abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144885785
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:59 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Stoppen met deze relatie zal ik niet doen. Ik heb de dingen voor mezelf op orde, dank je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144885864
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:55 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Als je zelf niet kan inzien dat het duidelijk anders is dan gewoon iets leuks gaan doen (aka zonder wraak te nemen) dan heb je een gigantische plaat voor je kop. Uit je reactie leid ik af dat dit duidelijk het geval is.

Long story short: :')
Dan is die aanname van jou verkeerd. Heb ik overigens al een paar keer gezegd.

Die vriend van mij kan sowieso alleen in het weekend, doordeweeks heeft hij het te druk. Wij ook. Vandaar dat we (mijn vriend en ik) het weekend voor onszelf hadden gepland. Met andere woorden: samen. Ik geloof dat nog geen kwartier daarna door de app van mijn vriend zijn vriend al geen sprake meer was van "het weekend samen doorbrengen". Dus vond ik dit een mooie kans om die vriend van mij weer eens te meeten.

Het is niet als wraak bedoelt, begrijp je?
pi_144885908
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als je mensen om advies vraagt, en 99% van de mensen geeft aan dat je niet goed bezig bent en je je eigen relatie aan het saboteren bent.
Hoe groot is de kans volgens jou dan dat die 99% gelijk heeft?
Ik zou de relatie saboteren als ik of verbied hem te gaan, of eis dat ik meega. (Al dan niet met veel stampij.) Ik laat hem gewoon gaan, zonder stampij te maken. In welk opzicht is dit dan de relatie saboteren?
pi_144885922
Dat blijkt:

quote:
Wetende dat mijn vriend dat ook niet leuk zou vinden. Maar hee, hij iets leuks, dan ik ook.
:')

Ik hoop zo dat dit een troll is.
pi_144885943
Overigens vind ik het ook een beetje vreemd om als man een sexbeurs te bezoeken zonder je vrouw, maar dat is geen reden om dan maar achterlijk te gaan doen.
pi_144885948
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Welke van de drie? :P
pi_144885949
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Dan is die aanname van jou verkeerd. Heb ik overigens al een paar keer gezegd.

Die vriend van mij kan sowieso alleen in het weekend, doordeweeks heeft hij het te druk. Wij ook. Vandaar dat we (mijn vriend en ik) het weekend voor onszelf hadden gepland. Met andere woorden: samen. Ik geloof dat nog geen kwartier daarna door de app van mijn vriend zijn vriend al geen sprake meer was van "het weekend samen doorbrengen". Dus vond ik dit een mooie kans om die vriend van mij weer eens te meeten.

Het is niet als wraak bedoelt, begrijp je?
Waarom schrijf je dan ten eerste dit?

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:12 schreef Dondergat het volgende:
Wetende dat mijn vriend dat ook niet leuk zou vinden. Maar hee, hij iets leuks, dan ik ook. ;)

Waarom bewust met iemand afspreken waarvan je weet dat je vriend het niet leuk vind?

Als je alleen iets leuks te doen wil hebben kan je ook iets gaan doen met iemand anders.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144885964
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:05 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Ik zou de relatie saboteren als ik of verbied hem te gaan, of eis dat ik meega. (Al dan niet met veel stampij.) Ik laat hem gewoon gaan, zonder stampij te maken. In welk opzicht is dit dan de relatie saboteren?
Met je (ex)neukertje expres afspreken op een dag waarop je vriend niet thuis is, omdat hij iets gaat doen wat jij niet leuk vindt. Dat is saboteren.
  donderdag 25 september 2014 @ 11:10:12 #59
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144886004
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:05 schreef Dondergat het volgende:
Ik laat hem gewoon gaan, zonder stampij te maken.
Ik zeg het.. de wereld is plat.. :( plat zeg ik je.. }:|
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_144886029
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:07 schreef robin007bond het volgende:
Overigens vind ik het ook een beetje vreemd om als man een sexbeurs te bezoeken zonder je vrouw, maar dat is geen reden om dan maar achterlijk te gaan doen.
Mensen verwachten echt veel te veel van die beurs.
En ik begrijp die vriend wel, die wil daar graag naar toe, heeft geen vriendin dus vraagt of zijn vriend mee gaat.
En natuurlijk wil hij dan niet dat zijn vriendin ook mee gaat, dan is hij de 3de wiel aan de wagen, dat is ook niet leuk.
pi_144886033
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik hoop ergens dat ze de hele dag als homostel worden aangezien en dat ze daardoor nergens in/bij mogen.
Ik doe in ieder geval niet achterlijk. Ik laat hem gewoon gaan.
pi_144886078
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:11 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Ik hoop ergens dat ze de hele dag als homostel worden aangezien en dat ze daardoor nergens in/bij mogen.
Heb je het überhaupt met hem besproken? Hoe je erover voelt en dergelijke?
pi_144886097
quote:

[..]

Als dat zo zou zijn, zou je dit topic niet hebben geopend. Je kan jezelf proberen voor de gek te houden, maar bij mij lukt het in elk geval niet.
pi_144886104
quote:

[..]

Je laat hem niet ''gewoon'' gaan...
Je laat hem gaan omdat je zelf waarschijnlijk ook wel weet dat je onredelijk bezig bent.
  donderdag 25 september 2014 @ 11:13:52 #65
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144886122
quote:

[..]

Maak je niet dik.. die twee hebben allang twee leuke meiden geregeld waar ze die beurs mee over geilen..
pi_144886123
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom schrijf je dan ten eerste dit?

[..]

Waarom bewust met iemand afspreken waarvan je weet dat je vriend het niet leuk vind?

Als je alleen iets leuks te doen wil hebben kan je ook iets gaan doen met iemand anders.
Waarom bewust naar de kamasutrabeurs gaan terwijl je weet dat je vriendin dat helemaal niet leuk vindt?

Ik kan inderdaad ook afspreken met een andere vriend, waarvan ik zeker weet dat hij me leuk vindt. Die vriend heeft me de vorige keer geprobeerd te zoenen en is nogal aanrakerig (knuffelig). Met die eerste vriend zou het gewoon een leuk gesprek onder een kopje koffie zijn.
pi_144886155
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:08 schreef DonJames het volgende:

[..]

Met je (ex)neukertje expres afspreken op een dag waarop je vriend niet thuis is, omdat hij iets gaat doen wat jij niet leuk vindt. Dat is saboteren.
Weer een verkeerde aanname. Die vriend van mij is geen (ex)neukertje!
pi_144886193
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Heb je het überhaupt met hem besproken? Hoe je erover voelt en dergelijke?
Wel erover gesproken, maar ik heb mijn gevoel erover niet expliciet geuit.
pi_144886221

Dit is niet echt toch?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144886236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:13 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Waarom bewust naar de kamasutrabeurs gaan terwijl je weet dat je vriendin dat helemaal niet leuk vindt?
Zijn vriend vraagt hem mee voor een jongensuitje, het is niet je vriend die met dit idee kwam.
Hij zag er waarschijnlijk geen kwaad in en heeft in zijn enthousiasme ja gezegd.
Wil je echt dat jouw vriend zijn maatje belt en zegt '' Sorry jongen, ik kan niet mee of we moeten ergens anders naar toe, mijn vriendin vind het niet leuk want ze vertrouwd me niet''
Hij zal zijn ogen uit zijn kop schamen.

quote:
Ik kan inderdaad ook afspreken met een andere vriend, waarvan ik zeker weet dat hij me leuk vindt. Die vriend heeft me de vorige keer geprobeerd te zoenen en is nogal aanrakerig (knuffelig). Met die eerste vriend zou het gewoon een leuk gesprek onder een kopje koffie zijn.
Heb je geen vriendinnen, zussen, broers, nichtjes, vader en/of moeder waarmee je iets leuks kan doen?
Lijkt me sterk dat je naast je vriend alleen twee mannelijke vrienden hebt die beide jou wel zien zitten.
pi_144886249
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:16 schreef Dondergat het volgende:

[..]

:') Vooral niet praten over het probleem. Dit soort vuile spelletjes, dat werkt veel beter! alleen jammer dat 'ie er niet in trapt
pi_144886250
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je laat hem niet ''gewoon'' gaan...
Je laat hem gaan omdat je zelf waarschijnlijk ook wel weet dat je onredelijk bezig bent.
Als hij daar niks van meekrijgt, laat ik hem toch "gewoon" gaan. ;)
  donderdag 25 september 2014 @ 11:19:00 #73
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144886258
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:17 schreef Lonaa het volgende:

Dit is niet echt toch?
Dit soort lui bestaan er ook... :Y
pi_144886270
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:16 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Kijk, het is een beetje laat nu, dus het blijft wijsheid achteraf.

Maar hoe kan hij nou ruiken dat je het niets vindt? Je had het in het vorige topic over "subtiele hints", maar waarom vertel je niet gewoon direct hoe jij erover voelt. Waarschijnlijk krijg je dan een lieve geruststelling of besluit hij niet te gaan. Beide gevallen zijn beter dan de situatie die je nu hebt.

Helaas ben je daar nu wel een beetje laat voor. Vertrouw je vriend gewoon en zie het als les voor een volgende keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2014 11:20:37 ]
  donderdag 25 september 2014 @ 11:20:37 #75
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144886290
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:18 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Als hij daar niks van meekrijgt, laat ik hem toch "gewoon" gaan. ;)
Oh dan gaat hij dus ook niet over jouw grens.. jij krijgt er immers toch niets van mee..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')