hahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahaquote:Op woensdag 24 september 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
Dat positiespel wat Ronald net liet zien is toch gewoon trainbaar.
Dat wou hij per sé zoquote:Op woensdag 24 september 2014 21:39 schreef Merkie het volgende:
Waarom noemt iedereen Kazm "Kazim Kazim"?
Z'n voetbalnaam is (was) Kazim Kazimquote:Op woensdag 24 september 2014 21:39 schreef Merkie het volgende:
Hoe lang is een Chinees?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef HighVolume het volgende:
Hoe lang geven jullie 010-ers Fred Rutten nog ?
Heeft ie welles gezegd dat ie dat zou willenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef Bombvis het volgende:
Ronald wil trainer van Feyenoord worden?
nou en .... tjap tjoi ookquote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hoe lang is een Chinees?
Zou er niet eens rouwig om zijn eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef Bombvis het volgende:
Ronald wil trainer van Feyenoord worden?
Ik geef Rutten niet, ik ontvang ook niet van hem.. Is dat de reden dat het zo slecht gaat dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef HighVolume het volgende:
Hoe lang geven jullie 010-ers Fred Rutten nog ?
Vanwege moslim true storyquote:Op woensdag 24 september 2014 21:39 schreef Merkie het volgende:
Wanneer een opperneus een zwak voor je heeft weet je gewoon dat het slecht gaatquote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef satecl het volgende:
Bij Ronald de Boer heb ik altijd het gevoel dat hij een zwak voor Feyenoord heeft.
Als je hem net hoorde in de rust en voor de wedstrijd ook al, tering héquote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft ie welles gezegd dat ie dat zou willen
rutten ontvangt en krijgt geen mannenliefde dus... Als je na gaat dat alleen homo's hand in hand lopen kan daar jullie probleem wel eens zitten jaquote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik geef Rutten niet, ik ontvang ook niet van hem.. Is dat de reden dat het zo slecht gaat dan?
Gelukkig staan ze in vak 420 zonder shirt met de buiken tegen elkaar te schuren, dat is allemaal hetero natuurlijkquote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef HighVolume het volgende:
[..]
rutten ontvangt en krijgt geen mannenliefde dus... Als je na gaat dat alleen homo's hand in hand lopen kan daar jullie probleem wel eens zitten ja
Hier heb ik niet van terug.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef HighVolume het volgende:
[..]
rutten ontvangt en krijgt geen mannenliefde dus... Als je na gaat dat alleen homo's hand in hand lopen kan daar jullie probleem wel eens zitten ja
Als die half zoveel trainerstalent als Frank heeft mag hij morgen beginnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je hem net hoorde in de rust en voor de wedstrijd ook al, tering hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |