Ik luister vandaag naar radio 2. Daar is het deze week 80's week.quote:
ook een goed planquote:Op donderdag 25 september 2014 12:44 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben gevlucht richting ome Ratz.
ik zit ook op 2, maar gooide per ongeluk het topic dicht. vandaar de TTquote:Op donderdag 25 september 2014 12:45 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
[..]
Ik luister vandaag naar radio 2. Daar is het deze week 80's week.
Voor de radioliefhebbers: vanmiddag rond kwart voor 3 hoor je op radio 2 in de Roodshow de voorlopige tussenstand van de gouden radioring.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
positief: sollicitatie die ik straks heb is met iemand die 2 ex-collega's goed kennen en die hebben al een goed woordje voor me gedaan. of juist niet.....mmmm....
dankje. als het allemaal goed loopt heb ik nog 2 wk vakantie en dan moet ik weer aan de bak....en dan heb ik nog 2 reservers waar ik ook nog steeds een kans maak.....allemaal met voor- en nadelen.quote:
Succes! Altijd handigquote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
positief: sollicitatie die ik straks heb is met iemand die 2 ex-collega's goed kennen en die hebben al een goed woordje voor me gedaan. of juist niet.....mmmm....
Klinkt allemaal wel positief in ieder geval.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankje. als het allemaal goed loopt heb ik nog 2 wk vakantie en dan moet ik weer aan de bak....en dan heb ik nog 2 reservers waar ik ook nog steeds een kans maak.....allemaal met voor- en nadelen.
we zien wel, komt vast goed en anders heb ik iig weer een maand aan mijn solliplicht voldaan. ook mooi.
Succes!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb zefls gisteren nog even 2 neutrale shirtjes gekocht om aan te trekken. mijn "mental patient" shirt of mijn sharknado-shirt leken me niet zo handigafgelopen maandag zat ik wel in een bandshirtje trouwens en daar ben ik doorheen gegleden. gesprek van vanmiddag is voor de baan met het laagste uurloon, maar wel gegarandeerd uurloon en iig 2 leuke collega's waarbij ik weet dat mijn niveau vergelijkbaar is met dat van hen.....
goed, ik loop die kant maar eens op. tis ca 20min lopen en ben liever te vroeg dan te laat.
allemaal duimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |