Door deze dingen zijn ze juist uít de problemen gekomen. Kinderen en hun ouders kochten de gewone sets niet meer, maar die speciale sets vinden ze wel fantastisch.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Daardoor is Lego idd in de problemen gekomen. Ze hadden het bij algemene blokken moeten houden. Lego is juist zo populair omdat je er van alles mee kan maken. Met die speciale dingen kun je maar één ding maken.
kale zolderkamer en een onverzorgd poppetje?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:09 schreef KardinaalTeken het volgende:
Misschien moet er ook een Lego FOK! komen.
Waar heb je het over? Misschien tien jaar geleden maar afgelopen jaren zijn ze alleen maar gegroeid en hebben ze zelfs recordwinsten gedraaid.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Daardoor is Lego idd in de problemen gekomen.
Alleen is die nep LEGO® van beroerde kwaliteit waardoor de steentjes na een paar keer gebruik niet meer goed passen e.d.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
LEGO is z'n patent kwijt op de kleine plastic steentjes. Een gewoon bouwpakket kun je tegenwoordig dus van om het even welke fabrikant kopen, en vaak nog een stuk goedkoper ook.
Ik denk dat de meeste mensen die een LEGO-doos voor een kind halen er niet voldoende verstand van hebben om dat in te zien. Als die de keuze hebben tussen een echte LEGO-piratenset van 50 euro en een nep-piratenset van 30 euro, zullen ze voor het tweede gaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:18 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Alleen is die nep LEGO® van beroerde kwaliteit waardoor de steentjes na een paar keer gebruik niet meer goed passen e.d.
Een van de redenen dat LEGO® zo duur is, is dat ze hele hoge kwaliteit leveren en dat moet ook om het goed te laten werken. De toleranties op het gietwerk zijn echt heel klein, de mallen voor de steentjes zijn duur en worden door LEGO® relatief weinig keren gebruikt voordat ze worden vervangen.
BAAS!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:11 schreef davako het volgende:
http://shop.lego.com/en-NL/Ghostbusters-Ecto-1-21108
Ghostbusters.
Die had ik vroeger echt wel willen hebben.
Die heb ik ook nog ergens liggen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |