abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144914627
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 02:54 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Kijk dat is nou een verschil, ik weet zeker dat ik daar wel aan zou denken
hier zit dus het verschil, tussen mannen en vrouwen....jij bent dus een man....
pi_144914631
Als bij de eerste noodoproep de situatie wel angstig maar nog niet levensbedreigend was, kan dat verklaren waarom ze niet vaker geprobeerd hebben te bellen. Eerste prioriteit na het vaststellen van geen bereik is een veilige plek voor de nacht zoeken. Waarschijnlijk een beschutte plek, dus kans op bereik is dan helemaal nul. De volgende ochtend bij het eerste daglicht een hoger gelegen plek of open stuk opgezocht om het nogmaals te proberen
pi_144914640
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 03:01 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

hier zit dus het verschil, tussen mannen en vrouwen....jij bent dus een man....
Nope :N
pi_144914660
Bovendien moeten we niet vergeten, dat je op het moment van zo `n nood-oproep niet kunt weten, w a t er allemaal nog gaat gebeuren, en hoeveel tijd je nog daar in die rimboe zult zijn, of niet zult zijn, of er hulp komt, of er geen hulp zal komen ...........hun wisten op het moment van die nood-oproepen niet, dat ze binnen niet al te lange tijd zouden overlijden en dat ze wereldnieuws gingen worden......Je denkt op zo `n moment alleen maar dat je HULP nodig hebt.....laatste waar je aan denkt is BATTERIJEN SPAREN......je zet alles op alles....
  vrijdag 26 september 2014 @ 03:11:34 #230
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_144914670
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 03:02 schreef Grijzemassa het volgende:
Als bij de eerste noodoproep de situatie wel angstig maar nog niet levensbedreigend was, kan dat verklaren waarom ze niet vaker geprobeerd hebben te bellen.
Ik denk wel dat ze 100% zeker ook een tekstbericht hebben proberen te sturen, zo van: misschien geraakt dat ooit wel uit de uitbox, vanzelf.

Maar de familie Kremers zat met zoveel vragen, dat het erop lijkt dat er zo'n duidelijk bericht van: help, dit is er gebeurd, niet is aangetroffen op de telefoon.

Dat duidt dan toch welllicht eerder op een plotselinge situatie.
pi_144914678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 03:03 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nope :N
okeeeeee, je bent een vrouw.......hahahahaha......ik ook dus......maar ik ga niet denken aan batterijen sparen, n i e t in eerste instantie dan......
pi_144914687
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 03:13 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

okeeeeee, je bent een vrouw.......hahahahaha......ik ook dus......maar ik ga niet denken aan batterijen sparen, n i e t in eerste instantie dan......
Ja idd en ik ben heel praktisch ingesteld en heb de neiging alles gelijk te willen overzien en relativeren.
Ik zou er echt wel aan denken, maar dan zou het idd op dat moment nog geen levensbedreigende situatie zijn geweest

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 26-09-2014 03:27:35 ]
pi_144914702
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 03:11 schreef Perico het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ze 100% zeker ook een tekstbericht hebben proberen te sturen, zo van: misschien geraakt dat ooit wel uit de uitbox, vanzelf.

Maar de familie Kremers zat met zoveel vragen, dat het erop lijkt dat er zo'n duidelijk bericht van: help, dit is er gebeurd, niet is aangetroffen op de telefoon.

Dat duidt dan toch welllicht eerder op een plotselinge situatie.
Ja dat is ook zo. Aan de andere kant heb ik in gedachten dat voor de ouders van Lisanne het wel genoeg was om de situatie te accepteren en af te willen sluiten. Er is zit dus verschil in hoe de ouderparen de situatie inschatten
pi_144914715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 03:20 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo. Aan de andere kant heb ik in gedachten dat voor de ouders van Lisanne het wel genoeg was om de situatie te accepteren en af te willen sluiten. Er is zit dus verschil in hoe de ouderparen de situatie inschatten
toevallig, zit ik daar ook al weken over te prakkezeren, de ouders kenden elkaar feitelijk niet zo goed....dus je komt elkaar tegen in zo `n situatie, niet gekozen, maar aangewaait zullen we maar zeggen, en dan moet je ook nog met elkaar op kunnen schieten, en het eens zijn over bepaalde stappen die je moet gaan nemen.....zal niet makkelijk zijn, maar zou toch beter zijn, lijkt mij, als je toch samenwerkt en niet gaat `vluchten ` in je verdriet en je afzijdig gaat houden.....ik sta wat dat betreft meer achter Hans en Roelie, noway dat ik het erbij liet zitten, heel panama ging op z`n kop.....
pi_144914724
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 03:29 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

toevallig, zit ik daar ook al weken over te prakkezeren, de ouders kenden elkaar feitelijk niet zo goed....dus je komt elkaar tegen in zo `n situatie, niet gekozen, maar aangewaait zullen we maar zeggen, en dan moet je ook nog met elkaar op kunnen schieten, en het eens zijn over bepaalde stappen die je moet gaan nemen.....zal niet makkelijk zijn, maar zou toch beter zijn, lijkt mij, als je toch samenwerkt en niet gaat `vluchten ` in je verdriet en je afzijdig gaat houden.....ik sta wat dat betreft meer achter Hans en Roelie, noway dat ik het erbij liet zitten, heel panama ging op z`n kop.....
Met wat wij nu weten zou ik zeker ook zo reageren. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat de ouders misschien wat meer gegevens hebben dan wij. Als dat het geval is, blijkt het bij de ouders van Kris meer vragen op te roepen terwijl het bij de ouders van Lisanne kennelijk juist antwoorden geeft.
pi_144914734
Eerst dacht ik ook, dat de ouders misschien wel wat meer gegevens hadden dan wij hier, maar daar ben ik ook van teruggekomen, heb de indruk de laatste tijd, dat dat wel eens niet zo heel erg veel van ons zou kunnen verschillen....in ieder geval worden ze lelijk aan het lijntje gehouden BAH te misselijk voor woorden, op deze manier je kinderen verliezen en dan ook nog zo behandeld worden VRESELIJK lijkt me dat....
  vrijdag 26 september 2014 @ 03:42:43 #237
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_144914737
Ja, het ergerlijke is, mevrouw Pitti en consorten schermen er altijd mee dat het al maanden te gevaarlijk is door de omstandigheden om te zoeken. Dus wordt er niets actief gedaan.

Maar dan wel tegen de ouders zeggen: tis nu al zo lang geleden, klampen jullie je niet aan strohalmen vast? De familie Kremers ziet het ophalen van de resten ook als de definitieve bezegeling van: dan doen ze helemaal nooit wat meer. Ook wrang.
pi_144914748
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 03:39 schreef suddenintuition het volgende:
Eerst dacht ik ook, dat de ouders misschien wel wat meer gegevens hadden dan wij hier, maar daar ben ik ook van teruggekomen, heb de indruk de laatste tijd, dat dat wel eens niet zo heel erg veel van ons zou kunnen verschillen....in ieder geval worden ze lelijk aan het lijntje gehouden BAH te misselijk voor woorden, op deze manier je kinderen verliezen en dan ook nog zo behandeld worden VRESELIJK lijkt me dat....
Ja die onmacht moet verschrikkelijk zijn. En een eventueel misdrijf is al haast niet meer te achterhalen, tenzij er nog resten gevonden gaan worden die dat aantonen.
Anders ligt de enige kans bij het verhoren van de getuigen. Een inschatting maken van het waarheidsgehalte van hun verklaringen want zoals wij hier doen met een tijdlijn waar we alles op baseren kom je geen streep verder.
pi_144914751
en daarom : wanneer dergelijke overheden of instanties n i e t helpen, of jou bijstaan, waar je naar mijn mening recht op heb, als mens......ben je net zo ERG als de daders, geen sodemieter waard, als je het mij vraagt.....heel erg wrang jaaaaa
pi_144914758
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 03:46 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ja die onmacht moet verschrikkelijk zijn. En een eventueel misdrijf is al haast niet meer te achterhalen, tenzij er nog resten gevonden gaan worden die dat aantonen.
Anders ligt de enige kans bij het verhoren van de getuigen. Een inschatting maken van het waarheidsgehalte van hun verklaringen want zoals wij hier doen met een tijdlijn waar we alles op baseren kom je geen streep verder.
precies, want die tijdlijnen klopt geen bal van.....daar hebben we dus maar gedeeltelijk wat aan......dus niets om je aan vast te houden...........
pi_144914762
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 03:49 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

precies, want die tijdlijnen klopt geen bal van.....daar hebben we dus maar gedeeltelijk wat aan......dus niets om je aan vast te houden...........
Het kan zijn dat de tijdlijn wel klopt maar het kan ook zijn dat het juist wegleidt van wat er werkelijk gebeurd is. Daarom zeg ik steeds dat het beter zou zijn om niet alleen daar op te focussen.
pi_144914768
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 02:15 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

met andere woorden : het was hier al reeds geopperd, dat er van dat hele FOTO-gedoe
n i e t s klopt ! Volledig onbruikbaar.......
dan blijven alleen de getuigen over, alleen moeten die misschien NOG EENS ondervraagd worden en vermoedelijk komt er dan uit, dat sommige zich vergist hebben met 31 maart......en dan een NIEUWE tijdlijn opzetten.....zit niks anders op......
klopt, zei ik ook al...........
pi_144914776
en die `taalschool ` ...........zit me niet lekker......gewoon......intuitie zullen we maar zeggen........zit naar mijn mening s c h e e f ......ik weet niet waarom.......daar zit een link........
pi_144914782
ik ga ook slapen nu, ik ga dr eens over denken.....dromen dus....wellicht dat er in de slaap nog antwoorden komen,,,,,,,,,,,truste ammel.........
pi_144914791
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 04:02 schreef suddenintuition het volgende:
ik ga ook slapen nu, ik ga dr eens over denken.....dromen dus....wellicht dat er in de slaap nog antwoorden komen,,,,,,,,,,,truste ammel.........
:W truste
  vrijdag 26 september 2014 @ 05:36:44 #246
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144914870
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 03:55 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

klopt, zei ik ook al...........
uh ja, je reageert dan ook op een bericht van jezelf
pi_144914876
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 september 2014 05:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

uh ja, je reageert dan ook op een bericht van jezelf
Hahaha, wauw.
pi_144914909
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 01:44 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik geloof best wel in suggestieve vraagstelling met verkeerde antwoorden maar niet bij 8 mensen

Als er inderdaad suggestieve vragen zijn gesteld (wat ikzelf wel geloof), kan ik heel makkelijk geloven dat 8 mensen "verkeerde" info gaven, dat zouden zelfs nog veel meer mensen kunnen zijn. Nogmaals, ooggetuigen zijn op zich al niet zo betrouwbaar, laat staan als er dan andere factoren bij komen kijken, zoals: suggestieve vragen; veel tijd verstreken; ...

Je kan daar heel interessante vaklectuur over vinden, als je bijvoorbeeld eens zoekt op "valse herinneringen"; "suggestieve vraagstelling"; "betrouwbaarheid ooggetuigen", ...

Een voorbeeldje dat ik snel op internet vind:

quote:
Onderzoek van de Nederlandse psycholoog Willem Wagenaar onderschrijft deze bevindingen van Loftus. In 1996 gaf ruim 50 procent van zijn proefpersonen, waaronder artsen en juristen, na zijn suggestieve vraagstelling aan dat ze ooit amateurvideobeelden hadden gezien van de Bijlmerramp in Amsterdam. Videobeelden die in werkelijkheid helemaal niet bestaan…
http://www.sciencelive.nl/nu?experiment=51

50% van de proefpersonen zegt dus, na suggestieve vraagstelling, bepaalde videobeelden gezien te hebben (die helemaal niet bestonden)... Dus dan zou ik het écht niet vreemd vinden als 'amper' 8 mensen meegaan in de suggestieve vragen en onjuiste dingen zeggen.

*update* Nog een tamelijk interessante link over deze materie: http://interviewen.wordpress.com/2011/03/09/valse-herinneringen/

[ Bericht 2% gewijzigd door Saarah op 26-09-2014 06:22:38 ]
pi_144915584
http://static2.ad.nl/stat(...)media_xl_2198665.jpg

heb ik nog niet voorbij zien komen in de diverse analyses van voorwerpen en boeken op hun kamer; wat ligt er links op bed?
mapje met sleutels?
pi_144916264
Wat betreft de iPhone:
Een foto wordt opgeslagen op de harde schijf.
Belgegevens worden opgeslagen op de harde schijf.
Een niet verstuurd whatsapp-bericht wellicht enkel in het geheugen.

Waardoor je bij een kapotte iPhone wel de harde schijft kunt uitlezen, maar niet de whatsapp-berichten kunt vinden die niet verstuurd zijn.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')