Om je te pesten ga ik nu een dag vaag posten.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja doe ik ookmaar ik zou willen dat hij gewoon eens zei wat hij bedoelde
![]()
verder niks
Dat doe jij altijd alquote:Op donderdag 25 september 2014 13:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om je te pesten ga ik nu een dag vaag posten.
NEE!!!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om je te pesten ga ik nu een dag vaag posten.
Ik heb het al opgegeven...quote:Op donderdag 25 september 2014 13:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds te ontdekken wat ie nou eigenlijk wil zeggen.
Als ik TH was had ik dus nu een plaatje van Dik Trom gepostquote:Op donderdag 25 september 2014 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga er niet wakker van liggen maar bijzonder is TH wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik TH was had ik dus nu een plaatje van Dik Trom gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]ik heb wel iets speciaals dat je gratis van me mag hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukt!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben daar zelf niet zo goed in.
Ja, morgen zou ik die UVWASH in huis hebben zei die man, dus kan ik morgen beginnen metquote:Op donderdag 25 september 2014 13:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je nu al over morgen aan het denken?
Zover denk ik nooit vooruit.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, morgen zou ik die UVWASH in huis hebben zei die man, dus kan ik morgen beginnen met
sjaals en t-shirts UV bestendig te maken, snap ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |