(Cuba)
Voor als je niet weet waar je naar toe moet op vakantie! Vergeet dan trouwens niet wat essentiele dingen te vermelden als het budget, intresses, duur van de vakantie etc.
Ik heb zo'n vermoeden dat er voor mij niet zo veel vakantie inzit volgend jaar. Maandje verbouwen en verhuizen lijkt me wel aangenaam en ik ga in ieder geval de afsluitdijk lopen en misschien de strand6daagse en verder weet ik het nog niet!
Kortweg: heb nog geen flauw idee
Ik doe dr ook altijd nog een stedentripje bij, kopenhagen lijkt me wel heel erg leuk.
Maar de vakantie voor februari moet ik nog gewoon boeken, ik ben altijd vrij laat met boeken.
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:48 schreef MissMSX het volgende:
Wandelen in Noorwegen
Heb jij misschien nog leuke tips ?? We hebben echt geen idee waar we naar toe willen gaan.
En is het waar dat je daar "gewoon" kan camperen waar je maar wilt ??
We moeten nog ff info aanvragen over Noorwegen, zoals je merkt.
Maar als je nog tips/ideeën hebt zijn die van harte welkom
quote:Ik heb afgelopen zomer gewandeld in Noorwegen, dat was in 1 woord fantastisch (nu hadden we ook erg het weer mee). De haddangarvida vond ik het mooist (en het ruigst), verder zijn we in Jotunheimen (beklimming van de Fanaraken) en Trollheimen geweest. Je kunt idd vrij kamperen, maar ook handig is om lid te worden van de DNT (dat kan vie het Noors Verkeersbureau) zodat je een aanzienlijke korting krijgt om in hun hutten te slapen.
Op zaterdag 2 november 2002 10:43 schreef appelsientje het volgende:[..]
Heb jij misschien nog leuke tips ?? We hebben echt geen idee waar we naar toe willen gaan.
En is het waar dat je daar "gewoon" kan camperen waar je maar wilt ??
We moeten nog ff info aanvragen over Noorwegen, zoals je merkt.
Maar als je nog tips/ideeën hebt zijn die van harte welkom
* te lui om foto's in the scannen, wie weet binnenkort
quote:Hoeveel scheelt dat met boeken in Nederland? Ik overweeg namelijk om ook voortaan in Duitsland mijn vakanties te boeken.
Op zondag 27 oktober 2002 19:48 schreef Jordy-B het volgende:
volgende week wordt de (voorjaars)vakantie naar Egypte geboekt (in Duitsland)
Maar ivm mijn werk weet ik niet wanneer ik volgend jaar vrij kan nemen, dus waarschijnlijk deze zomer Europa (Frankrijk - Spanje - Portugal)...
quote:Welke gedeelte van Tunesië wordt het dan?
Op vrijdag 29 november 2002 00:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hier weten we nog niet wat het gaat worden. Grote kans dat het weer Tunesië wordt, al ga ik liever naar Dubai of de VS.
quote:Je moet eens naar Turkije gaan joh, dat is echt heel erg leuk en natuurlijk ook nog lekker goedkoop.
Op zondag 27 oktober 2002 19:47 schreef Lauraaatjuh het volgende:
Zomervakantie?? De winter is nog niet eens begonnen?! Toch boeken er al veel mensen in december voor hun zomervakantie in 2003. Weten jullie al waar je heen gaat? Heen wilt? Misschien tips voor mij? Ik heb namelijk geen idee!
Internetvrienden met een huis
quote:Is echt toppie hoor kamperen in Frankrijk. Heb ik ook met mijn vriend gedaan dit jaar. Vooral Normandie was erg mooi en de campings waren niet duur, tenzij je zo'n hele luxe uitgebreide kindercamping moet hebben met zwembad. Wij hadden een toffe camping met afscheidingsheggen en goeie douches. Klein speeltuintje en elke dag een bakker die langskwam. Niet veel maar voor ons genoeg en we gingen er toch iedere dag op uit en we betaalden maar 6,60 euro per dag...
Op woensdag 4 december 2002 17:51 schreef Lortnoc het volgende:
Kamperen in Frankrijk en later waarschijnlijk huttentochten en een c1 bergsportcursus in Oostenrijk.
En natuurlijk niet boeken want dat was dit jaar ook zo leuk, lekker op de bonnefooi gaan en er zijn zat kleinere campings die goed zijn maar die niet in de campinggids staan en je kunt gaan en staan waar je wilt, heerlijk dat vrije gevoel
Anders wordt het gewoon de afsluitdijk lopen, misschien Nijmegen lopen en een weekje kamperen ergens in Nederland!
Nu hebben ze gezegd dat ik mocht kiezen. Maar, ja da's even moeilijk, ik moet met heel veel dingen rekening mee houden;
- Ze willen niet de hele vakantie (5 weken) op één camping staan...
- Ik wil graag mountainbiken (bergen dus)
- Ik wil in de buurt een disco
- Waarschijnlijk komt een vriend van me (die niet op zomervakantie gaat) later, zodat ie ook een vakantie heeft & ook kan mountainbiken
Ik ga dus naar de vakantiebeurs en daar ga ik eventjes rondvragen !
Waarschijnlijk gaat vriendin ook mee, of iig komt een tijdje langs dussssssssss.
Moeten jullie ook al zo vroeg de verlofaanvraag voor 2003 indienen?
quote:Michiel, je kunt hier denk het beste een nieuw topic voor openen.
Op zondag 29 december 2002 23:34 schreef Michiel_Herder het volgende:
waar kun je tegenwoordig nou een beetje fatsoenlijke een reis boeken (via internet)
tips graag!
quote:he dan kan komen we elkaar misschien tegen
Op zaterdag 4 januari 2003 23:18 schreef Meimeltje het volgende:
We willen in september naar Kreta! Gaan van de week misschien boeken!
quote:He gezellie
Op zaterdag 4 januari 2003 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
he dan kan komen we elkaar misschien tegen
quote:moet ik mijn vriendin nog laten bepalen , ik vind alles best , als ik maar met haar ben
Op zaterdag 4 januari 2003 23:30 schreef Meimeltje het volgende:[..]
He gezellie
Welke plaats ga jij??
quote:Gohh wat boft jouw vriendin dan zeg
Op zaterdag 4 januari 2003 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
moet ik mijn vriendin nog laten bepalen , ik vind alles best , als ik maar met haar ben
Dit jaar twijfel ik tussen Cyprus, Griekenland en Turkije.. (Al is Mexico ook wel heel erg aantrekkelijk, maar helaas een beetje te duur)
Zolang je er maar kan duiken en het er lekker warm is, vind ik alles prima....
Iemand in Cyprus, Griekenland of Turkije wezen duiken?
quote:als alles mee zit, ga ik niet op vakantie, want ik en de vrouw gaan een huis bouwen
Op zondag 27 oktober 2002 19:47 schreef Lauraaatjuh het volgende:
Zomervakantie?? De winter is nog niet eens begonnen?! Toch boeken er al veel mensen in december voor hun zomervakantie in 2003. Weten jullie al waar je heen gaat? Heen wilt? Misschien tips voor mij? Ik heb namelijk geen idee!
Misschien hoor maar het lijkt me wel tof om daarheen te gaan.
Eerst een weekje in april naar een boerderijtje in de ardennen, en nu ontopic
de eerste 2 weken van september naar Yalikavak, Turkije.
De 2e keer voor ons naar Turkije, vorig jaar Bitez,zie mijn reisverslag van toen
De voorpret is al zoooo leuk, al die sites met ervaringen van anderen, foto's van de omgeving..
*zucht* Ik wil nu al, nu!!!!!!
quote:je bent toch niet van x-travel ofzo he...
Op zaterdag 18 januari 2003 10:17 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Kzit vanaf Arpil voor 5 maanden in Frankrijk in Argeles-sur-Mer op een camping van 20 hectare. Tsja stage lopen aan het strand kan ZO vervelend zijnKga alleen wel mn vriendin missen
quote:Hou er rekening mee dat alles dan praktisch vol zit, tenzij je met niet zoveel personen gaat natuurlijk.
Op donderdag 23 januari 2003 20:44 schreef Daaniejelluh het volgende:
Ik weet het nog niet, zie het tegen die tijd allemaal wel...!!
Ik hou i.i.g. niet van last-minutes, ik wil een beetje vastigheid zodat ik weet waar ik naar kan uitkijken. Heb nu al weer zin. In mei effe naar Barcelona en in juli Turkije.
quote:Yeah Ik zit van 18 juli tot 1 augustus in los cristianos app. achacay
Op zaterdag 4 januari 2003 23:34 schreef HekkeySE het volgende:
Ik ga van 2 tot 16 juli naar Tenerife.
Hotel Bahia Principe Costa Adeje.Nog meer mensen toevallig?
quote:Leuk, dat ga ik ook doen.
Op zondag 27 oktober 2002 19:48 schreef MissMSX het volgende:
Wandelen in Noorwegen
En voor de zomer hadden we 3 maanden geleden al 22 dagen Limassol, Cyprus, geboekt, maar we werden gisteren gebeld dat dat appartement opeens gaat sluiten van de zomer...
Dus snel weer de reisgidsen ingedoken, en nu wordt het 22 dagen Costa Teguise, Lanzarote
quote:Kroatië is superrrr...
Op donderdag 6 februari 2003 21:02 schreef HenkieSpankie het volgende:
Rovinj, Kroatie
Maar heeft iemand een idee hoe je aan een kaart kan komen met alle campings in de buurt?? zodat we van trekkers veld naar trekkers veld kunnen gaan?
Een paar eisen:
- er moet een zwembad zijn
- in dat zwembad moet je gewoon in je boxershort mogen zwemmen. Ballenknijpers weiger ik aan te trekken!
- de omgeving moet mooi zijn (maar waar is het niet mooi in Frankrijk?)
- het liefst veel activiteiten in de omgeving
- en de camping moet natuurlijk mooi, schoon en leuk zijn!
2 september rond 7.20 uur vertrekt mijn vliegtuigje naar het zonovergoten Puerto Vallarta. Lekker 16 dagen All inclusive genieten van zon, zee en strand.. en natuurlijk een beetje cultuur opsnuiven
Nog 6 maanden
quote:Misschien dat je iets hebt aan een ANWB Campinggids? Daar staan een hele hoop campings in. En (misschoen ook handig voor Tom_tom) er zit ook een CD-rom bij waarmee je heel handig kan zoeken op bepaalde eisen
Op vrijdag 14 maart 2003 14:04 schreef appelsientje het volgende:Maar heeft iemand een idee hoe je aan een kaart kan komen met alle campings in de buurt?? zodat we van trekkers veld naar trekkers veld kunnen gaan?
* Jojogirl en haar vriend willen deze zomer graag 3 weken gaan kamperen in Zuid-west Frankrijk.
We weten alleen nog niet of dat gaat lukken. Ik ga nl. 1 april aan een nieuwe baan beginnen en weet nog niet op hoeveel vrije dagen ik recht zal hebben voor dit jaar.
Een badplaats die 6 km ten zuiden van Chioggia ligt en ongeveer 70 km van Venetie. De lagune schijnt erg mooi te zijn, heb ik gelezen.
Ben nog nooit in Italië op vakantie geweest, maar heb d'r zin an!
Krijg je het hier niet koud?
quote:Tegen die tijd hebben jullie hopelijk ook min of meer christelijke temperaturen
Op donderdag 20 maart 2003 16:16 schreef YPPY het volgende:
Nee hoor, ik ben ook de hele zomer thuis.Krijg je het hier niet koud?
quote:Heej wat leuk!
Op donderdag 20 maart 2003 16:15 schreef qwerty_x het volgende:
Ben ik dan de enige die "gewoon" Nederland gaat doen ?
Ik heb trouwens nog steeds de droom om geld over te houden na de verhuizing en naar Marokko te kunnen in het najaar!
quote:nee hoor
Op donderdag 20 maart 2003 16:15 schreef qwerty_x het volgende:
Ben ik dan de enige die "gewoon" Nederland gaat doen ?
* Dagobert zit tot july in Canada en gaat dan lekker thuis vakantie houden en verhuizen enzo
quote:Lijkt me ook wel leuk.
Op vrijdag 21 maart 2003 20:12 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Kunnen we dan ook niet ff een meeting inlassen ofzo??
Zou wel leuk zijn denk!
quote:*meldt* er zijn er vast wel een hoop.
Op vrijdag 21 maart 2003 20:39 schreef qwerty_x het volgende:[..]
Lijkt me ook wel leuk.
Maar uitgerekend travellers zullen dan wel niet aanwezig zijn rond die tijd
quote:mee meldt, als ik er weer ben dan natuurlijk
Op vrijdag 21 maart 2003 20:46 schreef YPPY het volgende:[..]
*meldt* er zijn er vast wel een hoop.
quote:ik ben ook thuis
Op donderdag 20 maart 2003 16:16 schreef YPPY het volgende:
Nee hoor, ik ben ook de hele zomer thuis.Krijg je het hier niet koud?
quote:Dat weet ik nu nog niet; is meer een planning van hooguit 2 weken vooruit
Op vrijdag 21 maart 2003 20:49 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer ben je in Nld?
quote:Ga je helemaal niet meer op vakantie dit jaar?
Op vrijdag 21 maart 2003 20:49 schreef Joene het volgende:[..]
ik ben ook thuis
quote:Na juli 7
Op vrijdag 21 maart 2003 20:49 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer ben je in Nld?
Eindelijk na lang zeiken op het werk weet ik welke weken ik vrij kan nemen van de zomer. Doordat het zolang geduurd heeft was de reis die ik oorspronkelijk gezien had al maanden terug volgeboekt.
Ik had al wel een alternatief gevonden, maar het bleef toch een tweede keus.....
Zo als gezegd, ik weet nu eindelijk welke weken ik op vakantie kan en ik ging zo even via Internet de reis boeken. Puur om te kijken wat ik zou misseen, keek ik toch nog even bij mijn allereerste keus..... En er waren weer plekken vrij
Meteen geboekt: deze jongen gaat van de zomer op een 23daagse rondreis naar Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Zambia en Zimbabwe
Wel veel landen eigenlijk voor 23dagen
Helemaal gelukkig is!
Eerste week een rondreis en daarna nog een weekje Chersonisos
quote:Wanneer chersonisos????? Ik de 22e
Op vrijdag 11 april 2003 21:18 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ga eind augustus twee weken naar Kreta!Eerste week een rondreis en daarna nog een weekje Chersonisos
Groetjes Viv
quote:Het gaat weer goed
Enthousiasme vakantieganger haalt cijfers in
Nederlanders willen weer op vakantie en zijn inmiddels weer geīnteresseerd in een vakantie aan de Turkse Rivičra of elders in Turkije. Ook de vraag naar vakanties in Griekenland stijgt weer, terwijl de cijfers tot en met 13 april nog een boekingspercentage voor dit land lieten zien van -16%.Bron: Planet.nl
Ik vertrek 7 juli naar Siofok! En heb er al enorm veel zin in!!!! Toevallig nog iemand die er rond die tijd zit ???
We beginnen nu langzamerhand met de voorbereiding van de reis en dan over een ruim een maand op weg voor een week of 3 - 4.
De kosten zullen voornamelijk voortkomen uit de hoeveelheid benzine, en overnachtingen op campings/stugor. Maar we zullen ook zeker regelmatig vrij kamperen in de natuur onder het "allemansrecht"
quote:Heb je nog niet alle topics hier gelezen? Ideeën genoeg.
Op woensdag 18 juni 2003 02:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik wil op vakantie, maar weet niet waar naar toe.
(voor de 10e of 11e keer)
[Dit bericht is gewijzigd door DiRolo op 26-06-2003 17:08]
quote:sorry YPPY en Liejannuh, maar:
Op donderdag 24 juli 2003 09:55 schreef Natalie het volgende:
Morgen om deze tijd zit ik in het vliegtuig!
Voor de twee keer dit jaar vlieg ik naar mijn vriend (ToBe) in Finland.
Het blijft spannend, vliegen...
De tijd gaat echt zo sloom vanaf ongeveer een week voor vertrek. Ik liep vorige week al te bedenken welke kleding ik mee zou nemen en wat voor spulletjes enzo. En nu is het bijna zover
Aangezien ik een uurtje of 2 (per auto) van Schiphol af woon, vertrek ik vandaag al richting het westen. Genoeg familieleden waar ik even bij kan logeren.
En morgenochtend weg
Dus vanaf vrijdagavond FOK! ik vanuit Ylivieska, Finland
Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
, Mijn vrouwtje komt
ben zo blij dat je er weer bent morgen, schat!
Veel plezier in Finland Natalie!
Veel plezier samen en Natalie, wel een reisverslag maken he?
quote:Spannend? Volgens mij zit je 3 keer zoveel tijd in die TREIN van Helsinki naar Ylivieska. Lijkt me toch een heel stuk spannender dan in een saaie vliegkist te zitten..... leuk uitzicht enzo vanuit een trein
Op donderdag 24 juli 2003 09:55 schreef Natalie het volgende:
Morgen om deze tijd zit ik in het vliegtuig!
Voor de twee keer dit jaar vlieg ik naar mijn vriend (ToBe) in Finland.
Het blijft spannend, vliegen...
* maartena vindt vliegen eigenlijk maar saai.
En op zulke korte vluchten hebben ze meestal ook al geen in-flight entertainment.
Goed boek mee dus
Maar wel heel erg leuk dat je naar je lief gaat!
quote:Ik noem mijn vrouw ook altijd vrouwtje....
Op donderdag 24 juli 2003 18:53 schreef Liejannuh het volgende:
M'n vrouwtje komt!!
Ow wat erg! Je noemt dr toch geen vrouwtje?!![]()
Dan moet je zeggen: mn vriendin komt!!!
Ze is precies anderhalve meter lang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |