makkelijker als hij moet poepenquote:
Publiciteit, hij wil ook in The Undateables.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:45 schreef marcodej het volgende:
Waarom vertelt hij hier zo openlijk over?
"Als je hier in de media over praat belandt je in een rolstoel" werkte bij hem niet als dreigement.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:45 schreef marcodej het volgende:
Waarom vertelt hij hier zo openlijk over?
Altijd jammer dat die niet doodging in de seriequote:
Precies, en dat schreeuwende kutwijf van hem.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Altijd jammer dat die niet doodging in de serie
Heeft hij geen recht op vergiffenis? Wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:50 schreef marcodej het volgende:
Lekker achter de tralies met die gozer.
marcodejgodquote:Op woensdag 24 september 2014 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft hij geen recht op vergiffenis? Wie ben jij om dat te bepalen?
Voor vergiffenis komst boetedoening.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Beetje een nepchristen inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
marcodej tegensprekenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Dagje Katwijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voor vergiffenis komst boetedoening.
Als je niet uit Katwijk komt ben je niet streetwise he.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Boodschappen doen voor bejaarden, in een flat.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Taakstrafje, 200uur schoffelen een optie?
zonder lift uiteraardquote:Op woensdag 24 september 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boodschappen doen voor bejaarden, in een flat.
Ik denk dat hij de voorkeur zal geven aan levenslang.quote:
Nee, het zijn twee aparte ondernemingen. Telecomoplossingen is niets anders dan telefoon/data-abonnementen en bijbehorende apparatuur (telefoons, tablets, laptops, USB-modems) en moeilijk vindbare auto's is gewoon voor mensen die een auto zoeken (klassiekers, customized, import, etc.) en daarvoor bij ons komen (doe het met een companion en het gebruikte wereldwijde netwerk krijgt ook een kickback).quote:Op woensdag 24 september 2014 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Telecomoplossingen voor het vinden van moeilijk vindbare auto's? Wat moet ik me daarbij voorstellen, dat je auto's beveiligt zodat ze indien gestolen makkelijk terug te vinden zijn?
Dat kun je altijd hier zien: http://pauw.vara.nl/quote:Op donderdag 25 september 2014 18:08 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd wie er vanavond allemaal te gast zullen zijn.
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat kun je altijd hier zien: http://pauw.vara.nl/
tsja.quote:* Zangeres en actrice Ellen ten Damme
over haar Duitstalige album 'Berlin'.
Ook treedt ze op met een orkest.
* Willem Spaaij,(musical)acteur,over
de goedkoopste Nederlandse film ooit:
'30 Milligram'.
* Natalie Righton is
Afghanistan-correspondent bij de
Volkskrant.
Gegarandeerde topshow met hem.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
Waarom nodigen ze steeds die Ozcan uit?
Ik wel, jongens met donker haar en donkere ogen zijn meteen verdacht en mijd ik voortaan.quote:
ik ben blond met blauwe ogen. Neuken?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wel, jongens met donker haar en donkere ogen zijn meteen verdacht en mijd ik voortaan.
Ik ben bang voor die Fokkers met blauwe namen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wel, jongens met donker haar en donkere ogen zijn meteen verdacht en mijd ik voortaan.
Met zo'n naam vertrouw ik je niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik ben blond met blauwe ogen. Neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |