abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6493031
Zomervakantie?? De winter is nog niet eens begonnen?! Toch boeken er al veel mensen in december voor hun zomervakantie in 2003. Weten jullie al waar je heen gaat? Heen wilt? Misschien tips voor mij? Ik heb namelijk geen idee!
pi_6493042
Ik weet al waar ik heen ga, maar ik boek nog niet.

(Cuba)

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_6493054
volgende week wordt de (voorjaars)vakantie naar Egypte geboekt (in Duitsland)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_6493059
Wandelen in Noorwegen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_6493160
Kermis Akersloot! Hoef je niet eens te boeken!
pi_6493219
Wij hebben ook nog geen idee eigenlijk.
Maar Chersonissos op Kreta vorig jaar was egt super!!
Dat is dus wel een tip..
Overdag en s'avonds perfect stappen,!
pi_6493366
Jullie zijn snel!
Wij hebben nog geen idee wat we gaan doen. Waarschijnlijk gaan we niet weg in de zomervakantie. Dan is het nogal moeilijk vrij krijgen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_6493389
Spanje ergens denk ik. Met vrienden.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_6493430
Eind mei in elk geval een weekje naar Normandie. Daarna weten we nog niet!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6493544
Het grote "waar moet ik heen?!" topic

Voor als je niet weet waar je naar toe moet op vakantie! Vergeet dan trouwens niet wat essentiele dingen te vermelden als het budget, intresses, duur van de vakantie etc.

Ik heb zo'n vermoeden dat er voor mij niet zo veel vakantie inzit volgend jaar. Maandje verbouwen en verhuizen lijkt me wel aangenaam en ik ga in ieder geval de afsluitdijk lopen en misschien de strand6daagse en verder weet ik het nog niet!

maandag 28 oktober 2002 @ 00:57:45 #11
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_6498241
* Dagobert weet het nog niet. Misschien dat ik naar Nederland ga in de zomervakantie (als ik nog in Canada zit dan) misschien dat mn ouders nog ergens leuks heen gaan en dat ik meehop. Moet in ieder geval ook verhuizen, dus zoveel vakantie zit er ws ook weer niet in.

Kortweg: heb nog geen flauw idee

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_6499307
Altijd de zomer weer een lange maand aan de cote d'azur doorbrengen. Hoef niet te boeken, hebben er wat staan van de famillie.

Ik doe dr ook altijd nog een stedentripje bij, kopenhagen lijkt me wel heel erg leuk.

Maar de vakantie voor februari moet ik nog gewoon boeken, ik ben altijd vrij laat met boeken.

pi_6499323
Het zit er dik in dat dat weer turkije wordt en dan uiteraard WEER marmaris, dikke vette aanrader is dat
Dus Lauratjuh, ik zie je volgend jaar in Marmaris
  maandag 28 oktober 2002 @ 09:42:20 #14
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6499335
Duck kent iemand met een huisje in Frankrijk...denk dat we daar maar lekker heen gaan, niet boeken dus
To infinity…and beyond!
  maandag 28 oktober 2002 @ 09:49:03 #15
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_6499390
Orlando ofzo lijkt me wel wat... maar zal der toch wel niet heen gaan
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  zaterdag 2 november 2002 @ 10:43:01 #16
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_6583622
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:48 schreef MissMSX het volgende:
Wandelen in Noorwegen
he dat grappig, dat gaan wij ook deze zomer doen in Noorwegen, we weten alleen nog niet waar en hoe enzo.

Heb jij misschien nog leuke tips ?? We hebben echt geen idee waar we naar toe willen gaan.
En is het waar dat je daar "gewoon" kan camperen waar je maar wilt ??
We moeten nog ff info aanvragen over Noorwegen, zoals je merkt.
Maar als je nog tips/ideeën hebt zijn die van harte welkom

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_6775008
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 10:43 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Heb jij misschien nog leuke tips ?? We hebben echt geen idee waar we naar toe willen gaan.
En is het waar dat je daar "gewoon" kan camperen waar je maar wilt ??
We moeten nog ff info aanvragen over Noorwegen, zoals je merkt.
Maar als je nog tips/ideeën hebt zijn die van harte welkom

Ik heb afgelopen zomer gewandeld in Noorwegen, dat was in 1 woord fantastisch (nu hadden we ook erg het weer mee). De haddangarvida vond ik het mooist (en het ruigst), verder zijn we in Jotunheimen (beklimming van de Fanaraken) en Trollheimen geweest. Je kunt idd vrij kamperen, maar ook handig is om lid te worden van de DNT (dat kan vie het Noors Verkeersbureau) zodat je een aanzienlijke korting krijgt om in hun hutten te slapen.

* te lui om foto's in the scannen, wie weet binnenkort

pi_6778827
Zoals het er nu uitziet wordt dat vast iets van Gambia ofzo
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_6779786
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:48 schreef Jordy-B het volgende:
volgende week wordt de (voorjaars)vakantie naar Egypte geboekt (in Duitsland)
Hoeveel scheelt dat met boeken in Nederland? Ik overweeg namelijk om ook voortaan in Duitsland mijn vakanties te boeken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 13 november 2002 @ 15:26:19 #20
20790 Yvonnetje
Mooi hč, alles.....
pi_6779833
Zou wel graag naar Gambia of Egypte willen

Maar ivm mijn werk weet ik niet wanneer ik volgend jaar vrij kan nemen, dus waarschijnlijk deze zomer Europa (Frankrijk - Spanje - Portugal)...

Geluk is een richting, geen punt
  vrijdag 22 november 2002 @ 14:06:22 #21
40515 AntiAlias
Zonder karteltjes!
pi_6943804
Wil heel graag Fly & Drive Miami doen!!
Maar ja dat driven vind ik wel cool maar dat Flyen is nog steeds geen hobby van me
Het lijkt wel of ik 't steeds enger begin te vinden!
Ik weet het zeker, denk ik....
pi_7053197
Hier weten we nog niet wat het gaat worden. Grote kans dat het weer Tunesië wordt, al ga ik liever naar Dubai of de VS.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7054498
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 00:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hier weten we nog niet wat het gaat worden. Grote kans dat het weer Tunesië wordt, al ga ik liever naar Dubai of de VS.
Welke gedeelte van Tunesië wordt het dan?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_7144757
Ik denk dat het algarve - portugal in 2003 wordt. Iemand enig idee of de zomergidsen al uit zijn??
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_7144773
Egypte
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_7145416
Kamperen in Frankrijk en later waarschijnlijk huttentochten en een c1 bergsportcursus in Oostenrijk.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_7187486
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:47 schreef Lauraaatjuh het volgende:
Zomervakantie?? De winter is nog niet eens begonnen?! Toch boeken er al veel mensen in december voor hun zomervakantie in 2003. Weten jullie al waar je heen gaat? Heen wilt? Misschien tips voor mij? Ik heb namelijk geen idee!
Je moet eens naar Turkije gaan joh, dat is echt heel erg leuk en natuurlijk ook nog lekker goedkoop.
pi_7205799
In april naar California voor 3 weken en in de zomer voor een week of 2 naar Canada (montreal)

Internetvrienden met een huis

I once was king of Spain, now I eat humble pie.
  zondag 8 december 2002 @ 12:17:17 #29
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_7205979
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:51 schreef Lortnoc het volgende:
Kamperen in Frankrijk en later waarschijnlijk huttentochten en een c1 bergsportcursus in Oostenrijk.
Is echt toppie hoor kamperen in Frankrijk. Heb ik ook met mijn vriend gedaan dit jaar. Vooral Normandie was erg mooi en de campings waren niet duur, tenzij je zo'n hele luxe uitgebreide kindercamping moet hebben met zwembad. Wij hadden een toffe camping met afscheidingsheggen en goeie douches. Klein speeltuintje en elke dag een bakker die langskwam. Niet veel maar voor ons genoeg en we gingen er toch iedere dag op uit en we betaalden maar 6,60 euro per dag...
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  zondag 8 december 2002 @ 12:19:48 #30
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_7206006
Het is nog wel erg vroeg maar ik ga als het goed is in augustus 2003 drie weekjes weg met mijn vriend en ik denk dat we weer gaan kamperen en Frankrijk nog eens verder gaan uitspitten. Prachtig land en mooie cultuur/omgeving ...

En natuurlijk niet boeken want dat was dit jaar ook zo leuk, lekker op de bonnefooi gaan en er zijn zat kleinere campings die goed zijn maar die niet in de campinggids staan en je kunt gaan en staan waar je wilt, heerlijk dat vrije gevoel

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  FOK!fossiel dinsdag 10 december 2002 @ 20:54:39 #31
8443 cptmarco
it's captain...
pi_7254644
ik kreeg vandaag een heel pakket aan reisbrochures in de bus en die heb ik verlekkerd door gebladerd. Ik heb voor volgend jaar twee landen/plekken op mijn verlanglijstje waar ik wel heen zou willen. Een van die twee wordt het dus; of China of zuidelijk Afrika. Komende weken maar eens gaan zoeken naar een reis....
pi_7256147
Ik zou wel graag naar Marokko willen volgend jaar, maar het hangt allemaal een beetje af van mn verhuizing die in het voorjaar gaat plaatsvinnden! Qua geld enzo!

Anders wordt het gewoon de afsluitdijk lopen, misschien Nijmegen lopen en een weekje kamperen ergens in Nederland!

pi_7269244
Eerst van 20 mei tot 15 juni naar Australie oa. Sydney enz enzˇ. En darana naar Nieuw Zeeland van 17 Juni tot 12 juli.. en dan zit het er ook weer op
pi_7538389
volgend jaar ga ik niet op vakantie ik moet goed sparen voor mijn toekomstige vakantie naar las vegas. elvis presley gedoe bekijken enzo. en neem ik mn mams mee want ze wil heeel graag daar heen en ze is helemaal gek van um. dus dat is kadootje van mij dan mja duurt dus nog wel ff.
....
pi_7538561
Ik weet het nog niet, ik mag zelf bepalen van mijn ouders, maar ze zijn erg kieskeurig . Ze willen dus niet op zo'n camping waar altijd een disco is enzo (te veel geluid ).

Nu hebben ze gezegd dat ik mocht kiezen. Maar, ja da's even moeilijk, ik moet met heel veel dingen rekening mee houden;
- Ze willen niet de hele vakantie (5 weken) op één camping staan...
- Ik wil graag mountainbiken (bergen dus)
- Ik wil in de buurt een disco
- Waarschijnlijk komt een vriend van me (die niet op zomervakantie gaat) later, zodat ie ook een vakantie heeft & ook kan mountainbiken

Ik ga dus naar de vakantiebeurs en daar ga ik eventjes rondvragen !
Waarschijnlijk gaat vriendin ook mee, of iig komt een tijdje langs dussssssssss.

pi_7583266
Jeee!! Gister geboekt: 31 juli 2003 naar Kos!! Heb er zin an!!
  zaterdag 28 december 2002 @ 19:47:09 #37
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_7585194
Ik ben er ook uit! Tenminste, voor een deel. Voor het hoogseizoen (ergens eind Juni) wil ik met m'n tentje en backpack twee of drie weken door de Pyrenëen trekken ... en als er nog ¤'s over zijn wil ik aan het eind van de zomervakantie nog naar Corsica.

Moeten jullie ook al zo vroeg de verlofaanvraag voor 2003 indienen?

zaterdag 28 december 2002 @ 19:48:09 #38
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_7585215
Thailand... Het is dan wel 'uit', maar ik wil het toch nog een keer zien. Koop alleen een ticket, en de rest doe ik daar wel met mijn vriendin. Beetje budget. Net terug van 1,5 maand China.
  zaterdag 28 december 2002 @ 23:58:08 #39
22259 Fogerty
slapende account
pi_7589670
Ik ga samen met mijn zusje mijn vader een klein weekje rondleiden in Rome , da's leuk en aardig maar ik vrees dat ik daarna niet zo heel veel geld meer over zal hebben voor een echt toffe reis. Ik twijfel nog of ik mij in de schulden zal steken om toch nog dit jaar weg te kunnen of eerst braaf een jaar ga werken tot ik genoeg geld heb.
Hieperdepiep hoera!
pi_7589736
* Partygurl gaat in mei naar turkey met mams tante en nichtje en in de zomer met vrienden naar Lloret of Mallorca
.
pi_7608626
waar kun je tegenwoordig nou een beetje fatsoenlijke een reis boeken (via internet)
tips graag!
pi_7613147
quote:
Op zondag 29 december 2002 23:34 schreef Michiel_Herder het volgende:
waar kun je tegenwoordig nou een beetje fatsoenlijke een reis boeken (via internet)
tips graag!
Michiel, je kunt hier denk het beste een nieuw topic voor openen.
Er is wel al een topic over waar je het beste goedkope tickets kunt vinden: Het grote 'waar-vind-ik-goedkope-tickets' topic, maar nog geen topic over waar je het beste online vakanties kunt boeken!
  zaterdag 4 januari 2003 @ 23:06:56 #43
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_7711043
Ik heb nog lekker veel vakantie's voor de boeg. In de meivakantie een dikke week naar Turkije, ergens in Mei of Juni naar Euro Disney een lang weekend, 21 juli naar Lloret de Mar, bij de terugkomst, de eerste week van augustus of zo, 2 weken naar Zuid-Frankrijk, en dan zijn de vakantie's voorlopig effe op. Maar ja, moet wel effe genoeg zijn, nu alleen nog vrij krijgen. Hopen dat het lukt, anders heb ik een groot probleem.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_7711282
We willen in september naar Kreta! Gaan van de week misschien boeken!
pi_7711479
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:18 schreef Meimeltje het volgende:
We willen in september naar Kreta! Gaan van de week misschien boeken!
he dan kan komen we elkaar misschien tegen
pi_7711556
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

he dan kan komen we elkaar misschien tegen

He gezellie Welke plaats ga jij??
pi_7711570
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:30 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

He gezellie Welke plaats ga jij??

moet ik mijn vriendin nog laten bepalen , ik vind alles best , als ik maar met haar ben
pi_7711599
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

moet ik mijn vriendin nog laten bepalen , ik vind alles best , als ik maar met haar ben

Gohh wat boft jouw vriendin dan zeg . Wou dat ik zo' n vriend had
pi_7711659
Ik ga van 2 tot 16 juli naar Tenerife.
Hotel Bahia Principe Costa Adeje.

Nog meer mensen toevallig?

pi_7967479
Zit nog in dubio... vorig jaar Egypte gedaan, boven water niet veel te beleven, onderwater een walhalla.

Dit jaar twijfel ik tussen Cyprus, Griekenland en Turkije.. (Al is Mexico ook wel heel erg aantrekkelijk, maar helaas een beetje te duur)
Zolang je er maar kan duiken en het er lekker warm is, vind ik alles prima....

Iemand in Cyprus, Griekenland of Turkije wezen duiken?

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 10:13:32 #51
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_7967526
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:47 schreef Lauraaatjuh het volgende:
als alles mee zit, ga ik niet op vakantie, want ik en de vrouw gaan een huis bouwen zit het tegen, dan gaan we waarschijnlijk naar Tunesie/Egypte, welke van de 2 weten we nog niet! zal dan een last minute worden
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  zaterdag 18 januari 2003 @ 10:17:01 #52
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_7967534
Kzit vanaf Arpil voor 5 maanden in Frankrijk in Argeles-sur-Mer op een camping van 20 hectare. Tsja stage lopen aan het strand kan ZO vervelend zijn Kga alleen wel mn vriendin missen
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_7967541
Ik ga van 22 juni tot 30 juni naar Malta
Het plaatsje heet St Julians en het hotel heet La Valetta

pi_7967574
jajaja mensen ik heb afgelopen maandag geboekt!!!
aangezien mijn vriend en ik allebei in de horeca werken gaan wij vroeg dit jaar op vakantie..
22 mei tot 6 juni . We gaan lekker naar zuid-spanje-torremolinos.
daar is het dan al lekker warm weer.
bovendien is het deze tijd van het jaar nog niet zo heeeeel druk.
gewoon gezellig druk, geen hutje mutje of vechten voor een mooi plekje op het strand...
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_7973404
Iran

Misschien hoor maar het lijkt me wel tof om daarheen te gaan.

Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zaterdag 18 januari 2003 @ 18:29:04 #56
12588 Lievurd
Doet haar naam eer aan
pi_7973929
Ik ga een maand naar Ecuador om daar Spaans te leren en wat van het land te zien. Dit ga ik helemaal alleen doen en heb er ook al erg veel zin in
Hoe dieper het dal, hoe hoger de top.
pi_8074583
Golfer en ik hebben geboekt!!!

Eerst een weekje in april naar een boerderijtje in de ardennen, en nu ontopic
de eerste 2 weken van september naar Yalikavak, Turkije.

De 2e keer voor ons naar Turkije, vorig jaar Bitez,zie mijn reisverslag van toen
De voorpret is al zoooo leuk, al die sites met ervaringen van anderen, foto's van de omgeving..

*zucht* Ik wil nu al, nu!!!!!!

pi_8074601
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 10:17 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Kzit vanaf Arpil voor 5 maanden in Frankrijk in Argeles-sur-Mer op een camping van 20 hectare. Tsja stage lopen aan het strand kan ZO vervelend zijn Kga alleen wel mn vriendin missen
je bent toch niet van x-travel ofzo he...
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  donderdag 23 januari 2003 @ 20:44:23 #59
43730 Daaniejelluh
Zo voelt 't dus...
pi_8074673
Ik weet het nog niet, zie het tegen die tijd allemaal wel...!!
pi_8119551
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:44 schreef Daaniejelluh het volgende:
Ik weet het nog niet, zie het tegen die tijd allemaal wel...!!
Hou er rekening mee dat alles dan praktisch vol zit, tenzij je met niet zoveel personen gaat natuurlijk.

Ik hou i.i.g. niet van last-minutes, ik wil een beetje vastigheid zodat ik weet waar ik naar kan uitkijken. Heb nu al weer zin. In mei effe naar Barcelona en in juli Turkije.

dinsdag 28 januari 2003 @ 07:37:54 #61
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_8147609
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:34 schreef HekkeySE het volgende:
Ik ga van 2 tot 16 juli naar Tenerife.
Hotel Bahia Principe Costa Adeje.

Nog meer mensen toevallig?

Yeah Ik zit van 18 juli tot 1 augustus in los cristianos app. achacay
TENERIFE RULEZ
  dinsdag 28 januari 2003 @ 11:03:07 #62
11102 knep
Mountainfreak
pi_8149397
In juni hopelijk fietsen in de Italiaanse alpen + nog enkele bergwandelingen. In augustus naar het ' Triererland' met negen vrienden in een huisje met veel bier .
En dan het laatste weekend van augustus met de tuba naar bad endbach .
pi_8224322
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:48 schreef MissMSX het volgende:
Wandelen in Noorwegen
Leuk, dat ga ik ook doen. .
Laten we van de dood iets aangenaams maken en geen drakenspel.
pi_8320285
w00t...net drie weken Thailand geboekt, in juni
Jesus saves but death prevails.
pi_8320314
Rovinj, Kroatie
Neuj
pi_8320351
BODRUM !!!!!!!!

wilde naar lloret terug maar was de enige dusjah

.
  zondag 9 maart 2003 @ 18:31:05 #67
24329 KNAK
ff w88,......
pi_8985305
waarheen?
naar Nederand...afkoelen
Mai pben rai~!
pi_8985657
Begin juni 1 weekje naar Tarragona, Spanje

En voor de zomer hadden we 3 maanden geleden al 22 dagen Limassol, Cyprus, geboekt, maar we werden gisteren gebeld dat dat appartement opeens gaat sluiten van de zomer...
Dus snel weer de reisgidsen ingedoken, en nu wordt het 22 dagen Costa Teguise, Lanzarote

amokaapjeeh O+
pi_9013749
In September 3 weken naar Xlendi op Gozo, Malta.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  maandag 10 maart 2003 @ 19:38:40 #70
49562 Pally
Pally 4-life!!!!
pi_9016037
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:02 schreef HenkieSpankie het volgende:
Rovinj, Kroatie
Kroatië is superrrr...
Vop 1 de gekste van Vld.....
  vrijdag 14 maart 2003 @ 14:04:29 #71
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_9116717
Oke wij gaan dus waarschijnlijk toch maar richting zuid-frankrijk, gewoon van camping naar camping trekken, het liefst tegen de alpen aan, we zouden eerst naar Noorwegen gaan, maar dat gaat dus helaas niet door

Maar heeft iemand een idee hoe je aan een kaart kan komen met alle campings in de buurt?? zodat we van trekkers veld naar trekkers veld kunnen gaan?

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_9157897
Ik ga met m'n ouders naar Frankrijk op een camping. Waar weten we nog niet, dat is afhankelijk van het weer; als het mooi weer is hoeven we niet zo ver weg. En omdat we aan het einde van de zomervakantie gaan boeken we niet, het is dan toch niet meer (zo) druk.
Dus heb je suggesties: graag!

Een paar eisen:
- er moet een zwembad zijn
- in dat zwembad moet je gewoon in je boxershort mogen zwemmen. Ballenknijpers weiger ik aan te trekken!
- de omgeving moet mooi zijn (maar waar is het niet mooi in Frankrijk?)
- het liefst veel activiteiten in de omgeving
- en de camping moet natuurlijk mooi, schoon en leuk zijn!

pi_9160279
Deknoop is door..

2 september rond 7.20 uur vertrekt mijn vliegtuigje naar het zonovergoten Puerto Vallarta. Lekker 16 dagen All inclusive genieten van zon, zee en strand.. en natuurlijk een beetje cultuur opsnuiven

Nog 6 maanden

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 maart 2003 @ 18:07:05 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_9160301
IJsland
  zondag 16 maart 2003 @ 21:05:24 #75
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9163998
Ik heb besloten dat ik naar India wil.... Ik moet het alleen nog zien af te stemmen met mijn werk en hopen dat ik in het krappe vakantievenster een reis kan plannen, in neig naar de 29 daagse reis van koning aap (india-nepal)

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_9208720
Dit weekend geboekt voor 3 weekjes Costa Rica

* Monk is helemaal happy

pi_9238891
Ik ga vanaf 1 augustus 17 dagen naar Portugal!
  donderdag 20 maart 2003 @ 15:05:27 #78
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_9259714
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 14:04 schreef appelsientje het volgende:

Maar heeft iemand een idee hoe je aan een kaart kan komen met alle campings in de buurt?? zodat we van trekkers veld naar trekkers veld kunnen gaan?

Misschien dat je iets hebt aan een ANWB Campinggids? Daar staan een hele hoop campings in. En (misschoen ook handig voor Tom_tom) er zit ook een CD-rom bij waarmee je heel handig kan zoeken op bepaalde eisen
Misschien hebben ze ook nog aparte boekjes die speciaal voor trekkers bedoeld zijn.

* Jojogirl en haar vriend willen deze zomer graag 3 weken gaan kamperen in Zuid-west Frankrijk.

We weten alleen nog niet of dat gaat lukken. Ik ga nl. 1 april aan een nieuwe baan beginnen en weet nog niet op hoeveel vrije dagen ik recht zal hebben voor dit jaar.

donderdag 20 maart 2003 @ 15:46:49 #79
13337 GRUMBLER
It is I.....
pi_9260782
Ik ga dit jaar naar Rosolina Mare, in Italië in de provincie Veneto .

Een badplaats die 6 km ten zuiden van Chioggia ligt en ongeveer 70 km van Venetie. De lagune schijnt erg mooi te zijn, heb ik gelezen.

Ben nog nooit in Italië op vakantie geweest, maar heb d'r zin an!

donderdag 20 maart 2003 @ 16:15:49 #80
27257 qwerty_x
Tudo jķia !!
pi_9261655
Ben ik dan de enige die "gewoon" Nederland gaat doen ?
zonnig Brasil
pi_9261675
Nee hoor, ik ben ook de hele zomer thuis.

Krijg je het hier niet koud?

*OUD heilige*
  donderdag 20 maart 2003 @ 16:18:10 #82
27257 qwerty_x
Tudo jķia !!
pi_9261719
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:16 schreef YPPY het volgende:

Tegen die tijd hebben jullie hopelijk ook min of meer christelijke temperaturen
zonnig Brasil
pi_9291035
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:15 schreef qwerty_x het volgende:

Heej wat leuk! Kunnen we dan ook niet ff een meeting inlassen ofzo?? Zou wel leuk zijn denk!

Ik heb trouwens nog steeds de droom om geld over te houden na de verhuizing en naar Marokko te kunnen in het najaar!

vrijdag 21 maart 2003 @ 20:21:08 #84
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9291210
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:15 schreef qwerty_x het volgende:

nee hoor

* Dagobert zit tot july in Canada en gaat dan lekker thuis vakantie houden en verhuizen enzo

vrijdag 21 maart 2003 @ 20:25:29 #85
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_9291289
Ik ga (uiteraard weer) naar Monaco en deze keer ook naar Corsica
Maw: het zal wel 2006 worden...
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:39:23 #86
27257 qwerty_x
Tudo jķia !!
pi_9291547
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:12 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Kunnen we dan ook niet ff een meeting inlassen ofzo?? Zou wel leuk zijn denk!

Lijkt me ook wel leuk.
Maar uitgerekend travellers zullen dan wel niet aanwezig zijn rond die tijd
zonnig Brasil
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:46:36 #87
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9291681
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:39 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel leuk.
Maar uitgerekend travellers zullen dan wel niet aanwezig zijn rond die tijd

*meldt* er zijn er vast wel een hoop.
*OUD heilige*
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:49:07 #89
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9291739
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:46 schreef YPPY het volgende:

[..]

*meldt* er zijn er vast wel een hoop.

mee meldt, als ik er weer ben dan natuurlijk
pi_9291747
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:16 schreef YPPY het volgende:

ik ben ook thuis
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:50:16 #91
27257 qwerty_x
Tudo jķia !!
pi_9291774
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:49 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer ben je in Nld?
Dat weet ik nu nog niet; is meer een planning van hooguit 2 weken vooruit
zonnig Brasil
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:50:36 #92
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9291780
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:49 schreef Joene het volgende:

[..]

ik ben ook thuis

Ga je helemaal niet meer op vakantie dit jaar?
*OUD heilige*
  vrijdag 21 maart 2003 @ 20:51:56 #93
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9291814
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:49 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer ben je in Nld?
Na juli 7
  FOK!fossiel woensdag 2 april 2003 @ 20:03:59 #94
8443 cptmarco
it's captain...
pi_9543220
*een heleboel vreugdedansjes maakt*

Eindelijk na lang zeiken op het werk weet ik welke weken ik vrij kan nemen van de zomer. Doordat het zolang geduurd heeft was de reis die ik oorspronkelijk gezien had al maanden terug volgeboekt.

Ik had al wel een alternatief gevonden, maar het bleef toch een tweede keus.....

Zo als gezegd, ik weet nu eindelijk welke weken ik op vakantie kan en ik ging zo even via Internet de reis boeken. Puur om te kijken wat ik zou misseen, keek ik toch nog even bij mijn allereerste keus..... En er waren weer plekken vrij

Meteen geboekt: deze jongen gaat van de zomer op een 23daagse rondreis naar Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Zambia en Zimbabwe

Wel veel landen eigenlijk voor 23dagen

Helemaal gelukkig is!

vrijdag 11 april 2003 @ 21:01:06 #95
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9726261
Ik zit van 25-6 tot 3-9 in Greece.. .
-
  vrijdag 11 april 2003 @ 21:09:58 #96
52855 TrailerParkBoy
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_9726446
Ik zit 6 weken lekker bij m'n familie in Canada... vlak bij Toronto
En vanuit daar lekker rondtouren in de buurt
[b][url=http://www.forumspam.tk/]ForumSpam.tk[/url][/b]
pi_9726491
Ik en mij vriend gaan in augustus 2 weken naar Kreta!!
En we hebben zelfs al een hele tijd geleden geboekt....en toen was er al niet echt meer veel keus......
pi_9726632
Ik ga eind augustus twee weken naar Kreta!

Eerste week een rondreis en daarna nog een weekje Chersonisos

pi_9726697
ik ga eerst van 30-6 tot 11-7 naar barcelona
en daarna nog 2 weekjes naar engeland of rome moet ik nog even zien!
he buur!
  dinsdag 15 april 2003 @ 09:25:25 #100
23614 greesy
always fun
pi_9786605
Ik ga op 22 augustus naar Chersonisos Kreta!!!!!
Who else????
just be who you want to be
  dinsdag 15 april 2003 @ 09:26:37 #101
23614 greesy
always fun
pi_9786628
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 21:18 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ga eind augustus twee weken naar Kreta!

Eerste week een rondreis en daarna nog een weekje Chersonisos

Wanneer chersonisos????? Ik de 22e
just be who you want to be
pi_9910923
Ik ga in juni 15 nachten naar Italie!
pi_9935177
22 mei
15 dagen
costa del sol
torremolinos
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_9935183
* DaRKoNe niet op vakantie gaat

Blijf deze zomer in dit kikkerlandje en ga werken...

pi_9935238
Als het goed is 2 weken naar Griekenland
\o/
  zaterdag 26 april 2003 @ 21:24:35 #106
22259 Fogerty
slapende account
pi_10034095
Ik heb eindelijk besloten. Nouja, zo definitief als het bij mij kan zijn, kan dus altijd nog veranderen MAAR ik denk dat het Scandinavie wordt. Met mijn rugzak en tentje door in elk geval Noorwegen, en mocht ik dan nog tijd en geld (niet erg waarschijnlijk, in Noorwegen!) over hebben kan ik altijd nog wat van Zweden of Finland bekijken.
Hieperdepiep hoera!
pi_10181818
Ik ga 14 juli naar hongarije-Siofok voor 17 dagen
al erg veel zin in en ook alweer 1,5 maand geleden geboekt of zo

Groetjes Viv

zondag 4 mei 2003 @ 18:13:09 #108
22159 delapoko
zZzZz...
pi_10200261
quote:
Enthousiasme vakantieganger haalt cijfers in

Nederlanders willen weer op vakantie en zijn inmiddels weer geīnteresseerd in een vakantie aan de Turkse Rivičra of elders in Turkije. Ook de vraag naar vakanties in Griekenland stijgt weer, terwijl de cijfers tot en met 13 april nog een boekingspercentage voor dit land lieten zien van -16%.

Bron: Planet.nl

Het gaat weer goed
pi_10422770
Hey hey

Ik vertrek 7 juli naar Siofok! En heb er al enorm veel zin in!!!! Toevallig nog iemand die er rond die tijd zit ???

maandag 26 mei 2003 @ 14:28:18 #110
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_10686501
Niet geboekt en dus lekker vrij naar Zweden richting Noordkaap om weer terug af te dalen via het schitterende Noorwegen met de auto.
Misschien dat we ook nog een stukje Finland meepikken.

We beginnen nu langzamerhand met de voorbereiding van de reis en dan over een ruim een maand op weg voor een week of 3 - 4.
De kosten zullen voornamelijk voortkomen uit de hoeveelheid benzine, en overnachtingen op campings/stugor. Maar we zullen ook zeker regelmatig vrij kamperen in de natuur onder het "allemansrecht"

pi_11033307
---

[Dit bericht is gewijzigd door Malc op 11-06-2003 17:10]

pi_11148338
Ik ga voor 10 dagen met 2 vriendinnen van me naar ... uhmm spanje.. En ik zou ook met mijn vriendje op vakantie gaan.. maar ik weet niet of dat nog wel door gaat.
  woensdag 18 juni 2003 @ 02:12:34 #113
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_11184415
Ik wil op vakantie, maar weet niet waar naar toe.
The Internets, I needs it..
  woensdag 18 juni 2003 @ 08:21:48 #114
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11185412
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 02:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik wil op vakantie, maar weet niet waar naar toe.
Heb je nog niet alle topics hier gelezen? Ideeën genoeg.
*OUD heilige*
  vrijdag 20 juni 2003 @ 12:30:16 #115
51712 berkenwoude
ik ben ook maar een mens
pi_11243309
Texel
pi_11394226
el delfin verde (camping) in spanje
vlakbij het kleine plaatsje Torroella de Montgri
en ik ga er morgen heen

(voor de 10e of 11e keer)

[Dit bericht is gewijzigd door DiRolo op 26-06-2003 17:08]

Que?
  donderdag 26 juni 2003 @ 17:05:44 #117
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_11394269
van 21 tot 31 juli naar Madrid
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  dinsdag 1 juli 2003 @ 18:56:45 #118
45672 Nepalist
is ver weg
pi_11492528
Er moet toch een topic zijn waar je je kan melden als je "morgen" op vakantie gaat, YIPP?. Dit topic is achterhaald.
Wees wel bereid op een reisvideoclip! Hij gaat de bioscopen halen!
Nepaliseren is alleen bestemd voor de uitverkorenen
  dinsdag 1 juli 2003 @ 19:01:25 #119
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11492604
En een topic voor iedereen die over een week weg gaat en voor iedereen die over twee dagen vertrekt. Dat wordt een beetje veel. Hier kun je ook mooi vertellen dat je gaat en als je echt veel voorbereid, kun je daar een apart topic voor openen.
*OUD heilige*
  vrijdag 4 juli 2003 @ 14:19:13 #120
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11560771
Morgennacht eindelijk op weg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 24 juli 2003 @ 09:55:46 #121
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_11979803
Morgen om deze tijd zit ik in het vliegtuig!
Voor de twee keer dit jaar vlieg ik naar mijn vriend (ToBe ) in Finland.
Het blijft spannend, vliegen...
De tijd gaat echt zo sloom vanaf ongeveer een week voor vertrek. Ik liep vorige week al te bedenken welke kleding ik mee zou nemen en wat voor spulletjes enzo. En nu is het bijna zover
Aangezien ik een uurtje of 2 (per auto) van Schiphol af woon, vertrek ik vandaag al richting het westen. Genoeg familieleden waar ik even bij kan logeren.
En morgenochtend weg
Dus vanaf vrijdagavond FOK! ik vanuit Ylivieska, Finland
(Un)masking for the greater good.
pi_11979853
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 09:55 schreef Natalie het volgende:
De tijd gaat echt zo sloom vanaf ongeveer een week voor vertrek. Ik liep vorige week al te bedenken welke kleding ik mee zou nemen en wat voor spulletjes enzo. En nu is het bijna zover
Aangezien ik een uurtje of 2 (per auto) van Schiphol af woon, vertrek ik vandaag al richting het westen. Genoeg familieleden waar ik even bij kan logeren.
En morgenochtend weg
Dus vanaf vrijdagavond FOK! ik vanuit Ylivieska, Finland
sorry YPPY en Liejannuh, maar:

Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt , Mijn vrouwtje komt

ben zo blij dat je er weer bent morgen, schat!

pi_11992574
M'n vrouwtje komt!!
Ow wat erg! Je noemt dr toch geen vrouwtje?!
Dan moet je zeggen: mn vriendin komt!!!

Veel plezier in Finland Natalie!

donderdag 24 juli 2003 @ 19:27:05 #124
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11993310
Wat leuk voor jullie! Minder leuk voor ons natuurlijk, omdat wij jullie dan bijna niet meer zien.

Veel plezier samen en Natalie, wel een reisverslag maken he?

*OUD heilige*
  donderdag 24 juli 2003 @ 20:18:34 #125
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_11994407
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 09:55 schreef Natalie het volgende:
Spannend? Volgens mij zit je 3 keer zoveel tijd in die TREIN van Helsinki naar Ylivieska. Lijkt me toch een heel stuk spannender dan in een saaie vliegkist te zitten..... leuk uitzicht enzo vanuit een trein Op lange reizen kun je vaak nog eventjes een luchtje scheppen op een station waar ie 10 minuten blijft staan enzo....

* maartena vindt vliegen eigenlijk maar saai.

En op zulke korte vluchten hebben ze meestal ook al geen in-flight entertainment.
Goed boek mee dus

Maar wel heel erg leuk dat je naar je lief gaat!

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 24 juli 2003 @ 20:20:30 #126
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_11994461
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 18:53 schreef Liejannuh het volgende:
M'n vrouwtje komt!!
Ow wat erg! Je noemt dr toch geen vrouwtje?!
Dan moet je zeggen: mn vriendin komt!!!
Ik noem mijn vrouw ook altijd vrouwtje....

Ze is precies anderhalve meter lang

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')