Ik luister vandaag naar radio 2. Daar is het deze week 80's week.quote:
ook een goed planquote:Op donderdag 25 september 2014 12:44 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben gevlucht richting ome Ratz.
ik zit ook op 2, maar gooide per ongeluk het topic dicht. vandaar de TTquote:Op donderdag 25 september 2014 12:45 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
[..]
Ik luister vandaag naar radio 2. Daar is het deze week 80's week.
Voor de radioliefhebbers: vanmiddag rond kwart voor 3 hoor je op radio 2 in de Roodshow de voorlopige tussenstand van de gouden radioring.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
positief: sollicitatie die ik straks heb is met iemand die 2 ex-collega's goed kennen en die hebben al een goed woordje voor me gedaan. of juist niet.....mmmm....
dankje. als het allemaal goed loopt heb ik nog 2 wk vakantie en dan moet ik weer aan de bak....en dan heb ik nog 2 reservers waar ik ook nog steeds een kans maak.....allemaal met voor- en nadelen.quote:
Succes! Altijd handigquote:Op donderdag 25 september 2014 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
positief: sollicitatie die ik straks heb is met iemand die 2 ex-collega's goed kennen en die hebben al een goed woordje voor me gedaan. of juist niet.....mmmm....
Klinkt allemaal wel positief in ieder geval.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankje. als het allemaal goed loopt heb ik nog 2 wk vakantie en dan moet ik weer aan de bak....en dan heb ik nog 2 reservers waar ik ook nog steeds een kans maak.....allemaal met voor- en nadelen.
we zien wel, komt vast goed en anders heb ik iig weer een maand aan mijn solliplicht voldaan. ook mooi.
Succes!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb zefls gisteren nog even 2 neutrale shirtjes gekocht om aan te trekken. mijn "mental patient" shirt of mijn sharknado-shirt leken me niet zo handigafgelopen maandag zat ik wel in een bandshirtje trouwens en daar ben ik doorheen gegleden. gesprek van vanmiddag is voor de baan met het laagste uurloon, maar wel gegarandeerd uurloon en iig 2 leuke collega's waarbij ik weet dat mijn niveau vergelijkbaar is met dat van hen.....
goed, ik loop die kant maar eens op. tis ca 20min lopen en ben liever te vroeg dan te laat.
allemaal duimen
loon is niet alles, als ik niet van die leuke collega's had gehad was ik al lang ergens anders aan de slag geweest waar ik veel meer kan verdienen. Plezier in je werk wordt door een hoop mensen onderschat denk ik wel eens. Maandag vanwege een ernstige storing van 9 tot 23 uur bezig geweest, maar we hebben ontzettend veel lol gehadquote:Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb zefls gisteren nog even 2 neutrale shirtjes gekocht om aan te trekken. mijn "mental patient" shirt of mijn sharknado-shirt leken me niet zo handigafgelopen maandag zat ik wel in een bandshirtje trouwens en daar ben ik doorheen gegleden. gesprek van vanmiddag is voor de baan met het laagste uurloon, maar wel gegarandeerd uurloon en iig 2 leuke collega's waarbij ik weet dat mijn niveau vergelijkbaar is met dat van hen.....
goed, ik loop die kant maar eens op. tis ca 20min lopen en ben liever te vroeg dan te laat.
allemaal duimen
Wat een faalhaas idd..quote:Op donderdag 25 september 2014 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahahahaha Oasis niet herkennen
Duurt die Langer of korter?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:53 schreef Bronson het volgende:
Oh ja, het origineel van Mads Langer is beter.
quote:
quote:
JEUJ! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 september 2014 15:39 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ben weer terug. Appeltje-eitje. ik ben aangenomen en kan per 13okt beginnen. salaris is niet heel hoog, maar wel gegarendeerd 38u betaald, ook al werk ik minder
mnu nog kijken hoe ver ik kom bij de belastingdienst en een grote bank.....nu er geen druk meer op staat is dat wat makkelijker denk ik
en om mezelf te belonen ga ik zo een ps4 aanschaffen![]()
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:39 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ben weer terug. Appeltje-eitje. ik ben aangenomen en kan per 13okt beginnen. salaris is niet heel hoog, maar wel gegarendeerd 38u betaald, ook al werk ik minder
mnu nog kijken hoe ver ik kom bij de belastingdienst en een grote bank.....nu er geen druk meer op staat is dat wat makkelijker denk ik
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:39 schreef 3rdRock het volgende:
Vraag 1 en Chaplin hadden ze wel moeten weten ja.quote:
Dat van Chaplin bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag 1 en Chaplin hadden ze wel moeten weten ja.
Uitvaart top 10?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afscheid nemen bestaat niet
1. Andrea Bocelli & Sarah Brightman | Time To Say Goodbye (Con Te Partirè)quote:
Een grote stevige knuffel uit Portugal dan maar!quote:Op donderdag 25 september 2014 16:03 schreef minthy het volgende:
Ik hing al grandioos in mineur na een kutgesprek en toen hoorde ik ook nog die 4 niet-blonde kutten
quote:Op donderdag 25 september 2014 16:03 schreef minthy het volgende:
Ik hing al grandioos in mineur na een kutgesprek en toen hoorde ik ook nog die 4 niet-blonde kutten
kusje op je voorhoofd!quote:Op donderdag 25 september 2014 16:03 schreef minthy het volgende:
Van harte gefeliciteerd.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:39 schreef 3rdRock het volgende:
Ede Staal zijn ze vergetenquote:Op donderdag 25 september 2014 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Andrea Bocelli & Sarah Brightman | Time To Say Goodbye (Con Te Partirè)
2. Eric Clapton | Tears In Heaven (Album Version)
3. Marco Borsato | Afscheid Nemen Bestaat Niet (Live 2006 Symphonica)
4. Robbie Williams | Angels (2004 Digital Remaster)
5. Stef Bos | Papa
6. Metallica | Nothing Else Matters
7. Guus Meeuwis | De Weg
8. Paul de Leeuw | De Steen
9. Guns N' Roses | November Rain (Album Version)
10. Queen & The National Philharmonic Orchestra | Who Wants To Live Forever (2011 Remaster)
11. Alan Parsons | Old and Wise
12. U2 | One
13. Marco Borsato | Het Water
14. André Rieu | The Rose (Album Version)
15. Anouk | One Word
16. Elton John | Candle In The Wind (Album Version)
17. Pink Floyd | Wish You Were Here (2011 - Remaster)
18. John Lennon And The Plastic Ono Band (With The Flux Fiddlers) | Imagine (2000 Digital Remaster)
19. Joe Cocker | Everybody Hurts
20. Andrea Bocelli | The Power Of Love
21. Vera Lynn | We'll Meet Again
22. Rob De Nijs | Zo Zal Het Zijn
23. Trijntje Oosterhuis | Gone Too Soon
24. Soeur Marie Keyrouz & Orchestre d'Auvergne & Arie van Beek | Ave Maria D839
25. All Angels | The Sound Of Silence (Album Version)
26. Bernie Williams | Dust In The Wind
27. Cat Stevens | Morning Has Broken
28. Boyz II Men | It's So Hard To Say Goodbye To Yesterday
29. Clouseau | Afscheid Van Een Vriend
30. Glen Campbell | Bridge Over Troubled Water
31. Edith Piaf | Non, Je Ne Regrette Rien
32. Wim Sonneveld | Het Dorp (Single)
33. City To City | The Road Ahead
34. André Hazes | De Vlieger
35. Eddy Wilson & Friends | Stairway To Heaven
36. Van Morrison | Have I Told You Lately That I Love You (2007 Re-mastered)
37. Louis Armstrong | What A Wonderful World
38. Rob De Nijs | Alles Wat Ademt
39. Dana Winner | Against All Odds
40. Randy Crawford & Joe Sample | When I Need You
41. Moby | Go (2006 Digital Remaster)
42. Queen | You Take My Breath Away (2011 Remaster)
43. David Bowie | Heroes (Single Version) (2002 Digital Remaster)
44. Sweet People | And The Birds Were Singing (...Et Les Oiseaux Chantaient) (Instrumental)
45. Vangelis | Main Theme From "Missing" (2003 Re-Master)
46. Chris De Burgh | One More Mile To Go (Re-Recorded Version)
47. Leon Russell | A Song For You
48. Louis Armstrong | When You Wish Upon A Star
49. Tommy Fleming | Sand And Water
50. Shirley Bassey | The First Time Ever I Saw Your Face
Wat een lijst wat een lijst
Huh wat?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:03 schreef Pandaplint het volgende:
Wtf
Ik kom er net achter dat een foto van mij op de cover staat van een of andere Chinese CD. Ik denk dat ik ze maar eens ga mailen met "Show me the money"![]()
[ afbeelding ]
Ik heb jaren geleden die foto van die Polaroid camera gemaakt. En nu is er dus iemand in China zonder mijn toestemming met die foto aan de haal gegaanquote:
Aanklagen die hap.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden die foto van die Polaroid camera gemaakt. En nu is er dus iemand in China zonder mijn toestemming met die foto aan de haal gegaan
Pandaprintquote:Op donderdag 25 september 2014 17:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden die foto van die Polaroid camera gemaakt. En nu is er dus iemand in China zonder mijn toestemming met die foto aan de haal gegaan
Gefeliciteerdquote:
geen actuele lijst want geen Maaike Ouboterquote:Op donderdag 25 september 2014 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Andrea Bocelli & Sarah Brightman | Time To Say Goodbye (Con Te Partirè)
2. Eric Clapton | Tears In Heaven (Album Version)
3. Marco Borsato | Afscheid Nemen Bestaat Niet (Live 2006 Symphonica)
4. Robbie Williams | Angels (2004 Digital Remaster)
5. Stef Bos | Papa
6. Metallica | Nothing Else Matters
7. Guus Meeuwis | De Weg
8. Paul de Leeuw | De Steen
9. Guns N' Roses | November Rain (Album Version)
10. Queen & The National Philharmonic Orchestra | Who Wants To Live Forever (2011 Remaster)
11. Alan Parsons | Old and Wise
12. U2 | One
13. Marco Borsato | Het Water
14. André Rieu | The Rose (Album Version)
15. Anouk | One Word
16. Elton John | Candle In The Wind (Album Version)
17. Pink Floyd | Wish You Were Here (2011 - Remaster)
18. John Lennon And The Plastic Ono Band (With The Flux Fiddlers) | Imagine (2000 Digital Remaster)
19. Joe Cocker | Everybody Hurts
20. Andrea Bocelli | The Power Of Love
21. Vera Lynn | We'll Meet Again
22. Rob De Nijs | Zo Zal Het Zijn
23. Trijntje Oosterhuis | Gone Too Soon
24. Soeur Marie Keyrouz & Orchestre d'Auvergne & Arie van Beek | Ave Maria D839
25. All Angels | The Sound Of Silence (Album Version)
26. Bernie Williams | Dust In The Wind
27. Cat Stevens | Morning Has Broken
28. Boyz II Men | It's So Hard To Say Goodbye To Yesterday
29. Clouseau | Afscheid Van Een Vriend
30. Glen Campbell | Bridge Over Troubled Water
31. Edith Piaf | Non, Je Ne Regrette Rien
32. Wim Sonneveld | Het Dorp (Single)
33. City To City | The Road Ahead
34. André Hazes | De Vlieger
35. Eddy Wilson & Friends | Stairway To Heaven
36. Van Morrison | Have I Told You Lately That I Love You (2007 Re-mastered)
37. Louis Armstrong | What A Wonderful World
38. Rob De Nijs | Alles Wat Ademt
39. Dana Winner | Against All Odds
40. Randy Crawford & Joe Sample | When I Need You
41. Moby | Go (2006 Digital Remaster)
42. Queen | You Take My Breath Away (2011 Remaster)
43. David Bowie | Heroes (Single Version) (2002 Digital Remaster)
44. Sweet People | And The Birds Were Singing (...Et Les Oiseaux Chantaient) (Instrumental)
45. Vangelis | Main Theme From "Missing" (2003 Re-Master)
46. Chris De Burgh | One More Mile To Go (Re-Recorded Version)
47. Leon Russell | A Song For You
48. Louis Armstrong | When You Wish Upon A Star
49. Tommy Fleming | Sand And Water
50. Shirley Bassey | The First Time Ever I Saw Your Face
Wat een lijst wat een lijst
probeer het maar eens te bewijzenquote:Op donderdag 25 september 2014 17:03 schreef Pandaplint het volgende:
Wtf
Ik kom er net achter dat een foto van mij op de cover staat van een of andere Chinese CD. Ik denk dat ik ze maar eens ga mailen met "Show me the money"![]()
[ afbeelding ]
quote:Top-10 Gouden RadioRing Verkiezing 2014 op 25 september 2014:
• Bij Igmar (Slam!FM)
• Echte Jannen ( Radio 1)
• De Heer ontwaakt! (Radio 2)
• Helemaal Haandrikman (Radio 2)
• MetMichiel (3FM)
• Rick in de morgen (Radio Veronica)
• Roodshow (Radio 2)
• De Staat van Stasse (Radio 2)
• A State of trance – Armin van Buuren (Radio 538)
• Timur Open Radio (3FM)
was hij wel fris bij productie?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Fax is onderweg vanuit Portugal, mss niet helemaal fris meer bij aankomst.
Van mij ook nog een fax met een mooi bouquetquote:Op donderdag 25 september 2014 18:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
was hij wel fris bij productie?
Daarbij hebben ze in China echt schijt aan dat soort regels....quote:Op donderdag 25 september 2014 18:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
probeer het maar eens te bewijzen
Waarvoor mijn dankquote:Op donderdag 25 september 2014 18:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Van mij ook nog een fax met een mooi bouquet
Bewijzen is het probleem niet. Heb al veel vaker met dit bijltje gehaktquote:Op donderdag 25 september 2014 18:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
probeer het maar eens te bewijzen
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarbij hebben ze in China echt schijt aan dat soort regels....
Jongons! Jullie expertise wordt gevraagd: GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 87quote:
ow, maar ik ga niet voor de belastingdienst werken. ik word gedetacheerd bij Even Leeuwarden Bellen. kantoor is niet te missen als je op LWD CS aankomtquote:Op donderdag 25 september 2014 20:54 schreef Cee het volgende:
Jeuj Rock gefeliciteerd!
Toevallig sprak ik dit weekend iemand die in Groningen bij de Belastingdienst werkt dus wellicht heb ik je toekomstige collega gesproken. Aardige gast.
Oh, nu even een '90s lijstje opstellen.
Is dat dan niet het zelfde als de Belastingtelefoon?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, maar ik ga niet voor de belastingdienst werken. ik word gedetacheerd bij Even Leeuwarden Bellen. kantoor is niet te missen als je op LWD CS aankomt
oh, ik had ook gesolliciteerd bij de belastingtelefoon. die zitten dus blijkbaar in Grunn en Leeuwarden en vast nog op meer plekken, maar ik werken bij die verzekeraar met die slogan van even Apeldoorn bellen, maar dan in Leeuwardenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat dan niet het zelfde als de Belastingtelefoon?
Oh wacht even ik haal Groningen en Friesland weer door elkaar.
Excuus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt gewoon Achmea?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, ik had ook gesolliciteerd bij de belastingtelefoon. die zitten dus blijkbaar in Grunn en Leeuwarden en vast nog op meer plekken, maar ik werken bij die verzekeraar met die slogan van even Apeldoorn bellen, maar dan in Leeuwardenhoop dat ik weinig ingeroosterd wordt, krijg toch 36u uitbetaald. ja, ik vind het ook raar, maar geld is geld!
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:27 schreef Cee het volgende:
HIJ IS AF.
M'n lijstje.Travis, Skik en StereophonicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Bazenbands, allemaal even onverstaanbaar als ze praten.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Travis, Skik en Stereophonics
ja, maar dan het submerk.....quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:27 schreef Cee het volgende:
HIJ IS AF.
M'n lijstje.PulpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vind This is Hardcore beter, en de voorkant van die cd 1 vd mooiste ooit.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dank je.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef themauster het volgende:
Ik moest nog aan je denken Cee toen ik het nieuws van Take That las.
Maar toch wel in de bazige Bonnema toren?quote:
hoort er wel bij, maar ik kom op de 2e verdieping...dus dat kun niet echt toren noemen...ach, heb toch hoogtevreesquote:Op donderdag 25 september 2014 21:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar toch wel in de bazige Bonnema toren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |