Sommige sites slaan geen koekie op da t je koekies accepteertquote:Op woensdag 24 september 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
1 keer klikken per website, daar moet je inderdaad hoogbegaafd voor zijn.
Nou, 'tis wat.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sommige sites slaan geen koekie op da t je koekies accepteert
Zeg dat niet tegen mij, ik ben hier niet de ts lompe horkquote:Op woensdag 24 september 2014 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, 'tis wat.inderdaad schaamteloos, zeer terechte klacht.
Al 1x te veel, en ik kom buiten fok ook nog genoeg andere websites als ik informatie zoek e.d. En dan alsnog heeft het het uiteindelijke doel tegengewerkt. en dan nog blijft gewoon kut. Vooral op telefoon als je dan zo moet lopen scrollen en alles om te kunnen klikkenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
Dan neem je dat die sites toch lekker kwalijk? Die kiezen daar zelf voor, van de cookiewet mag het gewoon.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sommige sites slaan geen koekie op da t je koekies accepteert
Jamaar het slaat nergens op. Voorheen werd er gewoon een cookie geplaatst en had je er geen opkijken naar.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
Het is wel kut als je incognito wilt surfen..quote:Op woensdag 24 september 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
Het is kankermelding, als we dan toch het woord melding moeten versterkenquote:
Kijkquote:Op donderdag 25 september 2014 02:20 schreef Fiets_opa het volgende:
http://www.cookiesok.nl/
opgelost
Jij zou Nederlands moeten geven op het mbo!quote:Op donderdag 25 september 2014 09:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het is kankermelding, als we dan toch het woord melding moeten versterken
'quote:Op donderdag 25 september 2014 11:45 schreef Intrepidity het volgende:
Wat denk je van internetbedrijven die legio's uren moeten maken vanwege een of ander dom kutwetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |