Het volgende is mij overkomen, ik ben een man van 57 jaar en sinds mei 2005 voor 100 % in de WAO, ik heb de volgende klachten en medicijnen:
Hoge bloeddruk: Atenolol
Trage schildklier: Thyrax
Cholestorol: lipitor
Diabetes: Metformine
Divertikulose: 3x daags Laxeermiddel + vloeibaar dieet
fibromyalgie: amytriptiline
Slijtage rugwervels; 3 x daags Tramadol
Artrose: glucosamine
Chronisch droge ogen: Zalf en druppels
En toch vind het CAK het niet nodig om mij te compenseren met de bijna 50 euro toeslag??, ik heb een bezwaar ingediend, het CAK heeft mijn bezwaar ongegrond verklaard, ik ben na twee maanden al door mijn eigen risico van 150 euro heen, werd ook van mijn giro afgeschreven door het VGZ, zonder mijn toestemming!!!!.
Van al het bovenstaand komt alleen het zijn van diabetes in aanmerking voor de titel "chronisch ziek", als dit niet krom is!.
Mijn vrouw is sinds 2006 diabetes, slikt daar medicijnen voor en kreeg eind december keurig de compensatie van het CAK op de rekening gestort, ongevraagd. Ik zit dus in de WAO, doordat ik geen aanvulling krijg vanuit het WAO gat, is mijn inkomen met ruim 40% afgenomen en het CAK durft van mij nog eens 50 euro te jatten, volgens het CAK heb ik niet het hele jaar van 2006 medicijnen gehad tegen de suiker, ik ga dat nog even navragen bij de apotheek of huisarts. Ik ga op zeker in beroep tegen het CAK, dat6 zal dan de rechtbank worden, voor mij wel een probleem, door al mijn aandoeningen heb ik niet veel energie, maar ik sla mij hier wel door heen, in het verleden vaak bezwaren tegen het UWV uitgevochten, de meeste zaken heb ik gewonnen.
Maar al bij al, is het maar een dievenzooi, , mijn tip aan mensen die in hetzelfde schuitje varen, nooit zomaar toegeven, de instanties hebben het heel vaat bij het verkeerde eind.
DIT WILDE IK TOCH WEL EFFE KWIJT. En nu wil ik een ipad
[quote]
Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]