We maken de tegengoal uit een penalty en geven het dan alsnog weg in de verlenging.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:23 schreef exile79 het volgende:
Blijft gewoon 1-0 hoor. Hele wedstrijd.
Vrij weinig, maar je weet dat je ze tegen krijgt.quote:
Die zou het waarschijnlijk beter doen als buitenspeler dan Schaken.quote:
Dat maakt niet uit, hij kreeg het toch gewoon prima op de rails. Ik vind het een prima trainer, maar het materiaal waar hij mee werkt is gewoon kut. van Geel heeft een keer geen Guidetti of Pelle toegeworpen gekregen. Krijg je dit.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 club, van de hoeveel? En Twente speelde in het begin ook uiterst kut.
Als je slechts 1 club in je hele carrière als trainer fatsoenlijk aan het voetballen krijgt, ben je geen goede trainerquote:Op woensdag 24 september 2014 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, hij kreeg het toch gewoon prima op de rails. Ik vind het een prima trainer, maar het materiaal waar hij mee werkt is gewoon kut. van Geel heeft een keer geen Guidetti of Pelle toegeworpen gekregen. Krijg je dit.
Eerst het linkerrijtje maar zien te halen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef satecl het volgende:
Dit seizoen is gewoon niks en zal ook niks meer worden. Met dit team moet je gewoon blij zijn als je hier een daar wat punten pakt. 6e plek zou prima prestatie zijn ben ik bang.
Oke. Ik denk dat het handiger is als je wat verder kijkt dan je neus lang is en ziet waar hij het mee heeft moeten stellen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je slechts 1 club in je hele carrière als trainer fatsoenlijk aan het voetballen krijgt, ben je geen goede trainer
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Caland het volgende:
De schorsing van Verhoek komt ons nog duur te staan op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |