Hij is altijd goed te vertrouwen!quote:Op woensdag 11 mei 2016 02:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Stuckmann is juist weer positief over Apocalypse (zonder spoilers), en meestal kan ik me wel vinden in zijn reviews.
Had ik in het begin ook, maar eerlijk gezegd ben ik er aan gewend. Hoewel ik Beast en Mystique geen goede casting vind. Helemaal Mystique, Jennifer Lawrence is een geweldige actrice maar vind haar er echt niet bij passen. Had ik toch liever Rebecca Romijn..quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch he als fan van de echte X-men films mis ik elke weer de oude cast.
Get stuckmannized!quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:32 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Hij is altijd goed te vertrouwen!
Alles is dus tegenwoordig de schuld van Disney.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:34 schreef polderturk het volgende:
De recensisten worden gewoon betaald door Disney. Zie de recensies die baggerfilms als Age of Ultron en TFA hebben gehad. Disney films hebben voor mij 0 rewatch value.
Hahaha haha haquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:34 schreef polderturk het volgende:
De recensisten worden gewoon betaald door Disney. Zie de recensies die baggerfilms als Age of Ultron en TFA hebben gehad. Disney films hebben voor mij 0 rewatch value.
TFA was gewoon een smerige remake van A New Hope. Dat ziet een blinde zelfs.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:34 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Hahaha haha ha
1. Wat je zegt is gewoon dom.
2. Waarom zou Disney willen dat films in hetzelfde genre lagere cijfers krijgen? Disney heeft er juist profijt bij dat andere superheldenfilms ook goed scoren zodat meer mensen hyped blijven voor deze films en naar hun Marvel films blijven komen.
3. Age of Ultron kreeg niet echt geweldige reviews.
TFA was fucking awesome en critici en FANS zijn over het algemeen lyrisch over deze film. Dus omdat jij m toevallig niet goed vindt maakt het nog niet allemaal een conspiracy.
TFA was nagenoeg een perfecte voortzetting van de Saga. Inderdaad sterk geinsprireerd door A New Hope, wat helemaal niet erg is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
TFA was gewoon een smerige remake van A New Hope. Dat ziet een blinde zelfs.
Alhoewel veel films redelijk beoordeeld worden op de manier zoals het grote publiek ze ook effectief opvat, zou het me niets verbazen als er onder de tafel door weleens met flappen geschoven wordt door de grote studio's om early reviewers wat positiever te laten reviewen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:03 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Overigens neem ik iemand die denkt dat Disney critics betaalt niet serieus. Je bent een grap als je dat serieus gelooft.
Het probleem daarmee is dat als dat uitkomt, je wel kan inpakken als reviewer/medium.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alhoewel veel films redelijk beoordeeld worden op de manier zoals het grote publiek ze ook effectief opvat, zou het me niets verbazen als er onder de tafel door weleens met flappen geschoven wordt door de grote studio's om early reviewers wat positiever te laten reviewen.
Ze zullen wel een wurgcontract getekend hebben. Als het gelekt wordt, moeten ze een mega boete betalen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
Het probleem daarmee is dat als dat uitkomt, je wel kan inpakken als reviewer/medium.
En er hoeft maar één persoon te zijn die ontevreden vertrekt, om dat uit te laten lekken...
Welke studio gaat alles op het spel zetten door een officieel contract te ondertekenen (die iemand dus kan lekken) om een positiever punt te krijgen. Come on. Dit is te ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:38 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze zullen wel een wurgcontract getekend hebben. Als het gelekt wordt, moeten ze een mega boete betalen.
Ach, het slaat gewoon nergens op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
Het probleem daarmee is dat als dat uitkomt, je wel kan inpakken als reviewer/medium.
En er hoeft maar één persoon te zijn die ontevreden vertrekt, om dat uit te laten lekken...
Ik ben al wel gewend aan Magneto Xavier en Mystique maar door de rest van de cast krijg ik een beetje een Xavier en Mystique en de X-kids gevoel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook, maar eerlijk gezegd ben ik er aan gewend. Hoewel ik Beast en Mystique geen goede casting vind. Helemaal Mystique, Jennifer Lawrence is een geweldige actrice maar vind haar er echt niet bij passen. Had ik toch liever Rebecca Romijn..
Die versie vond ik echt ultiem cartoon en zou ook echt niet werken in mijn ogen...quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:08 schreef petervenkman22 het volgende:
Mijn enige vraag is hoe komt Apocalypse over? Ik ken hem alleen als een overgrote bodybuilder met een soms nogal raar getekend gezicht uit de jaren 90 serie op Fox. Op de trailers zag hij er interessant uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |