkenheidsmonitor is verspilde tijd/geld, een blik hier werpen weet je alles.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:14 schreef posje het volgende:
[..]
Eigenlijk al heel wat, ze hebben dankjewel gezegd, twee keer zelfs! Ohwja de betrokkenheidsmonitor komt er aan. Verklaring/excuus voor het wederom niet boeken kan er nog niet af, maar vooruit, we zitten in een cultuurverandering, dat heeft tijd nodig.
(Sorry sorry sorry, ik hoop ooit weer het zonnetje in huis te kunnen zijn.)
Hier staan vacatures vrij lang open en als men dan iemand heeft stopt die er meestal ook weer vrij snel. Soms zelfs extreem snel, deze week zou ik iemand moeten in werken (opleiding is een veelte groot woord) en ik heb hem helemaal niet gezien, hij kon iets beters krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verschilt per regio. Hier in het noorden hebben we genoeg mensen die wel willen werken, dus vacatures zijn snel vervuld. En iedere week een ander? Ik heb iedere week een andere wijk
ik zie het nog wel eens verschijnen dat de wijk die blijft staan, de volgende ochtend (moet) word(en) bezorgt en de 'eigen wijk' in de middag wordt gelopen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Hier staan vacatures vrij lang open en als men dan iemand heeft stopt die er meestal ook weer vrij snel. Soms zelfs extreem snel, deze week zou ik iemand moeten in werken (opleiding is een veelte groot woord) en ik heb hem helemaal niet gezien, hij kon iets beters krijgen.
Of ze er iemand anders voor aannemen weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het team langzaam aan steeds kleiner wordt, dit jaar is de lijst al met zeker 10 of 12 personen gekropen.
Het positieve is wel dat ik meer uren maak.
Dan zeggen de mensen tenminste: "wat ben je lekker vroeg"quote:Op zaterdag 27 september 2014 06:34 schreef Pietertje71 het volgende:
ik zie het nog wel eens verschijnen dat de wijk die blijft staan, de volgende ochtend (moet) word(en) bezorgt en de 'eigen wijk' in de middag wordt gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |